بازدید 4080
از زبان صنیعی فر اعلام شد؛

ماجرای اختلاف بین دو مالک باشگاه نساجی قائمشهر

کد خبر: ۹۰۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 19 June 2019

یکی از دو مالک باشگاه نساجی قائمشهر درباره دلیل اختلافات بین او و شریکش در این تیم مازندرانی لب به سخن باز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، صنیعی فر در پاسخ به این سوال که آیا مشکلش با حدادیان حل شد یا خیر؟ گفت: هر کسی ممکن است حتی با برادرش و یا دوستش مشکل داشته باشد. متاسفانه آقای حدادیان کمی از من ظریف‌تر هستند و شاید این اتفاق باعث شد تا حرف‌هایی به وجود بیاید وگرنه بحث ما این بود که با هم در نساجی حضور داشته باشیم. حدادیان هم فشار‌هایی را از طرف افراد خاص متحمل می‌شد که این افرادی که می‌گویم در اطراف نساجی می‌چرخند.

صنیعی فر تصریح کرد: اصلا من بد هستم، ولی مثلا تیم امید ما به اردو رفته و ۳ روز همه امکانات را داشته و صنیعی فر یادش رفته پول اتوبوس تیم که ۷۰۰ هزار تومان می‌شود را بدهد، آقایی که دلت برای تیم می‌سوزد شما لطفا دست داخل جیبت کن و پول اتوبوس تیم را بده، نه اینکه عکس و فیلم آن را بگیری و به سایت‌ها بدهی و یا رضا حدادیان را بکوبی.

وی در خصوص اینکه حرف وی ممکن است معرفتی درست باشد، ولی از نظر حرفه‌ای درست نیست گفت:متاسفانه کسی از نظر حرفه‌ای حرف ما را گوش نمی‌کند. ما معرفتی می‌گوییم دوست عزیز باید به تیم استانت کمک کنی. شما متعلق به استان مازندران هستی من که مال آن استان نیستم. ما هم فقط نباید نوک بینی خودمان را ببینیم.

مالک نساجی در پاسخ به این سوال که مشکلش با حدادیان بر سر تیمداری چه بود گفت: متاسفانه دور و اطراف تیم ما افرادی بودند که یک چیزی به من می‌گفتند و یک چیز به رضا حدادیان. مثلا در ورزشگاه کارگران می‌خواستند زمین را غلتک بزنند و از اعضای تیم می‌خواستند که در یک زمین دیگر مجموعه تمرین کنند، اما به یکباره می‌شنیدیم همه جا پر شده که به نساجی زمین تمرین ندادند. چرا این مسائل اتفاق می‌افتاد؟ متاسفانه حواشی زیادی وجود داشت. شما دیدید که ما نه به پرسپولیس، نه به استقلال و تراکتورسازی در قائمشهر باختیم و پدیده را در آنجا بردیم و این نشان می‌دهد ما خوب کار کرده بودیم.

وی در خصوص اینکه در هر صورت مشکلات با شریکش نساجی را عقب انداخته است گفت:اینگونه نیست، ما با ۳ مربی ایرانی صحبت کردیم و حتی به نتایج خوبی هم رسیدیم. به دلیل شرایط اقتصادی خاص در ایران و با توجه به صحبت‌هایی که از فدراسیون برای انتخاب بازیکنان و مربیان ایرانی مطرح شد با گزینه‌های ایرانی صحبت کردیم.

صنیعی فر تاکید کرد: تیم ما از نظر پرداختی حدی دارد، زمانی که گولیسیانی را آوردیم دلار ۶ هزار تومان بود، ولی با پول امروز او می‌توانم ۵-۶ بازیکن ایرانی بگیرم. دوست دارم حداکثر تیم ما بومی باشد و حتی با مربیان هم در این زمینه حرف زدم. پتانسیل خوبی در مازندران هست، ولی سال‌ها است به آن توجه نمی‌شود. من دوست داشتم برنامه ریزی ۴-۵ سال آینده را انجام بدهم. ما در همه رده‌ها همه تیم هایمان را در لیگ برتر داریم؛ و آیا این رده‌ها حمایت نمی‌خواهد؟ اگر من در مازندران بگویم ما از فردا تست می‌گیریم قول می‌دهم هزاران نفر صف بکشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر