بازدید 4366
کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹

ونزوئلا با VAR برزیل را کشت! / پیروزی پرو بر بولیوی

کد خبر: ۹۰۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 19 June 2019

دو گل برزیل دربازی مقابل ونزوئلا توسط سیستم داور ویدئویی مردود اعلام شد تا طلایی‌پوشان در دومین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ مقابل ونزوئلا متوقف شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، روز پنجم مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹) با توقف تیم ملی برزیل همراه بود. در گروه A. رقابت‌ها، این تیم در جدال با تیم ونزوئلا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید تا در دومین گام خود متوقف شود. شاگردان تیته تا اینجای کار با ۴ امتیاز صدرنشین هستند. برزیل در این مسابقه دو بار دروازه ونزوئلا را باز کرد اما هر دو گل توسط سیستم VAR مردود اعلام شد! گل دوم در دقیقه های پایانی و روی فرار زیبای اورتون از جناح چپ و دریبل های زیبای او شکل گرفت اما داور بعد از پیام اتاق بازبینی ویدئویی ، به شکل عجیبی گل را مردود اعلام کرد.

در دیگر دیدار روز پنجم، تیم ملی پرو موفق شد با ۳ گل بر تیم بولیوی غلبه کند. گوئررو (۴۵)، فارفان (۵۵) و فلورس (۶+۹۰) گل‌های پرو در این بازی را به ثمر رساندند. پرو نیز با ۴ امتیاز و البته تفاضل گل کمتر همراه با برزیل در صدر این گروه قرار دارد و بازی سوم و رو در روی این دو تیم می‌تواند تعیین کننده باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار