بازدید 5588
بازتاب

واکنش بهاروند به احضار: نظم و امنیت بازی به من چه؟!

من مسئول نظم و امنیت نیستم. چون این کار‌ها بر عهده من نیست. مسئولان داماش می‌گفتند ما به زمین نمی‌آییم، چون تماشاگران مان را به داخل ورزشگاه راه نمی‌دهند. آیا مسئول کنترل و رفت و آمد تماشاگران هم من هستم؟
کد خبر: ۹۰۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳ 03 June 2019

رئیس سازمان لیگ به اظهارات محمدحسین میثاقی در شبکه سه واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر بهاروند بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش اظهار داشت: متاسفانه شنیده‌ام اتفاقاتی در تهران رخ داده و صحبت‌هایی مطرح شده که دور از عدالت است. نمی‌دانم میثاقی در تلویزیون چه گفته، ولی او بیاید اینجا را ببیند و فضا و شرایط را بررسی کند و بعد در تلویزیون بگوید چه کسی مقصر بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما چه کسی را مقصر می‌دانید، گفت: شما باید بهتر از من این موضوع را بدانید. من حتما گزارش خود را به مقامات مسئول خواهم داد. رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص اینکه به وی اخطار داده‌اند و او را احضار کرده‌اند گفت: چیزی کتبا به من اعلام نکردند و این موضوعات را از شما می‌شنوم. کاری که باید انجام می‌دادم این بود که قانون را انجام دهم. من می‌توانستم ساده‌ترین راه را انتخاب کنم و بازی را تعطیل کنم، ولی فکر این را کردم که ۲۰ الی ۳۰ هزار نفر به استادیوم آمدند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه مقصر اتفاقات بازی امروز چه کسی است، گفت: شما باید این موضوع را بهتر از من بدانید. من مسئول نظم و امنیت نیستم. چون این کار‌ها بر عهده من نیست. مسئولان داماش می‌گفتند ما به زمین نمی‌آییم، چون تماشاگران مان را به داخل ورزشگاه راه نمی‌دهند. آیا مسئول کنترل و رفت و آمد تماشاگران هم من هستم؟
بهاروند در خصوص اینکه یکی از ایرادات به سازمان لیگ این بود که سه روز قبل از برگزاری بازی اهواز را به عنوان میزبان اعلام کردند، گفت:‌ این موضوع صحت ندارد. ما روز بازی هشتم محل فینال را به مسئولان باشگاه اعلام کردیم.

خبرنگاری گفت:آیا مسابقات لیگ برتر مهندسی شده یا خیر؟ که بهاروند پاسخ داد:‌ اگر مسابقات مهندسی شده چگونه تا هفته آخر ۴ تیم مدعی بودند؟ آیا پنالتی سپاهان که اعلام شد بازی‌ها مهندسی نشده بود؟ یا اگر بازیکن پرسپولیس از پشت محوطه شوت زده و توپ به پای مدافع سپاهان خورده و داخل دروازه این تیم رفته بازی‌ها مهندسی شده است؟ به نظرم این حرف‌ها درست نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر