بازدید 19613
۷

کشف محموله «قمه» به مقصد مشهد

کد خبر: ۹۰۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 28 June 2019

ماموران پلیس سرخه در بازرسی از یک اتوبوس دوهزار ۲۵۰قبضه قمه کشف کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز سمنان‏، سرهنگ عبدالله حسنی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرخه در طرح ایست و کنترل جاده تهران - مشهد به یک دستگاه اتوبوس مظنون شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسنی افزود: در بررسی و بازدید از جعبه بغل این اتوبوس دوهزار ۲۵۰قبضه قمه کشف شد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه این محموله از زنجان به مقصد مشهد بارگیری شده بود گفت: ارزش قمه های کشف شده بالغ بر ۷میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان از تشکیل پرونده و معرفی راننده متخلف به مرجع ذیصلاح خبر داد و گفت: اقدامات پلیس برای تامین امنیت مردم با جدیت دنبال می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
راننده چه تقصیری دارد. این ها باید فروشنده در زنجان و خریدار در مشهد را دستگیر کنند. مثل این که از بدیهی ترین آموزش ها واصول هم غافلند. کار به همان دستگیری راننده ختم شده است.
باز هم مشهد
شاید برای مبارزه با هنجار شکنان بوده! راستی چرا ساخت قمه ممنوع نمی شود؟؟
افرین به اون افسر متبحر کارشناس که شک و تردیدش واقعا پلیسی بوده.دمش گرم
فارغ از نوع کاری که ممکنه یه عده بی هویت با این قمه ها انجام بدن، چه هنرمندانه ساخته شده اند. دست اساتید سازنده اش درد نکنه و خسته نباشند
مراجع ذیصلاح باید تولید قمه را توقف مطلق کنند. چون ایران در زمان صلح است. و نیازی به قمه ندارد. امنیت و آسایش مردم باید توسط دولت تامین شود.
چه خبره..برگشتیم به عصر حجر ... اینهمه دشنه واسه کشتن مردم کوچه خیابون مشهد !!!؟؟؟ ... شک دارم مغولها هم چنین محموله هایی به ایران اورده باشند....دولت باید فکری به حال این کارگاههای شمشیر سازی بکنه ... بخش بزرگی از جنایات در کشور ناشی از وجود سلاح سرد در اختیار اوباش و اراذله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار