بازدید 3800

حمایت حمید سوریان از کدام کاندیدای ریاست کشتی؟

کد خبر: ۹۱۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 16 July 2019

انتخابات فدراسیون کشتی بعد از ماه‌ها کش و قوس بالاخره صبح فردا برگزار می‌شود تا این فدراسیون کلیدی و مدال آور برای ورزش ایران رییس خود را برای ۴ سال آینده بشناسد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز‌های اخیر تایید نشدن نام قهرمانان سرشناس کشتی برای حضور در انتخابات به دغدغه اصلی اعضای مجمع و اهالی کشتی تبدیل شده؛ اگرچه دیروز خبر رسید علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات صلاحیتش احراز شده و مشکلی نخواهد داشت.

در این میان حمید سوریان، دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک بعد از مدت‌ها تصمیم گرفته سکوت خود را بشکند و در آستانه انتخابات جامعه کشتی را با حرف‌های خود آگاه کند که بهترین انتخاب را انجام دهند. پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران در یک گفتگو صحبت‌هایی را پیرامون انتخابات فدراسیون کشتی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

کشتی باید توسط قهرمانان خودش اداره شود

کشتی ایران همیشه قهرمانان بزرگی را داشته و به همین دلیل هم مردم همیشه به واسطه همین قهرمانان در کنار این ورزش قرار داشتند. به همین دلیل هم کشتی مى بایست توسط همین نام آوران خودش اداره شود.

در چند روز گذشته بحثی به وجود آمده بود که از حضور سه تن از قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی در انتخابات فدراسیون جلوگیرى شود. کاش شرایط به نحوی پیش می‌رفت که هر سه با هم در انتخابات حاضر می‌شدند، اما خوشبختانه در آخرین لحظات شرایط براى حضور یکى از این قهرمانان بزرگ فراهم شد تا دغدغه جامعه کشتى از بین برود.

اعضای مجمع نقش مهمی در آینده کشتی دارند

اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی همه بازوان توانمند ورزش پر افتخار ایران هستند که همیشه نقش مهمی را در موفقیت‌های کشتی ایفا کردند و حالا هم می‌توانند با تصمیم قاطع خود نقش مهمی را در آینده کشتی ایران رقم بزنند. کشتی ایران مدتی است که از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته است و برای بازگشت به جایگاه اصلی اش نیاز به همراهی همه اهالی این رشته دارد. همراهی که می‌تواند کشتی را به جایگاه اصلی خود برگرداند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر