بازدید 3550
دبیر اجرایی نمایشگاه هجدهم اعلام کرد

نمایشگاه موفق تجهیزات ورزشی در سال رونق تولید

رضایت تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه هجدهم و بازدید کنندگان اولویت اول و آخر کار برگزار کنندگان نمایشگاه هجدهم بود، نمایشگاهی که برخورد خوب شرکت کنندگان و استقبال بی نظیر مردم، خستگی را از تن ما به در نمود و ما را برای ادامه راه امیدوارتر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 13 July 2019

برگزاری موفق هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران نشان داد که مردم هر کجا که پای حمایت از تولیدکنندگان داخلی که سبب ایجاد اشتغال برای جوانان شایسته ایران زمین باشد، از آن با تمام توان حمایت می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، ایمان سپاسی دبیر اجرایی نمایشگاه هجدهم تجهیزات ورزشی در پایان نمایشگاه امسال ضمن بیان مطلب بالا گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا نمایشگاهی در شان ایران و ورزش کشور و مردم علاقمند و عاشق آن برگزار کنیم که امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و داورزنی معاوت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از این نمایشگاه بازدید کردند. سپاسی گفت: رضایت تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه هجدهم و بازدید کنندگان اولویت اول و آخر کار برگزار کنندگان نمایشگاه هجدهم بود، نمایشگاهی که برخورد خوب شرکت کنندگان و استقبال بی نظیر مردم، خستگی را از تن ما به در نمود و ما را برای ادامه راه امیدوارتر کرد.

نمایشگاه موفق تجهیزات ورزشی در سال رونق تولید

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار