بازدید 6328

زوج جدید خط حمله استقلال درلیست مجیدی

کد خبر: ۹۰۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 08 June 2019

بعد از جدایی تیام استقلال نتوانست در فصل گذشته خلا جدایی این مهاجم گلزن را پر کند، حالا شنیده می شود در لیست مجیدی نام دو بازیکن برای رفع ضعف گلزنی دیده می شود؛ ارسلان مطهری و لوسیانو پریرا.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال تابستان گذشته اگرچه چندین خرید بخصوص در خط حمله داشت، اما هیچ یک از این بازیکنان نتوانستند که خاطرات خوب مامه تیام در این تیم را تکرار کنند. سه مهاجم آفریقایی در طول فصل گذشته توسط باشگاه استقلال خریداری شدند تا شاید جانشینی برای تیام شوند، اما در نهایت هیچ یک از این بازیکنان نتوانستند جای خالی او را پر کنند و با قطعی شدن جدایی منشا و ایسما، هر سه بازیکن به شکلی ناموفق از استقلال رفتند.

حالا گفته می‌شود که استقلالی‌ها جدیدترین گزینه برای جانشینی تیام را پیدا کرده و این بازیکن از تیم جنوب کشور قرار است که به استقلال اضافه شود. البته این مهاجم جدید که نامش به عنوان گزینه خرید استقلال مطرح شده، آفریقایی به شمار نمی‌رود، اما بی شباهت به تیام هم نیست. تفاوت بزرگ این مهاجم خارجی با دیگر خرید‌های استقلال هم البته حضور طولانی و موفق در لیگ برتر بوده است. این بازیکن که شایعه حضورش در استقلال مطرح شده، لوسیانو پریرا یا همان شیمبا مهاجم کهنه کار فولاد خوزستان است. پریرا در فصل اخیر موفق شد که با ۱۶ گل زده در کنار استنلی کی روش به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر و آقای گل رقابت‌ها لقب بگیرد. همین آمار خوب هم باعث شده که فولاد به راحتی حاضر به فروش این مهاجم برزیلی خود نباشد.

همچنین ارسلان مطهری که در ذوب آهن و زیر نظر منصوریان دوباره چهره شد و نیم فصلی درخشان در اصفهان داشت، در لیست مجیدی قرار دارد و با توجه به رابطه حسنه منصوریان و فرهاد مجیدی احتمال موافقت با جابجایی هم بالاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار