بازدید 5568
رسانه ایتالیایی:

مهاجم جدید استقلال شبیه علی دایی است

کد خبر: ۹۱۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 07 July 2019

یک رسانه ایتالیایی در گزارشی، مهاجم مورد نظر استقلال را یادآور علی دایی دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت «جان‌لوکا دی‌مارتزیو» در خبری که امروز (یکشنبه) منتشر کرد، مدعی شد که شیخ دیاباته، مهاجم مورد نظر کادر فنی تیم فوتبال استقلال با این باشگاه، قراردادی دو ساله امضا کرده است.

این رسانه ایتالیایی در این خصوص نوشت: «مهاجم جدید استقلال که شیخ دیاباته نام دارد، وارد ایران می‌شود. این بازیکن اهل کشور مالی که متولد سال ۱۹۸۸ (۳۱ ساله) است، از امارات به استقلال می‌آید. مهاجم پیشین بوردو به مدت شش ماه با تیم بنونتو قرارداد بست. او در ژانویه سال ۲۰۱۸ به این تیم آمد و در ۱۱ دیدار، هشت گل به ثمر رساند که دو گل آن مقابل یوونتوس بود. او حالا به دنبال یک ماجراجویی جدید در استقلال است.

این بازیکن که قراردادی دو ساله امضا کرده است، باید عصر امروز وارد ایران شود و به تیم تحت هدایت آندره‌آ استراماچونی بپیوندد. گفتنی است سرمربی پیشین اینترمیلان و اودینزه در ۲۰ ژوئن با باشگاه جدید خود یعنی استقلال قرارداد امضا کرد. اشتیاق زیادی برای حضور دیاباته در ایران وجود دارد، بازیکنی که قدی ۱۹۸ سانتیمتری دارد و اسطوره آن‌ها یعنی علی دایی را یادآوری می‌کند». این در حالی است که باشگاه استقلال اعلام کرده است که مهاجم موردنظر این باشگاه، روز دوشنبه باید در تست پزشکی شرکت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان