ساندویچی با معرفت!

گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۹
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
احمد
| ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
الله وردی
| ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
A
| ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
چرا درخصوص معرفتش براي سرويس بهداشتي حرف نزدي؟ اونم لوس گري؟؟؟؟
کبیر
| ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دوست
| ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
واقعا که انسان های منفی نگر همه جا هستن.
حمیدخان
| ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس
| ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ولی حداقل تا چند وقت پیش که این به صورت پیش فرض همه رعایت میکردند و هیچ نوشته ای هم نبود و به صورت یک امر عادی حداقل توی شهر ما رواج داشت...
اگر به تازگی این روند عوض شده و برای یک لیوان آب هم که یکی بخواد از کلمن مغازه شون بخوره میخوان پول بگیرند باید به روند سقوط انسانیتمان بیشتر فکر کنیم







