بازدید 10453

مأموران قلابی، زن جوان مسافر را ربودند

کد خبر: ۹۱۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 09 July 2019

تحقیقات پلیسی و قضائی برای شناسایی آدم‌ربایانی که زن جوانی را با انگیزه سرقت ربوده بودند آغاز شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، این آدم‌ربایی حدود ۱۰ روز پیش اتفاق افتاد و قربانی آن زن جوانی است که در مسیر فرودگاه هدف تبهکاران قرار گرفت.

آدم‌ربایان که خود را مأموران یکی از دستگاه‌های امنیتی معرفی کرده بودند، زن جوان و وسایلش را با خود بردند و پس از سرقت اموالش، خانه‌اش را مورد دستبرد قرار دادند.

این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی تهران روبه‌روی بازپرس شعبه ششم قرار گرفت و درباره جزئیات ماجرا و نحوه ربوده‌شدن خود گفت: من قصد داشتم به ترکیه سفر کنم، به‌همین‌منظور به آژانس زنگ زدم و در مسیر فرودگاه امام خمینی بودم که خودرویی جلوی آژانس پیچید و راننده را مجبور به توقف کرد.

بعد از آن سه نفر از آن ماشین که یک پژو ۴۰۵ بود پیاده شدند و به سمت ما آمدند. آن سه نفر خود را مأموران نهاد امنیتی معرفی کردند و گفتند من باید با آن‌ها بروم. اول مقاومت کردم، راننده هم قصد داشت مانع از این اتفاق شود، اما آن‌ها گاز اشک آور، بی‌سیم و دستبند داشتند و به‌گونه‌ای رفتار کردند که راننده باور کرد آن‌ها واقعا مأمور هستند.

در نهایت آن سه نفر من و چمدان‌هایم را سوار ماشین خودشان کردند و چشم‌هایم را هم بستند.

این زن جوان در ادامه گفت: آن سه نفر من را به یکی از روستا‌های اطراف جاجرود بردند و هرچه پول و طلا و وسیله ارزشمند همراهم بود گرفتند. بعد هم کلید خانه‌ام را گرفتند و من را در حوالی جاجرود رها کردند.

این زن توضیح داد بعد از آنکه آدم‌ربایان او را رها کرده‌اند با خواهرش تماس گرفته و او را در جریان اتفاقی که برایش افتاده بود قرار داده است. پس از آن خواهرش سراغ او رفته و با هم به خانه رفته‌اند تا ببینند در آنجا چه اتفاقی افتاده است.

زن جوان ادامه داد: درمجموع بیش از یک میلیارد تومان از من سرقت شده است. سارقان علاوه‌بر اموالی که همراهم بود، به خانه‌ام در سعادت‌آباد رفتند و پول، طلا، دلار و وسایل ارزشمندی را که داشتم مورد دستبرد قرار دادند.

بازپرس زمانی با شنیدن اظهارات شاکی دستور تحقیقات در مورد این آدم‌ربایی را صادر کرد و درحال‌حاضر گروهی از مأموران اداره آگاهی مشغول بررسی این پرونده هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۴
به همين سادگي ؟
در خانه هایتان دلار نگهداری می کنید؟دلارهای ۳۰۰۰ تومانی را شما خریده بودید؟
این نوع رفتار بخاطر نوع رفتار شایع بعضی از نهادها اتفاق می افتد
نتیجه اتش به اختیار این است دیگه . اگه موی یک زن بیرون بود هزار مامور و هلیکوپتر اعزام می شدند
چشم ماموران امنیتی روشن. اینقدر راحت مامورای واقعی آدامارو میبرن که خوب اگه قلابیم باشن آدم باورش میشه.
عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خخخخخخخ
اياخلا قانوني داريم كه عده اي راحت به عنوان مامور ميتوانند دست به هرعملي بزنند؟
عجب کثافتاهایی بودند. باید بعد از دستگیری به اشد مجازات برسند تا دل مالباخته و آنهایی که از اين خبر متاسف شدند خنک شود. خودشان را جای مامور امنیتی معرفی کرده و با حیثیت اين سازمانها بازی کرده اند. به نظر من اینها مفسد فی الارض هستند و زندان برای آنها کم است و چیزی مثل قطع دست و اعدام و حبس ابد و نظایر آن مناسبتر است.
با فقر بوجود آمده و فاصله طبقاتی ،وضعیت امنیت اجتماعی روز به روز بدتر خواهد شد تا این اتفاقات برای خانواده و ناموس مسولان پیش نیاید مشکل حل نخواهد شد. مقاماتی که یک تیم عرض و طویلی از حفاظت و اسکورت امنیتی و پزشکی و غیره دارند و کلی آدم مسلح همراه دارند کی می توانند درد ما را بفهمند حتی خرید خانه اش را یک تیم دیگری انجام می دهد کی سرقت منزل و ماشین و خفت گیری در ساعت 9 شب تو کوچه محل خودت پیاده وقتی از سرکار برمیگردی و .... برایش اتفاق می افتد؟البته برخی از ایشان گوشت و میوه و... نمی خرند الله اعلم، ولی ممکن است نذری ... به هر حال مسول گرامی زیاد سخرانی نکن اگر یک روز خودت و اعضای خانواده ات مثل همه مردم هر وقت مریض شدید رفتید پیش پزشک بعد پول ویزیت بالای تعرفه(البته خود تعرفه هم ظالمانه هست) خواست،و بعد نتوانستید پرداخت کنید آن موقع مردمی هستید .یا غیاث المستغیثین ،یا صاحب الزمان عج ادرکنی
در عوض امنیت داریم.
اعدامشون کنید این حرومزاده هارو
معلومه که شناسایی شده بوده طرف و بعیده همینجوری جلوی یه ماشین رو تو جاده بگیرن.
اگه کسی خودش رو مامور نهاد امنیتی معرفی کنه بهتره اول با 110 تماس بگیرین
اگه فرار کردند معلوم میشه قلابی ان
حتماً این خانم هم تحت تأثیر مواد روانگردان بوده. نیروی انتظامی با این خانم برخورد قاطعی باید داشته باشه.
مقصر کیست؟ این آدم ربایان از کجا یادگرفتند که می توانند خودشان را جای ماموران نیروی انتظامی جا بزنند؟ در آبانماه سال 1382 در بندرعباس یکبار از ماموران نیروی انتظامی تقاضای کارت شناسایی کردم بلافاصله با هل و زور و کتک مرا در صندلی عقب ماشین نیروی انتظامی چپاندند و به نیروی انتظامی بردند آنها واقعا مامور نیروی انتظامی بودند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
هزار بار احسنت
عوامل دزدی از بستگان ویا دوستان وهمسایه ها ویا اشنایان بودند ،وبا اگاهی وشناخت دقیق طرف مقابل وهدف ومسافرتش ومیزان اموالش براحتی دست به این دزدی با پولیس بازی احمقانه شان زده اند دزد خانگی واشناست .
وقتی مردم جرات نمیکنن به مامور بگن کارت شناسایی نشون بده نتیجش همینه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
گل گفتی
کی گفته امنیت نیست شما با یه کیف پرپول دلار جلوی کلانتری رد شو اگه اتفاقی افتاد چرا پر ماموره جاده قم فرودگاه امام اگر رفتی خونت پای خودته چرا ؟ چون چیزی بنام گشت نامحسوس وجود نداره مخصوصا کل پروازها تو شب انجام میشه یعنی اگر سرعت غیرمجاز بری دوربین گشت راهور نامحسوس راهور با برگه جریمه بالای سرت هستن ولی از گشت نیروی انتظامی خبری نیست یعنی خود نیروی انتظامی از خودشون محافظت کنند کلی کار انجام دادن پس سعی کنید از رفتن به سمت پروازهای خارجی اجتناب کنید ویا بیخیال سفرخارجی شوید.
مردم را بینهایت از انواع ماموران ترسانده اند که جرات سخن گفتن هم ندارندراه علاجی نیست
وقتی مملکت هزاران ارگان و نهاد نظامی و شبه نظامی داره که معلوم نیست توسط چه کسانی اداره می شوند این مسایل هم پیش می آید .اگر تمام نهادهای نظامی و شبه نظامی ادغام شوند این بساط هم برچیده می شود.
به همین راحتی؟ فقط اعدام همگی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان