بازدید 2417

دمای هوای کشور در هفته آینده افزایش می یابد

کد خبر: ۹۰۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 21 June 2019

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه ۲ تیر تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش دما به ویژه در نیمه غربی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مهر، احد وظیفه گفت: برای امروز جمعه ۳۱ خرداد در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل، دامنه‌های شرقی البرز در استان‌های مازندران، سمنان و گلستان افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است.

وی همچنین اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز (۳۱ خرداد) شرایط برای افزایش ابر و رگبار و رعد و برق مهیا می‌شود. در روز شنبه اول تیرماه نیز بارش‌های پراکنده در استان گلستان، ارتفاعات استان سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان دور از انتظار نخواهد بود.

وظیفه افزود: طی دو روز آینده، در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب استان‌های سمنان، تهران، قزوین، البرز و برخی مناطق استان‌های قم، اصفهان و یزد در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج است.

وی با اشاره به اینکه امشب هوای تهران صاف تا کمی ابری خواهد بود، گفت: آسمان تهران فردا اول تیر صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات همراه با وزش باد است. دمای تهران در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید. همچنین پس‌فردا (۲ تیر) آسمان پایتخت همچنان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز به ۳۸ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر