بازدید 10830

فروش اقساطی خودرو سایپا و ایران خودرو

فروش اقساطی خودرو،یکی از گزینه هایی برای خرید خودرو و استفاده از آن است که ما میتونیم برای جلوگیری از هزینه کردن پول زیاد در وضع اقتصادی نابسامان نیم نگاهی به این گزینه ی مناسب بی اندازیم. فروش اقساطی خودرو 98 با توجه به اقتصاد کشور،به خوبی و گسترده مورد توجه مردم کشور ایران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 20 July 2019

فروش اقساطی خودرو،یکی از گزینه هایی برای خرید خودرو و استفاده از آن است که ما می تونیم برای جلوگیری از هزینه کردن پول زیاد در وضع اقتصادی نابسامان نیم نگاهی به این گزینه ی مناسب بی اندازیم.

فروش اقساطی خودرو 98 با توجه به اقتصاد کشور،به خوبی و گسترده مورد توجه مردم کشور ایران قرار گرفت و از همین جهت بسیاری از کسانی که به کار خرید و فروش ماشین مشغول هستند،برای کاربران و مشتریان خود این گزینه ی مناسب و اقتصادی را لحاظ کردند!.

در چند سال اخیر، دو شرکت محبوب ایرانیان،سایپا و ایران خودرو،شروع به فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو کردند که مردم از این نوع فروش بسیار استقبال می کنند.

انتقال قرضی ۲ بازیکن بنفیکا به تیم انصاری‌فرد

 فروش اقساطی ایران خودرو

قصد شرکت در فروش اقساطی خودرو از شرکت های سایپا و ایران خودرو دارم،چه کاری باید انجام دهم؟

شما برای شرکت در فروش اقساطی خودرو ،این موارد را می توانید انجام دهید.

راه اول به این گونه است که شما سرعت عمل بسیار زیادی را در طی 10 ثانیه داشته باشید و بتوانید زمانی که شرکت های خودرو سازی ابلاغیه ای را مبنی بر فروش اقساطی خودرو به صورت عادی و فوری میکنند عکس العمل نشان دهید و در این مدت زمان بسیار کوتاه بتوانید اطلاعات شخصی تان را وارد کنید و مراحل را تکمیل کنید و سپس موفق به ثبت نام ماشین بشوید.

دلیل اینکه این زمان بسیار پایین است چون ده ها هزار نفر دیگر مثل شما قصد شرکت در فروش اقساطی خودرو از شرکت های خودرو سازی دارند و برای همین خیلی زود ثبت نام غیرفعال میشود. به همین دلیل به سختی میتوانید از این روش خودروی مورد نظر خود را خرید کنید.

اما راه دوم چیست؟

 با کمک شرکت پدیده خودرو تیراژه،که یک شرکت خصوصی در زمینه فروش اقساطی خودرو با سابقه ی درخشان بوده و از محصولات سایپا،ایران خودرو،کرمان خودرو،اکثر برند های معتبر خارجی و داخلی فعالیت دارد، میتوانید از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو بهرمند شوید.همچنین شما میتوانید تماسی را با کارشناسان فروش این شرکت  بگیرید تا بهترین پیشنهادات خودرو اقساطی به شما معرفی کنند.

شرکت پدیده خودرو تیراژه برای فروش اقساطی خودرو تحویل فوری ، بدون ضامن و با کمترین پیش پرداخت ممکن عمل می کند.

شما کافی است که با شرکت تماس گرفته و یا به دفتر پدیده خودرو تیراژه مراجعه کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

همانند شرکت سایپا و ایران خودرو،شما مستلزم پرداخت پیش پرداخت به این شرکت هستید و پس از آن در طی اقساط 12 الی 24 ماهه باقی پول را پرداخت می کنید.

تلفن واحد فروش پدیده خودرو تیراژه : 77480480-021 | 77164810-021

انتقال قرضی ۲ بازیکن بنفیکا به تیم انصاری‌فرد

 فروش اقساطی خودرو سایپا

قیمت های فروش اقساطی خودرو به صورت فوری و عادی چگونه است؟

فروش فوری اقساطی خودرو که شما در ابتدای ثبت نام،مستلزم به پرداخت پیش پرداخت در مرحله اول هستید و پس از تکمیل ثبت نام همزمان با عقد قرارداد خودروی خود را تحویل گرفته و الباقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت می کنید.

اما فروش اقساطی خودرو ایران خودرو و سایپا به صورت عادی به گونه ای است که شما به هنگام ثبت نام در سایت،ابتدا در اولین مرحله طبق خودرویی که سفارش میدهید مبلغی را به صورت آنلاین پرداخت میکنید و بعد از مدتی از طرف نمایندگی که شما در وبسایت مشخص کردید،با شما تماس میگیرند و از شما میخواهند باز مبلغی را بپردازید. به دلیل تقاضای بسیار بالا اکثر مردم موفق به ثبت نام نمی شوند.پیشنهاد ما استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل فوری در شرکت پدیده خودرو تیراژه می باشد.

زمانی که تیم ما در فروش اقساطی خودرو و پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده بود،قیمت خودرو برای خرید از 11 میلیون تومان برای خودرو سواری پراید آغاز میشد و برای خودرو سواری تیبا از 15 میلیون تومان شروع می شد. برای شرکت ایران خودرو نیز، طبق بررسی تیم،قیمت خودرو هایی مانند پژو 405، پژو 206، پژو سمند و پژو پارس از 15 میلیون تومان آغاز می شد.

آیا شرکت در فروش اقساطی خودرو را پیشنهاد می دهید؟

همانطور که گفته شد خرید مستقیم از شرکت های خودروسازی بسیار مشکل بوده و همچنین جهت خرید باید مبلغ خودرو را به صورت آنی و آنلاین پرداخت کنید در صورتی که در فروش اقساطی خودرو تحویل فوری شما تنها 50 درصد از مبلغ خودرو را در زمان ثبت نام  (که ثبت نام به صورت حضوری صورت میگیرد) پرداخت میکنید و به صورت یک ساعته خودروی مورد نظرتان را تحویل گرفته و الباقی مبلغ را به صورت اقساطی به شرکت پرداخت میکنید که بهترین و آسانترین راه برای خرید خودرو در حال حاضر برای اقشار مختلف می باشد.

انتقال قرضی ۲ بازیکن بنفیکا به تیم انصاری‌فرد

پول برای فروش اقساطی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر