بازدید 4012

اولویت ارسال پیامک سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

کد خبر: ۹۰۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 10 June 2019

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری گفت: خبرنگارانی که مشمول سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری می‌شوند در اولویت ارسال پیامک هستند.

به گزارش مهر، فرهاد خوانساری درپاسخ به این پرسش که هنوز تعدادی از خبرنگاران پیامکی درخصوص وضعیت طرح ترافیک خبرنگاری شان دریافت نکرده اند گفت: حدود ۱۰۰ پیامک هنوز از سوی مخابرات ارسال نشده است اما کسانی که دراولویت دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری بودند برایشان پیامک ارسال شده است.

به گزارش مهر، پیش از خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری از ارسال سه نوع پیامک برای خبرنگاران متقاضی دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرداده و اعلام کرده بود: براین اساس در گروه اول به خبرنگارانی که مشمول دریافت طرح ترافیک شدند، پیامکی ارسال می‌شود تا نسبت به پرداخت بهای خدمات و شارژ حساب شهروندی خود اقدام کنند که در پی دریافت این پیامک تردد این افراد در محدوده با تخفیف ۹۰ درصدی محاسبه خواهد شد.

وی با بیان اینکه گروه دوم دریافت کننده پیامک، خبرنگارانی هستند که مشمول طرح ترافیک شناخته شدند اما مدارک آنها ناقص بوده است. گفت: در پیامک ارسالی به این گروه تاکید خواهد شد که سهمیه آنها مشروط به تکمیل مدارک است و اگر در مهلت مقرر اطلاعات خود را تکمیل نکنند به آنها سهمیه داده نمی‌شود.

خوانساری با بیان اینکه مخاطب نوع سوم پیامک ارسالی، خبرنگارانی هستند که در سال ۹۷ سهمیه طرح ترافیک داشته‌اند اما در سال ۹۸ سهمیه به آنها تعلق نگرفته گفت: این افراد به محض دریافت پیامک دیگر در گروه سهمیه بگیران نیستند و تردد آنها با نرخ آزاد محاسبه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر