بازدید 25808
هزار و ششصد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خیز احمدی‌نژاد برای کسب کرسی ریاست مجلس!/رفع پاره‌ای از محدودیت‌های ارتباطی محصورین/دردسر یک توافق جنجالی بر سر صندلی ریاست کمیسیون امنیت/نظر وزیر دولت اصلاحات درباره مذاکره با دولت ترامپ

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: علی مطهری خطاب به برادر میترا استاد: مراقب پرستوسازان باشید/عذرخواهی شرکت KBS کره جنوبی از ایران به خاطر کلیپ توهین‌آمیز/لاریجانی خواستار پیگیری موضوع مهمانی سفارت انگلیس شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 10 June 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
علی مطهری خطاب به برادر میترا استاد: مراقب پرستوسازان باشید

در پی اظهار نظر علی مطهری در خصوص اتفاقات پیش آمده حول خانواده محمدعلی نجفی، برادر میترا استاد طی یادداشتی خطاب به نایب رئیس مجلس خواستار عذرخواهی علی مطهری برای آنچه که وی پرستو نامیدن خواهر خود از سوی مطهری، خوانده، شد. مطهری در کانال تلگرامی خود در پاسخ به مسعود استاد نوشت:
جناب آقای مسعود استاد
با اهداء سلام، مطلب شما را خواندم. ضمن عرض تسلیت به جناب‌عالی و خانواده محترم به خاطر قتل فجیع خواهر گرامی‌تان، به عرض می‌رساند درباره آن مرحومه به عنوان یک فعال سیاسی دورادور مطالبی شنیده بودم و هیچ گاه تصور منفی از قبیل: پرستو بودن در خصوص ایشان نداشتم. آنچه من گفتم یک موضوع کلی بود نه صرفاً درباره شخص ایشان. به دو چیز استناد کردم، یکی تاریخچه‌ای از پرستو‌ها در جمهوری اسلامی که در آن ایام در رسانه‌ها منتشر شد و دوم سخن خود آقای نجفی که در مصاحبه با خبرنگاران گفتند مکالمات تلفنی من شنود می‌شد و برای آن مرحومه ارسال می‌گردید. از این دو مطلب یک مطلب کلی را نتیجه گرفتم که متأسفانه در کشور ما چنین پدیده‌ای وجود دارد و البته با اسلام که استفاده از وسیله نامقدس را حتی برای هدف مقدس ممنوع می‌شمارد سازگار نیست. مضمون حرف من این بود که قاعدتا عده‌ای می‌خواسته‌اند از آن مرحومه به عنوان یک ابزار برای اهداف سیاسی خود استفاده کنند، نه اینکه وی از ابتدا یک پرستو بوده است؛ بنابراین اینجانب هیچ نگاه منفی از قبیل: پرستو بودن نسبت به خواهر گرامی مرحومه شما نداشته و ندارم و در آن یادداشت صرفا تلاش برخی افراد برای استفاده از این پیوند مشروع در جهت هدف‌های سیاسی خود را گوشزد کردم. در پایان به جناب‌عالی توصیه می‌کنم مراقب باشید ابزار دست پرستوسازان واقع نشوید.

عذرخواهی شرکت KBS کره جنوبی از ایران به خاطر کلیپ توهین‌آمیز

شبکه تلویزیونی منتشر کننده کلیپی درباره دیدار ایران و کره جنوبی از فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی و هواداران آن عذرخواهی کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی اعتراض مدیریت تیم ملی فوتبال به تهیه کلیپ توسط شرکت KBS و اعتراضات صورت گرفته در این باره، این شرکت ضمن حذف این کلیپ در سایت خود، از فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان این تیم و همچنین هوادران تیم کشورمان عذرخواهی کرد.

لاریجانی خواستار پیگیری موضوع مهمانی سفارت انگلیس شد

رئیس مجلس از کمیسیون امنیت ملی مجلس خواست موضوع برگزاری مهمانی‌ها در برخی سفارتخانه‌ها را پیگیری کند. علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) گفت: متأسفانه در کشور ما برخی از سفارت‌خانه‌های خارجی مهمانی‌های مختلط برگزار کردند و در ماه مبارک رمضان مشروب سرو کردند. همچنین برخی از هنرمند نما‌ها در این مراسم شرکت می‌کنند که جای تعجب دارد. وی افزود: انگلیسی‌ها در شرایط کنونی از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند؛ لذا یک روز مراسم افطاری برگزار کرده و یک روز مهمانی مختلط می‌گیرند. ما از وزارت‌خانه‌های خارجی و ارشاد می‌خواهیم جلوی این هنجارشکنی‌ها را بگیرند. علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر از کمیسیون امنیت ملی خواست تا موضوع را پیگیری کند.

ذوالنوری: آقای روحانی! اگر می‌توانید یک ماه مانند سایر مردم زندگی کنید

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس جمهور شما وعده داده بودید که با مردم صادقانه رفتار کنید و بدانید که تعداد اساتید، کارمندان و شاگردان وزارت آموزش و پرورش حدود ۱۶ میلیون نفر و جمعیتی بیشتر از جمعیت برخی از کشور‌های اروپایی است. وی افزود: بر این اساس و به نظر شما آیا مردم این استدلال را می‌پذیرند که وزیر چنین وزارتخانه گسترده‌ای به احتمال نسیه نماینده شدن، نقدِ چنین وزارتخانه‌ای را رها کند و کاندیدا شود؟! نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: آقای رئیس جمهور آیا موافقت شما با استعفای وزیر آموزش و پرورش مشابه وزرای دیگر است؟ وی گفت: زندگی ابعاد مختلفی دارد که یک مورد آن خورد و خوراک آن است و خوب است که رئیس جمهور به مردم اعلام کند که یک ماه می‌خواهد مثل آنان زندگی و خورد و خوراک داشته باشد تا ببینیم که می‌تواند یک ماه دوام بیاورد.

خیز احمدی‌نژاد برای کسب کرسی ریاست مجلس

مثلث نوشت: «احمدی نژاد شخصیتی غیرقابل پیش بینی است»، این تحلیل را خیلی از صاحب نظران عرصه سیاسی درباره او بیان می‌کنند. روزگاری که در ریاست جمهوری بود، همه تلاش خود را به کار گرفت تا مجمع تشخیص مصلحت نظام حذف یا تضعیف شود، اما بعد از ترک پاستور، برخلاف تصور همگان عضویت در مجمع تشخص مصلحت نظام را پذیرفت و حضوری فعال از خود در جلسات نشان داد. در روز‌هایی که اصولگرایان و اصلاح طلبان برای انتخاب سرلیست تردید دارند و با وجود نام‌های متنوع، نتوانستند به اجماع برسند؛ احمدی نژاد می‌خواهد با نامزدی در رقابت سیاسی پیش رو بازی هر دو جریان را با چالش جدی مواجه کند. تصور او این است که با نامزدی و سرلیست قرار گرفتن از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس، شاید نتواند اکثریت کرسی‌های مجلس را به دست گیرد، اما این امکان را پیدا می‌کند که مانع ورود چهره‌های اصولگرا و اصلاح طلب به مجلس شود. سکوت این روز‌های او شاید آرامش پیش از طوفان است، طوفانی که دی ماه با آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس شروع می‌شود و در دوم اسفند آرام می‌گیرد.
 
رفع پاره‌ای از محدودیت‌های ارتباطی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد

برخی منابع خبری از رفع پاره‌ای از محدودیت‌های ارتباطی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داده‌اند. بر اساس این گزارش، زهرا رهنورد از این پس می‌تواند در صورت تمایل از تلفن همراه استفاده کرده و همچنین اعلام آمادگی شده تا محصورین بتوانند با نصب دستگاه ماهواره به برخی کانال‌های محدود تلویزیونی دسترسی داشته باشند. در همین راستا، خبرنگار جماران با پیگیری این خبر از نرگس موسوی، دختر نخست‌وزیر دوران دفاع‌مقدس از درستی آن اطمینان حاصل کرده است. / توییتر جماران

موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در تهران

نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر حیات شبانه در تهران در ۵ محور پایتخت از جمله میدان ولیعصرـ فاطمی، میدان قدس ـ. تجریش، صادقیه، نازی‌آباد و تهرانپارس اجرا می‌شود. اکنون اجرای این طرح به صورت آزمایشی انجام گرفته که نقاط ضعف و قوت آن معلوم شود؛ ساعت اجرای این طرح از ساعت ۱۱ شب تا ۳ بامداد در نظر گرفته است. پلیس با این موضوع موافق است و سردار رحیمی ۳ پیشنهاد پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی کامل در این زمینه داده است.

ذوالنوری: برخی مستقلین به ریاست من بر کمیسیون امنیت رای خواهند داد

مجتبی ذوالنور؛ کاندیدای ریاست کمیسیون امنیت ملی درباره رقابت در کمیسیون متبوعیش بر سر صندلی ریاست به خبرآنلاین گفت:کواکبیان می‌گفت: عزمم جزم است که برای ریاست کمیسیون کاندیدا شوم. اگر قرار باشد من و آقای بروجردی هر دو کاندیدا شویم عقل سلیم اقتضا می‌کند یکی از ما در انتخابات ثبت نام کند در این رابطه حرف و حدیث‌های پراکنده شده است، اما هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم. کسانی هستنند در میان مستقلین که به ریاست من به ریاست کمیسیون امنیت رای می‌دهند. آقای بروجردی اگر کنار برود مستقلین غالبا رایشان به بنده اضافه می‌شود طبیعتا اگر من نیایم رای اعضای فراکسیون ولایی به بروجردی اضافه می‌شود.

دردسر یک توافق جنجالی بر سر صندلی ریاست کمیسیون امنیت

رقابت بر سر صندلی ریاست کمیسیون امنیت ملی داغ شده است. کواکبیان با سندی که از ائتلاف جنجالی فراکسیون امید و مستقلین در دست دارد تاکید می‌کند باید ریاست کمیسیون در سال آخر به او برسد، اما این تردید وجود دارد که آیا بهتر نیست فلاحت پیشه که هم در این یک سال خوش درخشیده در این جایگاه ماندگار شود. با وجود اینکه برخی خبر‌ها حکایت از انصراف فلاحت پیشه از کاندیداتوری برای ریاست این کمیسیون دارد، اما جمال نوبندگانی در گفتگو باخبرآنلاین گفت: منشا این حرف و حدیث‌ها بحث‌هایی است که در فراکسیون امید میان فلاحت پیشه و کواکبیان وجود دارد. تا دیروز که من با فلاحت‌چیشه صحبت کردم چیزی درباره انصراف نگفت. جمالی درباره حضور ذالنوری نیز می‌گوید: ذالنور که تا دیروز می‌گفت: من حتما می‌آیم، اما آقای بروجردی هنوز تصمیم قطعی نگرفته بود و به نظر می‌رسید منتظر این است که ببیند چه کسی در انتخابات شرکت می‌کند.

کار بابک تختی از مدال‌های پدرش باارزش‌تر بود

عباس عبدی نوشت: این روز‌ها فیلم کوتاهی را دیدم از بابک تختی درباره قتل یا خودکشی پدرش مرحوم غلامرضا تختی که در این فیلم اعلام می‌کند بسیاری از افراد یک عذرخواهی به آقای ساعد، مدیر هتل آتلانتیک بدهکارند؛ هتلی که تختی در آنجا خودکشی کرد. اگر از بنده بپرسند بزرگ‌ترین افتخار و میراث تختی چیست باید گفت، بزرگ‌ترین میراث او چنین فرزندی است که حقیقت را قربانی منافع و دروغ نکرده است. فرهنگ زشت و مبتذل میراث‌خواری خانوادگی در ایران را کنار گذاشت و مثل خیلی‌های دیگر از پدرش امامزاده دروغین درست نکرد تا از این طریق نان بخورد. / اعتماد

اگر روزی عکس‌های مراسم سفارت انگلیس پخش شود، فاجعه خواهد بود!

کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بنده به عنوان عضوی از خانه ملت که از حضور برخی مسئولین در سفارت انگلیس به مناسبت تولد ملکه مطلع هستم به ویژه به همکارانم که یک بار فریب نظر کارشناسان وزارت خارجه را خوردند و در محفلی که محفل گناه و معصیت بود شرکت کردند هشدار می‌دهم در چنین مراسمی شرکت نکنند. محفلی که گوشت خوک سرو می‌شود محفل حرام است. عکس‌هایی که بنده از آن مراسم دیدم اگر روزی پخش و چهره این افراد در فضای مجازی معرفی شود فاجعه خواهد بود/دانشجو
 
نظر وزیر دولت اصلاحات درباره مذاکره با دولت ترامپ

یک فعال سیاسی گفت: وقتی آمریکا قلدری می‌کند و از موضع بالا فرمان مذاکره می‌دهد یعنی می‌خواهد ایران تسلیم شود. علی صوفی با بیان اینکه «در دیپلماسی مسیر خوبی را پیش گرفته‌ایم» اظهار کرد: پیش‌تر روال منطقی را حول محور مشترک منافع ملی در مذاکرات ۱+۵ طی کردیم که منجر به برجام و موفقیت‌های چشمگیری، چون لغو ۶ قطعنامه ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل بود. آن قطعنامه‌ها تهدید جدی و مجوزی برای حمله نظامی به ایران بود که از بین رفت. وی ادامه داد: علی‌رغم خروج آمریکا از برجام همچنان اعلام کردیم در برجام هستیم و خواهان پایبندی سایر کشور‌های عضو برجام به تعهدات‌شان هستیم. آمریکا به خاطر دشمنی‌هایی که با ما داشت علاوه بر خروج از برجام، تحریم‌هایش را با شدت بیش‌تری پیش گرفت؛ اما این بار تهدید‌ها و موضع گیری‌هایش پشتوانه اجماع بین‌المللی را نداشته است. وی گفت: بر اساس پیگیری اجرای تعهدات دیگر کشورها، ما باب مذاکره را هیچ وقت نبستیم؛ اما منطقاً نمی‌شد با کشوری که در زیر پا گذاشتن تعهدات بین‌المللی و خروج از برجام خیلی بی‌پروا است دوباره مذاکره کرد. تعبیر رهبری این است که آن‌ها روی نقاط قوت ما می‌خواهند مذاکره کنند، یکی از نقطه قوت‌های ما صنایع دفاعی و موشکی است. دیگری هم این است که آمریکا می‌گوید حوزه نفوذتان را در منطقه کم کنید. فراموش نکنیم این موضوعات به شدت ما را آسیب پذیر خواهد کرد.
 
افشاگری بعیدی نژاد درباره تلاش‌های مجازی منافقین

سفیر ایران در لندن با اشاره به مسدود شدن یک حساب کاربری فعال از سوی توییتر که همواره علیه ایران فعالیت می‌کرد نوشت: بررسی‌ها نشان داده است که چنین فردی وجود خارجی ندارد و این حساب توسط سازمان منافقین از آلبانی اداره می‌شده است. حمید‬ بعیدی‬ نژاد‬ در‬ کانال‬ تلگرامی‬ خود‬ نوشت: ‬ ‏بعد از تلاش منتقدین رسانه‌ای در افشای هویت ساختگی شخصی بنام حشمت علوی که مرتب در رسانه‌های متعدد آمریکایی بویژه فوربز مقاله می‌نوشت، توئیتر این حساب را به تعلیق در آورده است. بررسی‌ها نشان داده است که چنین فردی وجود خارجی ندارد و این حساب توسط سازمان منافقین از آلبانی اداره می‌شد. سفیر کشورمان تصریح کرد: سازمان منافقین امروزه عملیات نظامی خود را در مسیر جنگ رسانه‌ای تعریف کرده است و هزاران نیروی این سازمان با قوی‌ترین امکانات رسانه‌ای که توسط آمریکا و اسرائیل در اختیار این سازمان در آلبانی قرار داده شده است روزانه به نشر هزاران توئیت و دیگر مطالب در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند که هدف آنان براندازی و در همین چارچوب پروژه ناامید ساختن جامعه ایران است. این مطالب همه به نام اشخاص ساختگی صورت می‌گیرند که وجود خارجی ندارند. وی ادامه داد: یکی از وظایف ثابت این افراد ساختگی، حمله به حساب‌های شخصی شبکه‌های اجتماعی مسئولین است که با وارد آوردن شدیدترین تهمت‌ها و الفاظ زشت، سعی می‌کنند که به مردمی که به این صفحات متعلق به مسئولین نظام مراجعه کنند القا کنند که مردم هیچ اعتمادی به مسئولین و آینده کشور ندارند.
 
روحانی می‌گفت: مذاکره با آمریکا بنز سواری و مذاکره با اروپا پیکان سواری است

باقری گفت: تعبیر آقای روحانی این بود که مذاکره با آمریکا مانند سوار شدن بر بنز است، مذاکره با اروپا مانند پیکان و مذاکره با غیرمتحد‌ها مانند دوچرخه، خب حالا که اجازه مذاکره با آمریکا را نداریم با اروپایی‌ها مذاکره کنیم. وی افزود: برجامی که در تیرماه ۱۳۹۴ به توافق رسید، هیچ وقت به آن شکل در داخل ایران توسط هیچ مرجعی مورد پذیرش قرار نگرفت، به مجلس شورای اسلامی رفت و ۹ شرط روی آن گذاشتند، به شورای عالی امنیت ملی رفت و چندین شرط روی ان گذاشتند، خود رهبری هم علاوه بر تمام این‌ها شروط دیگری روی آن گذاشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱۵
در این چند سال بدجوری از ایران باختن و روی اوردن به فحاشی
پاسخ ها
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
آقای قدوسی سفارت یک کشورخاک یک کشوره
دوست دارندتوش اونجوری که میخواهندزندگی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اقا محمد
چطور وقتی در سفارت ایران در یک کشور دیگر بی حجاب می اید به رگ گردن خاک کشورتان برنمی
خورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
به امید رسیدن دکتر محمود احمدی نژاد به منصب ریاست مجلس
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
شنیدم روزنامه ای که پیشبینی کرده بود(و دوست داشت دلار بزودی ۳۰ هزار تومن خواهد شد از ارزون شدن دلار اظهار ناراحتی کرده و گفته دولت در نرخ ارز دستکاری میکنه؟!!عزیزم اون دلارهایی که خریدی بفروش تو اگه فکرت خوب کار میکرد تیراژ روزنامت بیشتر از ۵ هزار نسخه میشد
:)
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ناشناس 22:29 مطمیناً به سفارتخانه های ایران در کشورهای خارجی نرفته اید چون اگر رفته بودید اینگونه نمی گفتید.در سفارتخانه های ایران هیچ زن چه ایرانی وچه خارجی حق ندارد بی حجاب وارد سفارت شود و قوانین ایران در آن جاری وساری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
سه شنبه ۲۱ خردادساعت ۱۲:۲۰
یورو ۱۵۱۰۰
دلار ۱۳۳۰۰
قیمتها همچنان روبه بالاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
!!!!!!!ذولنور شما چی ایا مثل مردم زندگی کردااآ
احمدی نژآد روزی بیست ساعت کار میکرد ولی مردم نفهیدنش هرکی کمتر کار کنه بیشتر دوستش دارن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
کاش کمتر کار میکرد.بدبختیهای امروز هم حاصل همون سخنرانیها و کاغذ پاره خوندنهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ای کاش تمام دولت های ایراندبهدانداره نصف احمدی نژاد هبودندههبودندبرای مملکت کار کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ای کاش تما م دولت ها به اندازه نصف احمدی نژاد برای مروم کار کرده بودند واگر احمدی نژاد همین حلال هم بیاید کار آیی خیلی بیشتری از روحانی دارد درود بر او
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
زیاد سنگ‌احمدی نژاد به سینه نزن . برای اینکه در کشور ما چون ساختار سیاسی حزبی نیست آمدن و پست دادن به چنین افرادی در آینده خطرناک هست یعنی به بهانه رفع فقر و محرومیت وارد سیاست و ادراه کشور میشوند ولی بعدا ممکن هست کل سیستم دست این قشر بیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
آریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احمدی‌نژاد حقیقت را گفت و اصلاح طلبان و اصولگرا یان را منفعت طلب و قدرت طلب همچون دو تیغه قیچی بر گلوی ملت خطاب کرد،و بیان این حقیقت به حذفش منجر شد، زنده باد احمدی‌نژاد سردار شجاع ایران زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ایول به نویسنده کامنت اصلی
احسنتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
درود بر احمدی نژاد
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احمدی نژاد و وزیرش کامران دانشجو دانشگاه های بزرگ ایران را به خاک مذلت کشاندند . دانشگاه مثل نهال تناوری بود که الان به خاطر اضافه ظرفیت های بی رویه و چند برابری آن دوران دانشجویان بسیار ضعیف وارد شده و ضربه اساسی خورده است. وای برما که دانشگاه هامان را به جای پیشرفت علمی دچار پسرفتی کردیم که اصلاح آن دو سه دهه زمان می برد تازه آن هم اگر مسئولین بفمند و اقدام کنند و ظرفیت ها را معقول و به تعداد کم کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
امروز نوبخت در اخبار بصورت زنده در بزرگراه تهران و شمال میگفت که در این‌پروزه هزاران‌میلیارد در دولت روحانی خرج شده از رسانه ملی خواست عکس و فیلم بگیرید و به مردم اطلاع رسانی کنید . این کارها و ابن خرج ها ی که دولت فعلی میکند به چشم‌و گوش و چشم شما دیده و شنیده نمیشود چرا . یعنی هیچ دستاوردی نداشت هر ماه دادن بودجه برای راه و راه اهن خرج‌میکنند چطور متوجه نیستی .
شما که بعنوان نماینده ملت چرا پخش نکردی تا خانین به اسلام، ملت و نظام مشخص شوند به امید روز رسوایی آنها که با تساهل و تسامح عمدی اسلام مهدوی رو به انزوا و دنیای دوستی خودتان سوق دادید
احمدی نژاد، نورالهی است. امد احمدی نژاد چیره شدن نور بر ظلمت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
چماق احمدی نژاد و طرفدرانش به دلایل مخالفت سیاسی با ایشان هنوز مثل اینکه به ملاجت نخورده تا سر عقل بیایی که ایشان را در جایگاه قدوسی و نور قرار ندهی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
واقها احمدی نژاد نور الهی الست وبرای مردم خیلی کار کرد. آنچه که مملکت را نابود کر یکی دولت هاشمی ودیگری دولت روحانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
احسنت. واقعا همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
احمدی نژاد رییس مجلس بشه چکار کنه . روز شب کارش این باشه که به غربیها فحش و ناسزا بگه . یعنی تنش آفرینی جدید اینبار از دایره مجلس نه دولت . گروه احمدی نژاد همیشه از اول انقلاب برای مردم هزینه ساز بودند و هستند دوست بودن با کشورهای که بی خدا هستند فقط بخاطر سنگر مخالفت با عرب حتی دستاورد غربی . واقعا متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
وقتی همین‌که گفتی ایشان نور الهی هست یعنی تو هنوز تعریف از انسان بودن را خیلی آرمانی فکر میکنی که ملکه ذهنت شده این سخن شما یعنی هنوز چرخش قدرت را درک نمیکنی نور الهی ؟ شاید خیالاتی سیاسی شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خدا نگذره از احمدی نژاد و دار و دستش که کلی از این بلاهای فعلی مملکت بخاطر ندانم کاری ها ی آنهاست.
بزودی سال ۱۴۰۴ فرا میرسد،یادمان نرفته انیمیشنهای صدا و سیما که به پول امروزی میلیاردها تومان خرج شد تا وضع ایران در ان سال را به تصویر بکشد.مسئولین اگر یادشان رفته مردم یادشان نرفته قرار بوده در ۱۴۰۴ کجای منطقه و جهان باید می ایستادیم.بیصبرانه منتظر رسیدن انزمان هستم تا از مسئولین کشور بپرسم دقیقا ان تصورات و چشم انداز چه شد؟چقدر محقق شد؟چرا بیشتر ان تصورات در حد وهم و خیال باقی ماند؟و.‌‌‌...
پاسخ ها
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
نه عزیزم اشتباه شنیدی سال۲۴۰۴بوده
روکه نیست سنگ پاقزوینه
جالبه که همین برجام ده دقیقه ای در مجلس نصویب شد و اصولگراها کفتند با فشار لاریجانی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دروغ دیگران را مبنی بر تصویب " ده دقیقه ای" تکرار نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
حاجی جان نه ده دقیقه بلکه دهها ساعت بحث شد و فیلم بحث ها در رسانه ملی پخش شد . چرا الکی جو سازی میکنید چندین بار فیلم ها مخش شده حتی طرفین با هم جدل میکردند . افراد مانند پزشکیان و کوچک زاده وووو زاکانی وو بودند
بازی های سیاسی مجلس حنای بی رنگ این روزهاست.
آقای ذوالنوری خدا را شکر که از زمان روحانی بودجه شفاف شد ضمنا مثل بعضی از رفقای قبلی خوش خیالتان که واقعیت را با رای مردم دیدند روی انتخابتان حساب نکنیدکریمی قدوسی بالاخره کی می خواد حرف راست و حساب بزنه بعمر ما شاید قد ندهد در ضمن اقای باقری بله مذاکره با امریکا هنوز هم مثل بنز سواری است چون بعینه می بینید که با اورپا و بقیه در حد دوچرخه سواری است چون اقتصاد امریکا 75 درصد اقتصاد چهان است شما وضعیت سال 92 اقتصاد ما با خزانه خالی را فراموش کرده اید و ما ناچار بودیم مذاکره کنیم الان بعد از چند سال توانستیم ذخیره پولی داشته باشیم و از موضع بالا حرف بزنیم
۱ اقای ذوالنوری خود حضرتعالی نیز جدا از بقیه مسئولین نیستید.واعظ غیر متعظ نباشید و اول از خود شروع کنید و البته از جناب رییس جمهور هم بخواهید
۲جناب قدوسی اگز واقعا چنین عکسهایی وجود دارد مردم نامحرم نیستند‌.فاش کنید تا سیه روی شود هر انکه درو غش باشد
۳جناب بعیدی نژاد گیریم اکانتی مربوط به منافقین خائن مشغول توییت بوده.مبادا این باعث شود همه را به یک چوب برانید و به این بهانه چشم را بر انتقادات دلسوزان کشور به کاستی ها و مشکلات فراوان ببندید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
هر بار ادعایی کرده گفته سند دارم اما دریغ از. ارائه سند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
شما زندگی اقای ذوالنور رو دیدی ?
اسمش روش است روباه پیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مرگ بر انگلیس و شوروی و کوبا و چین
برای داشتن زندگی شاد تا میتوانید زاد و ولد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
یا ازدواج نکردی . یا چند تا بچه نداری . یا بپه هات ازدواج نکردند یا دانشگاهی نداری . خیلی دلت خوشه . از دل خوشی یه موقع منفجر نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اگر بدونی خرج یک خانواده ۵ نفره چقدر سخت شده فقط پول نان و پنیر و سبزی روزی سه وعده و پول اب و برق و گاز و تلفن یک خانواده ۵ نفره میدونی چند هست . میدونی اگر دانشگاهی در یک شهری دیگر با فاصله ۷۰۰ کیلومتر باشه و دیگری سرابز و دیگری بیکار و یکی هم در شرف ازدواج باشه یعنی چه . همین امروز دو تا کارت دعوت عروسی دارم میدونی اگر پول و کادو و لباس تمیز نداشته باشی حتی برای اهل خانواده یعنی چی .اگر نروی ناراحت میشن واقعا شرایط اصلا برای زندگی ایده ال مناسب نیست پول ها دوباره به جیب مردم پر کشید و رفت تا دوباره برگرده چند سال طول میکشه
فردا سه شنبه است
ما برای مجازات نجفی لحظه شماری می کنیم
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مجازات کجا بود.این آقا رو برای خراب کردن اصلاح طلب ها کار دارن. برگ برنده اصولگراهاست. اینو تا بعد انتخابات صدها بار تلویزیون نمایش خواهد داد.
محصورین کم جک بگو برادر
این کودکان کاغ، زنان خیابانی، بیخانمان ها، معتادین بیکارها رو هم ببرید حصر بلکه وضع زندگیشون خوب شه
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
حصر را کاملا بر دارید و اجازه بدهید مسلمانان با هم حد اقل صحبت کنند،برای همه خوب است.
اگر دچار بیماری های ژنتیکی مثل تالاسمی خفیف، کم خونی و ... هستید یا در نزدیکانتان افرادی با بیماری ژنتیکی وجود دارند و یا اینکه به بیماری های غیر قابل درمان مبتلا هستید نظیر سرطان، ایدز و ووو مسئولیت اخلاقی و وجدانی شما این است که زاد و ولد نکنید چون شما در مقابل فردی که به دنیا خواهید آورد مسئول هستید

نتیجه اشتباهات والدینمان شده الان ما، اما ما میتونیم شرایط رو بدتر از این نکنیم حداقل

به فکر نجات نسل بشر از نابودی نباشید چون ملیون ها نفر با امکانات کافی و در بهترین کشورهای دنیا این کار رو انجام میدن

مسئولیت شما در ایران فقط نجات خودتان است که به نظر من یک ماموریت غیر ممکن است
متاسفانه بعد از سه هفته از قتل ناجوانمردانه خانم استاد نجفی هنوز به دادگاه نرفته ما به آقای رییسی هنوز امیدواریم بدون شک اگر ایشان نبودند نجفی در عید فطر آزاد شده بود ولی این همه زمان دادن به یک قاتل درست نیست در صدر اسلام جنایتکاران فورا گردن زده میشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
در صدر اسلام انسان را گردن میزدند ؟ پس چرا شما ها اینقدر از عربستان انتقاد میکنید ولی در اینجا میگویید قاتل را گردن بزنند . شروع حرف شما درست هست ولی پایان حرف شما ارزش شنیدن ندارد . واقعا من هنوز نمیدانم تفاوت ها را پیدا کنم فرق ها چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
تو را باید برونسپاری کرد . تو با این حرف ها که میزنی با منطق خودت با خودت باید برخورد کرد
ماه کامل روشنایی فراوانی دارد و بسیار زیباست به خصوص در کوه لاکن هلال ماه روشناییی کمی دارد
اگربذارن مردم خسته ونا امید ازدولت روحانی قطعابهش رای میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ای کاش دولت روحانی هرچه زودتر ایتعفا می داد. ابن آدم مملکت را نابود کرد ول هم نمی کند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
به روحانی رای دادم که میر سلیم رییس جمهور نشود .به روحانی برای ارزانی رای ندادم چون انموقع نسبتا ارزانی بود . من به روحانی به چند تا شعار اصلاحات رای دادم . رای دادم که رقیب روحانی چند روز پیش گفتند از زنان و دختران مردم فیلم و عکس بگیرید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
درودبراحمدی نژاد سازش ناپذیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بتز هم بین شش نفر به روحانی رای خواهم داد . دلبلم این هست که ایشان نسبتا عاقل تر بودند . در ضمن در دو روز اخیر حرکات و سخنانی از طیف مقابل اصلاحات شنیدم و به این جمع بندی رسیدم که روحانی درست میگفت قرار بود و هست در ۱۴۰۰ وقتی کاندید جوان برنده انتخابات سد خیتبانها مردانه و زنانه شود حتی کوچه یا پل ها زنانه و مردانه شود . تاکسی مردانه و زنانه . فروشگاه زنانه و مردانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احمدی نژاد هم سازش میکنه منتها هنوز وقتش نرسیده . انموقعی که شرکت ما با دولار ۷ تومانی ساخته شده بود وقتی چوب حراچ بنام واگذاری میداد تعریف از باج نبود بلکه چوب حراج به اشنایان بود . به وقتش که بیاد سازش میکنه فعلا منافع سیاسی در میان هست
یادش بخیر سریال های دهه 60 و 70 صدا و سیمال همه در مورد زیبایی فقر و غناعت بود که چطور خانواده های فقیر شاد هستند اما خانواده های پولدار همه گرفتارب یماری های صعب العلاج و مشکلات
ما انتظار داریم روحانی یک روز مثل مردم زندگی کند
روحانی نمی تواند مثل یک کارگر زندگی کند
زیرا کارگر شب ها با بدنی پر درد و شکمی گرسنه می خوابد ول روحانی نمی تواند
او نمی تواند مثل یک معلم زندگی کند زیرا حقوق او تا یک هفته تمام میشود
روحانی مثل یک روستایی که رنج می برد نمی تواند زندگی کند
او حتی نمی تواند مثل یک بازاری زندگی کند زیرا نمی خواهد با مردم سر و کاری داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اینذدولت آقای روحانی کهدتاریخ از او نام نیکی نمی برد چون همهدخرابی مملکت از همین دولت است درذود بر دولتذذبهار کهدخدمت کرد
مهدی
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اختلاس ها بخصوص در دوران احمدی نژاد به اوج رسیده بود.
همه گناه ها را گردن یک نفر نباید گذارد.
یک چیزه جالبی که خیلی زیاد دیدم این بوده که اونهایی که حق دیگران رو میخورن و ظلم میکنن یا اینکه در کارشون کوتاهی میکنن در همین دنیا عواقب کارشون رو میبینن
کوسه از هواپیمای مسافربری بسیار کوچکتر است لاکن میتواند در آب شنا کند اما هواپیما نمیتواند این کار را انجام دهد
نوشته بود:
لاریجانی خواستار پیگیری موضوع مهمانی سفارت انگلیس شد.
من باور نمیکنم شما چطور؟
پاسخ ها
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
هیچ کس باور نمیکنه..
هر سال 1350000 نفر در جهان جان خود را به دلیل حوادث رانندگی از دست میدهند.

روزانه 3700 نفر در جهان جان خود را به دلیل حوادث رانندگی از دست میدهند.

با رعایت قوانین و استفاده از قطار به جای خودروی شخصی و اتوبوس برای مسافرت های بین شهری شما میتونید یک از این فوت شدگان نباشید
در حال حاضر با سونوگرافی و آزمایش های ژنتیکی به راحتی میتوان نقایص و بیماری های جنین رو در ماه های اولیه تشکیل اون تشخیص داد و از تولد کودک ناقص و بیمار به خصوص افراد دچار تالاسمی، هموفیلی، سندرم داون و .... جلوگیری کرد.

این آزمایش های معمولا گران هستند و خیلی از خانواده ها این ها را انجام نمیدن و بعدن ممکن دود اون به چشمشون بره

روش های پیشگیری از بارداری خیلی ارزان و ساده هستند اما نگه داری از یک کودک بیمار هزینه زیادی به خانواده تحمیل خواهد کرد و از همه مهمتر خود بیمار رنج فراوانی خواهد کشید که هیچ کس قادر به درک زجر این کودکان نیست و حتی من دیدم خود خانواده های آنها این فرشته های مظلوم را به مراکز نگهداری میسپارن و میرن دنبال زندگیشون.

امیدوارم اگر جهنمی وجود داره والدین این کودکان در بدترین جای اون قرار بگیرند و هرگز تا ابد از جهنم خارج نشن
ای خاک بر سر............... من!!!
وای چقدر دلم میخواد احمدی نژاد رئیس مجلس بشه. آن وقت چه شود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
خیلی خوب میشه . شش سال طرفدارانش اینقدر سماق مکیدند خسته شدند . دلت برای اینکه دنبال ماشینش تو هوای گرم بدو کنی لابد تنگ شده . دو ساعت سخنرانی اخلاقی بدهد اخر سر نتیجه اش این هست که فقط غیبت سیاسی ..
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اول باید نماینده بشود ،آیا رای کافی می اورد!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
تفکر احمدی نژادی خسته کننده هست . یعنی تفکرات اینجور افراد برای قشر خاصی در جامعه اقبال میشود . قشری از جامعه که به دلایل زیادی در ردهای پایین‌تر جامعه قرار دارند ایشان تزش این هست که از سرمایه دار بگیریم به فقرا تقسیم کنیم . اینقدر پول از ارباب بگیریم تا ارباب و کارخانه دار هم دوشیده شود مثل فقرا شود انوقت همه با هم برابر شویم . تز مفلوک ۸۰ سال پیش . بدون برنامه فقط شعار ارمانی
پارساباد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مسئله اینه که تمام قوانین فعلی کشور به نفع 4 درصد جامعه تنظیم میشه لذا هیچ ایرادی ندارد کسی بیاید رئیس مجلس و یا رئیس جمهور بشود و بخواهد به نفع 96 درصد جمعیت کار کند .
محمود فقط تو میتونی مارو با تصمیمات انفجاری وانقلابی که میگیری نجات بدی تو شایسته ریاست مجلسی تا قوانین ضد بشری تصویب شده را از بین ببری خصوصا قانون ضد مستاجر و سرمایه پرست مالک و مستاجر سال 1376 که خون مستاجرین را در شیشه کرده انهم در کشوری که شعارش حمایت از مستضعفین بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
خوب تشخیص داده ای تنها ناجی ملت ایران احمدی نژاد است می گویی نه امتحان کن.
علی مطهری باید از برادر مقتول عذر خواهی کند . برای اینکه در دادگاه باید این موارد مورد بررسی قرار گیرد . سخن مطهری از نظر حقوقی نسنجیده هست انهم قبل از اثبات جرم . در دادگاه صالح مطهری باید محاکمه بشه چون سخن ایشان بار حقوقی وحشتناکی دارد ‌ . مثل اینکه نزدیک قرن ۲۰۲۰ زندگی میکنیما
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دست بردارید دوست عزیز.اقای مطهری نقل قول اقای نجفی را مورد توجه و استناد قرار داده.هدف ایشان هم یک فرد خاص نبوده.هدف احتمال وجود چنین روشهایی هست که در دنیا هم برای ساکت کردن رقبای سیاسی بکار میرود و یقینا نباید در کشور اسلامی ما انجام بشود .بنابراین مساله عام را خاص نکنید بزرگوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اصلن مطهری فقط حرفی می زند که دیده شود
چقدر برای صندلی و رییس شدن با هم رقابت میکنند در صورتی شعارها برای خدمت بود . آیا با گفته ذالنور موافق هستید . یعنی واقعا برای خدمت کردن بمردم اینقدر برای کسب کرسی دست و پا میزنید . امان از کار سیاسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
تابناک باید ویدئو هشدار امام خمینی به مسئولین را که عیدفطر در سایت گذارده بود برای تک تک نمایندگان و مسئولین ارسال کند که عجیب بیانگر وضع این روزهای مسئولین است
انسان باید خیلی احمق باشد وقتی تابناک این فرصت را فراهم کرده که شما بیایید از مسئولین انتقاد کنید بیاید اینجا مزخرف بنویسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
فکر میکنی مشکلات مردم برای مسئولین اهمیتی داره؟
تصورم اینه که احمدی نژاد می خواهد گذشته خود را جبران کند اما چه فایده که مردم دیگر نه به اصول گرا نه اصلاح طلب اعتقادی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
جان؟! بله؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احمدی نژاد هم خود را نه اصولگرا میداند نه
.اصلاح طلب
کدام محصورین سبزها سال 88 ریختند در خیابان مردم بهشان محل نگذاشتند از مردم متنفر شدند بعد در انتخابات پیروز شدند و حالا دمار از روزگار مردم درآورده اند الان مردم مجصور این ها هستند نه آن سه نفر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
همین که الان از اصلاح طلبان انتقاد میکنی دستاورد و زحمات و هزینه های سیاسی و بدنی و مالی اصلاح طلبان هست در تز شما که اصلا محدکده انتقاد را با انتصاب افراد محدود کردید . یعنی هر چه فریاد دهرید بر سر منتخب خود ملت باید بکشید . دیروز سخن صفوی را در باب اشتباه مردم دیدی ؟ ایشان میگوید ما مقصر نیستیم مردم‌مقصر هستند واقعا مردم‌مقصر هستند ؟ مگر شما به مردم سواد سیاسی دادید مگر به مردم آزادی احزاب دادی که اینقدر ادعا داری
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
۲۲.۴۴
داداش دستت درد نکنه فیلتر شکنت رو خاموش کردی.امشب انگار فرانسوی زیاد بودیم تو هم که ماشالله به یکی دو نظر رضایت نمیدی .در ضمن دیشب کم فروغ بودی امارتو دارمها
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
هر شب نظراتی در مورد اقتصاد و سیاست وروابط خارجی بخصوص در باب عدالت و ازادی و دمکراسی در تابناک مینویسم . منتها تابی فقط ان بخشی که مربوط به چالشی هست را پخش نمیکنه بخش چالشی بالاتر از دولت و مجلس . شاید همین‌مقدار که درج‌میکنه ازش ممنون هستم ولی کافی نیست چون انتقاد به بخشی باید باشد که سیاست گذاری میکنند دولت سیاست گدار نیست مجری هست ی
اگه کسی از دوستان اطلاعاتش کامله توضیح بده: سفارت خانه هر کشوری در حکم خاک آن کشور هست و ربطی به آقای قدوسی نداره که سر سفره شون گوشت خوک میذارن یا کباب ایرانی.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
درسته ولی اگر نماینده مجلس سر اون سفره حضور داشته باشه کاملا بهش ربط میدا میکنه.اینجور وقتا میتونن اتش به اختیار از سر سفره پاشن.بعدشم چه سرو سری بین نماینده و سفارتخونه؟کیف انگلیسی؟بنظرم اقای قدوسی باید فاش کنه اسنادشو.البته اگر مثل دفعات قبلی خلاف نگفته باشه
هنوز از اون مناظره با احمدی نژاد داری میسوزی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ایشان فرد از ضعف سلختاری کشور و از فقر مالی و فقر سواد سیاسی مردم سو استفاده میکند . یعنی در این چهل سال حاکمیت باید سواد سیاسی مردم بیسواد را بالا میبرد . فقر فرهنگی و فقر مالی و بیکاری را حل میکرد تا در اینده تفکری مثل احمدی نژاد سو استفاده نکند . برای اینکه در سالهای دور تر برای کشور خوب نیست . رییس جمهور کشور باید اقتصاد دان و سیاستمدار . علوم سیاسی خوانده باشد و حقوق دان باشد . زبان بین المللی خوانده باشد . بصرف اینکه لباس کهنه و مندرس بپوشی شاخص خوبی نیست
متاسفانه هر چه می کشیم از عدم آگاهی خود و افرادی مثل آقای احمدی نژاد ی هاهستند که با اعمال پوپولیستی خودشان مملکت را به این شکل در آورده اند و بهتر است شورای نگهبان صلاحیت چنین افرادی را تایید ننماید
پاسخ ها
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
کاملا درسته...
آقای کریمی قدوسی عزیز شما نمی تونین به سفارت کشورهای دیگه تحکیم کنین که نمی تونند مراسم های مختلط برگزار کنند اما اینکه از مسئولین و یا هنرمندان و ... در این گونه مراسم ها شرکت کنند جای بحث داره و اونا نباید به همچین جاهایی برن. در کل سفارت هر کشور مانند خاک اون کشور محسوب میشه. همینطور که سفارت های ما در کشورهای دیگه مانند خاک ایران در نظر گرفته میشه.
درود بر احمدی نژاد و یارانش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مخصوصا یاران دربندش
باید در سفارتخانه ها گشت ارشاد مستقر کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ایول! خخخخخخخخ
احمدی نژاد تو یه مقطع قحط الرجال اومد و متاسفانه حضور افرادی مثل بقایی و مشایی اون بنده خدا رو تو تصمیم گیری ها دچار مشکل اساسی کرد.بروز جریان انحرافی و صحبت های خطرناکی مثل هاله سبز و ارتباط مستقیم با حضرت ولی عصر و خیلی مباحث دیگه نشون داد که دوران کاری ایشون زودتر از موعد به بازنشستگی رسیده.خوب یا بد خسته نباشه
راستی این اطلاعات رو که به شما میرسونه که همیشه تکذیب میشه ، ای کاش صدافت در زندگی جایگاهی میداشت
درود بر دکتر احمدی نژاد حامی محرومان و مستضعفآن!
انشالله حق بر باطل با آمدن دکتر احمدی نژاد پیروز می شود.
ان شاءالله احمدی نژاد رییس مجلس وریسی رییس قوی قضایه وروحانی وسط گیرخواهد کرد وجزبااستعفاءراهی درپیش رو نخواهد داشت.به امیدآن روز.
نه آقای روحانی ،ونه هیچیک از حکومتگران ،و نه هیچکدام از آن ۴٪ هایی که آقای قالیباف فرمودند ، یک ماه که نه ،حتی یکهفته نمیتوانند مانند مردم الخصوص سالمندان بازنشسته زندگی کنند ؟ ،
یا شما دیوانه اید .......یا ما .......................................
تابناک اگه یک روز علیه احمدی نژاد تیتر نزنه روزش شب نمیشه و احساس ناراحتی و پوچی می کنه....... در ضمن عمراً احمدی نژاد خودش رو با رفتن به مجلس سبک و محدود کنه....
روحانی با عملکردش کاری کرد که دیگه کسی به حصر میرحسین و کروبی فکر نمیکنه همه منتظر آمدن احمدی نژاد هستند حتی من که یک اصلاح طلب بودم
خلایق هرچه لایق ؟بیخودی خودتان را گول نزنید ؟اگر مرد عملید اقدام کنید
جای مردان سیاست بنشانید درخت که هوا تازه شود.
کلا این دولت همه قبلی ها رو هم روسفیدکردچه برسه به احمدی نژاد.
احمدی نژادباتمام خرابکاریهاش ...... کارامدتر بود نسبت به اینها!
آقای ذوالنوری نه شما نه اقای روحانی و خیلی ها مانند شما نمیتوانند مثل مردم عادی زندگی کنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر