بازدید 5306
در صورت نداشتن پیشنهاد اروپایی، آقای گل برمی‌گردد

مهدی طارمی در آستانه توافق با پرسپولیس

کد خبر: ۹۰۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 23 June 2019

مهدی طارمی بعد از سپری کردن یک فصل و نیم در الغرافه قطر حالا با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای حضور مجدد در پرسپولیس شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، طارمی که از سال گذشته با پیشنهاد مسئولان پرسپولیس و برانکو برای بازگشت به جمع سرخپوشان روبه‌رو شده بود به دنبال لژیونر شدن است و قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد. مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران اولویت خود را برای بازی کردن در لیگ‌های اروپایی عنوان کرده و حتی به دنبال این درخواست پیشنهاد‌هایی از لیگ بلژیک، یونان و یکی دو کشور اروپایی دیگر به دست این بازیکن رسیده است، اما طارمی هنوز نظر نهایی خود را اعلام نکرده و منتظر روز‌های آینده است.

در صورتی که طارمی به هر دلیل به تیم‌های اروپایی نرود گزینه او بازگشت به ایران و حضور مجدد در پرسپولیس خواهد بود تا بعد از فرشاد احمدزاده او هم دوباره لباس پرسپولیس را بر تن کند. مسئولان پرسپولیس حتی مذاکراتی را با طارمی آغاز کردند، اما آن‌ها هم منتظر روشن شدن تکلیف این بازیکن هستند هر چند که این بازیکن بار‌ها نشان داده تصمیمات غیرقابل پیش‌بینی می‌گیرد و شاید به زودی دوباره با پیراهن سرخ پرسپولیس در لیگ برتر به میدان برود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر