بازدید 4064
آخرین اخبار رسمی نقل و انتقالات استقلال:

پاتوسی و اسدی شاید، چشمی و کریمی بعید ، رحمتی هرگز

کد خبر: ۹۱۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۳ 10 July 2019

امیرحسین فتحی درباره آخرین وضعیت تیم استقلال در نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فتحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد نقل و انتقالات قطعی بگویم که با آرش رضاوند قرارداد امضا کردیم و همچنین با شیخ دیاباته مهاجم خارجی پس از انجام تست‌های پزشکی قرارداد بستیم. در مورد وضعیت پاتوسی که مطمئنم سوال خواهید داشت، باید بگویم که با این بازیکن در حال مذاکره هستیم و امیدوارم با باشگاه چیت‌تاون آفریقای جنوبی به توافق برسیم.

مدیرعامل استقلال افزود: همانطور که گفته بودیم پاتوسی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، اما باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را می‌پرداختیم. در تلاش هستیم که این کار را انجام داده تا پاتوسی در فصل آینده نیز در استقلال باشد. هیئت مدیره در تلاش است که مبلغ پول پاتوسی تهیه شود تا از وجود پاتوسی برای فصل آینده استفاده کنیم.

فتحی در مورد پیوستن رضا اسدی به استقلال، عنوان کرد: با اسدی مذاکراتی انجام داده‌ایم و امیدوارم به توافق برسیم و از وجود این بازیکن استفاده کنیم. مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت تمدید قرارداد علی کریمی و روزبه‌چشمی گفت: با علی کریمی صحبت کردیم تا در استقلال بماند، اما من با روزبه‌چشمی صحبتی نکرده‌ام و بعید است که برای فصل آینده چشمی در استقلال باشد.

وی در واکنش به حضور یک دستیار ایرانی در کادرفنی استراماچونی تصریح کرد: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و ایشان هم درخواستی به ما در خصوص دستیار ایرانی نداده‌اند. فتحی در واکنش به مذاکره او با مسئولان پدیده شهر خودرو برای بازگشت مهدی رحمتی عنوان کرد: رحمتی از بازیکنان قدیمی استقلال است و شخصاً به او علاقمند هستم و علاقمند بودم که رحمتی را در استقلال حفظ کنیم، اما پدیده انتخاب خود رحمتی بود و به نظر او احترام گذاشتیم و در این خصوص که گفتید صحبتی نداشته‌ایم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی