بازدید 8465
بازتاب

انتشاراحتمال‌خرید‌سردارآزمون‌درسایت باشگاه‌لیورپول

اکسپرس با اشاره به ۱۴ گلی که آزمون در ۱۷ بازی‌اش در تمامی رقابت‌های فصل گذشته به ثمر رساند، عملکرد بازیکن سابق تیم روبین کازان را مثبت توصیف کرده هرچند انتقال او به لیورپول را با توجه به تابستان کم‌کار این باشگاه در حوزه نقل و انتقالات، قطعی نمی‌داند.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 09 July 2019

یک رسانه انگلیسی از احتمال پیوستن مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه به لیورپول خبر داده که این خبر در سایت باشگاه انگلیسی هم بازنشر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه اکسپرس انگلیس در گزارشی که سایت باشگاه لیورپول هم آن را بازنشر کرده، مدعی شده است استعدادیاب‌های باشگاه لیورپول بازی سوپرجام روسیه که این هفته میان تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ و لکوموتیو مسکو برگزار شد را از نزدیک تماشا کردند تا عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت را زیر نظر بگیرند.

خبر انتقال احتمالی سردار آزمون به لیورپول در سایت باشگاه

زنیت، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر روسیه در این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ باخت که در هر دو گل این تیم را سردار آزمون به ثمر رساند. در همین حال طبق ادعای نشریه «سوویت اسپورت» روسیه این بازی زیر نظر تعدادی از اعضای کادر استعدادیابی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده است. این نشریه همچنین اعلام کرده که استعدادیاب‌های لیورپول در بازگشت به انگلیس، گزارش‌های مثبتی درباره عملکرد آزمون مقابل لکوموتیو به کارفرمایان خود ارائه کرده‌اند.

به گزارش اکسپرس، آزمون ۲۴ ساله که ماه فوریه با قراردادی ۱۰.۵ میلیون یورویی به زنیت پیوست، در ماه ژانویه نیز تا آستانه پیوستن به تیم ولورهمپتون به عنوان بازیکن قرضی پیش رفت، اما این جابجایی در روز پایانی بازار زمستانی لغو شد. اکسپرس با اشاره به ۱۴ گلی که آزمون در ۱۷ بازی‌اش در تمامی رقابت‌های فصل گذشته به ثمر رساند، عملکرد بازیکن سابق تیم روبین کازان را مثبت توصیف کرده هرچند انتقال او به لیورپول را با توجه به تابستان کم‌کار این باشگاه در حوزه نقل و انتقالات، قطعی نمی‌داند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر