بازدید 42080
هزار و هفتصد و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

موضوع پیام روحانی به مکرون چه بود؟/اظهارات حسینیان درباره احتمال استعفا یا برکناری دولت روحانی/با چقدر حقوق می‌شود زندگی آبرومندانه داشت؟/زن و مردی که در یک شب ۷۰۰ خودرو ثبت سفارش کردند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند غرویان: آیت‌الله مصباح، شریعتی را از دایره اسلام خارج می‌دانست/محمود صادقی با پانزده عنوان اتهامی محاکمه شود/باید سازوکار بستن لیست تغییر اساسی کند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 24 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

وقتی یک پزشک از ایران مهاجرت می‌کند، چقدر ضرر می‌کنیم؟

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با تأکید بر این که هزینه تربیت دانشجویان پزشکی بسیار سنگین است و بسیاری از کشور‌های اروپایی از تربیت دانشجو در برخی تخصص‌ها خودداری می‌کنند، گفت: دولت برای تربیت یک دانشجوی پزشکی عمومی سالیانه ۱۰۰ میلیون سرانه پرداخت می‌کند که این رقم بدون در نظر گرفتن تورم سالیانه در هفت سال به رقم ۷۰۰ میلیون می‌رسد. /خراسان

زن و مردی که در یک شب ۷۰۰ خودرو ثبت سفارش کردند

یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره زندان VIP گفت: اینطور که می‌گویند نیست. بودجه‌ای که برای زندان است کم است، اما زندانی که می‌آید وضع مالی اش خوب است، برای خودش تلفن جداگانه می‌گیرد تا وقت بقیه برای تلفن کردن بیشتر باشد! این افراد هزینه می‌کنند؛ مثلا می‌گویند من مریض هستم نمی‌توانم غذای زندان را بخورم و از بیرون برایش پیتزا یا کباب برگ می‌آورند! در پاسخ به این سوال که چرا زنجانی اعدام نشد، گفت: اعدام قطعی به زنجانی داده اند، اما اگر او اعدام بشود یا نشود و در قبرستان هم دفن شود چیزی عاید کشور نمی‌شود، اما در رای او آمده اگر پول را برگرداند موجبات تخفیف می‌شود. این تدبیری بود تا بیت المال برگردد. البته او تا به حال همه را به بازی گرفته و این مبالغ را برنگردانده. یک زن و مرد یک شب ۷۰۰ خودرو را ثبت سفارش کردند که در داخل کشور نمایندگی دارد! امکان ندارد اگر در دستگاه‌ها کسی را نداشته باشند بتوانند این کار را کنند. متاسفانه از قوانین ما تا حرکات و اقدامات ما این گونه برمی آید که عزم جدی در بخش عمده‌ای برای مبارزه با فساد نیست. /فارس

اصل ماجرای زنی که با شانزده نفر در وزارت نفت ارتباط داشت

یک منبع آگاه در وزارت نفت، به ایرنا گفته: اصل ماجرا این بوده که حدود دو سال پیش یک خانم کارمند یک شرکت سوئیسی در تهران، که مسئول تهیه بولتن‌های این شرکت بوده، به دلیل ارتباط غیرمتعارف کاری با سه کارشناس یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، بازداشت شده است. او چند سند محرمانه نفت را در اختیار داشته و در حال حاضر نیز پرونده‌اش در دستگاه قضایی و امنیتی در حال رسیدگی است، ولی نسبت نمایندگان مجلس در خصوص نفوذ این خانم در ۱۶ نفر آن هم ۱۶ مدیر وزارت نفت غیرواقعی است.

با چقدر حقوق می‌شود زندگی آبرومندانه داشت؟

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: در تهران و بعضی از شهرستان‌های دیگر با حقوق ماهیانه کمتر از هفت یا هشت میلیون تومان نمی‌توان زندگی آبرومندانه داشت، قیمت مواد غذایی و هزینه‌های زندگی در کشور گران‌تر از کشور‌های غربی است، اما دریافتی مردم حداکثر یک بیستم آنجاست... علی اکبری، نماینده شیراز در این باره گفت: نمی‌دانم استدلال این سخن چیست؟ اما این رقم نسبی است و با توجه به توقعات افراد از زندگی، متفاوت است. یحیی کمال پور، نماینده جیرفت و عنبرآباد: خیلی نمی‌خواهم واژه آبرومند را تایید یا نقض کنم، اما در همه شهر‌های کشور به ویژه تهران، شرایط زندگی برای مردم سخت است. در جنوبی‌ترین نقطه تهران با درآمد دو، سه میلیون تومان به سختی می‌توان زندگی کرد. /خراسان

کریمی قدوسی تابعیت ایرانی دارد، اما ایرانی الاصل نیست

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص "اظهارنظر‌ها درباره نداشتن تابعیت ایرانی کریمی قدوسی" گفت: در اینکه کریمی قدوسی ایرانی است و شناسنامه ایرانی و تابعیت ایرانی دارد تردیدی وجود ندارد. بین استان خراسان و سیستان بلوچستان با کشور‌های همسایه مراودات زیادی وجود داشته است. خیلی از کسانی که در آن طرف مرز بوده اند به داخل ایران آمدند و شناسنامه و تابعیت ایران را دریافت کردند. در ایرانی بودن آقای کریمی قدوسی بحثی نیست؛ اما در اینکه ایرانی الاصل باشند بحث وجود دارد. اگر کاندیدا ریاست جمهوری شوند حتما رد می‌شوند، اما ایشان تابعیت ایران و شناسنامه ایران دارند. /برنا

بایستی سازوکار بستن لیست تغییر اساسی کند

تاجرنیا با اشاره به اینکه «در انتخابات قبلی کسانی در لیست قرار گرفتند که حتی سابقه یک روز کار حزبی نداشتند» به «آزادی» گفت: «اینکه افرادی کارشناس خوبی هستند به منزله این نیست که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های کلان مسائل را همه‌جانبه نگاه کنند. واقعیت این است که نمایندگی مجلس و عضویت در شورای شهر تهران جایگاهی است که باید افراد را همه‌جانبه نگر کند. اگر در عمر کوتاه شورای شهر تعویض سه شهردار را مشاهده می‌کنیم و یا برخی تصمیمات به دلیل عدم کارشناسی تغییر می‌کند نشان دهند این است که همکاران و دوستانی به آنجا راه پیدا کرده‌اند که نتوانسته‌اند نسبت به وظایف خود نگاه همه جانبه داشته باشند».

وی افزود: «در مجلس به همین دلیل و به دلیل رد صلاحیت چهره‌های شناخته شده با مجلسی مواجه شدیم که بر حسب ظاهر لیست امید در آن اکثریت قابل ملاحظه‌ای داشت، اما در عمل فراکسیون امید یکی از غیرتاثیرگذارترین فراکسیون‌ها در مجلس بود.» این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به اینکه راهکار عدم ارائه لیست مشابه در انتخابات آتی مجلس چیست؟ گفت: «از نظر من بایستی سازوکار بستن لیست تغییر اساسی کند و کسانی در لیست قرار بگیرند که یک حزب شناخته شده با وزن مشخص بتواند آنان را تضمین کند و نسبت به رفتار‌های آنان پاسخگو باشد. اینکه ما می‌شنویم در انتخابات‌های مختلف مجلس برخی اعضای لیست امید با اعضای فراکسیون‌های دیگر هماهنگ می‌شوند نشان‌دهند این است که از افراد با استحکام در مواضع اصلاح طلبی در لیست نبوده‌اند.»

اظهارات حسینیان درباره احتمال استعفا یا برکناری دولت روحانی

حسینیان درباره توصیه سعید حجاریان به دولت برای استعفا توضیح داد: استعفای دولت به نفع اصلاح طلبان هم نیست، این‌ها شعار می‌دهند، چون کاری را شروع کردند وعده‌ها و قول‌هایی را به مردم دادند که اکثریت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، چون با اشتباه محاسباتی همه مسائل را به برجام گره زدند و اگر دولت استعفا دهد، به معنای میخی است که به تابوت اصلاح طلبی زده خواهد شد. وی افزود: قاطبه اصلاح طلبان با استعفای دولت موافقت نخواهند کرد و نه مجلس و نه رهبر معظم انقلاب تمایلی به پذیرش استعفای دولت نخواهند داشت.

محمود صادقی با پانزده عنوان اتهامی محاکمه می‌شود

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از محاکمه خود درباره پانزده عنوان اتهامی در روز شنبه خبر داد. محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شنبه آینده جلسه رسیدگی به کیفرخواست صادره علیه اینجانب در دادگاه کیفری کارکنان دولت برگزار خواهد شد. به گفته صادقی پانزده عنوان اتهامی، شامل سیزده عنوان اعلام جرم از طرف دادستان و دادیار جانشین دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، دادستان شیراز، سازمان زندان‌ها، شکایت تعدادی از بورسیه‌ها و یک شاکی خصوصی خواهد بود.

خط و نشان رئیس جدید بنیاد مستضعفان

فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه از املاک و دارایی‌های بنیاد با جدیت محافظت می‌کنیم، گفت: آن‌هایی که مالی دست‌شان است باید تخلیه کنند و به بنیاد برگردانند، با زبان خوش بیاورند تا ما به زبان ناخوش متوسل نشویم.

غرویان: آیت‌الله مصباح، شریعتی را از دایره اسلام خارج می‌دانست

آیت الله محسن غرویان با اشاره به نظریات پیشین آیت الله مصباح گفت: آقای مصباح پیش‌تر معتقد بودند که نظریات دکتر شریعتی برخلاف اسلام و ضروریات دین است و حتی به قدری تند بودند که دکتر شریعتی را به عنوان یک مسلمان شیعه قبول نداشتند و او را از دایره اسلام و مسلمانی خارج می‌دانستند، اما اکنون دارند نظر می‌دهند که گروه‌های دیگر را نباید خارج از انقلاب و دین بدانیم.

موضوع پیام روحانی به مکرون افشا شد

رئیس دفتر رئیس جمهور موضو نامه روحانی به مکرون را اعلام کرد. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره پیام رئیس جمهور ایران به همتای فرانسوی خود که از طریق عراقچی معاون وزیر امور خارجه به عنوان نماینده ویژه دولت ایران منتقل شد، با تأکید بر اینکه موضوع پیام روحانی به مکرون درباره برجام بوده است اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای مکرون تماس‌های تلفنی با رئیس جمهوری ایران داشته‌اند و هم در یک ماه گذشته دو مرتبه نماینده ویژه‌ای به تهران فرستادند، در پاسخ به پیام کتبی او به آقای روحانی، آقای عراقچی پاسخ ایشان را به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران به پاریس برد. دیشب نیز آقای عراقچی ملاقات طولانی و خوبی با آقای مکرون داشتند.

کنایه واعظی به کریمی قدوسی

محمود واعظی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سؤالی درباره انتشار فهرست دوتابعیتی‌ها از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان دو سه سال بود که می‌گفت: من لیست دوتابعیتی‌ها را دارم. ما خوشحال شدیم از اینکه ایشان بالاخره این لیست را منتشر کرد. جلوی هر کدام این فهرست اسامی نوشته؛ احتمالاً، بر اساس شواهد و قرائن. معنای این جدول این است که شما بر اساس احتمال و شواهد راجع به هر موجودی در هر جای دنیا هر چیزی را می‌توانید، مطرح کنید. رئیس دفتر رئیس جمهوری اضافه کرد: معلوم می‌شود که حرف‌هایی که این آقایان می‌زنند، هیچکدام پایه و اساس ندارد که نمونه اش همین است. به نظر می‌رسد این افراد به دلیل اینکه نمی‌دانیم ریشه‌شان چیست و از کجا آمده، این حرف‌ها را مطرح می‌کنند تا کسی در مورد خود آن‌ها چیزی نگوید.

وزیر بهداشت: تابعیت کاشنگتن سیتی را دارم

نمکی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت درباره ادعای کریمی قدوسی مبنی بر دو تابعیتی بودن وزیر بهداشت گفت: قبل از انقلاب که دانشجو بودم همه قبل از عید می‌گفتند به فرانسه یا انگلیس سفر می‌کنم، من هم که بچه کاشان بودم به مزاح می‌گفتم می‌روم کاشنگتن سیتی. احتمالا این نماینده خبر‌های آن دوران را یادش است. او ادامه داد: من نفس کشیدن در این سرزمین را همیشه به تابعیت‌های دنیا ترجیح دادم. این اخبار کذب محض است و تقارن این حرف‌ها را وقتی با سایر بحث‌ها، کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که قضیه چیست. وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه این اخبار تخریب دولت است، خاطر نشان کرد: آنقدر کار‌های نکرده برای مردم در حوزه بهداشت، درمان و دارو داریم که دیگر صلاح نمی‌دانیم که با این حرف‌ها خود را مشغول کنیم. این‌ها تخریب من و سایر اعضای دولت است.

وقتی مزدک میرزایی در کیهان «م. م» شد

کیهان نوشت: یکی از مجریان ورزشی تلویزیون به شبکه تجزیه‌طلب وهابی پیوست! روزنامه کیهان چهارشنبه دوم مرداد در خبری با عنوان "یک مجری سرشناس ایرانی در خدمت تلویزیون وهابی! "در مورد مهاجرت مزدک میرزایی و شایعه پیوستن وی به یک شبکه ماهواره‌ای در انگلیس ادامه داد: «گفته می‌شود که (م. م) که چهاردهم تیر تهران را ترک کرده، هم اینک در لندن مقیم شده است و قرار است در تلویزیون ایران اینترنشنال که شبکه‌ای وابسته به دولت وهابی سعودی است مشغول به کار شود. خبرگزاری دولتی ایسنا در گفت‌وگو با یک گزارشگر قدیمی‌ تلویزیون به توجیه حضور این مجری ورزشی در شبکه بیگانه پرداخت و تقصیر را به گردن مسئولین رسانه ملی انداخت! حضور برخی مجریان رسانه ملی در رسانه‌های بیگانگان و ضد انقلاب، ثابت می‌کند که متأسفانه در گزینش مجریان و گویندگان رسانه ملی دقت کافی نمی‌شود. برخی مدیران نیز با مرعوب‌شدن در قبال چهره‌ها، از این افراد ستاره و غول می‌سازند که همین اتفاق هزینه برخورد قانونی با عملکرد‌های غیرقانونی مجریان را افزایش می‌دهد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۸۹
صادقی اختلاس کرده یا دخترش جاسوسه ؟!
نماینده اگر در انجام وظیفه نمایندگیش نتونه حرف بزنه مجلس برای چی تشکیل شده ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اگر به جای نگاه کور کورانه به هم طیفت خبرها را می خواندی که شاکی خصوصی داشته
در ضمن اگر نماینده مجلسی در کشورهایی مثل اروپا و یا امریکا دروغ بگوید محاکمه اش می کنند هیچ زندانی و محروم از کار
فرقی هم نمی کند چه این طیف و چه ان طیف
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دو تابعیتی از عراق باشه اشکالی نداره ؟ مثلا پدر یا مادرش عراقی باشند اشکال قانونی ایجاد نمیکند ؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نظرت درباره کریمی قدوسی هم همینه یا اون باید ساکت بشه
سلام
| Germany |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
صادقی همیشه حرف دل مردم را زده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نماینده باید حرف گوش کن باشه . نمابنده نباید مطالبات سیاسی و اقتصادی مردم را در نظر بگیرد .. نماینده هرچه فریاد دارد نگه دترد و روز تطاهرات ار زوی پرچم رد شود یا اتیش بزند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
به هر کی میرسه تهمت میزنه بعد از مدتی هم عذزخواهی میکنه
فکر میکنید با عذرخواهی که خیلی ها هم مطلع نمیشن اثر اون تهمت برطرف میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اوايل اين مجلس نظري خوبي به صادقي نداشتم و فكر ميكردم اهل هوچي گري است ولي بعدها متوجه شدم چند موردي كه اطلاع رساني كرده بود از قضا انگار درست بوده كه بعضي ها سعي داشتن و دارن اين تخلفات رو يا سر پوش بذارن يا يك جوري ماست مالي كنن 
به همين دليل ادعاي جديد صادقي در مورد قضيه نجفي و وجود نفر سوم بد جوري ذهنم رو درگير كرده
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خدا را شکر !؟ جمعی از وکلا و مهندسان و کارگران و دانشجویان و زنان و رانندگان کامیون و ... را که در زندان داریم
احتمالا زندانی کردن یک نماینده مجلس هم کلکسیون را تکمیل خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
درود بر احمدی نژاد و اصولگرایان و یارانشان
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جهانگیری اومده میگه اگه یارانه بخش انرژی رو بیارن توی بودجه کلهم اجمعین مشکلات مملکت حل خواهد شد
جناب جهانگیری!
یعنی اگه بنزین رو لیتری ده هزارتومن بدین دست ملت دیگه آقازاده هاتون دست از سر ما ور میدارن؟!
علی برکت ا...
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
وزارت امور خارجه منفعل که میگن یعنی این
بمحض اینکه ایران نفتکش خالی انگلیسی رو توقیف کرد انگلیسیها به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کردند
اما حالا تازه بعداز کلی ماجرا و چندین روز فاصله بعداز توقیف نفتکش ایرانی با یک میلیون بشکه نفت، یادتون افتاده که به شورای امنیت شکایت کنین (هر چند که البته اینا برای کشورهای غیر دائم فرمالیته ست!)
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شعار انتخاباتی اصولگرایان در ۱۴۰۰ چی هست . حجاب اجباری .... این شعار که اصلا رای نمیاورد . پس تکلیف چیست ؟ راه دیگر سه برابر کردن یارانه ....تورم که صد درصد شد سه برابر کردن یارانه هم مشوق خوبی نیست ...چون دادن پول نقد سم اقتصاد هست . راه دیگر تمام دنیا را حسینیه کنیم . رای ندارد . پس راه حل چیست . اگر انتخاب نشدیم روبه رویه انتصاب در دیگر ارگانها بهتر جواب میدهد
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جای شما خالی هفته پیش نائب الزیاره شما بودیم و مشرف شده بودیم به عراق همه چیز باوجود گرمای هوا هالی بود جز اینکه یک چیز برایم خیلی عجیب بود هر یک دلار آمریکا در ایران دوازده هزار تومان است و هر هزار دینار عراق یازده هزار و پانصد تومان(هر هزار دینار اسماً هزار دینار است و درواقع در عراق اندازه همان هزار تومن خودمان باید باشد)
یعنی اختلاف قیمت پول کشوری جنگ زده در ایران با دلار آمریکا فقط پانصد تک تومن است!
بعبارت دیگر پنج میلیون بده صرافی بدهی درحال حاضر پانصد هزار دینار عراق میگیری که در واقع میشود همان پانصد هزار تومان خودمان! یعنی با پنج میلیون پول ایرانی فقط اندازه پانصد هزار تومان در عراق میتوانی جنس بخری
علی برکت ا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
به خان محمد علی اقا نبودی دلمون واست یه زره شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
" شامل ۱۳ عنوان اعلام جرم از طرف دادستان و دادیار جانشین دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، دادستان شیراز، سازمان زندان‌ها، شکایت تعدادی از بورسیه‌ها و یک شاکی خصوصی خواهد بود"...........اتفاقا اصل همون شاکی خصوصیه که بازی شناخته شده هستش و .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
من کارشناس یک شرکت مهندسی مشاورهستم در اسفند سال ۹۷ شرکت ما ۵۰ درصد از نیروهایش راکه عمدتا کارشناس ومهندس بودند اخراج کرد تاجایی که میدانم اکثرشرکتهای همکار دردوسال گذشته نیروهایشان راتعدیل کرده اند چون پروژه ها تعطیل شده وپروژه جدیدی تعریف نشده و انهایی هم که مانده اند ماههاست حفوق نگرفته اند واقعا کفرم میگره وقتی میبینم یک عده دراین شرایط وانفسای اقتصادی صحبت ازکاهش بیکاری میکنند شمارابخدا اگرقادرنیستید گره ای ازمشکلات مردم بازکنید حداقل با ارایه امارهای دروغین وساختگی مثل امار بیکاری وتورم نمک روی زخم مردم نپاشبد !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
ناشناس 2128

اولاً فقط یک شاکی خصوصی دارد (جهت اطلاع ایشان 14 شاکی دیگه دارن که همه از مسئولان هستند)

ثانیاً ؛ میشه بفرمایید صادقی چه دروغی گفته ؟

امان از شماها و تفکراتتان .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
صادقی اصلاح طلب هست و نظام جمهوری اسلامی را قبول دارد.بنابراین دادگاهش رو هم باید قبول داشته باشه
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
مشکل آقای صادقی اینه که مثل خیلی از نمایندگان انقلابی
!! نیست
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آقای صادقی شاید تنها کسی باشد که در این مجلس منفعل و از کارافتاده وظیفه نمایندگی خودش رو درست انجام میده که البته برای آقایون خیلی سخته تحمل کسی که نماینده ملته اونها نماینده ملت و ملت رو نمیخواهند و نمیتوانند ببینند
اقای واعطی باید هم رد کنی چون اگر رد نکنی ......!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
از هرات تشریف آورده اند و نماینده مجلس شده اند
و در مجلس هم یقه همه مسولین را با زدن اتهامات اکثرا دروغ می گیرند !!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
هرات جزئی از ایران بوده هست و خواهد بود دقیقا مثل بحرین
بعد از زدن پهپاد جاسوسی امریکا و توقیف نفتکش انگلیسی ، که غربی ها رو منفعل کرده ..بلافاصله مقاله های ترس الود از چهره های غربگرای داخلی در گاردین و...چاپ شد تا اندکی الام مامان ملکه تسکین یابد..هر جا غرب به بن بست خورد، غربگراها وارد میدان شدند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
و این رو بگو برای مقامات غرب گرا هم خوراک جور شد تا از مذاکره حرف بزنند
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نکند که این مامان ملکه که میگوئید مامان شما باشد وملت ایران خبرندارند اقای پروفسور
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
همین راه را ادامه بدین خودنان هم‌جمع جورش کنید مردم اصلاح طلب و روشنفکر جامعه به سیاسیونی که شعار اصلاحات میدهند درخواست دتریم که خود اصولگرایان مشکلات را حل کنند و اینقدر از طریق رای مردم هزینه سازی نکنند . منطورم این هست که هر وقت کاری در فصای سیاسی و بینالمللی خراب میشود اصولگرایان با مشوق های سیاسی دولت منتخب مردم را هول میدهند که بسمت مداکره برود و دوباره با ترفند و تهدید و انتطار زیاد همان‌مداکره را بهم میزنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چرا کرسی ازاد اندیشی را در تلویزیون اجازه مناظره نمیدهید که تحلیل ها و تفسیرهای سیاسی به رسانه خارج از کشور پشتیبانی و درج نظر میکند
آریا
| Australia |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جنابعالی انگار حواست نیست که ثروت این مردم و کشور دارد از دست می‌رود و با تحریم نفتی ایران آمریکا بازار نفت و گاز ایران را تصاحب کرده و با کمک دلواپسان حزب جمهوری خواه مشغول برنامه ریزی برای تحریک کشورهای مسلمان منطقه است تا به جای اسراییل با هم بجنگند.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دوست عزیز در آن روزنامه چی چاپ‌شده بود . میشه زحمت بکشی یک خط برای کاربران بنویسی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
با بگیر و ببند نمیشود مملکت رو اداره کرد.وضعش همینی میشه که الان دارید میبینید.این اداره کردن کشور نیست،کنترل کشوره که اوضاع از دست خارج نشه.در مورد روابط با دنیا هم همینطوره.
هرکدام از مسؤولین توانست طوری در مورد فساد سخنرانی کندکه گویی روحش هم از این قضایا (فساد سازمان یافته ونهادینه شده)خبر نداشته جایزه دارد.مثلا شخصی به تازگی در مورد لواسان و کاخ های آن طوری صحبت نموده که گویی ایشان همین دیروز از سیاره دیگری وارد تهران شده و چنان خود را به بی خبری می زند که شنونده انگشت حیرت به دهان می گیرد.آقایان دوره این سیاه بازی ها تموم شده ما هم گوش دراز مخملی نیستیم.حاصل کار شما در مجلس.دولت..شهرداری ها شده شهرک باستی هیلز.بابک زنجانی.سید هادی رضوی.امیر منصور آریا.فرحزاد.مظلومین .چهار خانواده سلطان خودرو.سلطان سکه.سلطان برنج.سلطان موز.سلطان زعفران.سلطان پسته.سلطان فرش.سلطان مسکن.سلطان........باید یک خانه تکانی درست وحسابی صورت گیرد و مفسد اعدام شود.اگر این اتفاق افتاد ومردم واقعا قاطعیت در برخورد با فساد را دیدند به آینده امیداوار می شوند وگرنه با کوچکترین تعرض خارجی معلوم نیست سرنوشت این کشور چه می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حرفات کاملا درسته به جز اعدام چون همیشه ادمای پیش وپاافتاده رو اعدام میکنن واصل کاریا بازم به چپاول مملکت ادامه میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یا میدانستند و کاری نکردند
و یا اصلا نمی دانستند !؟
در هر دو صورت باید تاسف خورد به حال این کشور و مردم !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
با این وضعیت پولی دست ما نمیاد اعدامش کنید که کس دیگری از این کارها نکنه.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کاملا درسته ولی من نمیدونم چه اصرار غیر منصفانه و ناعادلانه ای دارید که همه متهمین و بانیان رو نام نمیبرید و یا حداقل اصلیترین رو نمیگید و فقط گفتن دولت و مجلس واقعا بی انصافیه
کسانی که ژن وطن فروشی دارند می روند با کسانی کار می کنند و پول می گیرند که علیه کشور دشمنی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تا دوستانی چون شما هست این کشور نیاز به دشمن نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
این هایی که منفی دادن ظاهرا وطن فروش هستند و کار شکنی در امور کشور
رسانه های دولتی ایرنا و ایسنا ان قدر دروغ گفته اند که حتی علوی وزیر اطلاعات هم گفت جرات نمی کند با ایرنا مصاحبه کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مخصوصا ایسنا که الکی فقط اسم رسانه دانشجویی رو یدک میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
من موندم که چرا بیخود از بیت المال واسه ایسنا خرج میکنن و البته ایرنا
احتمالا شعار انتخاباتی لیست اصلاح طلبان در انتخابات بعدی ، بعد از پخش ربنای شجریان ، بازگشت مزدک میرزایی باشه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جناب روحانی فرمودن که ۱۰۰ روز بعد از امدنشون توافق ایحاد شد و پول وارد کشور شد و دلار امد پایین
من از نهاد های نظارتی درخواست دارم این جمله ایشون را واکاوی کنند که چه جور دو سال بعد از دولتشان توافق شکل گرفت و نه در ۱۰۰ روز ان وقت دلار کجا امد پایین؟ در حالیکه خودشان گفتند من نگذاشتم بیاید پایین
واگر دروغ بود حرفاشون مجلس برکنارش کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
داداش لازمه. رئیس جمهور شدن و وزیر شدن و نماینده شدن نادرست گفتنه
مصدق با خروج از معاهده نفتی با انگلیس عملن دست ایران رو از تمام دارایی های ایران در شرکت نفت بریتیش پترولیم که در آن زمان صاحب اکثر شرکت های نفتی در خاورمیانه بود کوتاه کرد و این شرکت تمام دارایی های ایران رو به عنوان جبران خسارت برای خود ظبط نمود. مصدق که مجالس آن زمان را منحل کرد و عملن تمام قدرت کشور را در دست خود گرفت.

به نظر میرسد دولت خبییث انگلیس در آن زمان به همکاری مصدق برای فریب مردم ایران آن نمایش مضحک ملی نمودن صنعت نفت را برای بالا کشیدن دارایی های ایران به راه انداخت.

درست حدود 40 سال بعد همان طرح این بار توسط آمریکایی ها و با اشغال سفارت خانه آمریکا در ایران کلید خورد.

به راستی ملتی که مطالعه ندارد و تاریخ نمیخواند گرفتار تکرار حوادث خواهد شد.


پیروز مجتهد زاده

تاریخدان و سیاستمدار ایرانی
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
هروقت به بلوغ فکری رسیدیم دیگران نمیتوانند سرمان کلاه بذارن.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شرکت نفت ایران و انگلیس که بعدآ بریتیش پترولیم شد در دوران مصدق فقط در ایران فعالیت میکرد و تمام دارائیش در ایران بود وپا لایشگاه ابادانش بزرگترین پالایشگاه جهان بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اگر واقعا استاد مجتهدزاده باشین باعث افتخاره که اینجا پیام میذارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
عملاً
اولا قیمت ها در ایران ارزانتر از کشورها دیگر است ولی شما اگر بخواهی مانند یک کشور پیشرفته زندگی کنی بایدقدرت خرید شما کمتر از ۵ میلیون نباشد در حالیکه الان یک کارگر حداکثر دریافتیش با مزایا به ۳ تومان هم نمی رسد البته اکثر کارگرها در رنج ۲ الی۲/۵ است ولی اکثر کارمندها وضعشون بهتر از کارگرها است
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اینکه شما میگوئید قیمتها درایران ارزانترازکشورهای دیگر است صد درصد دچارتوهم شدید هستی ویابا زیرکی وحقه بازی خودت را به ان را میزنید ویا مثل متمولین و نجوم بگیران و... هستی خدا کند که ازخواب توهم بیداری شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
همین الان ۹۰ درصد ارزاق عمومی در امارات و به نرخ ارز ازاد روز از ایران بسیار ارزانتر است
ضمنا حقوق کارگران ساختمانی در ایران روزانه ۶۰ هزار تومان است
و ۸۰ درصد خانوار زیر سه میلیون تومان درآمد ماهیانه دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
قیمت ها در ایران ارزانتر از کشورها دیگر است؟؟؟!!! پس یه سفر به کشور دوست و همسایه عراق برو تا ببینی که چقدر پول ایران واسه ارزانترین اجناس در اونجا بی ارزشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چی زدی ناشناس . جنسش خیلی یکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اینقدر سطح سوادتون پایین است که نمی فهمید وقتی پول کشوری بی ارزش شد جنس داخل ان کشور کم ارزشتر نسبت به بقیه کشورها می شود با شما بودم دو ناشناس پاسخ دهنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اول پاسپورت بگیر. بعد پاشو برو یک هفته خارج از ایران زندگی کن. بعد نطق کن.
جدیدترین توهم برجامیون : امانو به خاطر موافقت با برجام ، توسط موساد ترور شده!!
اصلا اسراییل که خودش طرفدار پروپاقرص این برجام یکطرفه است..چرا باید مجری این برجام رو ترور کنه ؟؛۹
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حالا اینقدر هم به این چیزها گره نزن
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
شما ضد برجامیها کلن برای این ملت و کشور چه آورده و برایندی داشته و دارید که بتونم حرفها و استدلالهاتون رو یه جای دلم بزارم
بعله ما افراد دو تابعیتی در دولت و مجلس نداریم و نداشتیم که فرار هم نکردن !!!!! که اقایان این طور اشفته شدن!!!
این آقا که قسم خورده بود اصل و نسبش ایرانیست!!!!
من طرفدار هیچ جناحی نیستم وقطعا به هیچ اصلاح طلب واصولگرایی رای نخواهم داد ولی اینکه اینکه یه طرفی گناه بندازه گردن کس دیگه ای وبگه همه چیز رو به برجام گره زدن حرف بی ربطی وفرار از مشکلات جامعه است .مگه دوره اقای احمدی نژاد که همه چیز رو به توان داخلی گره زدن به جز موشک وهسته ای چیزی گیر مردم اومد که هی میگنباعث مشکلات برجامه .اصلا برجام هم نابود بشه .کدوم کشور رو سراغ دارید که به تنهایی پیشرفت کرده باشه .خود امریکا که هنوز ایرقدرته باز دنبال نوابغ کشورهای دیگه است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خیلی خیلی روشنه که طرفدار هیچ جناحی نیستی من قبول کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
در زمان احمدی نژاد همین طیف تندرو اطلاح طلب تقصیر ها را گردن دولتش انداختند والان که سرکار هستند می گویند دولت هیچ کاره است مردم ما باید خیلی احمق باشندکه...‌‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چین بالای 90 درصد به تنهایی به یک ابر قدرت اقتصادی و نظامی تبدیل شده.
شورای نگهبان نبابد بگذارد این آقا عدسی مجلس بعدی را بخورد.
قوه قضائیه باید ایشان را از مناصب دولتی محروم کند.
سپاه پاسداران حکم سرداری را از این فرد پس بگیرد.
باندازه قرنی از این آقا دروغ و تهمت و تخریب شنیده و دیده ایم.اینگونه افراد آبرویی نمی گذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تو خودت الان یه شورای نگهبان دادستان و سپاه هستی خودتو دست کم نگیر
والله آقای کریمی قدوسی باید بهش یاد بدین اینجا ایرانه نه افغانستان. ده تا آدم اینجوری کافیه ایرانو مث افغانستان ویران کنن. این رفتارای بچگانه و تهمتا دیگه چیه؟
چرا راجع به برخي موارد كه تيتر مي كنيد مطلبي وجود ندارد ؟نكند دوست داريد شائبه سياسي بودن موضوع را در برخي افراد ارزيابي كنيد ، اين از اخلاق رسانه اي به دور است و از سايت وزين تابناك بعيد است لطفا بررسي فرماييد
خوردن گوشت خر ثواب دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ارزانی خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
منظورش در صورت قحطی کامل است
هندوانه بسیار شیرین و لذیذ هست لاکن لیمو عمانی تلخ است
بله اقای حسینیان.رفع حصر،بازگشت شجریان به تلویزیون ورود خانمها به استادیومها و ازادیهای بیشتر اجتماعی و سیاسی،حقوق شهروندی ،عدم فیلتر فضای مجازی وووووو همه مسائلی بود که به برجام گره زده شده و تا برجام حل نشود این مسایل قابل رفع و رجوع نبود!!!!به مردم خوب نشان دادند چقدر برای نظر و رایشان احترام قایلند.نظر سنجی برگزار کردند و محبوبترین مجری شبکه ۳ را شناخته و اخراج کردند.این است نظر دولت در سایه نسبت به مردم.نگاهی از بالا به پایین و حاصلش هم عقب اقتادن از ترکیه و هند و کره جنوبی و....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جنابان ریس جمهور و وزرای عزیز دولت محبوب شما در افزایش بی سابقه نقدینگی و دلار و تورم افسار گسیخته و هرج و مرج و گرانی هیچ نقشی نداشتند بقیه همه مقصر و باید اعدام بشن اینا باید تشویق بشن و خدای نکرده یکی بهشون نگه بالای چشمتون ابروه
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آفرین درسته
آدم وقتی فقیر میشود خوبیهایش هم حقیر میشوند

اما کسی که پول یا قدرت دارد، عیب هایش هم هنر دیده میشوند و چرندیاتش هم حرف حسابی به حساب می آیند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
فرهنگ‌کشور کلا تغییر کرده برای فقرا کادوی با ارزش پایبن تر و برای ثروتمندان کادو و هدیه گران قیمت میدهند در صورتی ثروتمندان بهش نیازی ندارند . در این فرهنگ سازی شرایط خیلی سخت تر میشود بطوری که برای مسافرت به عراق و رفتن به حج ارز دولتی ولی برای درمان با ارز قیمت بالاتر اختصاص میابد که بخش درمان و دارو در حال افزایش هست
ای اهالی چوسان قدیم

تا میتوانید زاد و ولد کنید چرا که با زاد و ولد نسلتان منقرض نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
زادو و ولد کنم و بچه را با هزار زحمت بزرگ کنم‌و دانشگاه و سربازی بفرستم و سپس بیکار شود و خدای نکرده بزه کار اجتماعی شود و یا سیاسی شود در هر صورت سرش بالای دار برود و مردم‌برای تماشای اعدام‌فرزندم در میدان شهر هورا بکشند ؟ نه نه نه این زندگی و این شهروندی خیلی خیلی سخت هست . ارزش بدنیا اوردن فرزند اصلا مقرون به صرفه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خسته نشدی بس که یک پیام الکی راهرروزوباهربسته خبری تکراری می گذاری اصلاهرکسی خودش می فهمه به چه تعداد بچه می خواد نیازی نیست مردم اکثریت بافرهنگ رااهالی چوسان قدیم خطاب کنی
امروز انتخاب بوریس جانسون بد جوری لرزه بر اندام دولتمردان انداخته ، بزودی انگلیس هم از برجام خارج خواهد شد و پرونده ایران به شورای امنیت خواهد رفت و این مجوز جنگ را برای ترامپ راحت خواهد کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
وااااای چگد ترسیدیم خخخ
بنظرت امریکا اگه میتونست بجنگه منتظر میموند کسی مجوز براش صادر کنه؟ برای حمله به عراق منتظر کسی موند؟ یا با وجود مخالفت های جهانی خودش حمله رو شروع کرد؟
خدمت حسین شریعتمداری کیهان عرض کنم که همین تنگ نظری ها و افراط ها و خشک اندیشی ها در سازمان صدا و سیما باعث فراری دادن ده ها م.م از صدا و سیما شده، مجریان و کارکنان حرفه ای و توانمندی که صدایشان را خفه کردید و راه گلویشان را بستید و راهی جز فرار برایشان نگذاشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
واقعا گل گفتی.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اونی که به خاطر بد پنداریها و بدرفتاریهش مردم باید اسمش رو نبرند همین ح ش است و روزنامه اش نه مزدک میرزایی عزیز مردم
از همه ی مردم ایران دلم خونه!
از خودم متنفر نیستم!
جون تا حالا رای ندادم که 8 سال ملتی رو بدبخت کنم.
مردم ایران بدون فکر کردن رای میدن و هر دو حزب خوب یاد گرفتن چطور از مردم رای بگیرن.
این مردم عامل بدبختی ایران هستن.
من وقتی این دولت اومد موی سفید نداشتم،اما الان دیدنی هست.
فشار و استرس کشنده هست.
من بلد نیستم با دزدی و فریب همین مردم پول در بیارم.
اکثر مردم با فریب هم و زرنگ بازی برای هم دارن زندگی میکنن.
اما اگر همه چیزم رو از دست بدم حاضر نیستم با فریب این مردمی که ازش دل خوشی ندارم پول دربیارم و زندگی کنم.
جون با این کار شبیه همین مردم میشم.
زندگی در ایران سخته.
عامل اصلی؟مردم ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کاملا درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
باهات موافقم
ناشناس
| Thailand |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
مشکلت فقط دولت و انتخابات است که هیچ کاره هستند.
خوب هزینه نکنید اینهمه.مدرک پزشکی از بسیاری کشورهای اروپای شرقی میشود گرفت.ولی تایید نمیکنند با وجود انکه سطح اموزش در انجا بالاتر از ایران هست.
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کی گفته سطح آموزش در اروپای شرقی بالاتر از ایرانه در اونجا هم مثل دانشگاه آزاد خودمان هم چی با دلار حله حتی نمره
افغانستانی بودن کریمی قدوسی کاملا محرز است ، به هر حال او به کمک همین برادران افغان و حاشیه نشینهای مشهد همین چند رای رو جمع کرد البته امدادهای غیبی نباید فراموش شود اون هم تو مشهد ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جهان سوم یعنی همین که تو میگی . همین الان چهار تا نماینده که اصلیتشون مال جای دیگست یقه ترامپ رو گرفتن همه هم میگن ترامپ باید از اونا عذر خواهی کنه راستی شهردار لندن کجاییه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
ترامپ خودش و همسرش مهاجرند.
جناب خادمی چه غم که مردم حقوقشان کم است!!!
مهم حقوق و مزایای برخیهاست که نزدیک 30 میلیون در مجلس و 27 میلیون از شرکت نفت می گیرند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
در خرید سیلو اهواز ومناقصات گندم وسایر مناقصات که با دوستان از غله تهران هماهنگ ومناقصه مشروط را با دستور از تهران برنده اعلام میکنند وبا مشورت دوستانتان نرخ حمل نسبت به سال قبول حدود 2000درصد اضافه کردن وموافقت معاون بازرگانی غله مرکز که هرچه درخواست کردند برای نرخ حمل اشکال ندارد وپول علی الحساب پرداخت کنید تا با پولشان شرکت بخرند واقایان تهرانی هم سهیم باشند وشاید خود شماهم که با این کار هزینه حمل گندم راچقدر افزایش دادید ودادند خدا میداند ودیگر دوستانتان در استان هم با افزایش 45درصدی نرخ حمل استان چه ضربه ای زدند در صورتیکه همه میدانند نرخ اعلامی در مناقصه باید همه شرایط را در نظر داشته باشند وتازه این افزایش به میزان خیلی کمی در نرخ پرداختی به رانندگان تاثیر داشته واینها همه از برکت وجود شما ودوستنتان است اینجا باید به شما ودوستانتان گفت علی برکت اله
راست می گه با حقوق کارمندی واقعا نمی شه زندگی کرد. کجا باید داد بزنیم که نمیشه؟
نماینده مجلس میگه با ۷ الی ۸ میلیون میتوان زندگی آبرومندانه داشت؛ به عبارتی اعتراف میکنه به طرق مختلف مستقیم و غیرمستقیم مردمو بی آبرو کردیم
مهاجرت و پزشک و مهندس زیاد است و باعث هدر رفت منافعمان شده. ظرفیت ها را زیاد کردیم ولی مشوقی برای ماندنشان ایجاد نکردیم. با ۷۰۰ میلیون تومانی که با یک بلیط از ایران می رود می توانستیم روستاهایمان را آباد کنیم
بیش از ۲۰ سال است که مزدک بدون هیچگونه حاشیه ای کار کرده، الآن که برخوردها با ایشان نامناسب شده و کشور را ترک کرده صحبت از گزینش می کنید؟ایشان دیگر نزدیک بازنشستگیشان است....چرا از برخوردهای نامناسب با مردم و احساس خفقان چیزی نمی گوئید؟
نمیدونم به کدوم خبر باید واکنش نشون بده آدم. فقط باید بگم شرم آوره و تاسف... با این روال که مسولین پیش گرفتن این ره که میرویم (میبرندمون) به ترکستان است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حالا شاعر یه چیزی گفته ولی شما باور کنین ترکستان خیلی خیلی بهتر از اینجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شما را فوقش به افغانستان را میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
شما همین الانشم وسط ترکستانی خودتم خبر نداری
تلفن جداگانه می‌گیرد تا وقت بقیه برای تلفن کردن بیشتر باشد! این افراد هزینه می‌کنند؛ مثلا می‌گویند من مریض هستم نمی‌توانم غذای زندان را بخورم و از بیرون برایش پیتزا یا کباب برگ می‌آورند!

اختلاس کن پول داشته باش تو زندان هم حالشو ببر چشم بهم زنی ۳ تا ۵ سالت با کباب برگ تمام شده بعدشم میری پهلوی خانومت تو کانادا. البته آگه پول ها را بالا نکشه.
اگر در ایرلند، سوئد، سویس ، کانادا، نیوزیلند یا یکی دیگر از کشورهای توسعه یافته به دنیا می آمدم اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونچنان از زندگی لذت میبردم و اووووووووووووووووونچنان از طبیعت زیبا استفاده میکردم که حد نداشت
پاسخ ها
آرش
| Germany |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اووووووووووووووووووووووچنان رونقی اقتصادی ایجاد کنیم که از زندگی لذت ببری شرطش ایته دوباره خر بشین رای بدید تا 1404 با ما باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
صبر کنید که اب و برق و اتوبوس و خانه را برایتان مجانی می کنیم
سفره پهنه و هر کس به اندازه وسعش برداشت میکنه و سهمش رو بر میداره


فقط یک چیزی

مگه یک آدم برای داشتن یک زندگی شاد غیر از یک خانه در یک جای خوب و یک کار خوب بیشتر میخواد.

چرا اینقدر این جماعت تازه به دوران رسیده طماع و حریص هستند و دست از مال مردم بر نمیدارند.

اگر این پول ها رو از راه درست مثل تجارت، تولید و .... بدست می آوردند هیچ کس بابت این کارها ناراحت نمیشد و بلکه حقشون بود اما مشکل اینجاست که بیشتر این پول ها از فروش نفته که حقه تک تک ایرانی هاست اما متاسفانه تنها عده قلیلی مثل مسئولین، کارکنان شرکت نفت، پزشکان، پرستاران ، معلمان و کارمندان دولت عمدتن از این پول بهره میبرند و بقیه مردم هیچ سهمی نمیبرند.
مرجان شیخ اسلام آل آغا و خاوری محکوم به حبس ابد شدند لاکن در کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
ما ازاین شانسها نداشتیم که فامیل باشیم ویا رابطه داشته باشم باکسانی که باید اگر یک دانه چوب کبریت برداریم اول از همه قاضی القضات میفهمد واجازه برداشت دومی را نمی دهد
وقتی یک پزشک از ایران مهاجرت می‌کند، چقدر ضرر می‌کنیم؟

بزارید برن اشکا نداره البته به نظر من این همه یک بهانه و پیراهن عثمان جدید برای بالابردن کارانه و حق ویزیت هست

البته پزشکان ایرانی (اونهایی که در ایران مدرک گرفته اند) در هیچ جای دنیا جایی ندارند و کسی اونها رو قبول نداره و هیچ جا مثل ایران پول مفت در نمیارن

هند و پاکستان ارزان ترین و بهترین پزشکان دنیا رو دارن به طوری که بسیاری از پزشکان انگلستان هندی یا پاکستانی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
منبع صحبتاتون؟
با این مدیریت در کشور اگر ماهی ۵۰ میلیون هم درآمد داشته باشی باز هم نمی توانی درست زندگی کنی و تازه متوجه می شوی که از نظر مالی کمبود داری چون فاصله طبقاتی بسیار بالا است و دوست داری یک ویلا در بهترین منطقه لواسان داشته باشی و یک ماشین لوکس هم داشته باشی و در یک برج با متراژ ۵۰۰ متر زندگی کنی و سفر به اروپایت هم برقرار باشد و ... مشکل در دو جا است ۱- بدلیل جو بی اعتمادی که در مدیریت کشور و مقابله با فساد حاکم شده است (حالت حرف به جای عمل) ۲- نحو برخورد مقامات اجرایی و قضایی کشور بگونه ای است که نه تنها فاصله طبقاتی را بیشتر بلکه بی عدالتی و حق خوری عجیب و غریبی را حاکم کرده است و به جای اینکه مالیاتها و عوارض کشور ارمغان خدمت رسانی و رفاه و محو فاصله طبقاتی باشد عارضه ای برای رانت خواری و اسراف و ریخت و پاش متمکنین شده است
بنظر من کسی که ۷۰۰ خودرو خریده اگر ۷۰۰۰۰۰ خودرو هم سفارش بذهد اصلا مقصر نیست چون از قدیم گفته اند دارندگی و برازندگی. اینجا کسی مقصر است که چنین وضعیتی را پیش آورده است و بهترین تنبیه برای این شخص این است که فقط یک خودرو را به او تحویل بدهند و بقیه خودروهایش را هنگامی به او تحویل دهند که بقیه سفارش دهندگان یک خودرو خود را تحویل گرفته باشند و این چرخه تا اتمام سفارش ها ادامه داشته باشد. مسلماْ در طول زمان این فرد یقیناْ متحمل ضرر خواهد شد.
همسرمن نفرولوژیست ( فوق تخصص بیماریهای کلیه) است که صرفا بخاطر برخورد غیرانسانی مدیر یک بیمارستان در حوالی خیابان .. تهران که وابسته به یکی ازدانشگاههای علوم پزشکی است ازسمت خود استعفا داد ( بعلت عدم همکاری وحمایت رییس بیمارستان ازهمسرم درشرایطی که پدرش بشدت بیماربود)و بدنبال ان دانشگاه ایسان را که پزشک رسمی وزارت بهداشت بود اخراج کرد و باوجود ۲۰ سال سابقه یک ریال هم به ایشان سنوات پرداخت نکردند وشکایت ماهم بی نتیجه ماند بعدازان اتفاق همسرم عطای کاردراین کشور رابه لقایش بخشید و هردو تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفتیم وبزودی برای همیشه ازایران خواهیم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بعضی روحیه ها مناسب کارمندی نیست ونمیتوانندتابع محدودیت های قانونی باشند پس اگر اخراج شدندممکن است به این دلیل باشد .اماکسی که جلوی کارایشان درمطب خودش را نگرفته است .می‌توانند آزادکارکنندودرآمدعالی داشته باشند نیازی به مهاجرت نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
همسر من هم کاردیوبلوژیست است

ایشان در یکی از بیمارستان های تهران کار میکند. باورتان نمیشود اینقدر حقوق، کارانه، دریافتی از بیمه ها، و پاداش میگیرید که نمیدانیم با این پول ها چه کار کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
واقعاجای تاسفه چرا بایدبخاطر رفتار یک مسوول یک پزشک فوق تخصص که برای تربیتش حداقل ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده به این راحتی قیدکشورشو بزنه ومهاجرت کنه وکسی هم نپرسه چراداری میری ؟!!!
کنار رفتن روحانی فقط وضعیت را بدتر میکند
پزشکا ایران رو ترک نمی کنن برن جایی که از اب خوردنشون هم مالیات کسر بشه..
روزنامه كيهان ! شايد خداي نكرده ، استغفرالله ، زبونم لال ، مدير جديد تلويزيون ، دردانه جناب حداد عادل ، صلاحيت مديريت شبكه ٣ را نداشته اند ! امكانش هست ؟
ما هرساله در کشور تورم بین ۱۰ الی ۲۰ درصد را داریم و هیچ دولتی هم نتوانسته است آنرا بدلیل نقدینگی بالا برطرف کند. اگر دولت مردان ما عرضه مهار تورم را ندارند حداقل تورم را مدیریت کنند و به جای اینکه هر روز و یا ابتدای سال ترس افزایش تورمی متغییر ۲۰ درصد ۵۰ درصد کالاها در دل مردم قرار گیرد قانونی وضع شود که تمام کالاها و خدمات و حقوق ها و ... بطور یکسان ابتدای هر ماه مثلاْ ۲ درصد افزایش یابد تا بمرور زمان در طی سالیان بعد این مقدار کاهش یابد تا به امید خدا و به همت مسئولین خدوم و پرتلاش و پاک دست و متقی و زاهد ما این تورم به ۰/۲ درصد در سال و حتی کمتر برسد. مزیت این روش این است که هم تکلیف مردم مشخص می شود و هم استرس ها در جامعه کاهش و برنامه ریزی ها بهتر انجام می شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
از چندین مولفه ای که در تورم نقش اساسی دارد یکی هم رشد نقدینگی هست که با پرداخت یارانه و اضافه کردن حقوق کارکنان و بدهی دولت از رقم ۴۰۰ هزار میلیارد تومان به رقم یک هزار هفتصد و هشتاد هزار میلیارد تومان بالغ شده است این حجم بزرگ نقدبنگی برای اقتصاد کشور سم‌مهلک هست و چند راه وجود دارد . گران کردن اجناس احرین راه هست . اکلین راه حل جدب سرمایه و فروش ارز منطقی تر هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
والله نمیدونم از نقدینگی چه برداشتی میکنید که وصلش میکنید به حقوق کارمند ،بابا افزایش حقوق کارمند جواب هزینه اش را نمیدهد کارمند تا نیمه ماه هم پول ندارد که رسد به اینکه نقدینگی اش بالا برود که برای اقتصاد خطرناک باشد نقدینگی در دست افرادی است که فیلمش پخش میشه در لواسان و در آتش سوزی اتاق پر از دلار و یورو و ... هست نقدینگی که در دست دلال ها و آقازاده ها و .... وجود داره و سیری ناپذیر هم هستند مملکت را دچار مشکل کرده نمیدونم برخی حاضرند چقدر مردم را دچار مشکل کنند آخه حقوق کارمند به پس انداز نمیرسه هشتش گرو 15شده
یوسفیان ملا اینم گفته ینفر تو نظام بانکی سی هزار میلیارد تومن بدهی بانکی داره تابناک اینارو چاپ نمیکنی اون دختر روستای منطقه محروم زیلایی که عکساشون اومده بود بخاطر فقر سن زیر 30 مث ادم 50 ساله بودن اون دنیا یقه همتونو میگیرن سییی هزااارتا یه میلیااارد تومن
کسانی که ایرانی اصل نباشند حق ندارند هیچ پست ومقامی داشته باشند ..............ایران برای ایرانی است وبس.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اتفاقا افرادی با تفکر شما دنبال گرفتن مهاجرت به اروپا و آمریکا هستند. حالا چرا؟ هیچ کس نمی دونه.
هزینه تربیت پزشک برای دولت 500 میلیون تومان است
هزینه تربیت یک مهندس با مدرک دکترا برای دولت 5 میلیارد تومان است
هزینه تربیت یک خلبان برای کشور 75 میلیارد تومن است

عجیب اینکه همه درآمد را پزشکان به جیب میزنن

آقایان مسئولین بیدار شوید! هیچ کشوری درسایه پزشکان خود پیشرفت نکرده است. کشورهای بزرگ درسایه مهندسین خود پیشرفت کرده اند

جالب است که درمان هیچ بیماری هم توسط پزشکان کشف نشده بلکه زیست شناسان و فیزیولوژیست ها و بیوشیمیست ها بوده اند که درمان بیماری ها را کشف کرده اند...

آقایان بیدار شوید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مهندس پراید ساز هم کلا مردم را غارت کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جالب بود
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نتیجه کار مهندسی راهم در زلزله استان کرمانشاه دیدیم کمی بیشتر تست میزدی الان بجای مهندس پزشک میشدی و اینقدر حرص وجوش نمیخوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
هزینه تربیت یک خلبان 75 میلیارد ؟!! مگه میخوان بوئینگ بهش کادو بدن ؟ خوبه نگفتی 75 تریلیارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
هزینه تربیت مهندس ۱۵ملیون هم نیست.فرداش هم پراید هاچ بک تولید میکنن
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
جو گير نشو عزيز خودتو کنترل کن و يکم برو ریاضی اعداد رو دوباره بخون
قانون درباره دوتابعیتی هم تبصره دارد؟در متن قانون نوشته نماینده مجلس باید اصالتا ایرانی باشد
مجلس باید عدم کفایت روحانی را کلیدبزند ومردم را خلاص کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کاری نخواهند کرد.
ما یکبار انتخاب می کنیم برای 8 سال بدبختی.
در سیستم نخست وزیری عزل نخست وزیر خیلی راحت تره و کارها بهتر انحام میشن.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
صادقی نماینده مجلس با پانزده اتهام . تکلیف شهروندان چیست . بعد در همین سایت یک سری جوجه سیاسی جار میزنند که نماینده شجاع نداریم . بروید دوغ بخورین و بوق بزنیین
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
همچنان که عدم کفایت محمود را کلید زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عدم کفایت مجلسو کی باید کلید بزنه؟
واعظی در مورد دو تابعیتی ها ..... بر اساس شواهد و قراین گفتند که این افراد دو تابعیتی هستند . من پرسشم این هست اصلا دو تابعیتی جرم نیست . در دیگر کشورها حتی امریکا غیر امریکایبان در مسند قدرن مجلس و دولت حضور دارند . میزان تخصص هست
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دو تابعیتی های امریکا بهتر از امریکا ندارند بروند ولی دو تابعیتی های ایرانی به بهشت مختلسین کانادا میروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
یعنی اقای قدوسی غیر از کذب گویی بازی چه تخصصی دارند نکند شما این هنرها را نیاز امروز کشور میدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آمریکا ۳۰۰ سال قبل یک کشور با چند هزار بومی سرخپوست بوده
و از ابتدا با مهاجرین که از همه دنیا آمدند ساخته شد
ولی ایران از ده هزار سال پیش کشور بوده و تمدن داشته
و چنانچه یک کسی که خودش از افغانستان آمده ، نباید به دروغ بقیه مدیران کشور را به دو تابعیتی بکوبد و بزند !؟
تا خودش را پنهان کند
اینکار اوست که زشت و خجالت آور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دو تابعیتی بودن در کشوری که همه آرزوی زندگی در آنجا را دارند اشکالی ندارد ولی در کشور های جهان سوم زمینه ساز فساد اقتصادی برای رفتن به آن کشور های ایده ال می شود.
مصباح شریعتی را از دایره اسلام خارج‌میدانست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
و دکتر مصدق را همچنین !!؟؟
وزیر مسکن و شهرسازی برای کاهش قیمت مسکن ادعا دارند که توصیه کردند به مردم که خانه نخرند تا خانه ارزان شود و الان این هدف محقق شده است بهتر نیست وزیر صنعت معدن و تجارت هم همین توصیه به مردم در رابطه با خودرو داشته باشند که مردم خودرو نخرند تا قیمت ها واقعی و کاهش پیدا کند
اين كيهان هم بدجوري ناراحته .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
روزنامه کیهان ورقش کوچیک نشد ؟. عجب پشتوانه و ساپورت مالی قوی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کیهان اگه راست میگه ترازنامه مالیش رو بطور شفاف منتشر کنه.
با آقای (م. م) چگونه رفتار کردند که مجبور به ترک وطن شد؟ و اصولا با نخبه های این کشور چه رفتاری میشود که در فکر مهاجرت به کشورهای دیگر هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اگر میخواهی بدانی برو حرفهای فلاحت پیشه رو بخون که تابناک هم با ترس ولرز و فقط برای رفع تکلیف در خبرهای ورزشی همین روز گذاشنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
یه مجری که از راه سرسپردگی وارد سیمای میلی شده یک نخبه نیست.
برای اثبات اینکه یک نفر تابعیت یک کشور را دارد کافی است ازش ویزای آن کشور را بخواهید اگر ویزا داشت یعنی تابعیت آن کشور را ندارد
الان وقت بازیهای سیاسی نیست. این مردم نیاز به اقتصاد دارند . چه اهمیتی دارد که دو تابعیتی باشند یانباشند. اگر کارشان را درست انجام دهند. اقتصاد ایران به یک فکر و درمان و اتحاد ملی نیاز دارد. هنوز ابعاد جنگ اقتصادی امریکا را درک نکرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
مشکل مار همینه هیچوقت در ایران وقت هیچ کاری نیست نگو عید نگو محرم نگو وفات نگو دشمن داره گوش میده وهزار نگو دیگر ومعلوم نیست کی وقتشه
مردم اینقدر ساده هستند که فکر می کنند اگر این دولت برود و دولتی دیگر بیاید تغییر در کشور ایجاد خواهد شد نمی دانند که تغییر در رفتار و عمل است که تغییر ایجاد می کند اگر دولت سعی و تلاش خود را درمذاکره و حل اختلافات با آمریکا به انجام رساند است هدف رهایی جامعه از فقری بوده که به واسطه سوء مدیریت دولتهای قبل بوده است
صدای این همه بلبل و شدت عطر گلهای گلستانهایی که برای ما ساخته اند واقعا کلافه کننده شده.
به‌بهانه‌نگهداری‌پزشکان.همه.ساله‌تعرفه‌ها‌از‌جیب‌مردم‌افزایش‌می‌یابد‌و‌این‌پزشکان‌بی‌مروت‌هم‌آنقدر‌پول‌در‌چند‌ماه‌به‌جیب‌می‌زنند‌که‌بقیه‌ایام‌سال‌را‌در‌خارج‌خوش‌می‌گذرانند‌اتفاقا‌اگر‌تعرفه‌معقول‌باشد‌پزشکان‌مدت‌بیشتری‌در‌ایران‌خواهند‌ماند‌مطمئن‌باشید‌که‌در‌خارج‌آنقدر‌به‌اینها‌پول‌نمی‌دهند.که‌پزسگان‌یکباره‌به‌خارج‌هجرت‌کنند‌مگر‌مهندسین‌کمتر‌از‌دکتران‌هزینه‌برده‌اینقدر‌راحت‌راصی‌می‌شویم‌از‌ایران‌کوچ‌کنندولی‌چون‌پول‌ندارند‌تا‌به‌نویسندگان‌خود‌فروخته‌پول‌دهند‌تا‌در‌مورد‌آنها‌هم‌چنین‌مقاله‌ای‌نوشته‌شود
جوری می گویند دولت همه تخم مرغ هاش رو گذاشت در سبد برجام که انگار برجام یک امر لوکس وغیر لازم بود‌. برجام کمترین امکان لازم برای اداره اقتصادی٬ سیاسی٬بازرگانی و... بود که همین را هم مخالفان کینه توز تحمل نکردند. حالا که خرابکاریهاجواب داده کناری نشسته اند وقیافه پشیمان که نه٬ قیافیه دلسوز به حال مردم فقیر گرفته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دقیقا نظر من هم همین هست . من‌پارسال چندین بار همین نطر را در تابناک گفتم که فکر نمیکردند که امریکا از برجام خارجوشود و تازگیها اروپا هم از برجام‌خارج‌میشود و تا چند پدت دیگر جنگ‌واقعی شروع خواهد شد .قراین و شواهد نشان از جنگ‌واقعی و فراگیر خواهد بود . جنگ‌خلیج سوم انگلیس و امریکا دهانه دربای عمان و خلیج فارس را میخواهند ببندند ایران باید وسعت دفاعی را به بالاتر از دهانه خلیج ببرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
سنگ پا
بخدا در این چهل سال با این مسولین به اندازه چهار صد سال عقب ماندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چهار هزار سال هم بگویی کم است
؛))
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عوضش دوره ی محمود تا دلت بخواد،رکورد زدیم.جاده رو صاف کردیم برای اختلاسگران محترم ودروغ وریا وکتمان حقیقت در جامعه.
تابناک جان
محسن غرویان رو هم آیت الله کردی؟؟
نکنه اگه یه طلبه اصلاح طلب بشه
خودبخود آیت الله هم میشه!
پیروز مجتهد زاده؟ساکن و زیر پرچم انگلیس این حرفها رو زده؟سیلی که مصدق به انگلیس زد هنوز جاش درد میکنه و گرنه برخی با شنیدن اسم مصدق کهیر نمیزدن.انگلیس خبیث مصدق رو سرنگون کرد و بعد هم زندانی کرد و حتی شاه در مصاحبه با خبرنگار انگلیسی اشاره به این موضوع کرد وقتی گفت دوره عوض کردن نخست وزیر توسط شما تمام شده.اهای زیر پرچم انگلیس بدان و اگاه باش دوره فریب ملت ایران تمام شده و تحریف تاریخ توسط شما دیگه امکان نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
شما چکار داری زیر پرچم چه کشوری حرف میزنه یا عمل میکنه

شما به عملکردش و صحبت هاش گوش کن
زمانی که جمعیت میلیونی دنباله رو شریعتی بودند وجدانا. ۵۰نفر شما را می شناختند
جناب نماینده ای که بیان می فرمایید ، با کمتر از ماهی هفت ،هشت میلیون تومان نمیشود در تهران ،بعضی از شهرها زندگی آبرومندانه داشت ،؟ ایا تنظم ،و تصویب حقوق کارمندان دون پایه ،و بازنشستگان پیش از سال ۸۸ در اختیار شماها نمیباشد ،پس چرا پیگیر قانون مصوب سال ۸۶ که معروف است نمیباشید ؟ آیا نظارت بر اجرای قانون جزیی از وظیفهٔ شماها نمیباشد؟، یقین بدانید که قشر بازنشستهٔ کشوری ،و لشکری ،و کارمندان دون پایه ،و کارگران که قریب ۶۰٪ الا ۷۰٪ جمعیت ایران را تشکیل میدهند ، دیگر به شماها رای نخواهند داد ،مگر اینکه در این مدت باقیماندهٔ‌ مجلس دهم ، اقدامات عملی و ملموسی در رابطه با حق ،و حقوق قانونی پایمال شدهٔ‌این قشر عظیم بردارید ؟،،مایهٔ همهٔ‌ مشکلات ا اول دروغگفتن است ، و ، دوم فقر ؟ مخصوصا اینکه بزرگ ،و سرپرست خانواده بلحاظ معیشت در تنگنا باشد ؟،،
خطاب به عزیز دل برادری که خیلی نسبت به پزشکان ایرانی عقده دارد دوست عزیز اون پزشکانی هندی و پاکستانی که در انگلیس طبابت میکنند همنجاهم مدرک گرفته اند وگر نه قدیمیها یادشان هست سطح سواد پزشکانی هندی و پاکستانی شاغل در ایران چقدر بود و بیماران گاهی با ایماواشاره پانتومیم هم قادر به ارتباط برقرار کردن با انها و توضیح دادن بیماریشان نبودند (حقوق به دلار می گرفتند) و تازه بعد ازاینکه تجربه پیدا کردند اونوقت از ایران میرفتند ولی الان در ایران خیلی ها به خاطر یک سرما خوردگی ساده به فوق تخصص مراجعه میکنند
کیهان اگر در باره آقای میرزایی این را ننویسد چه بنویسد خخخخ
سخن یک ایرانی . من نفس کشیدن یا نکشیدن را با هیچ تابیعتی عوض نمی کنم
جناب خادمی عزیز بیشتر مردم ایران فقط جیره زنده ماندن را دارند میخورند
چطور میشود 700ماشین ثبت کرد با یک کد ملی اون هم در در 12 ساعت مداوم
700 گه هیچ 70 هزاز تا بنویسند به ما چه
سعید حجاریان در بین مردم چه اعتباری دارد که به دولت میگوید استعفا دهد . نقد دولت سر جای خود اما حجاریان چه نیتی دارد که در این برهه پیشنهاد استعفای دولت میدهد . ایشان باید بفهمند که یکی از دلایل نفی اصلاح طلبها در جامعه خود ایشان و رفقا مستقر در خارج هستند .
البته وزارت بهداشت فقط هزینه رو حساب کرده ظاهرا..حساب نکرده یه دانشجوی تخصص در طول ۴ سال دوره دانشجوییش به ازای یه میلیونی که بهش میدن ماهانه ۱۰_۱۵ تا کشیک میده تو بیمارستان،دهها عمل جراحی و صدها ویزیت انجام میده و عملا با حقوق یه میلیونی که بهش میدن بار تمام بیمارستان رو گردن رزیدنت میندازن و سعی میکنن هرجور شده اون هزینه ابتدایی رو جبران کنن.
سلام علیکم اگر در این مملکت همه چی گران باشد کشک ارزان است . ...
گزینش مورد نظر روزنامه کیهان میشه شخصی مثل خاوری و شیخ الاسلامی و ....
این بیجاره م . م . که نه دردی کرده و نه ظاهرش رو اصول گرایانه درست کرده.
با چقدر حقوق می‌شود زندگی آبرومندانه داشت؟
ایا برای بازنشستگان ( مخصوصا قبل از 86 ) دیگ پیش خانواده ابروئی اقی ماده که این سوال را میکنید
بادرود،به اطمینان خاطرمیگویم هرشخصی دانسته وندانسته وزیرمحترم بهداشت رابه دوتابعیتی متهم کرده وهمانطوریکه خودشان اذعان نموده اندبچه های کاشان (مهددانش )باتوجه به تربیت واعتقادات خانوادگی بسیارکم اتفاق افتاده که یکنفرکاشانی خارج ازعرف وقانون ازمسولیت خودتخطی نمایدوبنده نیزباتوجه به شناخت خانوادگی که ازایشان ازنوجوانی دارم اطمینان مجددمیدهم ایشان فقط گذرنامه کاشانگتن رادارند.
چیزی که قطعیه اینه که برخی مسئولین فعلی دولت دو نابعیتی هستند
یقینا جناب آقای سخی کریمی قدوسی افغانی هم که باشند اولا مسلمان هستند دوما مدارک ایرانی گرفته اند سوما، فقط نمیتوانند ریئس جمهور ایران شوند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست