بازدید 10909
بازتاب

معضل پناهندگی ورزشکاران جانباز و معلول ایران!

معتقدم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک باید یک تصمیم‌گیری جدی در خصوص انتخاب نفرات و ضمانت‌نامه‌ها اتخاذ کنند و در کنار آن هم یک کارگروهی تشکیل شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 04 July 2019

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ایران به ماجرای پناهندگی برخی از ورزشکاران ملی پوش جانیاز و معلول در کشور‌های مقصد مسابقات واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در واکنش به پناهندگی برخی از ورزشکاران ملی پوش جانیاز و معلول در کشور‌های مقصد مسابقات مختلف گفت: بحث پناهندگی درست نیست، زیرا از هیچ کانالی به ما اعلام نکرده‌اند که آن‌ها پناهنده شده‌اند. عدم بازگشت بلاغی هم مربوط به یک سال پیش است و این موضوع به تصمیم شخصی افراد مربوط می‌شود، البته این مسئله هم مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولین است. معتقدم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک باید یک تصمیم‌گیری جدی در خصوص انتخاب نفرات و ضمانت‌نامه‌ها اتخاذ کنند و در کنار آن هم یک کارگروهی تشکیل شود.

معضل پناهندگی ورزشکاران جانباز و معلول ایران!

هادی رضایی در خصوص اینکه اگر ورزشکاران معلول و جانباز موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شوند، پاداشی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد یا خیر؟ به خبرگزاری قوه قضاییه گفت: کسی که مدال‌آور باشد برای او هزینه خواهیم کرد. حتی اگر ورزشکاری از نظر کیفی خوب عمل کند پاداش برایش در نظر خواهیم گرفت. برای مدال طلا پنج میلیون، نقره و برنز هم بین دو تا یک میلیون و دویست هزار تومان تعیین کرده‌ایم و طبق آئین‌نامه موجود به ورزشکاران حقوق خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
وقتی رزمندگان دفاع مقدس از ایران فرار می کنند شما به عمق فاجعه پی می بری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
در بین پناهندگان جانبازی وجود ندارد اسم فدراسیون ورزشی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین هست.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
صد میلیون مثبت
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
وای مردم از خنده، جایزه یک میلیون و دویست هزار تومن یعنی 80 یورو وای خدا نمیگفتی آبروداری کرده بودین یعنی خداوکیلی جایزه ورزشکار المپیکی اونم معلول و جانباز اینه 80 یورو حقوق یک روز کارگری در اروپاست البته یک میلیون و دویست هزار تومن پول یک بلیط رفت و برگشت داخلیه مرحبا چه دست و دلبازی بابا
ول کنید نصف ایران پناهنده میشن واقعا دست مسوولین با این مملکت ساختن درد نکنه
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
چه بلا یی سر این عزیزان آمده که عطای زندگی در کنار خانواده و در کشور خود را زده و به کشور های دشمن پنا ه میبرند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
از كجا ميدوني دشمنن!!! خودشون به جنابعالي گفتن؟؟؟ بخاطر همين توهمات امثال شماست كه اين عزيزان ميرن و پناهنده ميشن چون اونجا خيلي بهشون بها ميدن..
ناشناس
| - |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
دشمن کسیه که بهت ضرر برسونه...
البته این مسیله تو خلبان ها . پزشک ها و مهندس ها هم دیده میشه
برای مدال طلا پنج میلیون .....حتی خنده دارم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
کشور آذربایجان برای ورزشکار معلول در صورت کسب طلا ۱۰ هزار دلار به همراه یک خانه و یک دستگاه مرسدس بنز ۲۰۱۹ می دهد . برای ورزشکار سالم این ده هزار دلار به ۳۰ هزار دلار افزایش می یابد.
چقدر نمک نشناسند این قهرمانها پنج میلیون تومان!!!!!!! برای مدال طلا پول می دهند باز هم نا راضی اند. همان بهتر که پناهنده بشوند!
چی می خواستیم چی شد !!!!چه شود ؟؟؟خدا به آخر عاقبت این مردم رحم کنه. این گروه از افراد جامعه که خالصانه مخلصانه عمل می کردن !!! ما چکار کردیم با خودمان !!!!! اینم تقصیر امپریالیسم شرق به سرکردگی غرب و اعیادی دشمن هست !!!!
هر کسی اگه از دستش بر بیاد از این مملکت میره . چه معلول باشه چه سالم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
وقتی در راه خدا قدم برمی داری اگر همه هم تنهایت گذاشتند و رفتند خم به ابرو نیاور و استوار بمان. ولی را تنها نگذار که این برای سعادت دنیا و آخرت کافی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
ولی ما را تنها گذاشته.
ضمانت نامه!!! شرم آور هست.
پاداش مدال طلای پاراالمپیک 5 میلیون تومان یعنی 350 دلار!!!
بهترین جای زندگی ایران است ولی باید حواسد باشد در زندگی چه کار می کنی
ای انگلیس ای ابلیس
جالبتر اينه که بدون اينکه دچار خنده و شرم بشن الان دارن به اين ورزشکاراي ملي ميگن تضمين بذار که وقتي رفتي براي مسابقات بين‌المللي، به کشور ميگردي.
خیلی جالبه
همه شون به فکر افزایش تضمین های به هدف مهاجرت نکردن ورزشکارها هستند ولی به فکر بهبود وضعیت زندگی آنها نیستند.
خراب کردن و افزایش کارهای امنیتی کار سختی نیست ولی فکر کردن برای بهبود و پیشرفت کار سختی است که از دست این مسئولین بر نمیاد.
اقا کل این یارانه های که خاصیتی برای همه ندارد را فقط به نخبه های ورزشی و علمی و فرهنگی بدهید یا امکانات برایشان فراهم کنید تا بلکه جلوی مهاجرتشان گرفته شود وگرنه تا چند وقت دیگر برای مان از این نخبه ها چیزی باقی نخواهد ماند
ببینید کسی که جانش رو فدای یک کشور کرده چه به روز او آوردند که می ره و پناهده میشه
پناهنده یعنی اینکه باید ثابت کنه جانش یا جان خانواده او در ایران در خطر بوده !!!!
من با مدرک دکترا و مدرس پاره وقت دانشگاه و ۲۰ سال سابقه کار حرفه ای ۵ میلیون حقوق میگیرم آنوقت در کشور اروپایی با آمریکایی برای یک فردی مانند من حداقل ۳۰۰۰ بورو و میانگین ۶۰۰۰ یورو حقوق می دهند یعنی ماهانه توی پول غلط می زنی. انتظار دارید بمانم یا بروم؟
یه زمانی حاضر بودن جونشونو واسه این کشور بدن. ولی الان حتی با پاداش هم حاضر نیستن این کشور بمونن!!!!
خب شرایط کشورهای میزبان روبراشون فراهم کنین,عمرااگه برن
زحمت ميكشيد ٥ ميليون تومان يعني ٤٠٠ دلار . با اين مبلغ بنده خدا بعد از بازگشت از مسابقات بنده خدا نميتواند از ميهمانان خود كه براي تبريك ميايند امكان پذيرايي ندارد . خجالت بكشيد . بعد ميخواهيد جانبازان ومعلومان بعد از مسابقات برگردند .
الان اگر اروپا و امریکا بگن که از ایران مهاجر قبول میکنن ایا کسی تو کشور میمونه؟
جالبه قرار بود هم معنویات و هم مادیات ملت ساخته بشه
معضل پناهندگی کل ملت
معتقدم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک باید یک تصمیم‌گیری جدی در خصوص انتخاب نفرات و ضمانت‌نامه‌ها اتخاذ کنند و در کنار آن هم یک کارگروهی تشکیل شود.
شما نقطه نظر ایشان را ببینی مشکل را در ضمانت نامه و گزینش افراد می داند. جانبازان هم ضمانت نامه و گزینش نیاز دارند. مشکل مدیرانی هستند که کاربلد نیستند و شرایط کشور به گونه ای است که ادما فرار می کنند.
عده اي اين وضعيت را مي خواهند چون از آب گل آلود ماهي مي گيرند.
بايد خجالت بكشه
استاد اين همه ولخرجي نكن !
پناهندگی معضل نیست
الان از همین یارو که اومده مصاحبه کرده بپرسی حقوقش بالای ۵ مبلیونه! شرط میبندم برای شغلش هم نه زحمتی کشیده نه مراتب رو طی کرده! شاید گرین کارت هم داشته باشه!
اونوقت همین آدم برای جانباز کشور که باید رو سرش بذاره شرط تعیین میکنه میگه باید ضمانت بدی برمیگردی تازه اگه رفتی مدال طلا آوردی معادل ریالی یدونه سکه بهت میدیم..تازه اونم شاید
اون 5 میلیون رو هم ندید که حداقل اینقدر بدنامیش نمونه، منتی هم سر اون ورزشکار بیچاره نباشه، جدی می گم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل