بازدید 10478
۱

مهدوی‌کیا: مردم مراقب دل‌های ساده‌تان باشید

کد خبر: ۹۱۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 12 July 2019

مهدی مهدوی کیا پس از اقدام یک کلاهبردار حرفه‌ای که به اسم آکادمی فوتبالش از مردم شهرستانی پول می گیرد به مردم هشدار داد.

به گزارش «تابناک»، مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ملی و بااشگاه پرسپولیس که این روزها با آکادمی کیا مشغول تربیت نسلی جدید برای فوتبال ایران است ، از خانواده ها خواست تا مراقب باشند به اسم این آکادمی از فرزندان‌شان پول نگیرند.

او که اخیرا افشا کرده یک کلاهبردار به اسم تشخیص ژن فوتبالی از خانواده ها پول می گیرد . این دلال به خانواده ها می گوید از طریق آزمایش خون می شود توانایی های فوتبالی یک بچه را برای آینده تشخیص داد و اینگونه تلکه‌شان میکند.

مهدی در این باره به دنیای ورزش تورنتو گفت:«مردم عزیز بدانید آکادمی کیا از هیچ کس پول نمی گیرد. ما مدرسه فوتبال داریم که مدارس فوتبال کیا شهریه دارند اما آکادمی باشگاه حرفه‌ای برای رده های سنی پایه است. اگر کسی به اسم آکادمی کیا گفت پول بدهید، بدانید که کلاهبردار است.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خیلی سالاری آقا مهدی عزیز! یک انسان خوش قلب، ورزشکاری فروتن و باهوش، اسظوره فوتبال بی نظیر که حالا حالا ها فوتبال ایران به خودش نمی بینه! آقای مهدوی کیای عزیز همیشه تو یاد مردم میمانی! با اینکه اصلا به فکر ثبت رکورد برای خودت نبودی اما به یک اسطوره همیشگی تبدیل شدی! الان هم که با آکادمی فوتبالت داری بزرگترین خدمت رو به جوانان و بچه های این کشور می کنی! آقا مهدی آی لاو یو داری!!! دوست دارم یه روز از نزدیک ببینمت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان