بازدید 45557
هزار و ششصد و نود و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

بنر جنجالی درباره ظهور و برجام جمع‌آوری شد/پهپاد جاسوسی آمریکایی ۷ کیلومتر درون آب‌های سرزمینی ایران بود/ روحانی: بعضی‌ها یک حالت مادر شوهری به خود گرفتند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توصیه رویانیان به عرب درباره مربی خارجی/ فرمانده انتظامی زابل مورد اصابت گلوله قرار گرفت/ سازِ وحدت اصولگراها کوک نمی‌شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 25 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بنر جنجالی درباره ظهور و برجام، جمع‌آوری شد

در پی تذکرات مردم متدین زنجان، بنر جنجالی برپاشده مقابل مسجد شهید آیت‌الله دستغیب این شهر پایین کشیده شد. نحوه طراحی این بنر با عکسی از رهبر انقلاب طوری بود که بیننده در نگاه اول تصور می‌کند جمله‌ای که نوشته شده، از مقام معظم رهبری است. در حالی این طور نبوده و محتوای این بنر، توسط یک فرد در یک پایگاه بسیج ۹ شهید دستغیب زنجان چاپ و نصب شده است. روی این بنر عین این عبارت نوشته شده بود: «هر چقدر که برجام ظهور امام زمان (عج) را به تعویق انداخت، تدبیر شگفت انگیز و حماسی اخیر امام خامنه‌ای در مواجهه با امان نامه آمریکا شمارش معکوس ظهور را به صدا درآورده است. بسیج پایگاه ۹ شهید دستغیب». خبرنگار ایرناپلاس پس از بررسی متوجه شد این بنر توسط فردی به نام دکتر علیمحمدی، که فرمانده این پایگاه است نوشته و پس از چاپ در ابعاد بزرگ در خیابان نصب شده است. با پیگیری بسیار، علیمحمدی در گفت‌وگو با ایرناپلاس پس از بیان نقد‌هایی که به برجام و نتایج آن داشت گفت: با اینکه حرفش کاملاً قابل دفاع است، از طرف دوستان، مسئولان شهر و نیز سپاه تحت فشار است، ولی همچنان از موضعش دفاع می‌کند.

طیبه سیاوشی: دستگیری یک دختر تحت هر عنوانی رفتار دستگیرکنندگان را توجیه نمی‌کند

طیبه سیاوشی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: در روز‌های اخیر در تهران با مسأله‌ای فراتر از حجاب در جامعه مواجه هستیم که صرفا ایجاد محدودیت در پوشش مدنظر نیست و در واقع امنیت روانی را از شهروندان تهرانی سلب کرده است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حرکت در این جهت و پافشاری بر آن علاوه بر زیر پای گذاردن حقوق شهروندی، در نهایت منجر به خدشه بر اعتبار و حرمت قانونی نهاد‌های صیانت کننده از امنیت جامعه خواهد شد. وی افزود: کلیپ منتشر شده دستگیری یک دختر تحت هر عنوانی رفتار دستگیرکنندگان را توجیه نمی‌کند. سیاوشی ادامه داد: بر اساس گزارش منتشر شده مرکز پژوهش‌های مجلس نشان داده شد که ارزشمندی حجاب در جامعه دچار تحول شده و براساس تحقیقات تعریف عرفی و فقهی حجاب متفاوت است و بیشتر افراد تلقی عرفی از حجاب دارند که به هیچ وجه مورد توجه سیاستگذاران نیست.

توصیه رویانیان به عرب درباره مربی خارجی

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: برانکو در پرسپولیس همه چیز داشت، ولی دنبال بهانه بود که برود و باشگاه هم با تصمیماتی که گرفت، به او کمک کرد. وی همچنین خطاب به عرب گفت: من تجربه همکاری با دو مربی خارجی را دارم. با تجربه تلخی که دارم، به عرب می‌گویم دنبال خارجی نباشد، چون زمانی برای این کار وجود ندارد. من روی یک مربی کارنامه‌دار خارجی حساب کردم، ولی دیدید که ماجرای پرسپولیس با ژوزه به کجا رسید؟ بنده از این ماجرا ضربه خوردم، خدا کند مدیر فعلی ضربه نخورد. نیتم خیر است که می‌گویم مربی داخلی بیاورید. بعد از دنیزلی و ژوزه، به سراغ گل‌محمدی و دایی رفتم و دیدید که پرسپولیس با این دو مربی نتیجه گرفت.

پهپاد جاسوسی آمریکایی ۷ کیلومتر درون آب‌های سرزمینی ایران بود

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح اعلام کرد که پهپاد جاسوسی آمریکایی که توسط نیرو‌های نظامی کشور مورد هدف قرار گرفته و سقوط کرد به طور قطعی در آب‌های سرزمینی ایران بوده و چهار مایل یا هفت کیلومتر داخل آب‌های سرزمینی کشور قرار داشته است. سرتیپ دوم مجید فخری در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این‌که آیا پهپاد جاسوسی آمریکایی که توسط نیرو‌های نظامی ایران مورد هدف و سقوط قرار گرفت در آب‌های سرزمینی کشور بوده است یا خیر، اعلام کرد: در مورد پهپاد جاسوسی آمریکایی که در خلیج فارس سقوط کرد اقدامات اولیه و موقعیت سقوط توسط یگان‌های دریایی به طور کامل مشخص شد و باید اعلام کرد که این پهپاد قطعی در آب‌های سرزمینی ایران بوده و چهار مایل یا هفت کیلومتر درون آب‌های سرزمینی ایران قرار داشته و موقعیت آن کاملاً واضح است.

فرمانده انتظامی زابل مورد اصابت گلوله قرار گرفت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرهنگ احمد ثمره ابراهیمی فرمانده انتظامی زابل مورد اصابت گلوله قرار گرفت. سردار محمد قنبری روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: جانشین فرمانده انتظامی و معاونت اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان مأمور رسیدگی به جزئیات این حادثه شدند. وی بیان کرد: به زودی اخبار تکمیلی در این رابطه در اختیار رسانه‌ها قرار داده خواهد شد. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی در حال شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه هستند. یک منبع آگاه نیز به ایرنا گفت: فرمانده انتظامی زابل در یک عملیات شناسایی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

محمود صادقی: رفتار مأموران نیروی انتظامی با دختر جوان، ناقض اصل کرامت انسانی است

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری با اشاره به حادثه برخورد نیروی انتظامی با یک دختر جوان در یکی از پارک‌های شرق تهران گفت: ضمن ارج نهادن به خدمات پرسنل شریف نیروی انتظامی، اما رفتار خشن و شرم آور یکی از مأموران نیروی انتظامی با دختری در یکی از پارک‌های تهران باعث جریحه دار شدن احساسات جامعه و خدشه وارد شدن به وجهه نظام جمهوری اسلامی ایران گردید. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رفتار یکی از مأموران نیروی انتظامی با دختری جوان در یکی از پارک‌های شرق تهران را ناقض اصل کرامت انسانی دانست و گفت: این کار موجب خدشه وارد شدن به وجهه نظام جمهوری اسلامی گردید.

موضوع حجاب با بگیر و ببند حل نخواهد شد

ری شهری که هم اکنون تولیت حرم عبدالعظیم حسنی را برعهده دارد در دهه ۶۰، وزیر اطلاعات بود. وی در نشست هماهنگی ستاد کرامت در استان تهران به نقل از سایت اینترنتی خود گفته است: تا زمانی که صدا و سیما، دانشگاه و دیگر نهاد‌های مهم کشور تولید بی‌حجابی می‌کنند، موضوع حجاب با بگیر و ببند‌ها حل نخواهد شد. چرا فقط از نیروی انتظامی انتظار داریم که به وظیفه خود عمل کند؛ چرا دیگر دستگاه‌های کشور در زمینه حجاب به وظایف خود عمل نمی‌کنند؟ چرا فقط از نیروی انتظامی انتظار داریم به وظیفه خود عمل کند و چرا دیگر دستگاه‌های کشور در زمینه حجاب به وظایف خود عمل نمی‌کنند؟ چنانچه در روایت آمده است که حکومت بنی‌امیه با شمشیر و خشونت و ظلم شکل گرفته بود و این سیره حکومتی اسلام نیست، بلکه سیرۀ حکومتی اهل‌بیت بر پایه مدارا و بر اساس دوستی و وقار و رعایت مصالح در بیان امور و حُسن رفتار با مردم و وَرَع و تلاش است.

کنایه توئیتری عطاءالله مهاجرانی به ترامپ بعد از تحریم ظریف

عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در توئیتی نوشت: پریشانی ترامپ؟! ١- خروج از برجام و همزمان انتقاد از ایران که چرا به برجام پای بند نیست.٢- اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی دولتی، و اکنون تحریم فرماندهان سپاه٣- اعلام و پافشاری بر مذاکره بدون قید و شرط، اکنون تحریم ظریف. روانشناسان دانشگاه جان هاپکینز، می‌گویند پریشان حال است.

تمسخر اطلاعات نظامی آمریکا توسط روسیه در ماجرای ساقط شدن پهپاد

دبیر شورای امنیت ملی روسیه در اسرائیل گفت: آنچه توسط واشنگتن درباره ساقط شده پهپادش در تنگه هرمز به نمایش درآمد، غیرحرفه‌ای و کیفیت پایین بود. «نیکلای پاتروشف» گفت: اطلاعات نظامی ارتش روسیه نشان می‌دهد پهپاد آمریکایی در آب‌های ایران بوده و نه آب‌های بین‌المللی و روز ۲۰ ژوئن به دلیل نقض حریم هوایی ایران ساقط شده است. این در حالی است که پمپئو قبل از سفر به عربستان نقشه‌های نشان داده توسط ظریف را بچگانه خوانده و آن را غیر قابل قیاس با سیستم پیشرفته آمریکایی دانسته بود.

سازِ وحدت اصولگرا‌ها کوک نمی‌شود

اصولگرایان درحالی چندماه دیگر وارد رقابتی سخت با اصلاح طلبان و میانه رو‌ها برای فتح کرسی‌های پارلمان می‌شوند که هنوز ساز‌های وحدت کوک نشده و در گوشه و کنار این جریان تحرکاتی جداگانه به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد با وجود آنکه در بیان اصولگرایان این روز‌ها از ضرورت وحدت می‌گویند، رصد رفتار‌ها و تحرکات انتخاباتی آن‌ها می‌گویند چندان در عمل قائل به وحدت با دیگر برادران اصولگرای خود نیستند و بعید نیست که با چند لیست وارد گود رقابت شوند. /خبرآنلاین

پس‌لرزه‌های تحریم رهبری ظریف و فرماندهان سپاه در مجلس

تعدادی از نمایندگان مجلس در پی تحریم مقام معظم رهبری و محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و برخی فرماندهان سپاه از سوی آمریکا واکنش‎هایی داشتند. حشمت‌الله فلاحت پیشه یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا با افزایش فشار به دنبال تسلیم ایران است که نه تنها این اتفاق رخ نمی‌دهد که ایران با استفاده از ابزارهایش می‌تواند کاری کند که تنش بین ایران و آمریکا به ضرر کشورمان فرسایشی نشود. کواکبیان در تذکری شفاهی اظهار داشت: کاخ سفید ظاهراً نمی‌خواهد از اقدامات ابلهانه خود دست بکشد. همچنین علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتر خود نوشت: تصمیمات بی خردانه این چنین حجتی آشکار در بن بست سیاست خارجی آمریکاست. /خبرآنلاین

دعوت شهردار تهران از هیأت دولت برای پیوستن به پویش سه شنبه‌های بدون خودرو

شهردار تهران امروز هم در ادامه پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، مسیر خانه تا بهشت را با دوچرخه طی کرد تا در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران حاضر شود. پیروز حناچی در حاشیه این برنامه از اعضای هیأت دولت و سایر اقشار تأثیرگذار جامعه همچون هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران و خبرنگاران خواست تا به پویش سه شنبه‌های بدون خودرو بپیوندند. شهردار تهران مشخصاً از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کرد تا به عنوان جوان‌ترین عضو کابینه در این کمپین شرکت کند.

اصلاح طلبان بازی را از همین الان باخته اند

عباس عبدی گفت: اگر امروز قرار باشد با شرایط کنونی و سنت گذشته انتخابات باشد، معتقدم به معنای گذشته انتخابات شکل نمی‌گیرد و بعید می‌دانم مردم به ‌طور جدی پای صندوق‌های رأی بیایند و اصلاح‌طلبان بتوانند لیستی در این زمینه ارائه کنند. اصلاح‌طلبان چندین مشکل جدی خواهند داشت و مهم‌ترینش همین‌جاست که نمی‌توانند مردم را برای شرکت در انتخابات قانع کنند. اگر مردم و افکار عمومی حس کنند که از طریق انتخابات نمی‌توانند به دستاوردی برسند، دلیلی ندارد که شرکت کنند؛ بنابراین ریزش عمده‌ای در انتخابات از طرف اصلاح‌طلبان خواهد بود. البته از اصولگرایان هم ریزش خواهد بود. مجلس آن‌قدر ضعیف و همه دندان‌هایش کشیده شده که به نظرم کارایی خاصی در فضای کنونی نمی‌تواند از خودش نشان دهد. /شرق

روحانی: بعضی‌ها یک حالت مادر شوهری به خود گرفتند

حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم آغاز استقرار پرونده الکترونیک سلامت: بعضی‌ها یک حالت مادر شوهری به خود گرفتند و نگذاشتند مردم در همان یکی دو سال گشایش برجام هم لذت ببرند. شرکت‌های خارجی می‌آمدند می‌گفتند چرا آمدند؛ قرارداد می‌بستیم، ایراد می‌گرفتند و وقتی قرارداد به هم می‌خورد باز غُر می‌زدند! نگذاشتند مردم لذت ببرند. هواپیما می‌خریدیم می‌گفتند خیانت شد! در روزنامه‌ها می‌نوشتند بروید اتوبوس بخرید چرا هواپیما خریدید؟ این نمی‌فهمد که با اتوبوس نمی‌شود مکه رفت. ما وقتی ۱۵ و ۱۶ هواپیمای نو وارد کردیم یه عده‌ای آمدند غر زدند. ناچار شدیم به مردم بگوییم یک شرکتی آمده اعتبار گذاشته و از پول خزانه برای خرید هواپیما نمی‌دهیم. رئیس ایرباس به من گفت: برای اولین بار است که خودمان اعتبار گذاشتیم و به شما از اعتبار خودمان هواپیما می‌دهیم. نکته‌ای است که می‌خواهم بگویم، اینکه در شرایط تحریمی که قرار گرفته‌ایم و اقدامات سیاسی که شما می‌توانید انجام دهید این است که جامعه پزشکی ما در این سال که بیشترین تحریم را علیه ما وضع کردند و بخش درمان ما را تحت تاثیر قرار دادند چقدر پزشکان ما و بخش پزشکی ما فریاد زدند؟ و به جهان گفتند که چه فاجعه‌ای دارد اتفاق می‌افتد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۲۴
آخ آخ
پس لرزه های تحریمی درمجلس
چه شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
هیچی نشود
بیخود دلتو خوش نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
بامید شایسته گزینی
فردی بدون کمترین سابقه اجرایی فقط بدلیل حمایت مالی و ریاست ستاد انتخاباتی روحانی سال۹۲ میشود استانداربوشهر و بعد گیلان و الان رییس یکی از سنگین ترین مناسب اجرایی کشور یعنی تامین اجتماعی
قضاوت با شما
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
شما بزار امور خودش پیش بره. فردا حتما میخوای بیای بگی واه واه خلایق هرچه لایق
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آقای محمود صادقی تا میتوانی رای جمع کن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
جناب روحانی ، مادر شوهر نه !!؟؟
برخی نقش آن شوهر ننه را دارند !؟
که هم با مادر مان با خشونت رفتار میکنه ، وهم خودمان را هم آدیت میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آقای مهاجرانی . راستی آب و هوای لندن چطوره؟
خوب کجای محتوای بنر ایراد داشته ؟ برجام الآن حکم یک لاشه بادکرده و متعفن جلوی آفتاب سوزان رو داره که از شدت بوگندش نمیشه یک کیلومتری هم نزدیکش بشی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ناشناس جان با این حرف شما مخالف هستم دلیل این هست که از اول انقلاب با امریکا اختلاف داشتید . دوم اینکه علت خوشبین نبودن به برجام همین اختلافات بود . سوم به عنی سازی صلح امیز و حق استفاده که از طریق آژانس داده شده دیگه چی میخوای . این جنگ اقتصادی و نطامی با امریکا که همیشه وجود داشته . چرا علت را واقعا برای مردم شفاف نمیگویید که واقعا با این تنش ها ممکن هست حق استفاده از اتم از ما گرفته شود .
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
دقیقا اون قسمتش که باعث این وضعیت دوستان شما و اقای نویسنده بنر بودن.خودشون این وضع رو درست کردن و خودشون هم مدعی هستن.خودشون هم میگن چون بما رای ندادید پس حقتونه.خلاصه خودشون با خودشون...
:)
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
برجام هرچه بود وهست دیگه اهمیتی نداره ، مهم اینه که با همه مضراتی که به زعم عده ای داره ، هنوز کسی ازش خارج نشده
این بابا هم ابن الوقته ، خواسته شانسو امتحان کنه و جواب نگرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
متعفن تر از اون ، شعور تو هست
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
خودت را اماده کن که بدون برجام و خارج شدن از ان و رفتن به سمت اتمی شدن و تحریم جهانی یا جنگ . پوتین را بپوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بگو کجاش ایراد نداشته . کی می دونه زمان ظهورچه موقعه و کی یا چی اونو دور می کنه یا نزدیک ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ناشناس 22:46 ایول داری داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این برجام داشت نون برخی رو آجر میکرد . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
امیدوارم تعداد منفی هایی که بهت وارد شده حالتو جا آورده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حیف اون نخبگان واقعی مملکت که میخوان جامعه رو اصلاح کنن که به رفاه امثال شما منجر بشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
سیاست وفتی معنا یدا میکند که بشود سیاست را ارتقا داد . کی گفته سیاست این‌هست که اگر امروز در خیابان شعار دادید مرگ بر فلان کشور . مردم هم باید همان حرف را تکرار کنند . برای پیشرفت در کارهای سیاسی چندین رشته تحصیلی باید خوانده شود . کارهای مدیرتی و اجرای باید انجام دهد تا سابقه کار داشته باشد .اینکه در دم‌کوچه و محل چند تا حرف زیبا و دهن‌پر کن مثل لیبرالیسم . آنارشیسم . امپرالیسم . ایداِیسم وووو کی گفته هر کی خوب حرف میزنه سیاست مدار هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
برجام و غیر برجام در حالیکه سیاستهای کلان کشور همان است که بوده
بعضیها از عروس هم ؛ دل نازکتر هستند!
پاسخ ها
....ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فقط شما دریا دلی جناب کلباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
من مخالف برجام ئو روحانی اما واقعا بعضیا شورشو درآوردن واقعا ما نیاز به هواپیمای نو داشتیم
اقای صادقی تا دیروز برای تطهیر هم حزبی خودتون ، همه جور تهمت به بانوی مرحومه زدید ، حالا ژست دفاع از کرامت بانوان گرفتید؟!!
همه این مواضع برای این است که حمایت رسانه ای خارجی رو از خودتون حفظ کنید..حقوق بانوان بهانه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ایا ایشون وقتی در موارد دیگر به ماموران توهین بد رفتاری می کردن اینجوری واکنش نشان می داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اکثر این هایی که بی حجاب می ایند و فیلم می گیرند دنبال اقامت هستند شک نکن
ابراهيم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
شك نكن مسئله بي حجابي نيست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فعلا که بعضی مامورین کشتی گیر !؟ هم دنبال ارتقاء درجات بالا و تشویق و جایزه و مجسمه از خودشون هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فرمانده نظامی یک استان را اراذل با گلوله زمین گیر کردند، دختران دارای مقام شهروندی مادر و فرزندی را در گیلان لگد کوب کردند و ... صدای مدعیان اصلاحات در نیامد ولی تا تعرضی به بی حجابی بشه دادشون به اسمان میرسه
جناب ری شهری شما هنوز از دنیا خبر نداری که حدودا ۱۵۰ سال است که دنیا رفته به سمت بی حجابی در حالیکه قبل ان به ندرت می بود و ایران هم از این به دور نیست قربان
ولی شما می خواهید حجاب در جامعه خوب باشد یک راهکار ساده و تا حدودی بدون درگیری دارد و ان هم اعمال جریمه نقدی است و اگر تکرار کردن بعضی از حقوق شهروندی مانند بانکی و گواهینامه و ... سلب کنید تا ببینید چجوری بی حجابی در جامعه به ندرت می رسد و بقیه راهکارها مانند برخورد خوب و امر به معروف و این چیزها دیگر برای این دور زمانه راهکار نیست چون دنیا به این سمت رفته و خیلی ها قبول نمی کنند ولو این که اکثرا موافق حجاب باشند در ضمن بی حجابی ربطی به برخورد خشن و اینکه لج بازی باشد ندارد شما باید ببینید الان الگو چه کسانی هستند که قبلا الگوها پیامبر و افراد متدین بودن الان بازیگرها و خوانندگان شدن قربان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
دوباره قرصاتو پشت و رو خوردی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
این خزعبلات رو بچه هات هم نمی پذیرن و ب روت می خندن . حجاب باید توسط معتبران تایید بشه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اين مضخرفات چيه رديف كردي...جريمه نقدي بابت اينكه لباس چي پوشيدم؟ قرون وسطي مگه
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
دقیقا درست گفتید دوست عزیز همینطور که زندان و جریمه باعث شد دزدی و مواد مخدر در ایران ریشه کن بشود قطعا در مورد حجاب هم جواب خواهد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
قرون وسطا؟
عزیزم ظاهرا شما می خواهی بروی دوران غار نشینی چون ان زمان حجاب نبوده
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
یک راه کار دادم که جواب میدهد و عده ای که دنبال هرزگی هستند بر
اشفته شدن و دنبال قرص می گردن که به من بدهند ولی خودتون بخورید که واجب تر است که داغ کردین که نمی توانید خود نمایی کنید با این راه کار ساده
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
این مزخرفاتی است که تو مضخرف نوشتی ببم عسلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دزد اسمش روی ان است که برای پول می دزده در ضمن پس در جهان هم دزد ریشه کن نشده و وجود دارد ولی در بعضی جوامع در حد خیلی کمی است منتهی اسلام حد برای ان گذاشته که اگر چند بار تکرار کرد انگشت سپس دست ها قطع می شود که الان اجرا نمی شود
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حجاب اجباری که حل شدنی نیست . صیغه اینو درستش کنید . یا یک تبصره بزنید . خطاب به کاربر و نظر اصلی
شهیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
خداشفا یده یا بکشه
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
با سلام : حالت خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
جریمه ورود ممنوع مال قرون وسطاست؟1
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این اکثرا موافق حجاب هستند را خوب اومدی. درضمن این رویه را گفتی خیلی خوبه اگه اجرا بشه چون وقوع بعضی از حوادث را تسریع میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
هموطن بودن با جنابعالی درد بزرگی است، و تلخ تر اینکه سرنوشت ما به سرنوشت شما گره خورده است.
اینکه قرارداد ببندید که فقط وارد کننید ان هم بدون انتقال تکنولوژی اسمش خدمت نیست اقای روحانی و در اخرش هم دیدیم که چجوری پا فرار گذاشتند رفتند بدون اینکه جریمه ای بدهند یعنی طوری قرارداد یک طرفه نوشتید که ضررش مال ما بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دوست عزیز بی زحمت اطلاعات اقتصادی و مشوق های اقتصادی برای سرمایه گذاری در سایت های تخصصی رو گوگل هست چرا مطالعه نمیکنی .... برای اینکه یک شرکت خارجی در ایران یا هر کشوری سرمایه گذاری کند صد تا از لوازم را نیاز دارد . امنیت . دوزی از تنش سیاسی و اقتصادی و نطامی . اقتصاد در کشور دیگر خصوصی هست یا دولتی یا شبه دولتی یا نظامی ... آزادی مدنی و حقوق مردم چقدر رعایت میشه . تورم و ارزش پول ملی ان کشور . اف ای تی اف . بانک های خصوصی . بورس چگونه عمل میکنند . هر شرکتی که در کشور دیگر دمکراسی حاکم باشد ترس از سرمایه گذاری ندارند برای اینکه در ممالک دمکرات قانون مقدم بر هر نظری هست ووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دلواپس!
سر یک قرداد نفت چقدر سرو صدا کردید الان می خواهید نفت را بدهید بابک زنجانی ها یا با آن متد و تخفیف ها و حیف میل های آنچنانی کار را پیش ببرید. زیان آن بیشتر بود یا این روش شما
شما پله اول مونتاژ را بردار تا بعد برسیم به ساخت .
با توبیخ ماموران قطعا اراذل گستاخ میشوند و سنگ‌روی سنگ بندنمیشود و مردم و پلیس جرات برخورد با آنها را از ترس مجازات نخواهند داشت
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خونسردباش ،هیچ چیزی بازوردرست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ارازل ؟ این ارازل همین متولدین بعد از انقلاب هستند شمهایت را باز کنی میبینی اطرافت پر است از همینهایی که تو ارازل میدانیشان .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کسی نگفته مأموری که با اراذل برخورد کنه توقیف بشه
؛)))
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حواست باشه که مردم ولی نعمت مسولین هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اختلاسگران ارازلند که در روز روشن بیت المال را غارت کرده اند نه یک نوجوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ارتباطش به اراذل چیه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اشتباه میگی.مردم از برخورد با مجرمین ناراحت نمیشن،بلکه از برخورد نکردن با مجرمین ناراحت میشن.هر کسی که خونه یا ماشین یا اموالش رو دزد میزنه،میری کلانتری،میگن باید مراقب میبودی ،بعدش هم هیچ .زدن دختر 15 ساله که حجاب نداشته و آب بازی کرده که هنر نیست
بنر جنجالی درباره ظهور و برجام، جمع‌آوری شد
باید فکری کرد تا هر بی بهره از علم دینی سخن پراکنی نکند

چرا واقعا قوه قضاییه دخالت نمیکندو این افراد سودجو را محاکمه نمیکند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دکتر؟؟؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تازه دكتر هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بیسواد کدومه !!؟؟؟
میگن طرف دکترا داره !!؟؟
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مثل اینکه متوجه نشدی.
خودشان بعد گشایش برجام غر زدند که چرا خارجیها میایند و حالا خودشان میگویند چرا رفتند؟کلا ان روزنامه ای ها دقیقا خودشان هم نمیدانند چه میخواهند؟فقط غر زدن را خوب بلد هستند و فقط میتوانند برای مردم با سخنان نسنجیده دردسر و تحریم درست کنند و حالا که تحریم شد از دولت رفع کمبودها را بخواهند و اگر حمایت دولت و کاغذ مفتی بهشان ندهند بعید میدانم بتوانند از راه روزنامه نگاری و فروش روزنامه شکمشان را سیر کنند.اینهم متاسفانه حکایت ماست که روزنامه نگاران واقعی را ساکت کردند و به این میرزا بنویسها رانت و کاغذ و فروش تضمینی دادند
امثال مهاجرانی موضع مشخص ندارند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چرا دارند و ما نمی فهمیم
پسرشان بورسیه به خرج عربستان است
و خودشان در دانشگاههای لندن تدریس می کنندو..!!؟؟
و کاری هم به مشکلات و بدبختی های مردم در داخل ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اتفاقا دارند. کیف می کنند ارتباط با داخل را هم قطع نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
موضع مشخص در خیلی از موارد مطلوب خیلی ها نیست.و درآمد و شغل مشخص ترجیح داده میشود
پلیس ادعا کرده است که آن دختر جوان مواد روان گردان مصرف کرده است اینکه پلیس چطور در یی اب بازی چند جوان متوجه شده است آنها روان گردان مصرف کرده اند از عجایب روزگار است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
جمعش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
توی آمریکات اگه کسی رفتارش حین رانندگی طبیعی نباشه پلیس ازش تست الکل مگه نمیگیره؟ همه رفتار غیرطبیعی رو میشناسن
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
از فرمول ماستمالاسیون استفاده کرده .
جلال
| Australia |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ناشناس 22:04 میشه بفرمایید تست مواد روان گردان رو گرفتن یا نه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این قرصهای روان گردان هم بهانه خوبی شده با هرکسی میخواهند بدرفتاری میکنند بعد هم میگویند مواد مصرف کرده بود ! حالا گیریم مواد هم مصرف کرده دیگه دکل نفتی یا میلیارد میلیارد پول مملکت را که گم نکرده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آن مامور ورزشکار پلیس داشته فنون کشتی کج را در پارک تمرین میکرده
و فردا پس فردا جایزه و درجه تشویقی اش را خواهد گرفت شک نکنید !!؟؟
مگر از راننده اسنپ چی کم دارد !!؟؟
میگن راننده مکتبی !؟ قراره کاندیدای مجلس بشود !!؟؟
تازه کشتی هم نگرفته !؟
سالهاست ما توی ایران زندگی نمیکنیم لاکن فقط تلاش برای زنده ماندن می‌کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
چه زندگی کنی، چه نکنی آخرش تنت زیر یه عالمه خاک میپوسه. لاکن اونی که زرنگتره از این زنده موندنش برا اون دنیاش استفاده میکنه
من اگر هزینه مهاجرت رو داشتم حتما سال ها پیش از ایران میرفتم و مطمئنم خیلی از مردم هم همین حس من رو دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ولی چرا ما این حس را نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
بیا من هزینتو میدم، برو و پیدات نشه این ورا. مشکل تو هزینه رفتن نیست، مشکل تو اینه که اگه بری اون ور از گشنگی می میری. و الا هزینه رفتنت اونجا که چیزی نیست.
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اگر تو بری خارج ؛ ما به کی بخندیم؟
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بری دیگه بر نگردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اینایی که میگن ما این حس رو نداریم مثال همون ضرب المثلی هستن که میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده
مژگان
| Germany |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
با نمک های ناشناس 21:39 و بعدش
به کجا وصلید که این همه خیار شور شدید؟
تو کدوم ارگان یه عنوان صوری دارید حقوق سر وقت دارید وام و بن و دفترچه های بیمه ای رنگارنگ و هزار تا دیگه دارید که انقدر کیفور هستید؟؟؟؟
مهاجرت فقط پول بلیت نمی خواد که
به هر جایی بخوای مهاجرت کنی باید اظهارنامه بدی که مثلا صد هزار دلار توان مالی داری
مدارک مثبته باید ببری
حتی اگه برای تحصیل بخوای بری باید پذیرش دانشگاه و رزرو هتل و هزینه چند بار رفت و آمد به سفارت برای گرفتن ویزا روداشته باشی
چیزی که اگه خیلیا داشتند، می رفتند و اینجا نمی موندند تا امثال شما بهشون بخندید...
زندگی در ایران = مرگ خاموش و بی صدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
پس این همه آدم زنده، مرده بودن و ما نمیدونستیم؟
نامی
| Germany |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بله ناشناس 22:12 این همه آدم مرده اند و شما نمی دونید . آخه زندگی کردن که فقط نفس کشیدن نیست.
؛)))
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ناشناس۲۲:۱۲شما وهم فکرات هیچی نمی دونی،چونکه اولا اهل مطالعه نیستی وثانیا،کاملا جنس زندگی ات بامردم عادی متفاوته.
شترمرغ و کبوتر هر دو تخم میگذارند لاکن تخم شترمرغ بسیار بزرگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
راستی اگه یه کفتر با شترمرغ ازدواج کنه بچشون چی میشه؟
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
نخیر ، تخم کبوتر بسیار کوچک است
شهیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آقای لاکن لاکن تووامثال تو دوستان خاله خرسه برای اسلام ناب محمدی هستید که با وزیدن باد یادتون افتاده مسلمان شدن هم میصرفه واگه باددیگری بوزد حتما به اون سمت می روید .
هر کس دوست داشت برقع بپوشه هر کس نخواست هم آزاد باشه
مثل تمام کشورهای اسلامی
مثل کل دنیا
چرا ما باید با کل دنیا متفاوت باشم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
برا اینکه اینجا ایرانه و بقیه دنیا خارجه. نمیدونستی؟
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چون بقیه کشورها اسمشون مسلمونه نمیگم ما همچیمون درسته ولی همه شاید همه بخوان بیفتن تو چاه اونوقت ماهم بایدبیفتیم عجبااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چون ما تنها جمهوری اسلامی در دنیا هستیم
در مورد رفتار آن مامور با دختر جوان،پرسش این است که اولا یک مامور مرد در انظار عمومی یک دختر را بطور کامل آنهم برای مدتی طولانی در بغل گرفته.اگر امنیت جانی شهروندان دلیل برخورد و دستگیری این دختر بود،حرفی نبود ولی انجور که تصاویر نشان می دهند مساله وجود تهدید جانی بکلی منتفی است ،پس چرا برای برخورد فیزیکی با این دختر ،درخواست نیروی زن نکردند؟موضوع دیگر آنکه که البته بسیار جای تفکر دارد این است که همکاران این مامور متخلف هم در آرام کردن اوضاع و جلوگیری از این رفتار وحشیانه ،هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند که بنظر من به همین دلیل، به اندازه فرد خاطی مسوول می باشند.کل این مساله نشان می دهد که برخی ماموران ما برای رویارویی با مردم آموزش ندیده اند و دیگر این که رفتار این مامور نمونه ‌دیگری از خشونت پنهان علیه زنان در جامعه است که هر از چند گاهی علنی می شود.لطفا برای حفظ اعتبار و وجه نیروی انتظامی ،اینبار از مامور خاطی قدر دانی نکنید و با مساله بطور جدی برخورد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
برای اجرای یک کار بنام امر به معروف کاری بسیار منکر تر انجام شد که واقعا توصیفش بسیار سخت سخت . مردم نامحرم دختر را کلا در فیلم بغل کرده مشمیز کننده است اشالاه مردم عدن و بیروت و صور و صیدا و دمشق نبینند
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بایستی مامور راننده اسنپ شود
ماموران خاطی باید در تلویزیون از مردم عذرخواهی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
روز گرفتن درجه تشویقی اش نزدیک است شک نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
و ترتیبی داده بشه که دیگه تکرار نشه
آقای دکتر بسیجی، این برجام نیست که ظهور را به تاخیر انداخته بلکه حماقت امثال شماست.
پاسخ ها
دانا
| Germany |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بهترین کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دكتر؟؟؟؟
حتما دكتره
100% دكتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
واقعا گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حماقت نیست جانم . نان است ، نان بعضی ها در همین حرفهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آی گل گفتی
تاوان یک اشتباه بعضی وقت ها به قدری سنگینه که غیر قابل جبرانه

همیشه قبل از اینکه کاری رو انجام عواقب اون رو بررسی کنید و حتمن با چند نفر مشورت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
حتمن؟؟؟؟
صحیحش می شه "حتما". اخیرا غلط های املایی فاحشی دیده می شه. بعد از ما دهه شصتی ها که همه موانع سخت جلومون بود، نظام آموزشی نابود شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
الفبای فارسی با عربی فرق داره
مردم از شدت خوشی در پوستشون نمیگنجن و اشک میریزن

از بیانات گهربار ریس جمهور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
از زور خوشی اشک همه مردم در اومده
تابناک این آقای مهاجرانی که همیشه ازش نقل قول می کنی چرا به این بهشت برین بر نمی گرده و لندن نشین شده؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
همین دیگه. برگرد عزیزم بیا اینجا حرفاتو بزن اگه مردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
انگلستان و کانادا مامن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چون باز نشست شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تحصیل،کار و درآمد،آزادی در یک دمکراسی غربی رو ول کنن بیان اینجا که چی.تازه اونجا مرتب در رسانه ها بعنوان کارشناس حاضر میشن
مسئولین همه ساده زیست هستند و در حسابشان بیشتر از 4 میلیون تومن نیست من این رو از صحبتهاشون متوجه شدم

مثلا در زمان استیضاح آخوندی او ادعا میکرد 4 میلیون بیشتر در حسابش نیست یا قالیباف که میگفت فقط 4 میلیون در حسابش دارد

نکته دیگه اینه که فرزندانشون هم همه مظلوم هستند

آقای امیر جعفری گفته: " فرزندان مسئولین حق دارن سوار بنز و پورشه بشن چون پدشون زحمت کشیده شما هم پدرتون باید زحمت میکشید"

صحبت های ایشان به نظر من کاملا درسته چون کسی که آه در بساط نداره نباید زاد و ولد کنه

کشور ما ظرفیت این همه جمعیت رو نداره که اکثرشون هم آدم های تنبلی هستند که خرده شیشه دارن . ایران نهایتا برای 1 میلیون نفر امکانات داره تازه همین 1 میلیون هم زندگیشون قطعن در این کشور سخت خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
من ۳۰ سال در وزارت نیرو واقعا با اضافه کار در جنوب کار کردم ولی واقعا باور کنید روزی ۱۵ ساعت کار کردم ولی وقتی برگشتم و بازنشسته شدم منزل من از همه منازل محله ما کوچکتر هست . واقعا با زحمت بدست نمیاید .ایشان هم اشتباه میکنه مگه میشه با زحمت ظرف سه روز یک میلیارد به ده میلیارد برسه ر از طریق رانت و کم فروشی و بلبشوی بازار و بالا رفتن قیمت دلار باشد . فقیر هر چه زحمت بیشتر میکشد فقیر تر میشود نمیدانم چرا
جلال
| Australia |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
قطعاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
میگم چطوره هرکی زیر 50 میلیون در ماه درآمد داره اعدام کنیم . اینطوری مشکل فقر هم حل میشه
سگ از گربه خیلی بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ای موش بخوردت، کفتر از هردوتاشون بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
نه بنظر من گربه بهتره
اين دكتر برادر دوقلوي اون دكتر نيست ؟
این چگونه سیاستی است مادر شوهر قشر بزرگی از زنان را در بر میگیرد جناب رئیس جمهور!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
شوهر ننه خشن میگفتی بیشتر بهشان می آمد !؟
بگزارید حصریان در سیاست شرکت کنند برای همه مفید است.
بعضی عروس ها خیلی رو دار هستند
مادر شوهرشون همه این رفتارهای خوروسازها و دیگر اروپائیان را پیش بینی می کردند
اما این عروسهای خیالباف حتی غذای قطار را هم به آنان سپرده بودند
یک سئوال : اگر برجام نبود وضع ما ملت حالا چطور بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
هیچی، همینطوری بود که الآن هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بهتر از این‌ بود
یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است
آیا زندگی با سختی و مشقت در مقابل یک زندگی راحت و بی دغدغه ارزشش رو داره

زندگی یک فرصت کوتاهه و قرار نیست ما در اون سختی بکشیم و زجر کش بشیم


اگر انسان مفلوکی هستید و زندگی معمولی و خسته کننده ای دارید یا اینکه اهل چوسان قدیم هستید و دچار مشکلات مالی هستید به خاطر خودتون هم که شده زاد و ولد نکنید و حداقل به نابودی چرخه فقر و فلاکت کمک کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
میدونی چیه؟ آدمای ثروتمند با کمتر زاد و ولد کردن، نسل خودشونو منقرض میکنن، بازم خدا رو شکر، هر چه کمتر باشن بهتر.
ما فقیر فقرا رو بذار به حال خودمون. دوست داریم بچه دار شیم تا چش تو یکی دراد
چرا هیچ کسی نیست به این حسن بگه الان رییس ایرباس با اعتبار ی که از خودش گذاشته .کجای تحریمها و تهدیدها ایستاده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
همانجایی که آغازاده ها دارند در ویلاهای چند میلیون دلاری شون
زندگی و عشق و حال میکنند
و چه قراردادهای خوبی بستید.
نمونش همین پژو و رنو
مجلس بی خاصیت شده مردم در رنج مملکت در حال اغما نمایندگان خواب عمیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
شده؟!!! نه که قبلا خیلی خاصیت داشت؟
اقای رونیان یادم هست گفته بود من ادم فوتبالی نیسام یعنی برای فوتبال و مدیریت ورزشی ساخته نشدم چطور شد دوباره اظهار نظر کردند . ایا دلیلی سیاسی دارد
عباس عبدی .. مردم چون از طریق انتحابات نمتوانند به مطالبه و خواسته سیاسی خود دست یابند سرخورده شدند . چون دندان مجلس کشیده شده و قدرت از مجلس گرفته شده و کارایی خاصی مجلس نمیتواند از خود نشان دهد . اگر اینطوری هست بی زحمت قانون را اصلاح کنید و به رفراندوم مردم بگذارید
روحانی . دچار و گرفتار مادر شوهر شدیم .... بدون هواپیما نمیشود به مکه رفت . عده ای میگفتند چرا پول بی زبان را تو جیب خارجی ها میریزید ... اقای روحانی با حرف شما در این مورد موافقم چون یادم هست تلویزیون روزی چند بار چند تا هواپیمای کارتنی را به شکل برنامه کودک نشان میدهند نمایش میداد که ملت ببینید پولها کجا خرج میشه . میره تو جیب شرکت های غربی ولی هیچوقت نگفتند در عراق و ینن و سوریه و لبنان و دمشق و انگولا و غزه ... ولی دلشان برای صد تا هواپیما گلایه داشتند
فقط ٧ كيلومتر ؟! ضمنا حافظه تاريخي ما ايرانيها خيلي ضعيفه ، يادمان رفته كه در چه شرايط بحراني برجام پذيرفته شد و چه بيماران بيگناهي به جهت نبود دارو جونشونو از دست دادن تا ما به فكر توافق بيفتيم ، اينكه در شرايط فعلي و نابسامانيهاي موجود چگونه مسئولان ميتونن راحت بخوابن واقعا جاي سوال داره .
فقط بفرمایید دکتر علیمحمدی، دکترای چی داره ، از کجا گرفته ، رتبه کنکورش پند بوده و از کدام دانشگاه دکتری گرفته

بعد همه چی معلوم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دوستان مشکل مملکت ریا و نفاق هست مگه عالم دینی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دکتری فیزیوتراپی داره ؟؟
ایران هر روز بدتر از دیروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
و فردا بدون شک بد تر از امروز
حجاب در قران وجود ندارد . پوشش زینت و فروج مطرح شده است که سوتعبیر و تفسیر شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حجاب قطعا در قرآن وجود داره ولی به هیچ وجه اجباری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حضرت آیت الله ناشناس، کتاب تفسیرت رو کدوم انتشاراتی چاپ میکنه بگو بریم بخریم مستفیض بشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اونهم برای اعراب بدوی بوده که لباس زیر نمی پوشیدند.
یک مسلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
یا أَیهَا النَّبِی قُل لِّأَزْوَاجِكَ وَ بَنَاتِكَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یدْنِینَ عَلَیهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِكَ أَدْنَیٰ أَن یعْرَفْنَ فَلَا یؤْذَینَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُوراً رَّحیمًا ﴿ ۵۹﴾
جلباب لباس فراگیری ست که زنان باید خودشان را با آن بپوشانند.
جالبه انس جهانی حدود ۱۰۰ دلار صعود کرد ، طلای داخلی ارزون میشه ؟! جالبه بعصی وقتها دقیقا عکس موضوع اتفاق می افتد ؟! بستگی داره منافع بازار ساز کدوم سمت باشه ؟؟
رتبه بندی که حداقل به ۱۵۰۰۰ میلیارد بودجه لازم است داره، با ۲۰۰۰ میلیارد سمبل میکنند ،آبنبات چوبی دست فرهنگیان میدن سهم هر معلم ۱۲۲ هزار تومان علی برکت الله، باز یه دو سالی آنها رو سرگرم کاغذ بازی کنند ؟؟؟
مسولين كشور خدمتگزار مردم نيستند وبامردم دشمني ميكنند وابسته هاي انها هرروز توليدشان را گران ميكنند ومردم را حتي از خوردن منع ميكنند
ای کاش ما هم میتوانستیم حرف دلمون رو با بنر چاپ کنیم و به گوش مسیولین برسونیم ؟؟!!! خوش به حال خودیها که آزادی مطلق دارند ؟؟؟؟؟؟!!
دراین کشورپرشده اززنان ودخترانی که به خاطرفقروگرانی مسکن
دارن خودفروشی میکنن وهیچکس غیرتی نمیشه
ولی اگه دوتاتارموشون بیرون باشه همه غیرتی میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کاش فقط دو تا تار مو بود ......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مشکل اینه که تخلف آشکار و عیان نباشه،.
اتفاقات شش سال اخیر در یک عبارت : گروهی رفاه ملت را خواستند ونتوانستند ؛ گروهی فقر ملت را خواستند وتوانستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
کسانی که رفاه ملت رو میخواستند خیلی بی عرضه بودند که نتوانستند ؟؟؟؟
....ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فلسطین چه خبر برادر؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
جمله ای هست که میگه"حق گرفتنی است نه دادنی"مردم اگه میخوان باید بهش عمل کنن.
با تحریم های اخیر ترامپ دیگه عادی شدن روابط ایران و آمریکا جز محالات است ، آخر این بازی تماشایی خواهد بود ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اکثریت تماشاچی هستند.
من چرا پارک نمی روم
ترامپ ابله فکر کرده رهبر فرزانه مثل او ثروتی داره ؟؟! رهبری عزیز چیزی برای از دست دادن ندارند؟! هر چه دلت میخاد تحریم کن ؟!
چند كلمه از مادر زن در مورد مادر شوهر.
با این حساب هرکس تلاش کند از برجام خارج شودبه ظهور امام زمان کمک می کند
محمود صادقی؛ کی گفته که جریحه دار شدن احساسات جامعه و خدشه وارد شدن به وجهه نظام جمهوری اسلامی ایران گردید. این وهم توست مگر نه مردم از پلیس خواستند جلو این دختر هنجارشکن را بگیرد و کاری درست انجام دادند کسی که مشروب خورده باید بدتر از این باهاش برخورد شود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دچار توهم هستی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
منفی و مثبت های کامنت حضرتعالی ، داد میزند که مردم چی میخوان
مشکلات ایران ، ناشی از بد عهدی امریکا ،و تلاشهای عربستان ،و امارات عربی ،و اسراییل نیست ؟ بلکه همهٔ مشکلات ،و گرفتاریهای داخلی ،و خارجی ناشی از ، زیاده خواهیهای عده ای میباشد که حتی پیش از امضا برجام موشک معروف را شیک نمودند ؟ که نتیجهٔ آن به زیان مردم ،و سود آن‌بنفع عربها ،و اسراییلیها ،و امریکاییان بود ،وهست ،البته این عده هم از نعمت دلالی ،و رانتخواری برخوردار شدند ؟، اکنون نیز ، جناب موسوی ، عضو وزارت خارجهٔ‌ایران می فرمایند ، بگذارید ، هر چه میخواهند ،تحریم کنند ، البته صدای ایشان از جای گرم بیرون می آید ، چونکه مشکلات روزمره ،و سختی معیشت ندارند تا بدانند همین تحریمها پدر جد مردم ایران را در آورده ؟ و عزت ،و غرور ،و شرف مردم برای تامین معیشت نابود گردیده ؟ یقینا ایشان نمیدانند ، پنیر کیلویی پنجاه هزار تومان یعنی چه ؟‌ گوشت کیلویی صد ،و ده هزار تومان برای ایشان مفهومی ندارد ،و پیاز ،و سیب زمینی ،و رب گوجه فرنگی که میشد بان ، شبه آبگوشت ، بی گوشت درست کرد را نمی فهمند ؟،، آری بگذارید هرچه میخواهند تحریم کنند ، آیا اینگونه صحبت کردن ،‌آشنا به نظر نمی آید ، ،،‌بگذارید آنقدر قعطنامه صادر کنند تا قعطنامه دانشان پاره شود ، اینها کاغذ پاره هایی بیش نیستند ، آیا بیاد دارید این بینات ، مقام ریس جمهوری محترم جناب محمود احمدینژاد را ؟‌ آیا هر چه مردم ایران میکشند ،از دست همین ، کوتوله های سیاسی نمیباشد ؟،، آیا جناب آقای موسوی حاضر هستند مانند یک بازنشستهٔ‌سالمند که اکنون بزرگ خانواده است ،و دارای داماد ،و عروس ،و ،نوه میباشند ، با ماهی ۲/۷ میلیون زندگی کنند ؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آفرین هموطن . . .

دردی داریم که اگر فریادش بزنیم ، درد دارتر می شویم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مشکل بسیاری از مسئولین محترم اینست که واقعیات را نمیبینند،یا تشخیص نمیدهند،لذا اوضاع همین میشود که ملاحظه میشود.
بخدا دزد خانه ما را برد و نیروی انتظامی بارها رفتم ولی دست از پا درازتر برگشتم اصلا جواب گو نبودند .ولی اگر دختری در پارک اب بازی کند این بلا را سرش می اورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بهتر این اراذل باید جمع شن
کجای دنیا به تذکر پلیس بی اعتتنایی می کنند و به پلیس بی حرمتی میکنند کجای دنیا؟؟؟؟
همین هایی که دم از دفاع از دختر قانون شکن می دهند حتی نمایندگان مجلس چرا نمی گویند ان خانم از قانون سرپیچی کرده فقط می گویند پلیس این کار را کرده -مگه پلیس خودش رفته بلکه به درخواست مردم بوده - مقصر پلیس نیست بلکه اگر با قانون شکنان برخورد جدی بشود دیگر کسی به خودش جرات نمی دهد قانون را زیر پا بگذارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چنان از شهروندان میخواهید که ما هر چه و هر نطری را تبدیل به قانون کردیم مردم موطف هستند صبح سرشان را پایین بیدازند و قبول کنند . هر قانونی باید دلیل و منطق عقلی و تجربه و علمی باشد . از فردا قانون وضع شد مردها و شما ریش کمتر از نیم متر تو خیابان افتابی نشوند شما قبول داری . لباس عربی اجباری شد میپوشی . موی سرت را تا ته تیغ بزنی اگر نزنی نباید تو خیابلن بیایی . هکی رد میشه باید جلوی پلیس تعطیم کند . وووو و آیا شدنی هست . این حجاب اجباری یک ابزار فشارتعریف شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فعلا رای مردم از همه چی مهمتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
احسنت . چطوره همه رو اعدام کنیم و خلاص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کجای دنیا به خاطر تفریح و آببازی مردم را بازداشت می کنند؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این‌مواردی که پلیس انجام‌میدهد اصلا جرمی مرتکب نشده بلکه به پلیس گفته شده روسری بر سر زنان نبود دستگیر کنید چند روز دیگر میگویند چادر بر سر نبود دستگیر کنید بعد استین کوتاه مردان را دستگیر کنید . تازه فهمیدم روحانی بنده خدا درست گفته بود که خیابانها را میخواهند دو طرفه کنند . معازها و نانوایی ها و اتوبوس ها و تاکسی ها مردانه و زنانه کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
همچی صحبت از قانون شکنی میکنی انگار قتل کرده،یا معادل آن.این یک دختر نوجوان 15 ساله بوده که آب بازی میکرده،حجاب هم نداشته.انوقت پلیس ،او را به زیر لگد گرفته.
تمام انچه از این بهاری و غیره بهاری انتظار دارید رو می توانید در این بنر ببینید . ببینید توهم تا کجا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
وقتی کار به دست افراد ناکارامد بیفته ،امور روبراه نمیشود.
لطفا اونایی که بعداز خروج ترامپ از برجام چشماشون از خوشحالی برق میزد ٬ حالت طلبکار نگیرن
ایران تنها کشور دنیا است که هر چیزی در ان تبدیل به یک بحران می شود حتی یک اب بازی کودکانه . فقط اگر پسرتون سیگاری شد و شما بزنی تو گوشش قطعا سیگار رو ترک نمی کنه نهایت جلو شما نکشه به همین ترتیب بیحجابی .
اینهمه که گفته می شود پهباد آمریکا را زدیم، درست ولی هیچ وقت نگفتید پهپاد اطلاعاتی ذی قیمت را هم منتقل کرده بود؟ اون تبلیغات, آدم باورش میشه اون پهباد اومد و فورا همه چیز رو فهمید و حتی تعیین کرد سد فلان چند لیتر آب داشتند یا در فلان پادگان چند نفر نیرو بودو...خدا را شکر کرد سرنگونش کردیم ولی آیا اطلاعاتی رو هم دزید یا نه؟
اقدامات و خدمات حاج حسن به ایرانیان:
ساندن قیمت پیاز به مرغ
رساندن قیمت مرغ به گوشت قرمز
رساندن قیمت گوشت قرمز به قیمت گوشی
رساندن قیمت گوشی به قیمت ماشین
رساندن قیمت ماشین به قیمت خونه
رساندن قیمت خونه به قیمت کارخونه
خود شما و کبعضی همراهان شما هم شش ساله برای ما مثل زن بابا بودند
آقای روحانی هنوز بعد از گذشت چند سال ،به رفتار آمریکا دلخوش است و می گوید از داخل نگذاشتند که بر جام نتیجه بگیرد، فکر می کنم آقای روحانی باید کمی وقت بگذارد و سریال گاندو را ببیند تا به اصل موضوع پی ببرد
اگر دولتمردان اينقدري به موردحجاب اهميت ميدادن به اختلاس ودزديها اهميت ميدادن ايران گلستان ميشد
در مقابل عروس چموش باید مادر شوهر اونو سرجای خودش بنشاند
چه جوریه تو کشورهایی که دم از آزادی و تمدن میزنند یا خانمهای باحجاب برخورد بدی می کنند کسی چیزی نمیگه و میگن قوانین کشورشونه.حالا ما که حجاب تو کشورمونم از قوانینه نباید با بدحجابی که چه عرض کنم دیگه رسما بی حجابی مطلق برخورد بشه . چرا خودمونو به خواب زدیم وضع پوشش چه دختر و چه پسر هر روز داره اسفناکتر میشه.
عزیزان و هموطنان بی خیال این مطالب ؛ برای ظهور آقایمان و مقتدایمان و منجی عالم بشریت دعا کنید. چه شیعه و سنی وچه مسیحی و کلیمی همه دعا کنید . ممنون
مطمئنن اگه امام زمان ظهور كنه ، اجازه ميده برخی جايي كه هستن بمونن ؟
الان 8 سال ضبط من را جلوی چشم پلیس بردند هنوز دزده را پیدا نکردند
در تاریخ عوامل تضعیف دولت ها عبارت بودند از دشمن خارجی ناکارامدی مسئولان داخلی و نارضایتی مردم
شما که می گفتید ما تحریم ها را دور می زنیم پس چی شد؟. تحریمها به شما ربطی ندارد چون تاوانش را مردم میدهند وشما با مردم فرق دارید .
دکتر علیمحمدی حتما" با سهمیه وارد دانشگاه شده .
روحانی هم تمام ضعف هاش رو میخواد در تقابل و نزاع باجناح مقابلش به حاشیه براند و حواس ها را پرت کند که من معتقدم کاملا به این خواسته خود رسیده است و مردم ساده بازی میخورن تازه افتخار هم میکنن. واقعا برای همه متاسفم.
رابطه خانم روحانی با مادرش مگه چطوری بوده که این آقا اینجوری در مورد مادر شوهر میگه!!!؟؟؟؟
جناب آقای صادقی نماینده به اصطااح مجلس مثل حرف شما مانند مورچه ای ایست که بر روی پر گاهی بود که در برگه آبی شناور و فریاد می زد که دنیار را آب برده است لیکن واقعیت نداشت. تعجب است که هنجار شکنی یک دختر موجب خدشه بر اررزش های نظام نشده ولی برخورد و بازدارندگی ادامه هنجار شکنی او توسط پلیس با سوال از ناحیه شما مواجه شده مضوع چیست .انتخابات نزدیک است ؟؟؟
برجام، از قِبَل خودکامگی و پیمان شکنی دولت آمریکا بویژه شخص ترامپ و همچنین، بی صداقتی، تزویر و دودوزه بازی دُوَل اروپائی، در عمل شد: هیچ درازای خیلی چیزا
"محمود صادقی: رفتار مأموران نیروی انتظامی با دختر جوان، ناقض اصل کرامت انسانی است"

بر اساس عقل و علم در همه کشورها در صحنه میدانی حق با پلیس است. مردم باید کاملا به تذکرات پلیس گوش بدهند و عمل کنند و تمرد از پلیس جرم است. حالا که تمرد جرم است باید با مجرم رفتار مجرمانه کرد و با ناز و عشوه نمیتوان امنیت برقرار کرد. رئیس پلیس هم اشتباه کردن که زود حکم دادن. حتی اگر پلیس در صحنه به اشتباه عمل کند باید از او تبعیت کرد و بعدا اگر شکایتی هست توسط قاضی رسیدگی شود. چه معنی دارد که هرکسی به خود اجازه بدهد با پلیس درگیر بشود؟
خانم سیاوشی با موضع گیری امثال شما (که عمدتا برای جمع اوری رای است ) فساد اخلاقی واثار مترتب بر ان افزایش چشم گیری دارد لطفا از مراکز درمانی ووزارتخانه مربوطه بخواهید که فقط امار دختران الوده به ویروس HPV و سایر بیماری مقاربتی را به شما اعلام کنند اضمنا دختران الوده به مواد مخدر وسیگار ومشروب را بگگیرید واعلام کنید
حالااین بنرکجاش جنجالی بوده؟..
آقای روحانی برخی ها را به مادر شوهر تشبیه کردند ؟ دلخوشیهای زود گذر را نخواهید کسانی که با تجربه هستند بپسندند .
چرا باید مردم به خوشگذرانیهای پوچ و زودگذر امید داشته باشند ؟ شما و سایر مقامات سر کار آمده اید که مردم را با اینچنین مواردی زودگذر سر کار بگذارید یا برای سازندگی مملکت آمده اید؟
انبیاو امامان هم میتوانستند آینده نگری را با خوشی های زود گذر جایگزین کنند . اما آخرت مهمتر بوده یا دنیای زودگذر ؟
پایبندی به ارزشهای ماندگار و بهشت وعده داده شده بهتر از دلخوش بودن به مسافرخانه است .
اگر اینطور بود انبیاو رسل بهتر از هر کسی میتوانستند سختی هایی دنیایی را کنار بگذارند و مردم را به تحمل آنها برای پاداشی بزرگ تشویق نکنند . آیا روزه گرفتن و اعتکاف و تحمل سختی سفر حج و جهاد و مبارزه با نفس و... سختی ندارد؟ پس چرا باید این سختی ها را تحمل کرد؟ ذلت و تحمل زور و مبارزه با کافر و انتشار اسلام و تبری و تولی و... د راسلام سفارش شده . ما هم بر اساس همین آموزه های دینی نمیخواهیم با لذت بردن از خوشیهای زود گذر از بدست آوردن سعادت واقعی و آزادگی بدور بمانیم .
اصلا نهضت حسینی معنایش مگر همین نبوده ؟
البته در تمام دنیا کسانی که بر خلاف قوانین کشور رفتار کنند برخورد میشود اما معمولا برخورد با زنان را پلیس زن انجام میدهد
سالهاست برای حجاب تلاش کردید ولی موفق نشدید آیا در سوریه و لبنان و مالزی و دیگر کشورهای اسلامی چنین برخوردی با مقوله حجاب دارند مردم خمدشان انتخاب میکنند و از نظر اجنماعی موفق تر هستند اینکه به اینجارسیدیم مشکل سیاستهای مسئولان هست .
خدا نکنه جواد آقا رو تحریم کنن، جواد جون غذاهای ایرانی به ذائقه اش نمیسازه و باید مرتب بره خارج تو هتل های پنج ستاره غذا بخوره وگرنه مریض میشه.
قانونی که شما ازش دفاع مکیکنی خوبه که در همه زمینه ها اجرا شود نه فقط در مورد حجاب
پلیس فقط مداقع افکار یک اقلیت در کشور است
اقای صادقی وخانم سلحشور و 30نماینده وهیئت دلواپسان رای انتخابات :
هر وقت شماو خانواده هایتان امدند مثل تمامی مردم عادی و خانواده دار توانستید از اماکن عموی و فضای های تفریحی بدون هیچ معضل و مشکلی استفاده کنندان وقت بیائید و دل برای نوع برخورد و تنبیه با هنجار شکنان سخن بگوئید
شماها که در پوششی از هاله حفاظت و نظارت و ارامش و بدون دغدغه در این سوی و ان سوی به گشت وگذار هستید ودرد حریم شکننان و هنجارشکننا را نه درک ونه لمس میکنید حق ندارید تاکید میکنیم حق ندارید بخاطر دلواپسی های سیاسیتان وجناحتان سخن دراین رابط بگوئید
بعضی‌ها یک حالت مادر شوهری به خود گرفتند. نگذاشتند مردم لذت ببرندوشاد باشن. مثل اینکه یادت رفته بعد از اعلام برجام خیلی از مردم ساده توی خیابانهای تهران تا نیه شب با ماشین دور دور زدن با زدن بوق شادی کردنند .500 تومانی و1000 تومانی را بغل یک دلاری چسباندند به امید اینکه به قول اقای روحانی از فردای بر جام تمام تحریم ها لغو خواهد شد. ولی نامردا امریکا از فرداش تحریم های را اضافه کرد. 1000 تومانی که مساوی یک دلار نشد هیچی نزدیک بود بشه20 هزار . خدا پدر اقای همتی را بیامرزه نذاشت یک دلار شد 13 /14 هزارتومان
با سلام، درخصوص متن پس لرزه های تحریم باید بگویم که امریکا این نوع تحریم را به شکلی تنظیم وتعیین نموده که از نظر حقوقی وبین المللی کاملا ظاهری وبدون اجرا باشد،این حرکت امریکا به خواسته خود نوعی نمایش است،امریکا به خوبی میداند اثر جنگ روانی خصوصا مندرج در مطبوعات اثرات بیشتری در بین ملل کشورهای مسلمان منطقه دارد،او با این نمایش درصدد براورد ضریب بازتاب رفتاری مسلمانان منطقه خاور میانه است
جالبه از اون بالای کامنت ها نگاه کنید یه ناشناسه ..که البته گاها با یه اسم دیگه هم میاد ... فقط روی کامنت هایی که مثبتش بالاست و مثل خودش تند رو نیست .. کامنت های مزخرف میذاره ... موندم چه تلاشگر هم هست .
آقای روحانی این الفاظ (مادرشوهر)در شان مقام ریاست جمهوری نیست شفاف صحبت کنید مخاطبین شما میپرسند مادرشوهر یعنی چه. اینجا کی شوهره کی مادر شوهره.کیهمسره .شما تحصیلکرده هستید وحقوق بین الملل خوانده اید بهتر نیست با دیالوگ قوی وعلمی با دنیا ومسولین خودمان صحبت کنید .سطح مقام شما کم نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
معلومه مادر شوهر ، کیه ؟ شنونده باید عاقل باشه
آقای صادقی رای جمع کردن راههای دیگری هم دارد به خاطر دنیای دیگران آخرت خودت را خراب نکن نیروی انتظامی کاری نکرده دختران بی حیا هستند که نظم عمومی را بر هم زده اند دفاع از نیروی انتظامی وظیفه همه ماست کسی که هنجار شکنی می کند مصر است کسی که به حقوق دیگران احترام نمی گذارد مقصر است نه کسی که ضامن اجرای قانون است
خلاسه انکه وجهه عمومی پلیس را در ایران با این کارها قشنگ ازبین بردند
با اعمال بد ما ظهور به تعویق می افتد برجا وغیر برجا م ندارد وقتی اکثر مردم اماده ظهور باشم نوکر شرق ،غرب نباشند
دمکراسی در انگلیس بسیار خوبست و آقای مهاجرانی در آنجا،ضمن کار و تحصیل و استفاده از امکانات آن کشور مشغول اعلام نظر کردن بر علیه سیاستهای آمریکا و انگلیس و غیره میباشند.ضمنا از وقتی که رفته اند دلشان برای ایران تنگ نشده و سر هم نمیزنند.این از مزایای دمکراسی غربی است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار