بازدید 10163
۱

مذاکره نهایی پرسپولیس با سرمربی کرواسی درترکیه

کد خبر: ۹۰۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 23 June 2019

فردا ایرج عرب به ترکیه می‌رود تا با گزینه نهایی قرمز‌ها یعنی چاچیچ مذاکره کند و احتمال دارد تا او نیز مثل برانکو قرارداد خود را در کشور همسایه ترکیه به امضا برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، چاچیچ ۶۵ ساله از ۲۳ سال قبل کار مربیگری را استارت زد و برخلاف دوران بازی، روز‌های بسیار خوبی را در پست سرمربیگری سپری کرد. او در تیم‌های مشهور لیگ کرواسی یعنی اینتر زاپرشیچ، لوکوموتیو، دینامو زاگرب و... مربیگری کرد و موفق شد در سطوح مختلف لیگ کشورش، قهرمانی را تجربه کند. آنته چاچیچ همچنین در سال ۲۰۱۲ موفق شد با دیناموزاگرب در لیگ کرواسی دبل کند.

مذاکره نهایی پرسپولیس با سرمربی کرواسی درترکیه

آخرین دوره مربیگری چاچیچ در تیم ملی کرواسی رقم خورد. پس از اخراج نیکو کواچ، چاچیچ جای او را در تیم کرواسی گرفت و موفق شد به یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کند. کرواسی با چاچیچ موفق شد در جام ملت‌های اروپا اسپانیا را شکست دهد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی برود، اما در مرحله یک هشتم نهایی کروات‌ها مغلوب کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نکته قابل توجه درباره این مربی صاحب سبک این است که او هیچگاه در فوتبال آسیا مربیگری نکرده و خروجش از اروپا به کار در تیم ملی بزرگسالان و جوانان لیبی مربوط می‌شود. حالا باید دید پس از ناکامی در عقد قرارداد با یحیی گل محمدی و طرح گزینه‌های مختلف، آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند با این مربی کروات کهنه کار، باتجربه و پرسابقه قرارداد ببندند یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هیچ آدم عاقلی توی این شرایط با ایران قرارداد نمیبندد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار