بازدید 5868
وزیر کشور:

دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است

کد خبر: ۹۱۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 13 July 2019
وزیر کشور در سخنرانی در جمع مردم بخش قوشخانه در شهرستان شیروان تاکید کرد: امروز مقاومت و استقامت به ویژه در حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وزیر کشور که به استان خراسان شمالی سفر کرده گفت: تلاش در جهت افزایش تولیدات کشاورزی و اقتصادی، در راستای تقویت اسلام و انقلاب و در مسیر رهبری است. همه باید تلاش کنیم ایران از نظر اقتصادی روی پای خود بایستد. دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است.

وی گفت: وزارت کشور با اینکه به حکم وظیفه؛ سیاست و امنیت داخلی را برعهده دارد، با این حال اکنون بیش از ۵۰ درصد کار وزارتخانه در حوزه اقتصادی است.

رحمانی فضلی تصریح کرد:، ولی نعمت ما مردم هستند که همه سختی‌ها را در همه شرایط تحمل می‌کنند برای اینکه انقلاب و اسلام اعتلا یابد.

وزیر کشور گفت: من افتخار می‌کنم در شیروان در بین کسانی زندگی کردم و کسانی را سرور خود می‌دانم که در مسیر انقلاب جانانه فداکاری کردند. جوانان منطقه قوشخانه، سرحد و دیگر مناطق شیروان در دوران طاغوت همه انقلابی بودند.

رحمانی فضلی در جمع مردم بخش قوشخانه در شهرستان شیروان گفت: شیروان جز اولین شهر‌هایی بود که راهپیمایی و تظاهرات علیه طاغوت را برگزار کرد. انقلاب بر پایه و بر دوش مردم است؛ پایه اصلی این انقلاب مردم هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان