بازدید 8084

مسکو آماده ارائه اس- ۴۰۰ به ایران است

کد خبر: ۹۰۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 29 June 2019

سازمان همکاری فنی- نظامی روسیه اعلام کرد: مسکو آماده ارائه اس- ۴۰۰ به ایران است.

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، سازمان همکاری فنی- نظامی روسیه امروز جمعه اعلام کرد: مسکو برای صادرات سامانه پدافند هوایی اس - ۴۰۰ به ایران آمادگی دارد، اما تاکنون تقاضایی در این باره دریافت نکرده است.

این درحالیست که «الکساندر شرین» قائم مقام کمیته دفاعی دومای روسیه پنجشنبه ۳۰ خرداد ماه سال جاری به ایران پیشنهاد داد تا به گزینه خرید سامانه‌های پدافند دفاعی «اس -۴۰۰» از روسیه فکر کند.

پیشنهاد این مقام ارشد دومای روسیه پس از آن مطرح شد که گزارش هایی درباره تصمیم آمریکا برای اعزام حدود یک هزار نیروی نظامی ونیز سامانه پاتریوت به خاورمیانه منتشر شده بود.

قائم مذکور روسیه در این باره به خبرگزاری «ریانووستی» اعلام کرده بود: من بر این باورم که این سامانه (پاتریوت) عمدتاً از جانب کشوری مورد استفاده قرار می‌گیرد که قصد دفاع از خود را داشته و می‌خواهد حریم هوایی‌اش را ببندد. من تصورم این است که این اقدامات آمریکا چیزی جز تلاش برای نشان دادن قابلیت های نظامی خود و وادار کردن وقوع یک تشنج نظامی نیست.در این رابطه من معتقدم که ایران نیاز مبرم به خرید سامانه اس -۴۰۰ روسیه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۶
به نظرم کادوی مجانی نیست نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما هیچ نیازی به اس 400 نداریم چون باور و سوم خرداد و پانزده خرداد رو داریم که الحمدالله سوم خرداد خوب جواب داد. یه روزی اس 300 رو نمیدادید الان که نیازی نداریم دارید التماس میکنید
اگر بخواهند مثل اس سیصد کدهای شناسایی دوست از دشمن را به بقیه بدهند همان بهتر که روی محصولات بومی سرمایه گذاری کنند.
چه زیباست وقتی که چیزی را که خودت داری بهت پیشنهاد می کنند. و چه زشت است وقتی چیزی را که نداری گدایی می کنی و بهت نمی دهند.
فروش اسلحه یعنی دوشیدن همانگونه که آمریکا با فروش هشت میلیارد عربستان را دوشید.
این هم یک کارت دیگه ی روسیه برای امتیاز گرفتن از آمریکا است و این وسط پول و فرصت ایران از دست می رود
حتی روسیه هم فهمیده که ایران در این شرایط نیاز به اس 400 دارد.
روس منافق چرادردادن اس ۳۰۰کلی تعلل کردولی الان اس ۴۰۰ براحتی میخواهدبه ایران تحویل بدهد؟؟؟
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺭﻭﺳﻴﻪ اﺣﺘﻤﺎﻝ ﻣﻲ ﺩﻩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺿﻮﻉ اﻳﺮاﻥ ﻗﺮاﺭﻩ ﮔﺸﺎﻳﺸﻲ ﺭﺥ ﺑﺪﻩ ﺑﺎ ﻣﻂﺮﺡ ﻛﺮﺩﻥ ﻣﻮﺿﻮﻋﻲ ﻫﻤﭽﻤﻮن اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻗﺼﺪ ﺗﺮﺳﺎﻧﺪﻥ ﻏﺮﺑﻴﻬﺎ و ﻛﻼ ﺳﻨﮓ اﻧﺪاﺯﻱ ﺭﻭ ﺩاﺭﻩ ﺗﺎ ﻛﺎﺭ ﭘﻴﺶ ﻧﺮﻭﺩ.
یک تظاهر تبلیغاتی در کنار ترس از به خطر افتادن منافع ملی روسها.روسهااز اینکه ایران به سمت غرب گرایش پیداکند واهمه ای عجیب دارد .
افرين ! خوب ديگه اين مشكل هم حل شد . حالا بريم سيب زميني كيلو ١٠ هزار تومن بخريم .
راهبرد دفاعی ایران طوری نیست که در آن به اس ۴۰۰ نیازی باشه ،، آمریکا می تونه تمام ساماته های راداری ایران را بزنه و بعدش هم هر جایی را خواست بزنه ،، ولی ایران هم می تونه اول تنگه هرمز را ببنده و بعد هم خلیج عدن را ببنده و بعد هم تل آویو با خاک یکسان می شه بعد نوبت به تاسیسات نفتی شیخ نشین ها و عربستان می رسه ، بعد چریک ها می تونن منافع آمریکا را در هر جایی مورد حمله قرار بدهند از آسیا و آفریقا و اروپا گرفته تا آمریکای لاتین و حتی آمریکای مرکزی
ما خودمون سامانه سوم خرداد رو داریم و نیاز به اس ۴۰۰ نداریم. پول مفت هم نداریم بدیم روسها
روسها ازآمریکاییها بسیاربسیارکثیف هستند.آمریکاییها لااقل دین دارند ولی این لامصبها تابع هیچ مکتب ودینی نیستند وازبدو تاریخ ایران ازاینهاخیری ندیده بلکه ضربه خورده
اگر واقعا سامانه باور 373 تکمیل شده باشد و گلوگاهی برای تولید آن نباشد، بجای صرف چند میلیارد دلار برای خرید اس 400 بهتر است همان مبلغ صرف تولید تعداد به مراتب بیشتری از باور 373 شود. البته بحث زمان تولید و توجه به نیاز فوری به یک پدافند قوی در شرایط فعلی نیز تاثیرگذار است.
وقتی خودمان داریم چرا باید بخریم . روسیه کور خونده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل