بازدید 39149
هزار و هفتصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تکلیف مالیات خانه‌های خالی برج‌سازان را روشن کنید/واکنش گلاب آدینه به شایعات درباره زندگی شخصی‌اش با مهدی هاشمی/روایت فرشاد مؤمنی از انفجار حزب جمهوری /هشدار معنادار و طعنه‌آمیز واشنگتن‌پست به ترامپ

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند دادستان اهواز: خودروی افراد بدحجاب در خوزستان توقیف می‌شود/علم‌الهدی: برخی جریان‌ها با توطئه و گول زدن مردم به قدرت رسیده‌اند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 28 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دادستان اهواز: خودروی افراد بدحجاب در خوزستان توقیف می‌شود

دادستان اهواز در نماز جمعه این هفته‌ی این شهر گفت: اگر در هر خودرویی سرنشین بی حجاب مشاهده شود ماشین مورد نظر متوقف و به پارکینگ هدایت می‌شود. پیش از این رئیس کل دادگستری خوزستان گفته بود: برای افرادی که پس از دریافت تذکر اقدام به تکرار رفتار هنجارشکنانه در خصوص حجاب می‌کنند پرونده قضایی، تشکیل و برای متخلفان سوءسابقه ایجاد می‌شود. / عصرجنوب

علم‌الهدی: برخی جریان‌ها با توطئه و گول زدن مردم به قدرت رسیده‌اند

علم الهدی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه پیشگیری از جرم است و جریانی که دکتر بهشتی را تا مرز شهادت برد، جریان قدرت یاب سیاسی بود و قوه قضائیه باید مانع فعالیت این جریان در وضعیت امروز کشور باشد. وی تأکید کرد: قوه قضائیه باید در راستای پیشگیری از جرم، زمینه سلطه خائنانه جریان‌های قدرت طلب سیاسی را که به وسیله توطئه‌های سیاسی در میدان باز دموکراسی کشور با گول زدن مردم به قدرت رسیده اند، بگیرد. امام جمعه مشهد اظهار کرد: قوه قضائیه مطلوب باید بتواند امنیت را از مفسدان گرفته تا آن‌ها احساس امنیت نکنند و در مقابل مردم به خاطر اعتماد به قوه قضائیه احساس آرامش کنند و این اعتماد بزرگترین سرمایه نظام است.

واکنش سخنگوی دولت به ماجرای دستگیری یک زن در وزارت نفت

علی ربیعی، سخنگوی دولت در توئیتی نوشت: «چندی پیش اطلاع رسانی غیر مسئولانه‌ای از رابطه یک زن جاسوس با برخی مدیران نفتی دیدیم. دیروز نام یکی از زنان میهنمان را در همین راستا به شکل زشتی منتشر کردند. مطلعم دستگیر شده این خانم نیست و او هم اصلا معلوم نیست جاسوس باشد. به کجا رسیده ایم؟ چه راحت آبروی مردم را می بریم!»

پلیس: حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است

سردار عباسعلی محمدیان، اظهار کرد: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده این موضوع، با صاحبان سگ‌ها برخورد جدی خواهد کرد. وی با اشاره به دستور دادستانی، مبنی بر برخورد جدی با پدیده سگ گردانی افزود: مراجع انتظامی در صورت مشاهده این موضوع حیوانات را تحویل عوامل شهرداری داده و در صورت تمرد مالک، نسبت به برخورد قانونی با وی اقدام و افراد خاطی را به دادسرا معرفی خواهد کرد. فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: بنا به دستور دادستان البرز شهرداری مکلف است مکانی برای نگهداری این گونه حیوانات تعیین و با نصب تابلو و ابلاغ این دستور به عوامل خود، از ورود سگ‌ها و حیوانات به اماکن عمومی و پارک‌ها جلوگیری به عمل آورد.

پورمحمدی: "حقوق بشر" بازی آمریکایی‌هاست‌

پورمحمدی با اشاره به اینکه غرب، همه اراده خود را در قالب شعار «حقوق بشر» تحمیل می‌کند و دستاویز بسیار جدی برای تداوم تمدن آمریکایی است ادامه داد: برای اینکه در ظاهر ادعای انسان دوستی را به خورد مردم جهان بدهد، از این شعار استفاده می‌کند، ولی در حقیقت، حقوق بشر برای تنظیم مناسبات در درون مرز‌های جریان سلطه است نه برای ما. در درون همین هم تا جایی که منافع ثروتمندان و زورمندان آسیب نمی‌بینند، قبول دارند. وی با اشاره به اینکه همین ملکه ۷۰ سال دارد که ظاهری آرام دارد، اما خشن‌ترین فرد تاریخ معاصر است، ادامه داد: او یکی از عوامل اصلی کشتار جنگ دوم جهانی و قحطی ایران بود. کشتار وسیع مردم ایران در سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۲ زیر سر همین ملکه انگلستان است که ظاهر بسیار حقوق بشری دارد. حقوق بشر بازی اینهاست تا با این بهانه کشور‌ها را سرکوب کنند.

صفار‌هرندی: می‌خواهند با «مذاکره» ضعف مدیریتی‌شان را پنهان کنند

محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در جمع پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با بیان خاطره­ای از شهید بهشتی اظهار داشت: برخی به ‌جای حل مشکل از طریق راه‌حل‌های مدیریتی به دنبال انداختن مشکل‌ها به گردن تحریم‌ها هستند و تنها راه‌حل را در مذاکره مطرح می‌کنند و این یعنی شانه خالی کردن در مقابل ضعف مدیریتی خود.

تأکید رئیس صداوسیما بر بی‌طرفی در انتخابات مجلس

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری، تأکید کرد: سازمان صداوسیما همچون همیشه و البته کامل‌تر و دقیق‌تر از قبل باید با رعایت بی‌طرفی در انتخابات زمینه حضور پرشور مردم و تشکیل مجلسی انقلابی و باکیفیت را در آغاز گام دوم انقلاب فراهم آورد.

تأیید و تکذیب خبر ازدواج یک بازیگر مرد معروف

در ادامه اخبار ناخوشایند چهره‌های معروف در حوزه زندگی شخصی‌شان، امروز شاهد یک خبر دیگر بودیم. مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسر‌های عظیم» با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سؤال می‌کردید که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به آن نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم. این ادعا، اما خیلی زود در تماس «سینماآنلاین» با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»

یک نماینده مجلس: تکلیف مالیات خانه‌های خالی برج‌سازان را روشن کنید

سیدناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد زیاد مسکن خالی گفت:تعداد زیادی از این افراد با وجود زمین کم، اما ارتفاع نیز خریداری کرده اند و خانه‌های خالی زیادی در اختیار دارند که باید بحث مالیات از این واحد‌ها هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود. موضوع مسکن برای تعدادی از جوانان مشکل ایجاد کرده است، چراکه نمی‌توانند مسکن خریداری یا حتی اجاره کنند که این موضوع سبب اخلال در بازار مسکن شده و قیمت مسکن از یک سال و نیم گذشته تاکنون بیش از دو برابر شده است. / خانه ملت

واکنش گلاب آدینه به شایعات درباره زندگی شخصی‌اش با مهدی هاشمی

گلاب آدینه هنرپیشه نامی سینما و تئاتر ایران که زندگی شخصی‌اش با مهدی هاشمی پس از انتشار یک ویدئوی اینستاگرامی توسط مهنوش صادقی به سوژه پاپاراتزی در شبکه‌های اجتماعی بدل شده، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: توجهی نکنید، ببینید و بخندید!

کلاس‌های تقویتی تابستانی برای دانش‌آموزان ممنوع شد

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: محور اصلی پایگاه‌های تابستانی، آموزش یک مهارت است و اگر پایگاهی در فصل تابستان به برگزاری کلاس تقویتی اقدام کند با آن برخورد می‌شود. / تسنیم

یادداشت اینستاگرامی جهانگیری درباره یک فاجعه تلخ در تاریخ جمهوری اسلامی

اسحاق جهانگیری امروز جمعه در یادداشتی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: هفتم تیر یادآور یکی از فاجعه‌آمیزترین رخداد‌های بعد از انقلاب است. هفتم تیر روزی که خشونت و تروریسم سازمان‌یافته نه تنها بزرگ‌ترین ضربه سازمانی را بر نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد کرد و چهره‌های شاخص مدیریت سیاسی و اجرایی کشور را به شهادت رساند بلکه شخصیتی برجسته و متفکر، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی را از ملت گرفت.

«خانه‌اولی‌ها» دیگر خانه‌دار نمی‌شوند؟

جهش یک‌ساله قیمت مسکن، مسیر خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن تغییر داده است؛ به نظر می‌رسد اولین مقصدی که این گروه انتخاب کردند، ادامه حرکت در بازار اجاره است. هرچند قیمت رهن و اجاره هم در این مدت از افزایش قابل تاملی روبه‌رو بوده؛ تا جایی که بنا به گزارش‌ها، اجاره‌نشین‌ها بسیار آسیب‌پذیر شده و حتی در اغلب موارد، توان پرداخت رهن و اجاره در کلانشهر‌ها را ندارند و به شهر‌های حاشیه‌ای هجرت کرده‌اند. موضوعی که در نهایت دولت را مجبور به گرفتن تصمیمی برای حمایت از اجاره‌نشین‌ها کرده است. یک کارشناس اقتصادی در این ‌باره گفت: خانه‌اولی‌ها به دلیل کاهش قدرت خرید از دریافت وام مسکن منصرف شده‌اند، وامی که برای مسکن پرداخت می‌شده، در حال حاضر اثر خود را از دست داده و قیمت خانه در این مدت حداقل دو برابر شده است./ خبرآنلاین

اوباما و همسرش پول پارو می‌کنند

به نوشته روزنامه لوفیگارو فرانسه، باراک اوباما و همسرش میشل پس از پایان دوره ریاست جمهوری فعالیت‌های سودآوری را در زمینه‌های مختلف از جمله سخنرانی، انتشارات، همکاری با نتفلیکس و ... آغاز کرده اند و اکنون ثروت آن‌ها از صد میلیون دلار فراتر رفته است. باراک اوباما فقط ۵۰ میلیون دلار با نتفلیکس قرارداد امضا کرده است و برای هر ساعت سخنرانی ۴۰۰ هزار دلار دریافت میکند. تاکنون ده میلیون نسخه از کتاب میشل اوباما به نام “شدن” بفروش رفته و ۶۰ میلیون دلار با یک انتشارات قرارداد امضا کرده است. / برگرفته از "مطالعات فرانسه و اروپا"

روایت فرشاد مؤمنی از انفجار حزب جمهوری

فرشاد مومنی که از اولین‌های حزب جمهوری اسلامی بوده در گفت‌وگو با خبرآنلاین از خاطراتش از روز انفجار دفتر حزب تا اندیشه‌های شهید بهشتی روایت کرد؛ ️چند دستنویس از بهرام آرام و یک فرد دیگر در آن کتاب وجود دارد که آن‌ها در سال ۱۳۵۴ به این جمع‌بندی رسیده بودند که باید بهشتی را ترور کنند. ️بهشتی برای آنکه فهم روزآمد از اسلام داشته باشد چطور خودش را مقید کرده بود که تا سر حد ممکن یک آشنایی عمیق با تاریخ ایران، جهان و اسلام داشته باشد. مجاهدین خلق بحثشان این بود که ما در رویایی فکری حریف آقای بهشتی نمی‌شویم و ادامه حیات ایشان تهدید برای بقای سازمان مجاهدین خلق است. ️من می‌خواهم این ادعا را بکنم که از نظر من بحران در جمهوری اسلامی از هر زاویه‌ای که نگاه کنید، به دلیل عدول از برنامه شهید بهشتی است.

مجلس معادله تخصیص ارز به کالا‌های اساسی را تغییر می‌دهد

لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات مجلس گفت: اگر دولت معادله تخصیص ارز به کالا‌های اساسی را تغییر ندهد قطعاً نمایندگان ورود کرده و این معادله را تغییر می‌دهند. دولت همچنان اصرار دارد تا این ۱۴ میلیارد دلار در اختیار خودش باشد، اما تاکنون برنامه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه نکرده است. تاکنون مردم ورود این ارزی که به دولت برای تامین کالا‌های اساسی داده شده را حس نکرده‌اند. قیمت اجناس به ویژه کالا‌های اساسی به قدری افرایش یافته که برای مردم عادی مشکلاتی ایجاد کرده است.

زمان استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس با تأکید بر اینکه کارت سوخت‌های که در حال حاضر وجود دارد برای زمان سهمیه‌بندی‌ها طراحی شده‌اند، تصریح کرد: در شرایطی که سهمیه‌بندی وجود ندارد و می‌خواهیم از کارت سوخت استفاده کنیم باید نرم‌افزار کارت سوخت‌های پیشین قدری ارتقا پیدا کند. نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: باید نرم‌افزار کارت سوخت‌ها به گونه‌ای تعبیه شود اگر فردی بیش از حد سوخت مصرف کرد بتوان وی را شناسایی و برخورد کرد. به گزارش تسنیم امیری‌خامکانی تصریح کرد: به نظر می‌رسد ظرف یک یا دو ماه آینده سازو کار جدیدکارت سوخت نهایی و اجرایی شود.

نظر معاون روحانی درباره تحریم ظریف

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تحریم اخیر آمریکا علیه مقام معظم رهبری گفت: این تحریم‌ها نشانه عجز، ناتوانی و عدم صداقت آمریکایی‌هاست. حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحریم اخیر آمریکا علیه مقام معظم رهبری گفت: این تحریم‌ها نشانه عجز، ناتوانی و عدم صداقت آمریکایی‌ها است. معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها در گفتارشان صادق نیستند، ادامه داد: آقای ظریف دنبال حل مسائل از طریق مناسبات بین المللی و دیپلماسی است و تحریم وزیر خارجه به معنای دروغگویی آمریکایی‌ها برای مذاکره است.

هشدار معنادار و طعنه آمیز واشنگتن‌پست به ترامپ

یک روزنامه آمریکایی با بیان اینکه رئیس‌جمهور ایالات متحده در پی تنش‌زایی با ایران در حال ورود به عرصه خطرناکی است، نوشت که او باید قبل از آغاز هر جنگی تاریخ را بیشتر مطالعه کند. روزنامه «واشنگتن‌پست» در یادداشتی به قلم «دیوید ایگناتیوس» به بررسی تهدید‌های اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته و نوشت به‌نظر می‌رسد که ترامپ تاریخ جنگ‌ها در جهان را نخوانده است. در ابتدای این یادداشت با «زهرآگین» توصیف کردن کشور ایران، آمده است: «صحبت‌های نامربوط ترامپ در روز سه‌شنبه مبنی بر نابود کردن ایران، اوضاع را در حالت متشنج نگاه داشته. ترامپ باید اوضاع را کنترل کند». واشنگتن‌پست با بیان اینکه تاریخ به ما می‌آموزد که جنگ‌های ویران‌کننده همگی زمانی آغاز شدند که کشور‌های قدرتمند، دولت‌های به گمان خودشان ضعیف‌تر را دست کم گرفتند، می‌نویسد: «یا زمانی که فکر کردند می‌توانند با قوه قهریه، دستاورد‌های سیاسی داشته باشند. این درس روشنی است از جنگ‌های عراق و افغانستان که در آن‌ها ایالات متحده گمان می‌کرد می‌تواند به‌سرعت پیروزی قاطعی در برابر دشمن ضعیف به‌دست بیاورد». نویسنده این یادداشت با بیان اینکه ایالات متحده، خود در جریان یکی از بزرگترین قضاوت‌های نادرست تاریخ متولد شده است، توضیح می‌دهد: «زمانی که بریتانیا معتقد بود می‌تواند شورشی‌های استعماری (در قاره جدید) را به‌سرعت شکست دهد... شاه جورج سوم و مشاورانش درباره رفتن به جنگ صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند که شورشی‌های آمریکایی ضعیف هستند...، اما شکست در آمریکا، پایان آن امپراتوری را رقم زد».

اولویت‌هایی که هیأت عالی مجمع تشخیص تعیین کرد

ولویت‌های نظارتی سیاست‌های کلی نظام برای شش ماه آتی در جلسه هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شد. هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه، اولویت‌های نظارتی سیاست‌های کلی نظام برای شش ماه آتی، معین و دبیر هیأت عالی نظارت موظف به تهیه گزارشات نظارتی با همکاری دستگاه‌های مختلف قوای سه گانه کشور در زمان بندی فوق شد. گفتنی است بر اساس اصل‏ یکصد و دهم قانون اساسی، «نظارت‏ بر حسن‏ اجرای‏ سیاست‌های‏ کلی‏ نظام» از جمله وظایف‏ و اختیارات‏ رهبری عنوان شده و در بخش پایانی بند ۱۱ همین اصل تأکیده شده است «رهبر می‌تواند بعضی‏ از وظایف‏ و اختیارات‏ خود را به‏ شخص‏ دیگری‏ تفویض‏ کند». از این روی، مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه روز شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶، با رأی اعضا، «هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام» به منظور نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب تشکیل شد.

مقام چینی: اینستکس عملیاتی شده است

نمایندگان سه کشور اروپایی در جلسه امروز کمیسیون مشترک به همتایان خود گفته‌اند، ساز و کار موسوم به اینستکس عملیاتی شده و پکن علاقه‌مند به مشارکت در آن به عنوان طرف ثالث است. یک مقام چینی گفته نمایندگان تروئیکای اروپا در جلسه کمیسیون مشترک به همتایان خود گفته‌اند ساز و کار موسوم به «اینستکس» عملیاتی شده و پکن علاقه‌مند به مشارکت در آن به عنوان طرف ثالث است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۵۲
استاد لارگانی یعنی هنوز متوجه نیستی وقتی ارزش پول ملی سقوط می کند همه چیز به همان نسبت گران می شود؟مالیات بر خانه را هم فقط می توان از همه خانه ها چه خالی و چه پر به نسبت قیمتشان گرفت چون صفت خالی بودن قابل راستی آزمایی و اثبات نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
صفت خالی بودن خانه ها قابل راستی آزمایی هستش در دنیایی اطلاعات دیجیتال امروز چیز غیر ممکن وجود ندارد اما متاسفانه مالکان خانه های خالی خودشون قانون گذار و مجری هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
به همان نسبت نباید گران شود بلکه باید ان چیزهایی که با ان سر و کار دارد گران شود
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
در همه جای دنیا مالیات مسکن از همه خانه ها اخذ می شود و یک مالیات پایه است اما در اینجا تفکرات مارکسیستی عامل تخریب هر چیز است که ما زیادی زرنگ هستیم و در فکر گرفتن و نپرداختن هستیم.از انجایی که ۱۰۰ روش تملک وجود دارد چیزی به مفهوم خانه خالی بی مفهوم است چون می توان یک نفر را به عنوان مستاجر اجیر کرد و گفت خانه خالی نیست یا در اختیار اقوام بصورت مجانی می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
پس چی شد تهدیدبه کاهش تعهدات برجامی؟!!! چی شدشمارش معموس ۱۰ روزه و افزایش غنی سازی اورانیوم ؟!! تحریمهاروزبه روزبیشترمیشه مافقط تهدیدمیکنم
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
مشتري هست بسم الله بياد بخره مگر ما بدمان بفروشيم مردم توان ندارن چقدر حقوق و وام اضاف شده؟ ساختن شغل سخت و پر از استرس است کار توليدس و ساختن در اين کشور ... است؟
hمحسن
| Belgium |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خیلی زیبا و قشنگ گفتی بابت مالیات خانه مگم بیائیم از هر نفر بابت نفس کشیدن هم مالیات بگیرند چون وضع مالی دولت خیلی خراب است، ملیات قیمت ان را افزایش میدهد و قیمت اجاره را بالا میبرد برید وضع اقتصاد و مملکت را درست کنید اینقدر دستان را توی جیب مردم نکنید البته شما اینکاره نیستید
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
دوست عزیز. خانه دار شدن فقط یک آرزوی دست نیافتنی است . ما که زوجی کارمند با 40 سال سابقه کار هستیم . اگر لطف مسولان اول انقلاب نبود هنوز مستاجر بودیم. آخه پدر آمرزیده کدام کارمند با 2 میلیون حقوق با گرانی اجاره و هزینه های زندگی از جمله پوشک بچه می تواند خانه متری 15 تا 20 میلیونی بخرد. 30سال ضربدر 12 ماه میشود 360 میلیون اگر تنها بادهوا بخورد با هزینه های سرسام آور این روزها قادر به خریدن خانه نیست. مگر از تیپ ب.ز باشد که دو نیم یورو برایش پول خرد بود. یا آنها که از پشت شیشه دودی خودرو نظرسنجی میکنند.
متقاضی مسکن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
اگر در چندسال گذشته مالیات از خانه های خالی اخذ میشد قیمت مسکن به آسمانها عرج نمیکرد منتها چون اکثر تصمیم گیرندگان من جمله نمایندگان مجلس واعضای دولت دارای برج وچندین خانه خالی بنامهای تک تک اعضای خانواده حتی نوه-نتیجه ونبیره هایزیر 5سال خود نیز هستند لذا تصمیم اخذ مالیات بر خانه های خالی را اجرایی نمیکنن.
با اجرایی شدن اخذ مالیات بر خانه های خالی ونیز متراژ بالای 200متر و خارج کردن مسکن از کالاهای سرمایه ای , قیمتها حداقل 50درصد کاهش می یابد.
مسئولان محترم شما را بخدا جدی باشید وجوانها بویژه مستاجران را دریابید
از قافله عقبی تابی جون...مهدی هاشمی خودش تایید کرد...
صدا را نمیتوان دید لاکن ماه را به راحتی میشود دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اوائل از سبک نوشتنت خوشم میومد ولی دیگه لوث شده
هر چند وقت یکبار با طرح پیشنهادهای بی خاصیت ، توخالی ، بدون کارشناسی و کم اهمیت در مورد مسکن نمک روی زخم مستاجران نپاشید .

حرف زیاد می زنید ولی عمل ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
طرح ها خوب هستند ولی ذره ای عمل نیست دو صد گفتار چون نیم کردار نیست
کاش اگر قرار بود در ایران به دنیا بیام و زندگیم نابود بشه اصلا به دنیا نمی اومدم
پاسخ ها
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
الان هم کاری نداره خودت را راحت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
همون لیاقتت مردنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
آی گفتی! ؛
زندگی مردم عادی در ایران مثل زندگی یک بیمار نزدیکه مرگه که در بخش مراقبت های ویژه از اون نگهداری میکنن و هر لحظه که دستگاه های کمکی را خاموش کنن از دنیا میره
حجاب خط قرمز
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اختلاس و رانت و دروغگویی و ریا کاری و رشوه و پولشویی و دزدی از بیت المال چطور !!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
قربون خط قرمزهای شما برم که یکی از یکی ناکارامد تره
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خط سیاه یا سرخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
شخيه به هيچ كس مربوط نيست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
برای شما حجاب نشانه بودن و نبودن است. اگر میتوانستید میگفتید نعوذبالله حجاب از خداشناسی بالاتر است.
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
ساده لوحه ها این بنده خدا به مزاح و تمسخر میگه شما هم باور میکنید
البته بااین امارخانه های خالی که میفرمائیدچون درواقع همین الان هیچکس کنارخیابان زندگی نمیکندهرکسی یک سرپناه دارداگربزورخانه هاراتصرف حالا بهرعنوان نتیجه شلوغی بیشترتهران که نفس کشیدن راناممکن میسازدچون همه تمایل به نقل مکان به تهران دارندوانقدرخانه خالی هست که علاوه برنیازساکنین شهرستانها برای نقل مکان به تهران ، کارتن خوابها وگورخوابها هم صاحب خانه میشوندکه درهیچ سیستم وکشوری حتی عقب مانده ترین کشورها چنین قوانین چکشی جهت تحت فشارگذاشتن مالکیت وجودنداردیعنی بصورتی مالکیت تعطیل ، ساخت وسازتعطیل واصلا سرمایه گذاری درکشورتعطیل نتیجه این قبیل اقدامات چندسال بعدظاهرمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
اتفاقا قانون مالیات بر خانه های خالی در اغلب کشورهای پیشرفته اجرای میشه شما یا بساز و بفروش هستید یا بنگاهی
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
وقتی بحث امنیت پلیس و اقتدار هست پلیس امریکا را مثال میزنند وقتی بحث مالیات هست اروپا ولی وقتی بحث قدرت مردم و دمکراسی هست مقاومت میکنند و میگویند وقتی قدرت از ان مردم باشد به لیبرالیسم ختم‌میشود .. بهرحال تکلیف چیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
ناشناس عزیز۲۳:۱۷ که ازقوانین اغلب کشورهای پیشرفته مطلعید نام یک کشورپیشرفته رابفرمائید که ازخانه ای که اجاره نمیرودودرآمدنداردمالیات بگیرند، آخربرطبق عقل ومنطق مالیات ازدرآمدگرفته میشودونه ازنداشتن لطفا به شعورهموطنانتان احترام بگذارید نام چیزی که میفرمائیدمالیات نیست جریمه ونقره داغ کردن مالکی است که مستاجرمناسب پیدانمیکند
میانالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
راستشو بگو چند تا خونه خالی داری؟؟
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
این صحبت ها برای فریب یک عده فلک زده است وگرنه در عالم واقعیت تمکن مالی هر فرد تابع لیاقت اوست و هر کسی مالک اموال خود است کسر خانه داریم که به عقیده من هم نداریم بروید بسازید مشگل همان است که شما می گویید هر کسی می خواهد بقچه اش را بزند سر چوب و راهی تهران شود و انتظار دارد در اینجا برایش مسکن تامین کنند که این کار نشدنی است وگرنه در روستا ها و شهرهای کوچک خانه قیمتی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
معلومه که تو این آشفته بازار 10 دوازده سال اخیر حسابی بار خودتو بستی و چندتا آپارتمان آک برای فرزندان الی نبیره ها کنار گذاشتی. ؛
گوجه از خربزه کوچکتر است لاکن گوجه قرمز رنگ است
پاسخ ها
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
داش درسته که لیوان شیشه ای باضربه می‌شکندداخل آن را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
تو مغز داری لاکن اندازه فندق است
من 4 سال بیشتر ندارم اما 500 دستگاه خودرو رنو ساندرو خریداری نمودم و از فروش آنها سود خوبی به جیب زدم. البته در لواسان به کار ساخت و ساز هم مشغول هستم. پدربزرگم یک نظامی هست.
پاسخ ها
کوچه علی چپ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
دنیا دیگه مثل تو نداره
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
تا چشم حسود کور شود خودت و کس و کارت عرضه داشتید
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
منم 5 سالم سلطان سکه هستم
خواهر زن از خواهر شوهر خیلی بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
تازه فهمیدی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
لاکن شوهرت چند ساله که از تو دور است
مادر زن و مادر شوهر.... اگر کسی بخواد زندگی سعادتمندی داشته باشه نباید اجازه بده اونها زندگیش رو خراب کنن و تا میتونه باید از اونها دوری کنن
آیا هنوز نفس کشیدن ممنوع نشده؟
من از سخنان علم الهدی مطلب سیاسی که در ان‌کلمات با هم‌در تناقض نباشد چیزی دستگیرم نشد با انکه تنهاوتیتری بود که سه بار خواندم شما اگر فهمیدید در یک جمله برام شرح دهیید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
طوری گفته اند مه فقط دامادشان بفهمد.
مهم نیست مردم عادی چقدر بدبختی میکشن، فقط اجازه بدن روزی 1 تا 2 میلیون بشکه نفت بفروشیم که خانواده هامون در آمریکا و اروپا بتونن راحت زندگی کنن.

در این چند وقت که تحریم ها شدید شده اصلن نتونستیم برای خانواده هایمان پول حواله کنیم و با هزار بدبختی پول به دست اونها میرسونیم


یک مسئول (با دور شکم بالای 1 متر، که همیشه مردم را به قناعت و صبر توصیه میکنه)
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
به اشکنه خوردن....:))))
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
وقتی نشه نفت صادر کرد وضع ان جماعت بهتر می شود چون می توانند هر چیزی را صادر کنند و سود واردات هم بیشتر می شود تو برو فکری به حال خودت بکن
چه خوب دیگه بچها مجبور نیستن بخاطر دلخوشی مادر و پدر تابستون شون رو هم با استرس به درس خوندن بگذرونن
بالاخره از آموزش پرورش یه چیز خوب هم دیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
زهی خیال باطل! کلی مدرسه وجود داره که اولا هر کسی رو اونجا راه نمی دن دوما اگر هم راه بدن شهریه بسیار بالایی دارند. این مدارس خاص معلمین خاصی هم داره در نتیجه شاگردان این مدارس همیشه دارای رتبه های خیلی عالی در کنکور می شوند. لازم به یاد اوری هستکه این مدارس خاص توسط افراد خاص اداره میشود. حالا شما یه بچه شهرستانی رو در نظر بگیر که بدنبال کلاس تقویتی هست! میخواد رقابت کنه، چه کاری از دستش بر میاد؟ اون مدارس که سر جاشون هستند.
این مدارس به افراد سیاسی و دینی قدرتمندی وصل هستند. اگر راست میگند اینها رو جمع کنند تا عدالت در اموزش رعایت بشه!
دلار جهانگیری و دولت بنفش هم یکی از فاجعه‌آمیزترین رخداد‌های بعد از انقلاب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
بهرحال شما اصولگریان و محافظه کاران تا کی میخواهید مسولیت سیاست های اشتباه خودتان پی ببرید
احسان
| Hong Kong |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
فاجعه اصلی بعد از انقلاب و اصلا در کل تاریخ ایران، فقیر شدن بیش از 50درصد مردم ایران و تورم 300درصدی و دلار جهانگیری و رانت و فساد و اختلاسی هست که همش تو 10سال اخیر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
همردیف سازندگی دولت آشیخ اکبر!!!!!! ؛
گلاب جان ببینو گریه کن واقعیته
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خانم آدینه تکذیب نکرده بلکه گفته به آن توجه نکنید و شاید خودش هم مخالفتی نداشته باشه. در هر صورت صحیح نیست که در زندگی شخصی دیگران دخالت کنیم یا براشون نسخه بپیچیم که گریه کنن یا فلان و بهمان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
ایکاش یاد می گرفتیم تا به جای ورود در کار مردم
یقه دزدان و فریبکاران ملی را می گرفتیم
و کمی تاریخ صد ساله ایران معاصر را می خواندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
چرا گریه کنه. مگه شوهر قحطی اومده اونم میره شوهر میکنه گریه نداره! چه زیاده شوهر تازه دست اولش مال اون بوده الان که پیر شده مفت چنگ هر کی میخواد بیاد برداره بره
تاکید رییس صدا و سیما در بی طرفی در انتخابات مجلس .... که افرادی انقلابی در گام‌دوم انقلاب به مجلس راه پیدا کنند . . ... من میگم اصلا چطوره این دفعه از مردم برای یکبار هم که شده در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و شورا و خبرگان از مردم رای گیری نکنید همان روش انتصابی مستقیم انجام دهیید تا ملت تکلیف خودش را بدانند تا مشخص شود همان افراد انقلابی که در قدرت منتخب میشوند چقدر کارایی دارند . تا حالا که همه تقصیرها با ملت بود
صفار هرندی ... بعضی ها ضعف مدیریت خودشان را میخواهند با بهانه گفتگو و رفع تحریم ها حل کنند . صفار ... سیب زمینی کیلوی چند هست . مگر شما قبلا در دوره احمدی نژاد مدیر و وزیر نبودی ؟ مدیریت شما را هم دیدیم که در بخش فرهنگی هم با چماق وارد شدی . مدیریت با چماق و اعدام راه حل علمی نیست . ضعف مدیریت این نیست که سازوکار مالی جهانی که شفافیت در دارای و داد و ستد هست را وتو میکنید بعد ادعای مدیریت نا کارامد را هم به دولت میزنید . دور ایستادی میگویی لنگش کن . دولت بی تفنگ انتطار بیشتر از این نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
مدیریت انتصابی گروه صفار را هم مردم تجربه کردند . که ماشین لاکچری و خانه با سونا و حقوق ۲۰ میلیونی و پاداش چند صد میلیونی . اکثر سیاست گداریها را خودشان انجام میدهند بعد از مردم میخواهند تحمل و مقاومت کنند . حقوق صفار چقدر هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
صفار وزیر بسیار خوبی بود لااقل بسیار بهتر از این اقایی بود که الان وزیره و میشه بهش ناکارامد ترین وزیر را لقب داد.
شما اگر توان داشتید
به جای ممنوع کردن حمل سگ و امثالهم
قیمت مسکن،کالاها و ضروریات زندگی رو درست کنید
مایحتاج اولیه مردم رو توش موندید
پاسخ ها
سیاوش
| Germany |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
درست بخاطر همین سگ چران های آقا و خانم زاده، برج سازان، احتکارکنندگان، خصوصی سازان چه بخشنده و چه مفت خریده، طلا بازان و قاچاقچیان ارزوکالا... که همه آنها زیر کارگردانی بانکهای خصوصی اجرا میشوند ضروریت های زندگی قاطع و مایحتاج اولیه مردم ایران در مضیقه است۰
؛)))
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
کسی با سگ آقازاده ها کاری نداره.
مهدی
| Turkey |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
سیاوش از آلمان
شما میگید که با حمل سگ آقازاده ها داخل ماشین برخورد بشه ولی با اختلاسشون نه
حرفتون دقیقا همینو میگه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
حالا اگر کسی خواست سگش را ببرد واکسن بزند یا پیش دامپزشک ببرد چطور باید این کار را بکند؟ راستی سگهای گله که همیشه کنار جاده گله را می برند چکار می کنند؟اصلاً سگهای ولگردی که در کوچه و خیابانها می گردند و صاحب هم ندارند و از نظر سلامتی هم معلوم نیست چه وضعیتی دارند را چرا جمع آوری نمی کنید؟سگ گردانی ممنوع است ، گربه و میمون گردانی آزاد است؟
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
سیاوش جان باز هم ناکارامدی مسوولین در عدم مقابله با این وضع رو توجیه نمیکنه.خودمونو گول نزنیم.
ناشناس
| France |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اینا فقط کارایی که راحت و بی درد سره رو انجام میدن
هر موقع يكي داره پشت پرده يك گندي مي زنه مسئولان ياد حجاب و سگ گرداني مي افتند .
خود آقای مهدی هاشمی این ازدواج را تایید کردند.
پاسخ ها
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
من گلاب آدینه رو خیلی دوست دارم . با این کار مهدی هاشمی ازش متنفر شدم.کاش قانون چند همسری لغو بشه . چرا با این قانون دارین کانون خانواده ها رو خراب میکنید. درصد بالایی از زن ها اگر متوجه بشن همسرشون دوباره زن گرفته یا افسرده میشن و یا طلاق میگیرن. به هیچ عنوان با این مساله کنار نمی یان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
زندگی خصوصی غیر سیاسیون به خودشون مربوطه .!!!!؛
حجاب از کنترل خارج شده
زنهای بی حجاب همه جا هستند
خودتان را خسته نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
دختر و زنان کشور ایران از همه ممالک عربی بهتر هست بی خودی با عوغا سالاری و جو سازی سیاسی کاری نکنید . به جای اینکه چشمت در حال رانندگی به لباس مردم باشد حواست به جلوی داشبورد ماشین باشه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
پیش بسوی بی حجابی
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
من زن بی حجاب ندیدم
به اندازه ایی کافی پوشیده هستن
این مشکل مااقایان است بایدسعی کنیم زودتحریک نشیم
.ای کاش در مورد احقاق حقوق مردم و اختلاس هم همین طور عمل کنید .ای کاش به فرمایش مقام معظم رهبری هم کامل عمل کنید
پاسخ ها
احسان
| Hong Kong |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
منفی دادم بخاطر بخش دوم نظرت
آقای ربیعی شما درخواب باشید وبفکر آبروی جاسوسه ها باشید تا بگن خوبید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
جاسوسه چیه؟؟؟ در زبان فارسی ه مونث نداریم
و برای خانم و آقا همان جاسوس به کار میره
بابا مردم نان ندارند بخورند. بعد مسولین فقط مشغول صرف بودجه و‌ وقت مبارزه با چیزهای بی اهمیت مثل دوچرخه سواری بانوان، بی حجابی سگ گردانی هستند. کاش به جای صرف میلیارد ها تومان مثلا مبارزه با بدحجابی چندین مدرسه کپری را نوسازی می کردند. یا حداقل چند تا فقیر و گشنه را سیر می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
میلیاردها تومان خرج کلاس رقص و عیاشی و بشه اشکالی نداره فقط اینها مشکل دارد؟ فکر نکنم امثال شما فرصت طلبان گشنه مانده باشند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
چه کسی گفت که پول را صرف کلاس رقص بکنند. همان مدرسه بسازند خیلی خوب است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
از مدرسه سازی در مناطق محروم، مسجد واجب تره که در حال انجامه.
تا چند وقت وجود همچین خانمی و ارتباط آنرا به کلی تکذیب کرده ..حالا میگه شاید جاسوس نباشه
در یک مجتمع ۲۳ واحدی که پایان کار آن سال ۷۸ میباشد ، چهار واحد خالی دارد ،که سالی یکی ،دوبار بیشتر آنهم یکهفته الا ده روز ، مالکان حضور ندارند ،و مشکلی شده برای شارژ ،و نگهداری ،و‌نظافت ،و تعمیرات ؟ که یکنفر از آنان ، همیشه ، حدود یک میلیون تومان بابت شارژ ،و تعمرات بدهکار است ؟‌ واحدهای ۶۰‌" و ۶۵ متری که آن زمان متری صد هزار تومان خریده اند ،و اکنون بعد از ۲۰ سال قیمت آن متری بیش از ۱۴ میلیون تومان است ؟،، دولت باید حداقل ارزش افزودهٔ آنرا تحت عنوان مالیات خانه های خالی دریافت نماید ، تا حداقل مالک مجبور شود آنرا اجاره ،دهد ،؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
ما مسلمانیم.
چیزی که میگویید موید ان است طرف برای سوداگری خانه اش را نگه نداشته و مالشه و برای فرزندانش شاید یا کسان دیگر.
مجبورش که نمیشصود کرد مالت را بفروش و یا اجاره بدهد و تازه نوستید ۲۰ ساله خالی است.
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خودت باید به این جمع بندی برسی که رقم اجاره به نسبت هزینه نگه داری با مستاجر به قدری کم است که طرف عطایش را به لقایش بخشیده در همه جای دنیا درامد اجاره ۱۰ سال معادل قیمت خانه است این جا اولا اجاره نداریم و با پدیده عجیبی به نام رهن مواجه هستیم ثانیا هزینه نقاشی نجدد خانه از اجاره ان بیشتر است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
در این تئاتر ی که روسیه و آمریکا درست کرده اند فقط کمپانی های اسلحه سازی سود میبرند هم روسیه و هم آمریکا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
مشکل مسکن خانه های خالی نیستند. اقتصاد کشور مشکل داره و این ها دنبال سرپوش گذاشتن به این مشکلات هستند. اگر امار شما رو تعمیم بدیم
( اصلا کار درستی نیست) در این حالت کمتر از 20 درصد از خانه ها خالی هستند!. این رو هم خدمت شما عرض کنم بنده چندین سال هست که مستاجرم و در ساختمان های مختلف ندیدم که واحدی خالی باشه! هر چند که این برداشت هم صحیح نیست.
وقتی اوضاع اقتصادی رو به راه نباشه برای حفظ پول نقد مردم و کسانی که سرمایه دار هستند پول ر تبدیل به ملک و طلا و ارز و کالاهایی همچون آهن و آلومنیوم و ... می کنند. الان قیمت خونه تقریبا چهار برابر شده با مالیت چه اتفاقی خواهد افتاد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اکر خانه ای دارای پسایل باشد حتی در حد یخچال و فرش و رختخواب به صوزتی که مالک هر وقت دلش بخواهد بیاید کلید بیاندازد و ساکن شود باید شارز را کامل بپردازد اگر خانه کاملا خالی باشد و کسی سکونت نداشته باشد باید نصف شارز بپردازد شما اشتباه میکنید شارز نمیکیرید ضمنا شما شارز را بگیر گرفتن مالیات را بگذار به عهده دولت از ان چیزی به شما نمیرسد اگر راست میگی شارز را بگیر اگر تونستی بعد بیا به دولت بگو مالیات بگیر!! شما که نمیتونی از عهده گرفتن شارز از صاحبخونه ای که زیر دستت و تو همسایگیته حق ساکنین و مالکین دیکه رو بکیری لطفاراهکار به دولت نده اینو بدونید شارز صرف نگهداری و سرپا نگه داشتن ساختمون میشه و کسی که ساکن نیست باید شارز بده اگر هم وسایل داره که میل خودشه میخواد دایم بیاد میخواد چند روز بیاد کسی ضامن و خونه نگهدار کسی نیست دوره زمونه شده یک افتابه بگذاری دم در یک ساعت بعد نیست من از مالک پرروی ساختمونمون شارز را گرفتم فهمید شهر هرت نیست شما هم همینکار بکنید
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
داداش اگر اصلاحات انجام بگیرد فقط این دو مورد نیست باید اصلاحات زیادی انجام دهند تازه از فردا شروع کنند الگو ندارند انها میگویند ما الگوی خودمان را داریم و الگوهای دیگر را در سیاست و اقتصاد و روابط خارجی و فرهنگی و اجتماعی قبول نداریم . این سخن این هست که میخواهند همه امور کشور توسط افراد انقلابی و اخلاقی اداره شود ولی جالبتر این هست که نتایج این گونه مدیریت را هم قبول ندارند وقتی کارها خراب شد به گردن ملت میاندازند واقعا اسم این‌کار چیست . و چه تعریفی دارد . آیا این الگو واقعا تنها نیست یا این الگوی اداره ایران در حال ازمون و خطا هست و دست اخر با اصلاحات همان راه غرب را میروند مثل بلوک شرق ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
بریم با ترامپ مذاکره کنیم تا مث سعودی تحقیرمون کنه؟
ایرانی جماعت دو ژن متفاوت دارن که در هر فردی یکی از این ژن ها شدیدا فعال هست و دیگری مرده، حالت بینابین هم نداره، ژن مربوط به تسلیم شدن. ظاهرا شما از اونایی هستین که تسلیم هستین و ما از اونایی هستیم که سخت ایستادیم پای حرفامون. آخرشم هر دو گروه می میریم، ما با عزت، شما با حقارت و ذلت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
برو بابا هنوز طرفتو نشناختی
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
بند دوم شما صحیح ولی از کجا که سخنان شما با بی بی سی صدای استعمار فرتوت همراه نگردد.
چرا؟
زیرا در بند اول آورده اید که «با ترامپ مذاکره کنیم». این گفته از کلمات استعمارفرتوت است و دایما ایران را بدین خاطر تهدید میکند.
بلی آزادی بیان برای کسانیکه اکنون برای دفاع از حقوق کارگران، دهقانان و زحمتکشان کشور در اوین هستند آری!
نه و باز هم نه برای لاکچری ها! صدای آنهارا باید در گلو خفه کرد و گفت یا شرافتمندانه مانند همه ایرانیهای میلیونی زندگی کنید یا مانند رئیس بانک ملی ایران «بند وبساط خود» راجمع کنید و به کانادا برید ! زیرا از ضرر هرزمان جلوگیری شود نیکوست.
برخی بجای دادگاه حکم صادر میکند.
برخی دیگر بجای مجلس قانون میگذارد.
مجلس چکار میکند من نمیدانم.
پاسخ ها
احسان
| Hong Kong |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
والا من نمیدونم مگه وظیفه پلیس و دادستانی قانونگذاریه؟!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
تعداد زیادی از نمایندگان در کار سخت و حیاتی رفع و حل
بعضی مشکلات خانواده و اقوام و رفع مشکلات دوستان خود و بعضی موارد !؟ سفارشی ها هستند فقط دعا کنید واسشون خوشحال میشوند !!؟؟
ناشناس
| France |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
کدوم مجلس داداش من؟! اگه مجلس داشتیم و مجلس مجلس بودکه کار ملک و ملت به اینجا نمی کشید
قابل توجه آقای احمدی‌نژاد: به نوشته روزنامه لوفیگارو فرانسه، باراک اوباما و همسرش میشل پس از پایان دوره ریاست جمهوری فعالیت‌های سودآوری را در زمینه‌های مختلف از جمله سخنرانی، انتشارات، همکاری با نتفلیکس و ... آغاز کرده اند و اکنون ثروت آن‌ها از صد میلیون دلار فراتر رفته است.
کجای کارید خداییش از کی مشورت می گیرید؟
همه شهرستانی ها دوست دارند در پایتخت یک واحد داشته باشند اقتصاد دو بهم نریزید این خریدها باعت شکوفایی تهران شده است
واقعا باعث تعجبه که از میان ان همه نماینده فقط یک نفر به دادخواهی خیل عظیم از مردم بدون مسکن پرداخته دست مریزاد برجناب اقای لارگانی دربسیاری از مجتمع هاوبرج های تهران افرادی هستندکه دهها واحد خریداری کردن وعلیرغم ایجادبحران درکشور کسی به انها کاری ندارد
به نظرم هر کسی با طرح مالیات بر خانه های خالی مخالف هست، از گرون شدن خانه ها سود میبره. توی بعضی اپارتمان ها تعداد زیادی خانه خالی هست، که اگر اجبار کنن که اگه خالی باشه ، ماهی ۵۰۰ باید صاحب خانه به دولت بده، حتما با قیمت کمتر هم اجاره میده. تبلیغ کنید تا این طرح اجرا بشه.
مردم حتی اجازه ندارید رنگ لباسشان رو انتخاب کنند، تمام مشگل شده موی زنان؟؟ اگر می‌خواهید خدا رو خدمت کنید جلوی دزدیهای کلان رو بگیرید.
من وهمسرم هم با بیطرفی کامل اگه فرزند شیش ساله ام کاندید انتخابات باشه قطعا شرکت نمیکنیم
من وهمسرم هم همگام وهمسو با سیمای میلی با بیطرفی کامل اگه فرزند شیش ساله ام کاندید باشه قطعا در انتخابات شرکت نمیکنیم
آقای صفار‌هرندی شما هم مدتی مدیر بودید! بدون ضعف!!!!
بهترین کارآنستکه دولت دست بالاکندوبکمک مالکین خانه های آنهاراکه قادربه پیداکردن مستاجرمناسب نیستندبه مستاجرمناسبی باقیمت کارشناسی اجاره دهدودریافت اجاره راضمات کند که مالک بخت برگشته همیشه نگران نپرداختن اجاره وتخریب منزلش نباشدوگرنه بابگیروببندوتهدید مالکین، سرمایه گذاری درساخت وسازمتوقف وعلاوه برازدیادبیکاران وفقربیشتردردرازمدت باعث گرانی وکمبودمسکن خواهدشد.
یعنی واقعا آقای پورمحمدی نمی‌داند که ملکه انگلیس در جنگ جهانی دوم هنوز ملکه نشده بود و پدرش پادشاه انگلستان بود که این حرف را میزند؟
آقای هاشمی متاسفم برای شما ،ومتاسفم برای تمام مردان تنوع طلب ایرانی، بعضی وقتها خیلی خوبه که آدم کمی به عواقب کارهاش فکر کنه،همسر محترم شما خانم آدینه شاید دلشون نمیخواست ته مانده ی غرورشون تو این کشور به تاراج بره،ولی شما با اون رفتار وقیحانه خیلی شیک میگید مگه چی شده؟؟؟؟ این همه سال ما مردم احمق شماها رو بهترین میدانستیم، شما با عواطف خیلی ها بازی کردید آن وقت خیلی با افتخار میاید حرفهای خانم صادقی را تایید میکنید،وخانم آدینه را پیش همه ضایع؟؟!! من هم یه «نورا» دارم واز الان نگران آینده دختر کوچکم هستم نگران فردایی که شما مردان هوسباز برایشان رقم میزنید.‌‌‌..
ما در سال 95 بهاری را آغاز می‌کنیم که در آن بانک‌ها و بیمه‌های ما تحریم نیستند و می‌توانیم با کشورهای مختلف تجارت داشته باشیم و سرمایه‌گذاری‌ها در کشور ما آغاز شده و قراردادهای بسیار مهمی در سطوح مختلف با کشورهای دنیا به امضا رسیده است.(روحانی،26 اسفند 94)
حمل سگ ممنوع است
اول مگر ننوشته بودید که آقا و خانم اوباما قرار بود پس از پایان دوران ریاست جمهوری باراک از هم جدا شوند؟ چی شد! دوم باراک پنجاه میلیون و میشل هم شصت میلیون: میشه صد وده میلیون یعنی این بندگان خدا ده میلیون قرض بالا آورده بودند که تازه ثروتشون از صد میلیون گذشته؟
بنده یکواحد 63 منری دارم بعلت عدم توان نصب ابگرمکن وکابینت خالی وامکان استفاده برایم مقدور نمی باشد مشمول مالیات خواهد شدواگذاری بهزیستی است
جند روز قبل در یک پارک نشسته بودم تعدادی پسر جوان هم بودند همه آنها لباسی که پوشیده بودند یا آرایش موی سر و رفتارشان نشانه غرب گرایی یا غرب زدگی بود اکثر جوان های ایرانی همینند اسیر فرهنگ غرب هستند حالا با چند زن بی حجاب یا چهارنا سگ مقابله کردید آن هم با پلیس و بگیر و ببند فایده ای ندارد فرهنگ غرب همه مردم را جز تعدادی از نسل قدیمی را اسیر خود کرده است پ
ببینیم واقعا نمایندگان دل و جرات دارن مالیات خونه های خالی رو به تصویب برسونن یا شعاره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
سالهاست ما مردم در تعلیق زندگی میکنیم. بازهم باید به جای ایستادن رو پاهای خودمون امید به نمایندگانی بسته ایم که اصلا هیچگاه مردم را نمایندگی نکردن
حيف از گلاب ادينه ! هر كسي لياقت همسر با شخصيت نداره از جمله مهدي هاشمي .
لطفا پلیس، دادستانی و امام جمعه هر شهر قوانین ان شهر را اعلام کنند
توفیلترکردن فیلترشکنهاخیلی موفق بودیم
تبریک میگم دیروزمن نتونستم برم تلگرام
چون فیلترشکنهاکارنمیکردن
تابناک جان صدبارنظردادم انعکاس نکردین خواهشا"این یکیو درسایتتون منتشرکنین ،درموردمسکن میخواستم بگم درشهری مثل استانبول اجاره خانه درمرکزشهرخیلی کمترازتهران هست وخرید مسکن دراستانبول به مراتب ارزانترازتهران می باشد دلیل، اینکه مالیات خانه خالی دراستانبول برای خودترکهاتقریبا"یک درصدمعین می باشد ولی برای خارجی ها30درصدهستش شمابجای اینکه بیاییدبه مستاجرا وام بدهیدکه هم اجاره وهم سررسیدوام راپرداخت کنندبیایین مالیات خانه خالی راجدی درنظربگیرید ومطمئن باشیدمسکن ارزان خواهدشدوپول دلالی مسکن به طرف تولیدخواهدرفت ،من فکرمیکنم تواین مملکت نمایندگان وهیئت دولت خودشان سهامداروحامی دلالان مسکن می باشندچون برای نمونه نمایندگان زمان انتخابات ازطرف همین دلالان ساپورت میشوندتوروجون هرکسی که دوست دارین خدارودرنظربگیرین یک کارمندابتدابه ساکن حداقل 400میلیون بایدبرای خرید خانه دریک مرکزاستان بایدپول داشته باشدکه امکانش نیست ومجبورهستش خانه اجاره کنه ،حداقل بااجرای مالیات خانه خالی ازمبلغ سرسام آوراجاره راحت میشه،مطمئن باشین اگه شمانمایندگان بخواهین بااین طرح هزینه اجاره وخرید خانه پائین میادوخدادشاهده پولهای دلالی صرف تولیدورشد این مملکت خواهدشد
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
سلام ، اگر کامنتهای بالا رو بخونید با تظرات مخافین مالیات بر مسکن خالی آشنا میشید، خیلی درک درستی ندارند و فقط فکر جیبشون هستند، متاسفتنه
شرکت های بیمه برای فروش بیشتر «بیمه کردن سگ»، غذاها، لباس و وسایل جستجوی... حیوانات فیلم‌های فرهنگی زیادی برای این قوم در مراکر اتاق‌های شستشوی مغزی خود بوجود آورده‌اند و کار را بجایی کشیده اندکه در فیلم‌های تبلیغات خجالتی(پیام های بازرگانی) دخترکان زیبا پوزه سگ خود رادر دهان گرفته و آن‌ها راگرامی میدارند. این شرکت های بیمه ابایی ازدرست کردن انواع فیلم‌های جنسی «انحرافات جنسی» بسازند و در مراکز «فرهنگی بدون و یا با کنترل » سگ‌هایی که عاشق صاحبان خود هستند(بخصوص زنان آمریکایی اروپایی) رابمعرض نمایش بگذارند که از دوجهت بخرج مردم سود اندوزی میکنند.
خسارت در اجتماع به اینجا ختم نمیشود که سگ چرانان و با سگ همخوابان بانواع امراض پوستی و عفونتی مبتلا گردیده و هزینه هنگفتی سالانه به اقتصاد مردم وارد میکنند که صرف سلامت مجدد خود آن‌ها میشود، بلکه با باقی ماندن مدفوع آن‌ها در خیابان‌ها و کوچه‌ها و پارکها بصورت گرد و غبار بخورد کلیه شهرواندان داده و امراض زیادی را سبب میگردند.
در ام.آمریکا چنان این فرهنگ درمیان لاکچری ها پایه گرفته که بارگاه چندمیلیون دلاری برای لاشه سگ‌های خود میسازند و گاهی سگ‌ها میلیون‌ها دلار از صاحبانشان ارث میبرند که باید خرج فقط خود آن‌ها گردد. البته پرداخت کننده واقعی صورت حساب، مردم فقیر کرده بدست این لاکچری ها میاشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
علی جان متن‌زیادی نوشتی ولی پرسش من این هست شما به چه چیزهای اهمیت میدهید که به شما القا میکنند ولی درجه اهمیت ان کم هست ولی به چیزهای دیگری اهمیت نمیدهید . در مورد الاغ و اسب برنامه ندارید . در مورد عوارض چند همسری و زندگی حیوانی چی برنامه دارید . صیغه ساعتی خسارت ندارد . بیماریهای واگیر ندارد . بنام صیغه دختران فقیر جامعه صیغه ساعتی میشوند چی . مغزشما هنگ نمیکند ؟
چه مشکلی با سگ دارند.
زندگی هاشمی به خودش ارتباط داره و گلاب ادینه هم زندگی اش به خودش ارتباط داره بره ازدواج کنه درد ما فضولی در زندگی دیگران است و در کشورهای دیگه
هیچ چیز قیمتش افزایش پیدا نکرده. مگر ممکن است هر وسیله ای که در هر جای دنیا خریده شود و سالها از آن استفاده و مستهلک شود و بعد هم با چهار برابر قیمت آنرا بفروشی!؟ با مدیران نالایق که بخش عمده آن هم مقصر خود مردم هستند با نوع انتخاب در نماینده های مجلس و یا ریاست جمهوری ارزش پول ملی ۴۰۰ در صد کاهش داشته است. خدمات دولتی را از قبیل تلفن،برق، گاز بنزین، لبنیات و..... نسبت به دو تا ده سال پیش مشاهده کنید تا خدمات بخش خصوصی بعد متوجه می شوید که ارزش پول ملی کاهش شدید داشته. اگر آپارتمان متری مربعی ۵ میلیون دو سال پیش الآن شده متری مربعی ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومان! این هنر صاحبخانه ها نبوده که ثروتمند شده اند! یا پراید ۶ میلیون تومانی ۷ یا ۸سال پیش که امروز شده ۶۰ میلیون تومان! این هنر تورم یا بعبارتی نحوه مدیریت کسانی است که فقط به فکر منافع شخصی خود و خانواده شان بوده اند نه منافع ملی. مدیران باید از شهدا عبرت و مدیریت واز خود گذشتگی یاد بگیرند نه زر اندوزی و افزایش مال و قدرت از دنیا طلبانی که سیری ندارند، یاد بگیرند. مردم عزیز در انتخابات درست فکر و انسان های درستکار و فداکار انتخاب کنید که الحمدالله کم هم نیستند.
سلام، نیازی به تعیین وتکلیف مالیات خانه های خالی نیست، چرا نمایندگان ادرس عوضی می دهند؟ چرا فکر میکنند که میتوانند به جای حل مشکل وچاره راه صورت مساعل را با طرحهای بیخاصیت جواب گو باشند؟ درکجای دنیا یک واحد مسکونی جزو کالای سرمایه ای میباشد؟ چه کسانی وبا چه امیالی در این شیپور میدمند؟چرا دولت خودرو ومسکن را از لیست کالاهای سرمایه ای خارج نمیکند؟ میدانید چرا؟ چون کارخانجات خودرو سازی داخلی وشهرداریها وفرمانداریها درجا ورشکسته ونابود خواهند شد،ترغیب ملت به خرید خودرو ومسکن با تشویق افزایش قیمت ،راه کار دولت است به جهت حفظ وثبات زیر مجموعه خود،، حال شما خود به خدایی فکر کنید با چه کسانی در یک مجموعه ودر یک اب وخاک زندگی میکنید، خدا به فریادمان برسد
آیا مثل امریکا و واشنگتن پست در ایران هم روزنامه ها میتوانند به مقامات عالیه کشور در خصوص جنگ تذکر و هشدار بدهند و برای یک تیتر ساده توقیف نشوند؟
كدام جريان ؟
کسانی که با هر انگیزه تهمت می زنند مسلمان نیستند
اول مگر ننوشته بودید که آقا و خانم اوباما قرار بود پس از پایان دوران ریاست جمهوری باراک از هم جدا شوند؟ چی شد! دوم باراک پنجاه میلیون و میشل هم شصت میلیون: میشه صد وده میلیون یعنی این بندگان خدا ده میلیون قرض بالا آورده بودند که تازه ثروتشون از صد میلیون گذشته؟
خیلی راحت میشود خانه های خالی را تشخیص داد. هر فردی که بیش از یک ملک قابل سکونت و یا سنددار داشته باشد باید قرارداد رسمی و محضری سکونت یک فرد دیگر را در آن ملک ثبت و ارائه نماید و مستاجر در آن واحد نمیتواند در دو جا سکونت داشته باشد. مطمئن باشید به این وسیله بسیاری از زالوهای مسکن شناسایی و نقره داغ میشوند. برای جلوگیری از دور زدن قانون به بهانه سکونت و رفت و آمد در چند شهر هیچ کس نباید بیش از یک ملک خالی حتی در چند شهر مختلف داشته باشد.
سخنان اقای علم الهدی را الان رای دهندگان به روحانی خوب درک میکنند.
واشنگتن پست هشدار معنى دار وطعنه اميز به ترامب نداده است بلكه خواننده را بقول معروف سياه كرده وسركارگذاشته اين روزنامه وحاميانش به خواننده اينطور القاكرده اند كه ترامپ جنك طلب است طرحى به مجلسى كه خود دران اكثريت داشتند ارائه دادند كه جلوترامپ جنگ طلب درحمله به ايران را بكيرند چون جنگ طلب واقعى خودشان يعنى باند اوباما وخانم كليتون است به ان راى ندادند به اين طريق روزنامه جاى جريان جنك طلب وصلح طلب را عوض كرده است
تابناک جان مطالب را پشت سرهم میاری و کامنت ها را هم زیر مطالب و کامنت ها را می خونی یکبار در رابطه با مالیاته یکی در باره زن گرفتن مهدی هاشمی و یکی مربوط به ترامپ و دیگری مربوط به اوباما. اخه مگر مجبوری مثل سایتهای دیگه هر مطلب را جداگانه ارائه کن و اظهار نظرها هم منسجم مربوط به همان موضوع ارائه میشود و دلیل نداره متفاوت باشی. همینکه همه اظهار نظرها را انتشار نمی دهی به قدر کافی متفاوت است و جالبه یک دونه اظهار نظرهای ما در باره بعضی نهادها را نمی گذاری و نشون میده میترسی یا ترسو هستی ولی درباره مهدی هاشمی همه را می گذاری
ناشناس۲۳:۵۵ روز ۹۸/۴/۷ که تنها راه حل را در رابطه با موجودی مثل ترامپ می دانی!؟ کجا دیدی که شیطان دوست انسان ها شود؟ کشوری که حاکمانش غیر از خودخواهی و زور ظلم به مظلو مین دنیا ندارند، و این را از زمان شکل گیری کشورشان آمریکا تا بحال نشان داده اند، جز با نابودی تمام ملت آزاده و غیور ایران راضی نمی شوند. بنابر این ساده نباشید و بی مورد تبلیغ آمریکا را نکنید. قدر کشور، دین، مذهب و ملت ایران را بدانید و راه درست توجه به داخل و اقتصاد مقاومتی است. البته با مدیران دلسوز و از خود گذشته که با شناخت درست و انتخاب درست توسط مردم و توجه به نصیحت های رهبر حکیم امکان پذیر است.
آقای هاشمی که خیر رو خبر زرد دونسته!پس قانون گذار باید توضیح بده که وقتی شوهر به همسر اول خود در باره ازدواج دوباره اش اطلاع نمی ده زن اول چطوری بر اساس نص قرآن می تونه درخواست عدالت بکنه؟ سیستمی که ازدواج دوباره مردان رو آزاد می دونه چطور می تونه حق زن اول رو برای حق برابر تامین کنه؟! شما ازدواج دوباره مردان رو آزاد کردین بدون این که برای اجرای نص صریح قرآن کاری بکنید!
اوباما و همسرش پول پارو می‌کنند!!!!!!
مدل مسئولین چسبیده به میز ایرانی خوبه نه؟؟؟
زياد به هياهوي داخل امريكا توجه نكنيد. دمكراتها بدجوري وضعيتشون خرابه. ٢٠٢٠ فقط دوناد ترامپ!
از همهٔ خانهها در زمان خرید و فروش مالیات ،و عوارض ،و هزینهٔ نقل و انتقال در یافت میشود ، این بخث مربوط به خانههایی است که خیلیها ابتیاع نموده اند برای سفرهای سالی یکی ، دوبار ،که بجای رفتن به هتل ،از این خانهها استفاده میکنند ،، بلحاظ وضعیت اقتصادی ایران ، هر سال هم خانه افزایش قیمت پیدا میکند ، آنکسی که ساکن دایمی برایش این افزایش قیمت تفاوتی نمیکند ، زیرا اگر بخواهد بفروشد باید گرانتر بخرد ؟ و دیگر اینکه همین خانهها شده مضلی در مجتمعها ، و دیگر اینکه عده ای بساز و بفروش که مشکل نقدینگی ندارند ، که مجبور به فروش بشوند ، هرساله ، افزایش سود دارند ،و حتی با اینکه ساخت ،و ساز تمام شده امام اقدامی برای گرفتن پایان کار نمیکنند ، که واحدهای آنان ، نوساز محسوب گردد ، گلا در کشور ایران ، مشکل قانون هست که ذیع نفعان قانون را مینویسند ؟ و متولیانی که از این پروسه کسب درآمد میکنند ؟،،مانند سازمانهای نظام مهندسی ،و شهرداریها ،و ادارات ثبت اسناد ؟،،و دفتر خانه ها ؟،،،
ستاره و لاله اسکندری دو بازیگر درپیت بودن که به واسطه عمو و پدرشون که از قدیمیهای صدا و سیما و دارای نفوذ هستند وارد سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی شدن. ما نخوای با این سلبریتیهای سینما و تلویزیون داشته باشیم کیو باید ببینیم. عزیز من ما مردم ایران شان و ادعا داریم. نمیخواهیم سلبریتی و مدیر این مملکت باشه. زوره مگه.
قیمتهای حبابی را را از روی اجناس مسکن خودرو بردارید..دیگه تمام شد ته جیب مردم یک ریال هم نیست ..........اگر مجبور بشوند همه چادر خواهند زد .مردم ایران را خوب می شناسید ............ جیزی نمی ارزد نمی خرند ...........خانه متر ییک میلون .بیش از این نمی ارزد .......ان قدر نگه بدارید تا بگندد .یا حراجش کنید .خیالتان راحت ................
هر کسی که هزینه کرده و خانه ساخته هدفش کسب سود بوده که از طریق فروش یا اجاره کسب کند یک از راههای به اجاره دادن خانه های خالی روشن شدن تکلیف قانون موجر و مستاجر است
موجران از ترس مستاجران خانه ها را به اجاره نمی دهند خلاصه به قوانینی احتیاج داریم که موجر بداند سر سال به راحتی میتواند با مستاجر به نتیجه برسد با تمدید و یا بدون تعلل و تاخیر تخلیه
تاکید میکنم فقط مشکل مذکوررا حل کنید بعد متوجه خواهید شد چند درصد از آمار خانه های خای کم خواهد شد
یک نماینده مجلس: تکلیف مالیات خانه‌های خالی برج‌سازان را روشن کنید
تا زمانی که به مالکیت در این کشوراحترام گذاشته نشود نباید انتظار داشت اقتصاد این مملکت روی خوش ببیند. دردهای اقتصادی ایران بیش از آنکه نتیجه تحریم باشد نتیجه تصمیمات عده ای عوام گرا است که نه اطلاعی از اقتصاد دارند و نه شایستگی نمایندگی مردم را. ساخت هر واحد مسکونی باعث رونق کسب و کار حداقل 60 حرفه می گردد وقتی تصمیمات اشتباه گرفته می شود نیتجه آن عدم سرمایه گذاری و فرار سرمایه به کشورهای همسایه می شود . چرا ایرانیان در سایر کشورها واحد مسکونی می خرند برای اینکه در سیاست قانون برعلیه آنان وضع نمی کند.
مهدی هاشمی به شدت از چشمم افتاد .مثل اینه سر پیری با دختر خودش ازدواج کنه . ببین این دومیه چه بدبختیه
خانم گلاب آدینه بسیار خانم متشخص و محترمی هستند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی