بازدید 11641

غرق شدن راننده جت اسکی در دریای مازندران

کد خبر: ۹۰۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 20 June 2019
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان عباس آباد (مازندران) از غرق شدن راننده جوان جت اسکی بدون جلیقه نجات به دلیل واژگونی در ساحل ورودی کلارآباد این شهرستان خبر داد.

احمد نهاوندی عصر روز چهارشنبه به ایرنا گفت: عصر امروز دستگاه جت اسکی با ۲ سرنشین در حال حرکت در دریا در پلاژ طرح خصوصی شهرک آبادیس شهر کلارآباد در خارج طرح و منطقه ممنوعه واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده این جت اسکی که "م - م. " جوان ۲۶ ساله اهل چالوس بود بدون جلیقه نجات داخل آب افتاد و غرق شد.

وی تصریح کرد: برغم جستجوی تیم‌های مختلف هلال احمر و اهالی منطقه به دلیل طوفانی بودن دریا جسد وی تاکنون پیدا نشده و عملیات جستجو در منطقه همچنان ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان عباس آباد همچنین افزود: در این حادثه مسافر ۲۸ ساله این جت اسکی که جلیقه نجات پوشیده بود نجات یافت.

کشف جسد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عباس آباد اعلام کرد: جسد راننده جت اسکی که عصر امروز در خارج از طرح سالمسازی دریا در کلارآباد غرق شده بود، دقایق پیش پیدا شد.

احمد نهاوندی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکر بی جان این جوان ۲۶ ساله چالوسی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.

عصر امروز یک دستگاه جت اسکی با ۲ سرنشین در حال حرکت در دریا در پلاژ طرح خصوصی شهرک آبادیس شهر کلارآباد از توابع عباس اباد در خارج از طرح و منطقه ممنوعه واژگون شده بود.

وی افزود: جت اسکی حامل این دو جوان در برخورد با امواج دریا واژگون شد و راننده آن به دلیل نداشتن جلیقه نجات غرق شد و مسافر ان در حالی که جلیقه بر تن داشت نجات یافت.

براساس امار مستند از ابتدای فصل شنا تاکنون ۳ نفر در دریای خزر محدوده ساحلی شهرستان عباس آباد در غرب مازندران غرق شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی