بازدید 4257

ثبت نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

کد خبر: ۹۰۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 17 June 2019

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمید مهلت ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در سایت لبیک خبر داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مهلت ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در سایت لبیک تمدید شد، قرعه کشی ۳۰ خرداد انجام می شود و نتایج نیز یک تیر ماه از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین زمان ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد، ادامه داد: تا این لحظه ۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان برای سفر زیارتی عتبات عالیات ثبت نام کرده اند و ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان در این دوره اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ثبت نام بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت نام، یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل