بازدید 20681
هزار و ششصد و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

استانداری که از تهدید شدن خودش به مرگ می‌گوید/چرا کفن امام در روز تشییع تعویض شد؟/واکنش شیلا خداداد به تحریم آمریکا: قرار این نبود!/سه سال حبس برای امام جماعت ایرانی در فرانسه

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: امام جمعه تهران به آمریکایی‌ها: در حسرت تماس تلفنی ایران و مذاکره بمانید/محمدمعتمدی: گفتید فساد معرفی کنید جایزه بگیرید؛ جایزه‌ام را بدهید/توصیه مهم آشنا به رئیس جمهور و علی ربیعی و عطاءالله مهاجرانی: ترامپ فرشته نجات ایران است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 04 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

امام جمعه تهران به آمریکایی‌ها: در حسرت تماس تلفنی ایران و مذاکره بمانید

حجت‌الاسلام ‎والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا تا دیروز برای مذاکره با ایران دوازده شرط تعیین می‌کرد و اکنون می‌گوید بدون پیش‌شرط مذاکره می‌کنیم و در حسرت این مذاکره نیز خواهد ماند. /تسنیم

چند درصد تهرانی‌ها پرمصرف هستند؟

هرچند تعداد مشترکان پرمصرف قابل مقایسه با تعداد کم‌مصرف‌ها نیست، با این حال یک درصد از مشترکان برق که در بالاترین رده مصرفی قرار دارند، به اندازه ۱۰ درصد مشترکان کم مصرف برق مصرف می‌کنند. آمار‌ها حاکی از آن است که به طور کلی ۱۰ درصد مشترکان در ایران و ۱۵ درصد مشترکان خانگی در شهر تهران عنوان پرمصرفی را یدک می‌کشند. /ایسنا

استاندار سیستان و بلوچستان از تهدید شدن خودش به مرگ می‌گوید

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به پدیده قاچاق سوخت در استان گفت: فروش سوخت را که در دست تعداد و گروه خاصی بود مسدود کردم چرا که باید سود حاصل از فروش سوخت در مرز به جیب مردم مرزنشین برود و برای این امر تهدید به مرگ شده‌ام، ولی مرگ دست خداست و پای این کار ایستاده ام./ ایسنا

محمدمعتمدی: گفتید فساد معرفی کنید جایزه بگیرید؛ جایزه‌ام را بدهید

محمد معتمدی خواننده معروف در پست اینستاگرامی خود درباره فروش بلیت کنسرت‌ها نوشت: سال‌های سال است که فروش بلیت همه اجرا‌های ارکستر‌های دولتی و فروش بلیت تمام جشنواره‌های دولتی فقط از طریق یک سایت خصوصی مشخص انجام می‌شود. یکی از مقامات محترم فرموده بودند فساد معرفی کنید جایزه بگیرید. لطفاً جایزه بنده را بدهید. با تشکر

چرا کفن امام در روز تشییع تعویض شد؟

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، عضو فعلی مجمع تشخیص و از اعضای باسابقه مجلس خبرگان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران به تشریح و بازخوانی مسائل کمتر گفته شده از ماجرای ارتحال امام راحل و انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب پرداخته است.

* جمعیت مردم در آن روز تشییع پیکیر امام بسیار زیاد بود و از جمعیت آنان از تشییع جنازه تا بهشت زهرا کاسته نمی‌شد و لابد مطلع هستید که در آن روز نه تنها چارچوب تابوت شکسته شد بلکه قسمت‌های عمده‌ای از کفن امام هم پاره شد تا جایی که مجبور شدند پیکر ایشان را با هلی‌کوپتر به بیت منتقل کنند و مجددا برای تدفین برگردانند. در آن زمان کفن ایشان را عوض کردند، زیرا قسمت عمده‌ای از آن را مردم به تبرک برداشته بودند یعنی نه تنها چارچوب تابوت را برای تبرک برده بودند بلکه قسمت‌های عمده‌ای از کفن ایشان هم پاره شده بود، به همین سبب هم مجبور شدند تا پیکر امام را ببرند، کفن جدید بپوشانند و مجددا برای تدفین بیاورند. آن ازدحام فوق العاده، آن جمعیت بی‌نظیر و آن ابراز علاقه و احساسات موجب شد تا پیکر امام را با سختی بسیار به خاک بسپارند، موضوعاتی که البته مردم به خوبی می‌دانند.

توصیه مهم آشنا به رئیس جمهور و علی ربیعی

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، در کانال تلگرامی خود نوشت: «در جلسه با دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور یاداور شدم که رئیس جمهور باید خود را در محضر حضور ملت بداند. »حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، در کانال تلگرامی خود نوشت: «در جلسه با دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور یاداور شدم که رئیس جمهور باید خود را در محضر حضور ملت بداند. این بحث "حضور" خیلی مهم است. علمای اخلاق می‌گویند ما اگر خودمان را در محضر خدا ببینیم خیلی کار‌ها را نمی‌کنیم. حس این که در حضور خدا هستیم مراتب مختلفی دارد. دانی‌ترین مرتبه آن این است که مرحوم کافی برای ما مثال می‌زد. گاهی اعتقاد ما به حضور یک بچه ۵ ساله بیش از خداست. یعنی خیلی کار‌ها را وقتی کسی در اتاق حاضر است انجام نمی‌دهیم. اگر مسئولان خودشان را در محضر حضور یک ملت آگاه بداند خیلی حرف‌ها را نمی‌زنند و خیلی اقدامات را انجام نمی‌دهند؛ آن‌ها باید به حضور آگاهانه و مشارکت جویانه ملت ایمان بیاورند و حضور نگاه نافذ و نقاد ملت را احساس کنند. دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور باید این حس را به او منتقل کند که در حضور چنین ملتی حرف می‌زند. یعنی دستیار نماینده افکار عمومی و مطالبات مردمی در دولت هم هست و باید نگاه مردم را از نزدیک‌ترین فاصله در مقابل چشمان رئیس جمهور قرار دهد. این مردم"مصرف کننده" منفعل پیام رئیس جمهور نیستند. این مردم "چند منبعی" هستند یعنی همزمان پیام چند منبع را می‌گیرند و فقط هم "گیرنده" و"مصرف کننده" نیستند تولید کننده هستند. مردم چه چیزی را تولید می‌کنند؟ مردم ذوق خود را تولید می‌کنند. یعنی این که این مردم تولید کننده ذوقی هستند که رئیس جمهور باید با توجه به آن ذوق تولید شده حرف بزند.
دستیار باید مراقب باشد رئیس جمهور و دولت دچار تغافل از توان انتخاب گری و نیروی تولید کنندگی ملت نشوند.»

واکنش شیلا خداداد به تحریم آمریکا: قرار این نبود!

در روز‌های گذشته ویدئویی از یک برنامه ماه رمضان در فضای مجازی بسیار بازنشر شد. اشک‌های یک مادر جلوی دوربین برنامه «اختیاریه، شهر باران» وقتی از تاثیر تحریم‌ها بر زندگی‌اش می‌گفت و اینکه، چون تحریم هستیم نمی‌تواند برای پسرش پای مصنوعی تهیه کند، ویدئویی تأثیربرانگیز داشت که در فضای مجازی بار‌ها و بار‌ها بازنشر شد تا جایی که وزیر خارجه کشورمان هم در توییتی در صفحه شخصی‌اش آن را بازنشر کرد و از تأثیر تروریسم اقتصادی بر شهروندان بیگناه ایران نوشت.
شیلا خداداد هم با انتشار این ویدئو در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشته است: «پای راه رفتن شکلات و لباس نیست که بشه به‌خاطر تحریم‌ها یه جوری باهاش کنار اومد؛ گوشت و مرغ نیست که بشه نخورد. قرار نبود بیماران و معلولین در تحریم‌ها شریک باشن.»

سه سال حبس برای امام جماعت ایرانی در فرانسه

در بازرسی از زیر زمین منزل این امامت جماعت دو قایق بادی به همراه ۳ موتور و ۲۱ جلیقه نجات یافت شده است. یک امام جماعت ایرانی که خود از پناهجویان سیاسی در فرانسه است به دلیل کمک به مهاجران برای عبور غیر قانونی از کانال مانش و عزیمت به سمت بریتانیا به سه سال حبس محکوم شد که دو سال آن قطعی است. دادگاهی در فرانسه با صدور این حکم اعلام کرده است که پناهجوی ۳۹ ساله ایرانی در اواخر سال ۲۰۱۸ تا آوریل گذشته با یک گروه قاچاق سازمان یافته انسان مرتبط بوده و در ازای دریافت دویست یورو حق دلالی برای آن‌ها قایق بادی تهیه کرده است. یورونیوز نوشت: روزنامه «لو پاریزین» درگزارشی با انتشار این خبر تصریح کرده است که در بازرسی از زیر زمین منزل این پناهجوی ایرانی که امامت جماعت مسجدی در شهر «روان» را بر عهده دارد، ۲ قایق بادی به همراه ۳ موتور و۲۱ جلیقه نجات یافت شده است. متهم این پرونده که لو پاریزین از وی به عنوان «محمد. ب» یاد کرده در جریان محاکمه به همراه دستیار سنگالی‌اش مدعی شده‌اند که که از پیش نسبت به موارد استفاده قایق‌هایی که برای فردی به نام «کمال» تهیه می‌شده، مطلع نبوده و اکنون فهمیده‌اند از این قایق‌ها برای عبور غیرقانونی از مانش استفاده می‌شده احساس شرم دارند. بر اساس این گزارش متهم دیگری با نام کمال هنوز توسط پلیس شناسایی و دستگیر نشده است. دادگاه تاکید دفاعیات دو فرد متهم را منطبق با واقعیت تشخیص نداده و تاکید کرده است که هر دو فرد یاد شده بار‌ها در مناطقی که قایق‌ها در آن کشف شده حضور یافته بودند.

اهداف سفر نخست وزیر ژاپن به تهران

ژاپن تودی از رسانه‌های مهم ژاپن، اهداف سفر «شینزو آبه» نخست وزیر این کشور به ایران و دستور کار مختلف وی در این سفر مهم را تشریح کرد. این روزنامه روز سه شنبه در مطلبی خاطرنشان کرد، این سفر بسیار با اهمیت است، زیرا اولین بار است یک نخست وزیر ژاپن از سال ۱۹۷۸ میلادی یعنی در خلال ۴۰ سال گذشته به ایران سفر می‌کند و در دستور کار وی موضوعات مختلفی وجود دارد. در گزارش این نشریه آمده است، ژاپن مدت‌ها است در حال بررسی این سفر و سبک و سنگین کردن آن است و پس از آنکه دیداری بین آبه و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ماه گذشته میلادی در توکیو صورت گرفت، دولت اعلام کرد سفر انجام خواهد شد. ژاپن تودی نوشت که اظهاراتی از سوی ترامپ هم در جریان این دیدار مطرح شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و اینکه می‌تواند با ایران تعاملاتی داشته باشد این یک پیام بسیار مهم به حساب می‌آید و تشویق به گفتگو‌ها حالا بخشی از سفر مهم آبه به ایران است. روزنامه مورنینگ پست هنگ کنگ هم درباره این سفر می‌نویسد: ایران همیشه تحت فشار حداکثری نیز تعهداتش را به برجام عملی کرده، اما هرگز تسلیم باج خواهی نشده و حسن روحانی رییس جمهوری ایران در اظهارات اخیرش بر این موضوع تاکید کرده است. گزارش این رسانه‌ها حاکی است که فعلاً پیام‌های مبهمی میان طرفین رد و بدل می‌شود، اما مسأله تحریم‌ها و لغو آن‌ها از سوی ایران همیشه یک شرط مهم بوده است و اگر بر اساس تفاهم و اعتماد متقابل و برداشتن تحریم‌ها بتوان کاری را از پیش برد، می‌تواند نسبت به کاهش تنش‌ها امیدوارتر شد. به گزارش ایرنا، تلویزیون ژاپن و رسانه‌های دیگر این کشور در روز‌های اخیر مطالب متنوعی درباره سفر نخست وزیر این کشور به ایران منتشر و اعلام کرده اند سفر از اواسط ماه جاری میلادی و احتمالاً از روز دوازدهم ژوئن انجام خواهد شد.

بغداد قصد میانجی‌گری بین واشنگتن و تهران دارد؟

«احمد الصحاف» سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت: در سایه تنش بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران نمی‌توان درباره مفهوم روشنی از میانجی‌گری [بین واشنگتن و تهران]صحبت کرد. الصحاف در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت که «عراق - آنطور که رسانه‌ها گزارش می‌کنند - مفهوم میانجی‌گری را مطرح نکرده است، بلکه دیدگاه [خود]را از طریق وزارت خارجه درباره تقویت آتش‌بس، موازنه و ثبات در منطقه مطرح کرده است». وی با اشاره به اینکه «یک منطقه با ثبات در این موقعیت حساس از جهان، می‌تواند بر سیستم امنیت فراگیر تأثیر داشته باشد»، تصریح کرد که عراق با ایران و آمریکا، روابط راهبردی دارد و با کشور‌های عربی نیز ارتباط دارد. در واقع «این هماهنگی و تماس باعث حرکت به سوی یک محیط مشترک برای مقابله با مهمترین خطر‌ها و چالش‌هایی است که منطقه با آن روبروست؛ لذا نمی‌توان درباره میانجی‌گری به صورت علنی در رسانه‌ها سخن گفت». این دیپلمات عراقی با تأکید بر پایبندی بغداد به «بی‌طرفی مثبت» در خصوص تنش بین تهران و واشنگتن، توضیح داد که این بی‌طرفی به معنای ایفای نقش کارآمد توسط عراق است و اینکه این کشور وارد سیاست چند محوری نمی‌شود، بلکه در پی تقویت خود بر اساس قاعده مشارکت‌های متعدد با همه طرف‌های و ایجاد روابط اقتصادی است.

عطاءالله مهاجرانی: ترامپ فرشته نجات ایران است

سید عطاءالله مهاجرانی در توییتر خود نسبت به تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد و نوشت. اگر دولت بتواند از فرصت منع خرید نفت به عنوان فرصت بازسازی و نوسازی اقتصاد در سطح کلان و خرد، به درستی استفاده کند و سهم نفت در اقتصاد ما به حداقل ممکن برسد، می‌توان ترامپ را فرشته نجات ساختار اقتصادی و مالی ایران نامید! ان الله یوید هذا الدین برجل فاجر! دشمنی که سبب خیر شده است.

انقلاب اسلامی را تنها می توان با انقلاب پیامبر اسلام مقایسه کرد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در یک جامعه زندگی کرد که ۵ فساد بر آن حاکم بود، گفت: با فشار اقتصادی شدید و عملیات روانی، دشمن به دنبال این است عوامل اقتدار را از ما بگیرد. حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد جامع گرگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی را تنها می توان با انقلاب پیامبر مکرم اسلام (ص) مقایسه کرد تا شان و عزت آن حفظ شده باشد. رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه شباهت‌های زیادی بین انقلاب اسلامی و انقلاب صدر اسلام است، ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام (ص) در جامع‌های مبعوث شد که از ۵ نوع فساد رنج میبرد که نخستین فساد، فساد اعتقادی بود و ۳۶۰ بت در مرکز وحی در آن زمان پرستش میشد.

آیت‌الله سبحانی: نباید برخی با استناد به آیه «الاعراب أشد کفراً و نفاقاً» نژاد عرب را تحقیر کنند

آیت‌الله سبحانی در جلسه تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد، اظهار داشت: ابتدای انقلاب خدمت امام خمینی (ره) می‌رسیدند و همواره اشک می‌ریختند تا ایشان به آن‌ها اجازه دهند تا به جبهه بروند. استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: ناتوانان، بیماران، فقرا و آن دسته از کسانی که اعلام آمادگی برای رفتن به جهاد کرده بودند، اما وسیله‌ای برای حمل آن‌ها وجود نداشت از جمله گروه‌هایی هستند که از رفتن به جهاد مستثنی شدند. . آیت الله سبحانی بیان کرد: ملاک برتری در نزد خداوند تقواست، امروز نباید برخی با استناد به آیه «الاعراب أشد کفراً و نفاقاً» نژاد عرب را تحقیر کنند، زیرا اعراب نکوهش شده در این آیه شریفه را نمی‌توان به همه اعراب نسبت داد. وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان جامعه باید از روحیه جهادی جوانان ابتدای انقلاب الگو گرفته و روحیه جهاد و ایثار داشته باشند و همچون آن‌ها در همه زمینه‌ها به جهاد بپردازند.

واکنش فدراسیون فوتبال کرواسی به لباس جدید بارسلونا

فدراسیون فوتبال کرواسی در توئیتی به شباهت لباس فصل بعد بارسلونا با پیراهن تیم ملی کرواسی اشاره کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت فرانسه، از لباس فصل آینده بارسلونا رونمایی شد و آنچه بیش از هر چیز جلب توجه می‌کرد، شباهت آن با پیراهن معروف تیم ملی فوتبال کرواسی است. به همین خاطر، حساب رسمی فدراسیون فوتبال کرواسی با انتشار پستی در حساب توئیتری خود درباره این اقدام باشگاه بارسلونا نوشت: " تلاش خوبی صورت گرفت، ولی نمی‌توانید به مدل شطرنجی قرمز و سفید برسید و مطمئئن هستیم ایوان راکیتیچ از این طرح لباس لذت خواهد برد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه: دشمن در صدد است که رهبری سوم از جنس رهبری اول و دوم نباشد

حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به چرایی اینکه چه شد انقلاب اسلامی ایران و نظام ولایی امام برای اولین بار با فراز و نشیب‌های زیادی که در ۴۰ سال داشته متوقف نشده است، افزود: یکی از دلایل آن این است که بعد از امام (ره) کسی سکانداری این امت را به دست گرفت که از جنس امام بود و اهدافش نیز اهداف امام و تربیت شده مکتب امام نیز بوده است… نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب به واسطه یک رهبر هدایتگر، بصیر، شجاع و قاطع سی سال است که انواع نقشه‌ها را که به وسیله دشمن طراحی شده است را خط بطلان کشده است. وی افزود: ما از مسئولان می‌خواهیم به تدابیر رهبری و هدایت‌های رهبری توجه و عمل کنند چرا که هر کجا به تدابیر و هدایت‌های ایشان عمل شد دشمن عقب رفت و هر کجا عمل نکردیم آسیب دیدیم بنابراین همه باید ولایتمدارانه در اندیشه و عمل پیش برویم. نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه گفت: دشمن در صدد است که رهبری سوم از جنس رهبری اول و دوم نباشد و اما نمی‌دانند که انقلاب ما صاحب دارد و رهبری سوم مولای رهبر اول و دوم ماست که با آمدنش این انقلاب را تحویل و جهان را پر از عدل و داد می‌کند.

تاج، دو روز بعد از افتضاح فینال جام حذفی، بالاخره واکنش نشان داد

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در اینستاگرام خود نوشت: درباره موضوع فینال جام حذفی و همچنین برخی اتفاقات رخ داده و انتقادات طرح شده به لیگ برتر و جام حذفی که قابل قبول بوده ضمن تشکر، تاکید می‌کنم که این انتقادات سازنده اجرایی می‌شود. درباره اظهارات فردی نظیر قاضی زاده هاشمی و چند نفر دیگر به زودی با مردم صحبت خواهم کرد. همچنین درباره شرایط جدید لیگ و جام حذفی برای فصل آتی و نیز وضعیت تیم ملی و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم به مردم عزیز گزارشی خواهم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۰۰
آخرش هم دولت افزایش حقوق 18 درصد خودش رو اجرا کرد و به قانون مجلس و دیوان محاسبات و قوه قضاییه دهن کجی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اتفاقا همان 18 درصدی که دولت اعلام کرد بهترین شیوه بود
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
بله ناشناس 22:45:
بله آن روشی که دولت اعلام کرد همون روش غلطیه که چند دهه داره اجرا میشه و به نفع مدیران و به ضرر ضعفاست. با روش دولت پزشکی که ماهی 1 میلیارد درآمد داره حالا یک میلیارد و 180 میلیون تومان درآمد پیدا میکنه و کارمندی که 1 میلیون درآمد داره حالا یک میلیون و صد و هشتاد هزار تومان درآمد پیدا میکنه..
درآمد یک پزشک ایرانی = درآمد 50 مدیر = درآمد 500 کارگر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
صحبت شما کاملا درست است و نظر اکثریت مردم با نظر شما یکی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
گارگرها حداقل 1.200میلیون میگیرند درآمد پزشک مورد
ادعای شما میشود600 میلیون در ماه هر پزشک عمومی ویزیت حدود 30000 تومن ضرب در 50 مریض
زوزانه میانگین بهعبارت 1.5 میلیون ضربدر 30روز میکند 45 میلیون تا 600 شما حساب کن
ناشناس
| Canada |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
درامد آقازاده و‌وابسته تشکیلات مساوی چند تا پزشک؟؟؟
امام جمعه تهران به آمریکا ... در حسرت تماس تلفنی و مذاکره بمانید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
تلفن نمیزنیم ولی حرفهامونو از طریق ژاپن و عمان و سوئیس و عراق و... بهت میرسونیم تو هم همین کار را بکن..
واکنش شیلا خداداد در باره تحریم امریکا قرار ما این نبود . پس رسانه ملی برای چی در اخبار میگوید در تمام بخش ها خصوصا بهداشت و درمان و دارو خودکفا شدیم . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
شما کدوم شبکه رو نگاه میکنی؟ بگو تا ما هم ببینیم
هرجا به نفعتون باشه از ی کاه کوه میسازید و یا ی کوه رو کاه میبینید ، بستگی داره که از ارباب چه فرمانی صادر شده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
مگر قرار است صفر تا صد همه چیز در کشور تولید شود؟
اگر این طور است که دیگر تجارت جهانی کشک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
رسانه ی ملی فعلا درگیر ساخت کلیپ های جنگی و جیمزباندی در مورد نجفی است
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
خانم شیلا! میدونی غصه یعنی چی؟
ای امت همیشه در صف دست از زاد و ولد بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
زاد و ول کنیم به خاطر چی ... زاد وولد یک انسان از روزی که بدنیا میاید تا از دنیا میرود چقدر هزینه برای خانواده و کشور و دولت دارد ؟ حالا اگر به دلایل تعریف سخت انقلابی از اخلاق و رفتار اجتماعی و تبعیض در استخدام ها و نتیجه اش بیکاری و فقر و بزه کاری خواهد شد . بنابراین چه لزومی دارد که انسانیت و انسان بودن را اینقدر تعاریف خسته کننده باشد که بخش کوچکی از مردم را در بگیرد و به ناچار بخش بزرگی در اقلیت قرار گیرند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ناشناس 22:43 مثل اینکه مواجبت خوب رسیده میرسه که بموقع ازدواج کردی و زاد و ولدهم کرده ای.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
با زاد و ولد آینده فرزندانتان را نا بود نکنید ولله مسولید
آمریکا جنایتکار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آمریکا بزرگترین و وحشی ترین جنایتکار است و نکته جالب در مورد این جنایتکار اینه که با کمک رسانه و البته بیسوادی و جهل مردم ، خودش رو از جنایاتش تبرئه میکنه و جای قاتل و مقتول رو و جلاد و شهید رو عوض میکنه
نمونه این حرف من در مورد داعش قابل مشاهده است که آمریکاییها خودشون داعش رو ساختند و حالا مدعی مبارزه و نابود کردن داعش هستند
از این نمونه ها فراوونه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
کسی جنایتکارترازمعاویه که نبود که امام حسن با معاویه مذاکره کرد کسی جنایتکارتراز عمرابن سد که نبود که امام حسین با عمرابن سدمذاکره کرد به قول حضرت امام خمینی (ره) قطعنامه 598 جام زهر بود ولی حضرت امام خمینی (ره) ان را پذیرفت دربعضی مواقع باید بخاطرمردم بعضی تصمیمات را بخاطررفاه مردم گرفت هرچند ممکن است که ان تصمیمات ممکن است دردناک باشد مثل تصمیم امام حسن دال برمذاکره با معاویه وواکذاری خلافت به معاویه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
جنایتکار از ان کشور کسانی که منفی زدن هستند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
ایرانخودرو هم جنایتکار است هم خیلی نزدیکتر
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
آمریکا اگر نبود در ۵۰ ستل پیش المان و عثمانی و ایتالیا و ژاپن دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند و در چند سال بعد چین و روسیه که از دست قوای متفقین نجات پیدا کرده بودند اللن خودشان کل دنیا را ترویج بی خدا کرده بودند . امریکا اگر خطراتی دارد محاسنی هم دارد مثل از بین رفتن صدام
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اگر باد و سیل امد با خودش خرابی هم دهرد اما منفعت هم‌دارد حوادث تاریخی را نباید قضاوت کرد و یا تحلیل کرد چون اتفاقاق افتاده و گدشته هست و فقط عبرت و تجربه هست . کشورهای آلمان و ژاپن و ایتالیا و عثمانی در ۸۰ سال پیش نصف دنیا را گرفته بودند و اگر نبود قدرت امریکا با فرماندهی متفقین آلان از چین و روسیه چیزی باقی نمانده بود و دوباره همین چین و روسیه بر علیه غرب و سیاست های عرب به تقابل برخاستند و خیل زیادی از کشورها کمونیست شدند سوال این هست اگر قدرت سیل امریکا با شعار دمکراسی نبود این دو کشور روس و چین دنیا را بی خدایی ترویج کرده بودند من‌مثل شما فکر نمیکنم این سیل و باد و طوفان صدام را نابود کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ناشناس۲۳:۴۲
اگر منطق خودت رو مبنا قرار بدیم پس باید گفت الان همان آمریکا که بقول شما از تقسیم شدن دنیا بین اون کشورایی که اسم بردی جلوگیری کرده الان خودش مدعی صاحب اختیار و ارباب بودن تمام دنیاست و حتی حاضر نیست که دنیارو با کشور دیگری هم تقسیم کنه و مدعی دنیای تک قطبی است
خداوکیلی شما با چه منطقی میتونید آمریکارو موجه جلوه بدید به جز منطق ارباب و رعیت بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ناشناس۲۲:۴۹
شما یا اصلا تاریخ بلد نیستی و یا تاریخ رو بلدی و میخوای اون رو تحریف و مصادره به مطلوب کنی و یا اینکه ی جایی این حرفارو شنیدی و همینجور طوطی وار و بدون شنیدن جواب این حرفا داری تکرارشون میکنی
امام حسن وقتی مذاکره کرد که اصل دین به خطر افتاده بود و به دلیل اینکه دیگر هیچ یار و یاوری در کنار خودش نمیدید و معاویه حتی ابن عباس که فرمانده سپاه امام حسن بود رو هم خریده بود و امام دیگا کسی رو در کنار خودش زرای جنگ نمیدید و مذاکره و صلح کرد چون در صورت جنگیدن و شکست خوردن دیگه از دین چیزی نمیموند
امام حسین با عمر سعد صحبت کرد ولی نه بعنوان مذاکره ای که شما منظورته بلکه برای دعوت عمرسعد به بازگشت از راهی که درپیش گرفته بود و نه بعنوان مذاکره بر سر اصل مشکل که ادعای اونها بر بیعت گرفتن از امام حسین با یزید بود که در این مورد امام حسین فرمودند که هرگز کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند امام حسین که جای خود داره
ضمنا شرایط فعلی اصلا قابل قیاس با اون زمانها نیست و از همه مهمتر مذاکره وقتی معنا داره که طرف مقابل هم به مذاکره اعتقاد داشته باشه و در عمل و نه در حرف به نتایج مذاکره تعهد داشته باشه ، آمریکا در برجام که حاصل انجام چندسال مذاکره بود به کدوم تعهدش وفادار بود و کدوم یکی رو انجام داد که حالا دوباره دعوت به مذاکره میکنه و اصلا چه تضمینی هست که بعد از انجام مذاکره جدید به تعهدات جدیدش وفادار بمونه و دوباره زیر همه چیز نزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ناشناس پرچم فرانسه
شما چندتا کامنت گذاشتی و آسمون ریسمون به هم بافتی که درنهایت بگی آمریکا خوبه حتی اگه بدیهایی هم داشته و آسیبهایی هم داشته ، مثل سیل که هم منافعی داره و هم مضراتی
امریکایی که بقول شما دنیارو از دهان روسیه و چین و عثمانی و آلمان و ژاپن و .... درآورده و نجاتبخش دنیا بوده که الان خودش به تنهایی ادعای بزرگی میکنه و جهان رو یک جهان تک قطبی میدونه و میخواد نظم نوین جهانی خودش رو پیاده کنه
یا یکی از محاسن این سیل رو از بین بردن صدام معرفی کردید ولی باید قبلش جواب بدید که اصلا صدام چطور صدام شد و چه کشوری اون رو تحریک کرد که به ایران حمله کنه و در جنگ با ایران چه کشورهایی از صدام حمایت کردند و چه کشوری صدام رو فریب داد تا به کویت حمله کنه تا به این بهانه به خلیج فارس لشگرکشی کنه
امریکا مدعی مبارزه و نابود کردن داعش هم هستند ولی اصلا داعش رو چه کسانی بوجود آوردند
بخدا بیشتر توان و قدرت آمریکا از ارتش و قدرت نظامیش نیست بلکه از ارتش رسانه ای و ستون پنجم و نفوذیها و آدمهای آمریکاست که در سایر کشورها دارن که مثل شما به تطهیر آمریکا و ماله کشی روی جنایتهاش مشغولند و یا ترس و دلهره توی دل مردم دنیا میندازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
آمریکا با در اختیار داشتن هالیوود بزرگترین مروج اندیشه های الحادی در دنیاست، درضمن روسیه جزء نیروهای متفقین بود و از دست «متحدین«نجات پیدا کرد و نه متفقین، هم چنین بحث عثمانی مربوط به جنگ جهانی اول یعنی قریب به یک قرن پیش است، نه پنجاه سال پیش، در ضمن مقابله ی آمریکا با صدام بهانه ای بیش نبود برای حمله به عراق و نابود کردن این کشور و به غارت بردن منابع آن...همه ی ما می دونیم هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره و آمریکا هم محض رضای خدا نیروهای نظامی خودش رو در یکی از بی ثبات ترین نقاط دنیا متمرکز نکرده
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
حالا خدا وکیلی ما خودمان خیلی خوبیم
سالمونلا یکی از شایع ترین عوامل میکروبی بیماری های ناشی از مصرف مواد غذایی است. یکی از شایع ترین راه های ابتلا به بیماری مصرف تخم مرغ خام و نیم پز است.
پاسخ ها
سجاد
| Germany |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
سلام . چطور میشه با شما تماس گرفت ؟ من چند سوال درباره بیماری ایدز دارم.
سعی کنید هرگز در مکان های عمومی و یا هنگام رانندگی دست خود را در بینیتان نکنید. واقعن وقتی بیرون میرویم و هموطنان را در حال تلفن زدن میبینم حال انسان خراب میشود.
مقاومت هزینه دارد لاکن هزینه تسلیم بیشتر است
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خوب آمدی!
ولی مقاومت بدون مقاومت کننده کافی بیشتر هزینه خواهد داشت.
کمانگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
استفاده شما از تکیه کلام لاکن معنی خاصی داره؟
خوشبختانه ..آب مجانی شد ...برق مجانی شد ...تحصیل رایگان شد...عدالت و آزادی و استقلال هم که دیگه نگو!!، کلا همیچیز را رایگان کردیم برای شما مردم عزیز لاکن هنوز برای خدمت به شما باید بیشتر کار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
عدالت و آزادی دو مقوله سخت هستند که هنوز تعریف جامعه ای از آن ارایه نشده است یعنی الان اگر از مردم کوبا و ونزویلا و کره شمالی پرسش کنید که ایا به استقلال و ازادی و عدالت رسیدید . میگویند نه . چرا چون اصلا دست یافتنی نیستند . بنابراین گاهی در خیلی از کشورها نیازی به انقلاب و هزینه سازی نیست بلکه اصلاحات سیاسی و اقتصادی به روش علمی بهتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
دوست عزیز این قضیه ی مجانی کردن حرف آقای خمینی نبود...اول فیلم کامل سخنرانی بهشت زهرا رو ببین و بعد نظر بده، اتفاقا این قضیه ی مجانی سازی حرف محمدرضا پهلوی بود که آقای خمینی از زبان مجمدرضا پهلوی می گویند به حرف های این آقا(شاه) که می گوید من آب را مجانی می کنم، من برق را مجانی می کنم و ... توجه نکنید زیرا او در قبال انجام این کارها استقلال کشور را به باد خواهد داد
رحلت جانسوز امام را به هموطنان تسلیط میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
من هم متقابلا شروع رهبری آیت الله خامنه ای رو به همه منافقان و دشمنان ایران تسلیط میگم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
تسلیت
اصلاحات سیاسی و اقتصادی به دو دلیل شکست خورد . اولین دلیلش این هست که شعارهای روحانی که مردم رای دادند مانند آزادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی با گفتمان انقلابی مسولین سیاسی همخوانی ندارد دوم اینکه با تجریم های اقتصادی یک جانبه امریکا و شاید در آینده کل غرب ایران مجبور شود شرایط اضطراری اعلام کند همین اضطراری بودن کشور یعنی دیگر مردم‌کار های نیستند در صورتی مردم دنبال گسترش و همزیستی بدون تنش با جهان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
کدام مسئولان انقلابی!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
هشت سال نخست وزیری میرحسین موسوی ، ۸ سال ریاست جمهوری مرحوم رفسنجانی ۸ سال آقای خاتمی ۶ سال هم آقای روحانی که جمعا ۳۰ سال میشه ، لطف کنید بفرمایید کدوماشون کارامدعمل کردن ، نه ببخشید ، بفرمایید کدوماشون انقلابی تر هستند چون در انقلابی بودن همه اونا که شکی نیست
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
این کیه که با پرچم فرانسه اومده روی بیشترکامنتها یه اظهارنظری گذاشته؟
دمای هوای اهواز در سایه و در جعبه چوبی و با رعایت استاندارد های لازم هواشناسی برای سنجش دما بالای 60 درجه است اما همیشه صدا و سیما بالاتر از 49 درجه نمیره.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
درسته اه‌واز خیلی گرمه ولی حرف غیر قابل باور نزنید دیگر
جناب آقای مهاجرانی نشستن در لندن و داشتن امکانات خوب و دادن شعار خیلی نعمت خیلی خوبی است !؟.
ولی خودتان خوب می دانید که نجات اقتصاد کشور و به تبع آن بیرون کشیدن مردم و کشور از فلاکت و نابودی و خطری که آنرا تهدید میکند
و انبوه مشکلاتی که با ناکارآمدی و سوء تدبیر مدیران که به تدریج شانس های عالی و ثروتهای هنگفت و زمانهای بسیار با ارزشی را هدر دادند
و الان تنها راه نجات کشور فقط تنش زدایی با دنیا و اعتماد سازی در منطقه و احترام به اصول متعارف و معمول جهانی و عادی شدن چون سایر کشورهای پیشرفته ، برای ورود سرمایه گذاران بزرگ و راه افتادن چرخ تولید ممکن خواهد بود .
پس لطفا بجای استقبال و اظهار خوشحالی از اوضاع اسفباری که تحریم ها
کمی از توده های مردم تحت فشار در داخل تحقیق کنید که چهار روزه دنیا اینقدر ارزش ندارد که خود را به غفلت بزنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اتفاقا مهاچرانی کاملا درست و دقیق سخن گفته
ناشناس
| Italy |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
جناب مهاجرانی در لندن تشریف دارند و به احتمال خیلی زیاد زندگی راحتی دارند و برای پختن غذا هرچه را که لازم دارند با قیمت کم از نزدیکترین سوپر تهیه میکنند و مجبور نیستند برای خرید گوشت و مرغ و شکر و پوشک و ۰۰۰۰ ساعت ها در صف بایستند تازه اگر پول انرا داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
علی اقا
اول بفرماییدما با کدوم کشور تنش ایجاد کردیم که الان ما باید تنش زدایی کنیم و آیا اگر عربستان و امارات و ... یک عده وحشی رو با تفکر وهابی به کشورهای منطقه فرستادند تا آدم سر ببرند و ایران به دعوت و خواست اون کشورها به اونها کمک کرده تا نجات پیدا کنند ، ایران ایجاد تنش کرده یا عربستان و امارات و ... و وقتی این کشورها برای بقول شما رفع این تنشها شرط میزارند که ایران جزایر سه گانه را به امارات تحویل بده و از اسم دیگری بجای خلیج فارس استفاده کنه که از ابتدا همین اسم رو داشته آیا اونها به دنبال رفع تنش هستند
ایا وقتی این چند کشور عربی با تکیه بر دلارهای نفتی و حمایت امریکا و تفکر وهابیت در تمام کشورهای منطقه از غرب آفریقا تا شرق خاورمیانه از مراکش تونس لیبی الجزایر مصر سودان سومالی یمن سوریه لبنان عراق قطر افغانستان پاکستان و حتی خود ایران دخالت میکنند و در بعضی جنگ راه میندازند و در بعضی شورش و در بعضی که توان دخالت کمتری دارند مثل ما ایران خرابکاری میکنند آیا این باعث ایجاد تنش نیست ، و چرا شما این توقع تنش زدایی را فقط از ایران دارید و چرا ایران باید در برابر ایجاد تنش از طرف آنها بصورت یک طرفه تنش زدایی کند و در اینصورت آنها دست از این ایجاد تنش برمیدارند و یا تنش زدایی ایران را دلیل بر ضعف و عقب نشینی ایران بحساب آورده و دخالتها و ایجاد تنشها را افزایش میدهند و پیشروی میکنند ؟
آیا مصدق با آمریکا تنش ایجاد کرده بود و مرگ بر آمریکا میگفت و میخواست اسراییل رو نابود کنه که با کودتا سرنگونش کردن و ایا شما ۱۲ شرط پمپئو برای مذاکره با ایران رو خوندید و ار اون اطلاع دارید . اگر نخوندید حتما بخونید تا بفهمید آمریکا اصلا به دنبال بقول شما رفع تنش با ایران نیست چون درصورت اجرا و انجام این ۱۲ شرط درواقع دیگه چیزی بعنوان ایران وجود نخواهد داشت که بخواد با دنیا یا با آمریکا تنش زدایی کنه
بند ناف بودجه کشور را باید از فروش نفت خام برید و دخالت دولت در اقتصاد باید قطع شود و پول حاصل از فروش نفت صرف هزینه های جاری مسئولین و خانواده های آنها شود.

همچنین مردم عادی نباید انتظار استخدام دولتی داشته باشند لاکن شغل های دولتی باید برای فرزندان مظلوم مسئولین محفوظ بماند
حمله به میت و شکستن تابوت و پاره کردن و دزدیدن کفن !
احترام به میت است ؟!!!!!!!!!!
ایستادن در صف برای سلامتی انسان بسیار خوب است زیرا انسان وقتی در معرض اشعه خورشید قرار میگیرید، اشعه خورشید باعث میشود تا کلسترول موجود در زیر پوست انسان تبدیل به ویتامینD شود که برای سلامت عمومی انسان و استخوان ها بسیار سودمند است. لاکن دقت کنید برای اینکه تاثیر نور خورشید حداکثری باشد سعی کنید زمان ایستادن خود در صف و یا تعداد آن را افزایش دهید.
سعی کنید حداقل روزانه 30 دقیقه پیاده روی در پارک یا جایی که هوای سالم دارد داشته باشید
نمک و شکر هر دو تقریبن شبیه هم هستند لاکن نمک شور است و شکر شیرین
آقای مهاجرانی یک "اگر" رو مطرح کرده و بواسطه اون گفته ترامپ می تواند فرشته نجات ایران باشد
برادر باسواد! این "اگر" که گفتی خودش مشکل اصلی کشوره و همه بدبختی ها از عدم محقق شدن همین اگر است که شما اینچنین به راحتی آن را در یک جمله بیان می کنید
خدایا هر روز چقدر حرف بی اساس و بی مایه زده میشه
از داشتن سگ و گربه در منزل دوری کنید . چون این حیوانات چون از گوشت و تغذیه جوندگان و حیوانات دیگر مانند موش و خوک استفاده میکنند و بعد از دفع ادار و مدفوع انگلی بنام توکسی پلاسموز که متاسفانه این انگل بعد از ورود وترد حدقه پشت چشم و دیگر اعضا میشود و عوارض و عمل بسیلر سختی دارد . زمانی این انگل وارد بدن میشود که سبزیجات نشسته استفاده کنیم یا در صحرا از آب تصفیه نشده استفاده شود
آیا میدانستید چایی در فلاسک دیرتر سرد میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بابا نابغه تا حالا کجا بودی!!!!!!
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
داش میدونستی با آتش میشه آب جوش آورد یا میدونستی با آیینه هم تصویر خودت رو ببینی
برای پخت مواد غذایی هرگز از ظروف تفلون استفاده نکنید. بهترین و سالم ترین ظرف برای پخت غذا ظروف چدنی و شیشه ای هستند. البته ظروف استیل هم بسیار مناسب هستند لاکن باید از نوع مرغوب آن باشند
مهاجرانی بایدواقع بین باشد .ما فرصت سوزهای توانمندی هستیم و هیچوقت این افتخار را به ترامپ نخواهیم داد.
گلدان پلاستیک سفید رنگ با اندازه متوسط یا بزرگ خیلی بهتر از گلدان های سرامیکی یا سفالی است. هرگز از گلدان های کوچک استفاده نکنید.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خب چرا؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
چون گلدان سفالی و سرامیکی سنگن هستند و احتمال شکستن آنها زیاده و از طرفی با تغییرات دمای در طول شب و روز و فصل های مختلف خیلی زود ترک میخورن و علاوه بر اینها گران تر هم هستند

در مورد گلدان های کوچک هم چون آب خیلی زود از آنها تبخیر میشه شما مجبور میشید روزانه گیاه را آبیاری کنید که این باعث استرس به گیاه میشه
همیشه به اندازه ای که برنج میخورید آن را درست کنید. لاکن اگر برنج در خارج از یخچال بماند و یا اینکه اون را در یخچال نگه داری کنید احتمال اینکه باعث اسهال و استفراغ در فرد مصرف کننده شود زیاد است.
خدا این سلبریتی های ما را حفظ کند که مثل وعاظ بی عمل فقط حرف میزنند.خانم شیلا خداداد ضمن تایید فرمایش جنابعالی در توجه خاص به معلولین عزیز کشورمان از شما میخواهم به جز دادن شعار و انتشار توئیت لطفا دست در کیف تان کرده و کمی هم پول خرج کنید.شما که الحمدالله هم خودتان صاحب درامد های نجومی هستید و هم شوهرتان پزشک است و درامد بسیار خوبی دارد و کمکی چند ده میلیونی به جامعه معلولین برایتان رقمی محسوب نمیشود.من خودم برای عمل بینی فرزندم 4 سال قبل به مطب شوهرتان مراجعه کردم و ایشان برای جراحی بینی عرزندم درخواست 14 میلیون تومان کرد که در ان زمان حداکثر هزینه این جراحی بین 3 تا 7 میلیون تومان بود ولی ایشان دو برابر بالاترین دستمزد سایر پزشکان طلب میکرد و الحمدالله انقدر از مکنت مالی برخوردارید که میتوانید به جز حرف در عمل نیز به نیازمندان کمک کنید.
به من اگر رای بدید برای ریاست جمهوری قول میدم همه مشکلات رو در 1 هفته حل نمایم و بین تمام مردم دستبد رنگی و کیک و ساندیس رایگان توزیع نمایم
اینهمه از امام میشه صحبت کرد حالا تو به کفن بند کردی؟؟ اح اح
از امام علی(ع) روایت شده که پیروان خودش را جمع کرده و گفته از من سوال کنید سوالهای اجتماعی و معنوی و خداشناسی و...
یکی مثل این نویسنده تقریبا محترم به امام گفته من سوال دارم من سوال دارم

امام خوشحال : بله بفر مایید جانم سوال شما چیست؟

آیا ریش من چند عدد مو دارد؟


اح اح
هرگز سعی نکنید نهالی که مخصوص مناطق خوش آب و هوا و سرد است در مناطق گرم و بد آب و هوا بکارید. اون گیاه از بین خواهد رفت
در بیشتر سخنرانیهای امروز در تلویزیون گوش میکنم تمام سخنان سیاسی هست یعنی سخنوران‌میگویند کشور ایران در ۵۰ سال پیش مردم گرفتاری زیادی داشتند و اقتصاد خوب نبود و ووو من که در انموقع ۲۰ ساله بودم و خوب هست این‌موارد را دیدم ..بی زحمت انتقاد منصفانه باشد .
اکثر حیوانات موجوداتی اجتماعی هستند یعنی برای اینکه افسرده نشوند و همیشه شاد باشند حداقل باید در گروه 6 تایی باشن. هر گز حیوانات را به صورت تکی نگه داری نکنید. نگه داری از حیوانات در منزل کار غیر اخلاقی ای هست. هیچ موجودی دوست ندارد آن را از محل زندگیش دور کنند و در قفس نگه داری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ولی در زندانها سلولهای انفرادی داریم.
انسان موجود کثیفی است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
همه نه. آنهائیکه خودشون را برتر از دیگران میبینند
زندگیمان نابود شد
اینقدر مردم . مردم نکنید . مردم کسانی هستند که در خیابان با زیان روزه مرگ بر امریکا و اسراییل و ال سعود سر میدهند اینها جر ملت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
ها
پس من کی ام :/
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
مردم کسانی هستند که درخیابان بخاطر رفع تشنگی دراین گرما یک دلستر مینوشه میبرندش کلانتری.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ا اقلیتی که منافع دارند
همه جا را بوی گند و تعفن گرفته است
ریاست و رهبری بر مردم کار دشوار و پر زحمتی است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
اگر کسی که مسئولیت جمعی را بعهده میگیرید سواد و تخصص و تجربه کافی داشته باشد بسیارموفق خواهدبود مثل بزرگترین کمپانیهای بزرگ دنیا ، درغیراینصورت اداره یک جمع 3یا 4نفره خانواده هم کمرشکن خواهدبود و آخرش به طلاق ختم میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
البته اگر مانند ماندلا و گاندی باشند
ایاامام جمعه هم ماهیانه یک میلیون وپانصدحقوق میگیرد؟
زمانی که عصبانی هستید یا از نظر روحی دچار مشکل شدید تا چند روز هیچ کاری انجام ندید چون قطعن پشیمان خواهید شد.
کار مسئولین واقعن دشوار و پر زحمت است چون هر ماه باید هزاران دلار را با سختی و دشواری برای فرزندان و خانواده خود در اروپا یا کانادا و آمریکا حواله کنند و سما میدانید که حواله پول در این شرایط تحریمی چقدر دشوار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
سخت تر از ان دیدار های روزانه و سخنرانی های نفس گیر است
شرایط امروز ما خیلی بهتر از شرایط دوران امام حسن است چون ایشان یاری نداشتند حتی به اتدازه انگشتان دست ولی امام حسین با 72 نفر جنگیدند پیامبر در بدر و احد و خیبر جنگیدند . عزیزان شما خفت اعراب تسلیم شده را ببینید امریکا جز به بردگی ما رضایت نمیدهد تجربه برجام را که دیدید هروقت مقاوت کردید عزت پیدا کردید فرزندانمان و ایندگان به ما افتخار خواهند کرد دو روزه دنیا میگذرد چیزی که باقی میماند سر بلندی وعزت است امام حسین دلیل این ادعاست
تمام دنیا با ذکاوت ترامپ را سرگرم کردند تا دوره اش تمام شود اما متاسفانه مردم ما این وسط گیر افتادن و فقط بحث و جدل اینست مذاکره نکنیم یکی نیست از مردم بپرسیم مذاکره کنیم یا نه هرچی مردم تشخیص دادند همان انجام شود
امروز کسانی از مبارزه و قناعت و مقاومت و ایستادگی سخن می‌گویند که ثروت آنان بی‌اندازه است. خانه‌های‌شان و حقوق‌های‌شان نجومی است. با لکسوس رفت و آمد می‌کنند و حقوق ۱۹ میلیونی را نیز کم می‌دانند. ب
هیچ سایتی به اندازه تابناک این همه مخاطب نااگاه ندارد.ا
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها