بازدید 7495

آغاز ثبت نام آزمون «ای پی تی» و فراگیر مهارتهای عربی

کد خبر: ۹۰۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 28 June 2019

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی نوبت تیرماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. این آزمون در ۲۱ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش مهر به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی نوبت تیرماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی از ۵ تیرماه آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۳ تیر ادامه دارد.

آزمون های مربوطه در روز جمعه ۲۱ تیر ماه ۹۸ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمان، کرمانشاه، ساری، رشت و اردبیل برگزار خواهد شد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه است.

کلیه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها آگاهی یابند.

به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یکی از این آزمون ها است و شرکت همزمان در دو آزمون فوق امکان پذیر نخواهد بود.

همچنین نتایج آزمون زبان انگلیسی EPT و آزمون فراگیر ارزیابی مهارتهای عربی نوبت خرداد ماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر