بازدید 17075

شوخی کاربران توئیتر با «ایوانکای همیشه حاضر»!

حضور ایوانکا ترامپ در اجلاس G۲۰ در کنار پدرش به همراه ادعای رد کردن پست ریاست بانک جهانی توسط وی موجب شده تا کاربران توئیتر با دختر همیشه حاضر دونالد ترامپ شوخی کنند. در واقع کاربران توئیتر با ساخت هشتگ #Unwantedivanka و دستکاری عکس‌های تاریخی معروف با این «ژن خوب» آمریکایی شوخی کردند.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 01 July 2019
حضور ایوانکا ترامپ در اجلاس G۲۰ در کنار پدرش به همراه ادعای رد کردن پست ریاست بانک جهانی توسط وی موجب شده تا کاربران توئیتر با دختر همیشه حاضر دونالد ترامپ شوخی کنند.

به گزارش «آزادی»، در واقع کاربران توئیتر با ساخت هشتگ #Unwantedivanka و دستکاری عکس‌های تاریخی معروف با این «ژن خوب» آمریکایی شوخی کردند. در این تصاویر که تعداد ان بسیار زیاد است ایوانکار را در لحظات مهم تاریخ معاصر آمریکا، سکانس معروف فیلم‌ها و سریال‌ها و تابلو‌های نقاشی مهم می‌بینیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
مانا مانا...
مثل عباس جدیدی خودمون شده.
عباس جدیدی
جالب بود
ایوانکا اینجا ایوانکا اونجا ایوانکا همه جا
چقدر سخته براتون که زنا و دخترامون و تو گونی میکنین ولی یه دختر جوون با داشتن سه بچه و کلی مسیولیت مدیریتی پا به پای پدرش داره تلاش میکنه.منظورم دفاع یا تبلیغ نیست.منظورم نفس عمل و حضور پرقدرته.کاش دخترا و زنان ما هم اینقدر فضا برای بروز و حضور داشتند.
خیلی جالب و به جا بود.
در تصویر اولی ایوانکا ترامپ پشت پنجره طبقه بالا خانه در تصویر میباشه.
اینم زبل خان کابینه باباشه. زبل خان اینجا زبل خان اونجا زبل خان همه جا!!!!. از با مزه تر ماری کوری بود که دستش رو گذاشته بود زیر چونش ایوانکا هم داشت ازمایش میکرد. کلی حرف تو اون حرکته انگار. :)))))))
این عکسها واقعی نیست و فوتوشاپ هست و کاملا هم مشخص هست
رانت باباش فقط هیچ نداره حتی قیافه خیلی زیبایی هم نداره.
ایوانکا اینجا و ایوانکا انحا ایوانکا در برحام ایوانکا در تحریم ایوانکا در همه جا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی