بازدید 7803
۳
گزارش

شاکی جدید استقلال در فیفا؛ وینفرد شفر

کد خبر: ۹۰۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸ 08 June 2019

وینفرد شفر، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از قصدش برای شکایت از باشگاه استقلال خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، شفر در این پست نوشت که به دلیل عدم پایبندی باشگاه به مفاد قراردادش با او، احساس بی‌احترامی کرده و روز گذشته از وکیلش خواسته است که علاوه بر پایان دادن به قراردادش با باشگاه استقلال، در این باره با فیفا ارتباط برقرار کند.

شفر ضمن تمجید از هواداران استقلال، از دستیاران ایرانی، جامائیکایی و آلمانی‌اش در این تیم از جمله بیژن طاهری و اشکان نامداری تشکر کرد و البته نامی از فرهاد مجیدی نبرد. سرمربی پیشین آبی‌ها همچنین عملکرد سه کاپیتان استقلال در فصل گذشته یعنی سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری را ستود و نوشت که ممکن است میان آنها فاصله افتاده باشد، اما خون آبی در رگ‌های آنها جاری است. شفر نوشت که این سه نفر با هم برادر بوده و کنار هم قوی‌تر هستند.

شاکی جدید استقلال در فیفا؛ وینفرد شفر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یکی از شاهکارهای وزارت ورزش بستن قرارداد ۱۸میلیارد تومانی با یک مربی بازنشته و از رده خارج بود که یک آنالیزور با مدرک قلابی همراه خود آورده بود.واقعا نمایندگان مجلس خواب تشریف دارند.الان هم پول زبان بسته را به دلار نقد خواهند کرد واز بیت المال می برند
بازی بعدی وزارت خانه
همون موقع که دیمی شفر رو آوردن می دانستیم قراره اینطور بشه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل