بازدید 4120

یونتووس با خرید دی لیخت و رابیوت، بی خیال پوگبا شد

کد خبر: ۹۰۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 23 June 2019

جذب دی لیخت و رابیوت، مانع از تلاش یوونتوس برای خرید پوگبا می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از هفته‌ها کشمکش به نظر می‌رسد بالاخره مقصد دی لیخت مشخص شده است. رسانه‌های معتبر در ایتالیا و هلند مدعی هستند این ستاره جوان هلندی حالا یا پیشنهادی خوب از یوونتوس مواجه شده و ترجیح می‌دهد راهی این تیم ایتالیایی شود.

بعد از لینک شدن به بارسلونا، پاریسن ژرمن و منچستریونایتد در یک ماه گذشته، حالا یوونتوس در آستانه جذب این ستاره هلندی با مبلغ ۶۲.۵ میلیون پوند است. قرارداد او با این تیم ایتالیایی، ۵ ساله است و دی لیخت سالیانه بین ۱۳ تا ۱۷ میلیون پوند دستمزد می‌گیرد.

اما خرید این جوان با قیمت ۶۲.۵ میلیون پوند، به معنای پایان علاقه یوونتوس به خرید پوگبا است. در شرایطی که پوگبا تمایل زیادی برای ترک یونایتد و پیوستن به یکی از دو تیم رئال مادرید و یوونتوس نشان داده است، ولی خرج بیش از ۶۰ میلیون پوند برای خرید یک مدافع به معنای آن است که یوونتوس برای توازن هزینه‌های خود در این تابستان، قرار نیست بودجه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون پوند صرف خرید پوگبا کند. چرا که یونایتد برای فروش این ستاره خواستار رقمی در حدود ۱۵۰ میلیون پوند است.

در عین حال یوونتوس به جذب یک هافبک دیگر نزدیک است که می‌تواند گزینه‌های ارزان و مناسب برای تقویت خط هافبک باشد. آدریون رابیوت بازیکن آزاد است و می‌تواند به صورت رایگان با یوونتوس قرارداد ببندد؛ و اکنون بیش از هر تیمی به یوونتوس نزدیک شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر