بازدید 10148
۴

تذکر به ظریف و علوی درباره پارتی مختلط

کد خبر: ۹۰۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 10 June 2019
نماینده مردم محلات به اتفاق هفت نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح درمورد پارتی مختلط با حضور سفرای بعضی کشور‌های خارجی و تعدادی از افراد به اصطلاح هنرمند شدند.

به گزارش فارس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که با استعفای وزیر آموزش و پرورش مطالبات منطقی و به حق مادی و معنوی فرهنگیان به وادی فراموشی سپرده نشود.
 
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات به اتفاق هفت نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار صدور دستور سریع برای انتصاب رئیس سازمان تامین اجتماعی شدند.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات به اتفاق هفت نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح درمورد پارتی مختلط با حضور سفرای بعضی کشور‌های خارجی و تعدادی از افراد به اصطلاح هنرمند شدند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا در اعمال ضریب افزایش و تعیین حداقل حقوق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان برابر بند «ی» تبصره ۱۲ قانون بودجه مصوب هیات وزیران و بخشنامه‌های چهارم اردیبهشت ۹۸ وزارت آموزش و پرورش اقدام نشده است.

داود محمدی نماینده مردم قزوین به رئیس‌جمهور ضرورت پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی به منظور اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را متذکر شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر امور خارجه لزوم فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی در عرصه بین‌المللی و معرفی محصولات ایران برای رونق تولید را متذکر شد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود به رئیس‌جمهور درباره انتقال پسماند استان‌های جنوبی کشور به استان گیلان تذکر داد و عنوان کرد که این کار موجب لطمات جدی به صنعت گردشگری استان گیلان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴
نمایندگان مجلس باید درد ملت را درک کنند بیکاری و بدبختی جوانان را ببینند تورم سرکش و گرانی نابود کننده را ببینند سفره های خالی را ببینند
همین مونده در مورد سفارتها که خاک یک کشور محسوب میشوند تذکر بدهیم.چطوره گشت ارشاد براشون بذاریم.
شما قانون اجرا کنید چیکار ظریفدارید اگر سفیران انگلیس وکشورهای اروپایی خطا کردند با انها برخورد کنید
سفارت یک کشور جزو حیطه اون کشور محسوب میشه و هر کاری دوست داشته باشه تو اون می تونه انجام بده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان