بازدید 17624
در روز اعلام دومین قهرمانی پیاپی سرخ‌ها در سوپرجام بدون برگزاری بازی؛

برانکو ایوانکوویچ خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیس شد / علی دایی یا افشین قطبی! کدام جرات می‌کند جای پرفسور بنشیند؟

برانکو همان زمان که کل اسباب و اثاثیه شخصی خودش و هموطنانش را بار هواپیما کرده و به کرواسی فرستاد، مشخص کرده بود که تصمیمش را گرفته و بعد از سه قهرمانی پیاپی تمایلی به ادامه کار در پرسپولیس ندارد. ناهنجاری های چندهفته پایان و موج اتهام های بی اساس رقبا ، درکنار بی پولی و ورشکستگی فوتبال دولتی در ایران، مرد کروات را برای این تصمیم مصمم تر کرد
کد خبر: ۹۰۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 16 June 2019

سرمربی موفق و کروات تیم فوتبال پرسپولیس، سرانجام پس از چهار فصل هدایت سرخپوشان و سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران، دوبار فتح سوپرجام و یک قهرمانی در جام حذفی که همگی زیر سایه یک صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا کارنامه درخشانی را برای او رقم زده، تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این باشگاه گرفت و حالا شرطی گذاشته است که بعید است در دو روز فرصت باقیمانده تحقق پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ تصمیمش برای کار در باشگاه دیگری که احتمالا الاهلی عربستان است، را گرفت و احتمالا بار دیگر بدون خداحافظی علنی در تهران ، فوتبال ایران را ترک خواهد کرد. با وجود اصرار و ادعای پیاپی مدیران ضعیف پرسپولیس که سالهاست خود را پشت نتایج شگفت آور و توان مدیریتی بالای برانکو پنهان کرده بودند، او امروز آن‌ها را از تصمیم نهایی خود مطلع کرد: «کار من در پرسپولیس تمام شده است.»

برانکو که در هفته های پایانی لیگ و پس از چندین بار نشست ویژه با اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس به صراحت به آنها گفته بود که از نحوه پرداخت مطالباتش راضی نیست و در پی آن چند نامه رسمی و معنادار نیز برای باشگاه و فیفا ارسال کرده بود، حالا به رغم اینکه یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است، با تکیه بر قوانین فیفا مبنی بر عدم دریافت بخشی قابل توجهی از قرارداد در موعد مقرر، اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش خواهد کرد.

زیانی که مستقیما به ضعف و عجز مدیریتی در پرسپولیس و مجموعه مدیران منصوب دولت در فوتبال ایران برمی گردد که به رغم دریافت آن حجم از درآمد و پاداش صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، زمینه ساز جدایی مهمترین عامل اوج گیری تیم شدند و حالا باید با خشم میلیون ها هوادار پرسپولیس مواجه شوند. شرط امروز برانکو، عادی ترین وظیفه یک باشگاه خرفه ای در قبال بازیکنان به خصوص مهره های خارجی اش است؛ او خواسته غیر از طلب هنگفت خودش، کل معوقه دستیارانش که یکی از آنها برادرش زلاتکو است را در کنار پول دو بازیکن کروات یعنی رادوشوویچ و بودیمیر پرداخت کنند. پولی که سر به فلک می کشد و با امروز و فردای مدیران پرسپولیس جور نخواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیس شد / علی دایی یا افشین قطبی! کدام جرات می‌کند جای پرفسور بنشیند؟

تعلل در واریز دستمزد میلیون یورویی با چه پشتوانه ای؟

برانکو که از هفته گذشته خبر آماده شدن بیش از یک میلیون یورو طلبش از پرسپولیس را شنیده است، بدون اینکه واکنشی به این پیام مدیران پرسپولیس بدهد راهی سفر تفریحی باواریای آلمان شد و به نظر می رسد بعد از یک هفته کلنجار با خود و مواجهه با تماس های متعدد مالکان متمول الاهلی عربستان، تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود. برخی از رسانه های نوشتاری ایران طی چند روز اخیر این واقعیت را اعلام کرده بودند اما بارها تکذیب مدیران پرسپولیس، اعلام قطعی این خبر را به تاخیر انداخته بود.

حالا دیگر فرقی نمی کند که پول برانکو را با چمدان برایش بفرستند، به وکیلش تحویل دهند یا اینکه تا اعلام یک شماره حساب ایمن صبر کنند. برانکو قید بازگشت به ایران را زده است و با دریافت تمام میلغ قرارداد فصل آتی اش هم برنمی گردد چرا که او نشان داده هیچگاه تصمیم حرفه ای اش را حتی با ریش سفیدی ها و پادرمیانی ها برنمی گرداند.

برانکو از چه زمانی تصمیم به جدایی گرفت؟

برانکو در روزهای بحرانی آخرفصل گذشته به این نتیجه رسید که تداوم حضور او در فوتبال متشنج، پراتهام، ورشکسته و بی پول ایران به صلاح خودش نیست و نیاز به محیط آرام تر و البته درآمد بیشتر در لیگی حرفه ای تر از لحاظ امکانات دارد. باشگاه پرسپولیس گرچه پول برانکو را جور کرد اما مشخصا توانایی تسویه حساب مالی با دستیاران هموطن برانکو را نداشت و تازه مبلغ نجومی قرارداد بودیمیر مهاجم کند کروات این تیم هم باقیمانده است که حالا او هم قطعا از پرسپولیس رفتنی شده است.

برانکو همان زمان که کل اسباب و اثاثیه شخصی خودش و هموطنانش را بار هواپیما کرده و به کرواسی فرستاد، مشخص کرده بود که تصمیمش را گرفته و بعد از سه قهرمانی پیاپی تمایلی به ادامه کار در پرسپولیس ندارد. از بین پیشنهادات، تیم الاهلی عربستان جدی‌ترین گزینه برانکو است، اما او از چین و قطر هم پیشنهادهای جدی دارد و اصلا مشخص نیست که سعودی ها در این رقابت جواهر کروات را به چنگ آورده باشند.

پرسپولیس؛ در بازار استخدام مربی

حالا پرسپولیس در حالی که رقبا دو هفته است که جذب بازیکنان را آغاز کرده اند و با شناخت سرمربی خود برای فصل بعد آماده می شوند، تازه باید وارد پروسه طولانی و سخت جذب سرمربی شود. چیزی که گفته می شود قبلا زمینه اش چیده شده و قرمزها با مربی به شدت متزلزلی همچون افشین قطبی قرارومدارهایی داشته اند. مذاکراتی که گفته می شود محسن خلیلی مامور انجام آن بوده و قطبی به شدت از آن استقبال کرده است. او هیچ شرط مالی برای پس گرفتن نیمکت پرسپولیس ندارد اما هواداران پرسپولیس، خیال پردازی های واهی این مربی مبنی بر اجرای فوتبال بین المللی را از یاد نبرده اند. همه وعده هایی که هیچگاه در زمین دیده نشد و تنها در حد کلام در دهان این مربی امریکایی ماند.

برانکو ایوانکوویچ رسما خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیس شد / علی دایی یا افشین قطبی! کدام جرات می‌کند جای پرفسور بنشیند؟

سپاهان با تمدید قلعه نویی چندین ستاره لیگ را صید کرده و آخر همین هفته تمریناتش را آغاز می کند. تراکتورسازی بعد از چندین هفته سرانجام دنیزلی را برگزید و سکان هدایتش را به دست این مرد معتبر فوتبال ترکیه داد. استقلال، استراماچونی را به تهران کشید تا رقیبی جدی برای فتح جام لقب بگیرد. پدیده یحیی را در مشهد نگه داشت و برای لیگ قهرمانان آسیا در حال تقویت خودش است و فولاد نیز با نکونام اصلا قابل چشم پوشی نیست و در این اوضاع و احوال می خواهد پرسپولیس تازه می خواهد برای آینده اش تصمیم بگیرد!

مشخص نیست پرسپولیس دست به سوی مربی خارجی دیگری می برد یا سراغ مربی داخلی را می گیرد؛ گزینه هایی نظیر علی دایی یا افشین قطبی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
بازار گرمی است
پاسخ ها
سیروان کردستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
پرسپولیس تیمی حکومتی با قهرمانی های فرمایشی بود و برانکو اتفاقا فهمید که امسال رسوایی جام های اهدایی وزارت تمام میشه و پرسپولیس باید بره پایین جدول. پس پیشدستی کردو رفت.
پروفسور را خوب اومدی، به هر حال خرج فوتبال کردن اشتباهه، بقیه ورزش ها را دریابید بیشتر برامون سود داره تا فوتبال
بنظرم تابناک کم لطفی کردی ما باید تشکر کنیم از مدیرانمون که انقد متبحرانه توانستند برانکو را چهار سال بدون پول و فشار مضاعف نگه داره... اصلا این قهرمانی و مدیون مدیران باشگاهیم...
خدا را شکر که برانکو رفت . پول بیت المال را حیف و میل کرد و با ناسپاسی رفت . امان از رانت و دلالی در پرسپولیس. دایی گزینه خوبیه.
اخر فراریش دادند. لعنت برسیاست که فوتبالم بهش اغشته شده .
اعلام قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام بدون برگزاری بازی خیییییلی عجولانه س. مثل سه بر صفر اعلام کردن سوپرجام جنجالی سال قبل سه روز قبل از تاریخ اعلام شده برا انجام بازی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
اگر راست میگن یک بازی بین استقلال با پرسپولیس ترتیب بدهند
چرا رفت
هم برانکو و هم قطبی به امید آن که بعد از کی روش مربی تیم ملی ایران قبل از بازی های جام جهانی 2022 شوند بودند . این واکنش برانکو در سر خوردگی در این موضوع بنظر می رسد.
بنده خدا فهمید دشمنای پرسپولیس انقد امسال گندشو در میارن حوصله سر درد نداشت
خوب کردی رفتی اقای برانکو امسال دیگه جام میگرفتی جونت در خطر بود چون بدجور میسوختن و البته سوختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
نه عزيزم.. فهميده گندش داره در مياد... بوي گند بلند شده گفت بهتره بزنم به چاك!!!! وگرنه كيه كه ندونه منهندسي بازيها و رشوه هزار تا كثافط كاري ديگه از كجا آب ميخوره.. جنابعالي هم بهتره خودتو به خواب نزني.. يه وقت ميخوابي خواب به خواب ميري!!!!!!!!
برانکو می خواست جانشین مربی با کیفیتی مثل کیروش شود(کیروش کیفیت خود را در کلمبیا یواش یواش نشان می دهد)وچون نتوانست حال ساز جدایی از پرسپولیس را می زند.
چجوری استقلال پول داشت 1.6 میلیون یورو با استراماچونی قرارداد ببنده ولی پرسپولیس با این همه قهرمانیو و بالتبع پاداش نتونست 700 هزار یوروی برانکو رو بده!!!
کدوم تیم حکومتیه؟؟ قراره قهرمانی ها با ضعیف کردن تیم قهرمان تقس بشه بین بقیه تیم ها؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
سوپاپ اطمينان... پرسپوليس
تا امسال بهشون گفتند دیگه امداد غیبی درکار نیست همه متوجه شدند و اعتراضها زیاد شده امسال خودتانید و فوتبال شجاعت قهرمانان همه بادش یهو خالی شد برانکو رفت بیراوند رفت بقیه هم میرن
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
معلومه حسابی بابت قهرمانی پرسپولیس، دشمنا آتیش گرفتن
زیاد برانکو را بزرگ نکنید. در ایران مربیان بهتری داریم‌. متاسفانه فرهنگ غلط ما خارجی را برتر از ایرانی میدانیم.
در این شرایط فعلی اصلا این موضوع ارزش این رو نداشت که یک مقاله برای اون نوشته شود
چرا برود همه جا که فغانی داوری نمی کند؟
بیخیال فوتبال پول بی زبون رو جاهای مهمتری باید خرج کرد.به نخبه ها برسید
پول مردم بیچاره، بیت المال و فوتبال مفت خور! میخوام صد سال برنگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
در کشورهای باصاحب که همه چیزشون درسته، بیش از این مبالغ خرج میشه و اقتصادشون هم درسته.
برانکو هیچ و دنیز لی لی ؛ خوراک خانه سالمندان هستند
هیچکدوم بدرد پرسپولیس نمیخورن قطبی که واقعا بیسواد دایی هم نمیتونه پرسپولیس رو قهرمان کنه
تابی پس فغانی چی؟برای کدام تیم مقابل سپاهان دقیقه ۹۰نقطه پنالتی نشان دهد؟
اگه گزینه جانشینی دایی جای برانکو خوب بود که همون چند سال پیش دایی یه کاری می کرد.
یعنی ضعف مدیریت مثل سرطان از نوع بدخیمش توی همه جای کشور رخنه کرده و بعید میدونم حالا حالا دست از سرش برداره. مثل خوره به جون کشور افتاده این ضعف. دیگه از لاپوشونی و یواشکی هم گذشته و علنی پسر و نوه و پسر باجناق و .... رو میارن میشونن روی صندلی مدیریت و مثل همین فروغی یه برنامه با 20 میلیون بیننده رو یه شبه فاتحه اشو میخونن و هیچکس هم حرفی نمیزنه.
نتايج برانكو در الاهلي، كيفيت و دانش برانكو رو نشون خواهد داد!! قاعدتا اگر الاهلي بتونه با برانكو موفق بشه نشوت دهنده قابليتهاي بالاي اين مربي و اگر نه... مشخص ميشه چه افتضاحاتي تو اون فدراسيون بي در و پيكر فوتبال ميگذره !!!!! پرسپوليسيهاي محترم و استقلاليهاي عزيز، زمان همه چيز رو نشون ميده..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر