بازدید 18298

سد امیرکبیر پر شد

کد خبر: ۹۰۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 02 July 2019
مدیر عامل آب منطقه‌ای تهران شرایط رودخانه کرج را خروشان و خطرناک دانست و گفت: در بالادست و پایین دست این رودخانه ۲۷ متر مکعب آب در ثانیه جاری است اگر کسی به داخل رودخانه کرج وارد شود خروج از آن امکان‌پذیر نیست.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید حسن رضوی مدیر عامل آب منطقه‌ای استان تهران درباره آخرین وضعیت سد امیرکبیر اظهار داشت: بالاترین میزان حجم آب در این سد ذخیره شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر سد امیرکبیر دارای ۱۸۳ میلیون مترمکعب آب است که بالاترین میزان ذخیره آب بوده و بیشتر از این حجم منجر به سرریز شدن می‌شود، طی ۲۴ ساعت گذشته ورودی سد ۲۷متر مکعب در ثانیه و خروجی آن به همین مقدار است.

رضوی درباره وضعیت سد‌های استان تهران عنوان کرد: از اوایل تیرماه به علت پر بودن مخازن تمامی سد‌ها به جز لار ورودی و خروجی آن‌ها یکی شده و از طریق دریچه‌های تحتانی و نیروگاه‌ها آب تخلیه و سد طالقان از طریق سرریز هدایت می‌شود.

مدیر عامل آب منطقه‌ای تهران شرایط رودخانه کرج را خروشان و خطرناک دانست و گفت: در بالادست و پایین دست این رودخانه ۲۷ متر مکعب آب در ثانیه جاری است اگر کسی به داخل رودخانه وارد شود خروج از آن امکان‌پذیر نیست.

وی در هشداری به شهروندان تهرانی خاطرنشان کرد: آمار تلفات و حوادث نسبت به سال گذشته در حال افزایش است این اخطار داده می‌شود که در حواشی همه رودخانه‌ها به ویژه کرج و جاجرود اتراق کردن بسیار خطرناک است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار