بازدید 2977

بارش باران، رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات البرز

کد خبر: ۹۰۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 26 June 2019

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: این شرایط را در ساعات بعدازظهر فردا پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در ساعات بعدازظهر اوایل شب جمعه تا یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد. در همین مدت برای جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران نیز وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

به گفته وظیفه بعدازظهر امروز و طی فردا با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق در جنوب غرب کشور وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست و شرق دریای عمان نیز طی سه روز آینده مواج پیش بینی می‌شود.

هوای تهران از امروز تا یکشنبه صاف در بعدازظهر وزش باد و گاهی افزایش ابر پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای تهران امروز ۳۷ درجه سانتیگراد اعلام شده تا روز یکشنبه به ۳۹ درجه خواهد رسید.

بیشترین دمای هوای اهواز نیز امروز به ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر