بازدید 4391

فدراسیون قسط اول قرارداد ویلموتس را پرداخت نکرد

کد خبر: ۹۰۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 09 June 2019

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد قسط اول قرارداد ویلموتس به دلیل مشکلات مالی فدراسیون پرداخت نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در خصوص اینکه ظاهراً توصیه‌هایی برای عدم استفاده از بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به باشگاه ها صورت گرفته بود، گفت: در جلسه‌ای که مسئولان فدراسیون با حضور وزیر ورزش داشتند توصیه این بود که تا آنجا که می‌شود باشگاه‌ها از بازیکنان خارجی استفاده نکنند. البته این فقط یک توصیه است و این را هم بگویم که ممکن است مجامع باشگاه‌ها خودشان تصمیماتی بگیرند. من مطمئن هستم ارز به راحتی به دست نمی‌آید که اگر این گونه بود فدراسیون فوتبال به مشکل نمی‌خورد.

تاج ادامه داد: همین حالا که با شما صحبت می‌کنم برای پرداخت قسط اول ویلموتس دچار مشکل هستیم، ولی این مربی نسبت به سرمربی قبلی ایران آرام‌تر است و تا الان اعتراضی نکرده است. ما هم به دنبال راهکار هستیم تا قسط اول او را پرداخت کنیم. توصیه فدراسیون فوتبال هم به باشگاه‌ها این است که اگر بازیکن خارجی می‌آورند بسیار خوب و باکیفیت باشد وگرنه مطمئن باشید برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی از نظر بانکی دچار مشکل خواهیم شد.

تاج در مورد تشکیل سازمان اقتصادی، گفت: من وقتی کاندیدا شدم گفتم که باید ۴ سازمان تشکیل بدهیم، در آینده سازمان اقتصادی حتماً شکل می‌گیرد که کار آن هم مستقل از فدراسیون خواهد بود و این سازمان باید در مواردی مانند انتقال پول بلوکه شده ما کار کند. ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد ما از حق پخش است و این در همه دنیا تضمین شده است. ما مثل تاکسی هستیم که ۶۰ تا ۷۰ درصد مسافرانش را باید مفتی ببرد. این تاکسی بالاخره می‌ایستد، ما ۷۰ درصد مسافران فوتبال را رایگان می‌بریم، اگر باشگاه‌ها پول داشتند مثلاً برای سیستم کمک داور ویدیویی مشکلی نبود. بودجه فدراسیون فوتبال به اندازه ۳ بازیکن قطر است، ما کجا هستیم؟ اول آسیا هستیم. چون ظرفیت کشور بالاست البته عده‌ای خناس و خل و چل هم هستند، اما ما حرف‌ها را گوش می‌دهیم و مکلفیم پاسخ بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار