بازدید 6297
گزارش

تغییرات مشکوک در تعداد اعضای مجمع فدراسیون ها

تعداد اعضای مجمع فدراسیون‌های ورزشی معمولا بین ۴۰ تا ۴۵ نفر است که این تعداد با تصویب و اجرایی شدن اساسنامه جدید به ۶۵ تا ۷۰ نفر خواهد رسید.این موضوع شائبه هایی را در مورد تغییر در آرایش مجامع و خارج کردن قدرت از دست روسای هیات های استانی و دادن سهم بیشتر به نهادهای مرتبط با دلت ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷ 27 July 2019

جلسه مشترک وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌های در حالی روز چهارشنبه برگزار شد که در این نشست محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با اعلام خبر خوب به روسای فدراسیون‌ها، اعلام کرد اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی و کمیته ملی المپیک در صحن دولت پیگیری می‌شود و تا یکی دو هفته آینده این اساسنامه نهایی خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نوشتن اساسنامه مشترک برای فدراسیون‌های ورزشی از تیرماه سال ۹۶ با تشکیل کارگروهی آغاز شد که ریاست آن برعهده محمدرضا داورزنی بود.

این اساسنامه در کمیسیون اجتماعی و فرعی دولت مورد تصویب قرار گرفته است. یکی از نکاتی که در اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی دیده می‌شود مربوط به افزایش تعداد اعضای مجمع است. تعداد اعضای مجمع فدراسیون‌های ورزشی معمولا بین ۴۰ تا ۴۵ نفر است که این تعداد با تصویب و اجرایی شدن اساسنامه جدید به ۶۵ تا ۷۰ نفر خواهد رسید.این موضوع شائبه هایی را در مورد تغییر در آرایش مجامع و خارج کردن قدرت از دست روسای هیات های استانی و دادن سهم بیشتر به نهادهای مرتبط با دلت ایجاد کرده است.

نکته دیگری که در اساسنامه جدید مطرح شده این است که رئیس مجمع در همان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص خواهد شد. وزارت ورزش ادعا کرده که هدفش برای نوشتن اساسنامه جدید، برطرف کردن خطر تعلیق فدراسیون‌های ورزشی بوده است! با اینحال هنوز واکنشی از سوی جامعه ورزش کشور نسبت به این تغییرات بسیار مهم بروز نکرده است.

تغییرات مشکوک در تعداد اعضای مجمع فدراسیون ها

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر