بازدید 11209

پدر توپخانه ایران به دیار باقی شتافت

کد خبر: ۹۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 15 July 2019

امیر سرتیپ احمد ترکان پدر توپخانه ایران و معاون اسبق عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزم و یار باوفای شهید صیاد شیرازی، امروز دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیرسرتیپ احمد ترکان پدر توپخانه ایران و معاون اسبق عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزم و یار باوفای شهید صیاد شیرازی، امروز دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

امیر ترکان که از قهرمانان ملی، نوابغ و اسطوره‌های دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است در دوران ۸ سال دفاع مقدس فرماندهی لشکر ۲۸ کردستان را بر عهده داشت و از نوابغ توپخانه ایران محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب ارتش، فرمانده مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی در اصفهان، معاون عملیات ارتش و عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در کارنامه درخشان امیر ترکان به چشم می‌خورد.

مراسم تشییع پدر توپخانه ایران ساعت ۸ صبح فردا در مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی ارتش و همچنین از ساعت ۹ صبح در خیابان ارباب با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور اصفهان برگزار و پیکر آن مرحوم به سمت گلستان شهدا تشییع می‌شود و در باغ رضوان اصفهان آرام خواهد گرفت.
 
پدر توپخانه ایران به دیار باقی شتافت
بوسه فرمانده کل ارتش بر دستان پدر توپخانه‌ای ایران
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل