بازدید 4027

بازداشت عوامل توزیع سکه تقلبی در اسفراین

کد خبر: ۹۱۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰ 16 July 2019
فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سه کلاهبردار حرفه‌ای که قصد فروش ۶۹ ربع سکه شبیه سازی شده در این شهرستان را داشتند خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چند نفر اقدام به فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های سطح شهرستان کرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

مهری با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در سطح شهرستان موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که حین فروش سکه‌های تقلبی بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کردند، تصریح کرد: از متهمان تعداد ۶۹ ربع سکه شبیه سازی شده و چند برگ علائم شرکت‌های طلاسازی معتبر کشف و ضبط شد.

وی همچنین گفت: برابر اعلام کارشناسان و با انجام آزمایش عیارسنجی، مشخص شد این سکه‌ها از نظر وزن و عیار از سکه‌های چاپ شده توسط بانک مرکزی پایین‌تر بوده است.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه دراین رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال شد، اظهار کرد: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل