بازدید 5683

سقوط مرگبار اتوبوس به درون کانال در هند

کد خبر: ۹۱۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 08 July 2019

سقوط یک اتوبوس با حدود ۵۰ مسافر به درون کانال آب در ایالت «اوتار پرادش» هند، حداقل ۲۹ کشته و چندین مجروج برجای گذاشته است.

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، مقام‌ها و منابع رسانه‌ای در هند از سقوط مرگبار یک اتوبوس به درون کانال آب با ده‌ها کشته و مجروح خبر داده‌اند.

آنطور که رسانه‌های محلی در هند از قبیل «نیوز ۱۸» گزارش دادند، بامداد امروز راننده یک اتوبوس حین عبور از ایالت شمالی اوتار پرادش کنترل خودرو را از دست داد و اتوبوس به درون یک کانال آب سقوط کرد.

سقوط این اتوبوس به درون کانال، حداقل ۲۹ کشته و چندین مجروح بر جا گذاشته است. گفته می‌شود که اتوبوس حامل حدود ۵۰ مسافر بوده است.

مقام‌های این ایالت هند ضمن اعزام نیروهای امدادی برای کمک به حادثه‌دیدگان سقوط اتوبوس، همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان این سانحه اعلام کرده‌اند.

هر چند نیروهای امدادی در هند اعلام کردند که توانستند حداقل ۲۰ مسافر اتوبوس را نجات دهند اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که حال ده‌ها مجروح این تصادف، وخیم است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی درباره این سانحه نوشت: «هند دارای مرگبارترین جاده‌های جهان است و در این کشور سالانه حدود ۱۵۰ هزار نفر کشته و ۴۷۰ هزار مجروح می‌شوند. تقصیر اکثر تصادفات به گردن رانندگی بی‌ملاحظه، وضعیت بد جاده‌ها و خودروهای قدیمی انداخته می‌شود».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل