بازدید 34707
هزار و ششصد و هفتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش فلاحت‌پیشه به اظهار نظر اخیر پمپئو / ابتکار جالب یک امام جمعه‌ در خطبه‌ها / درخواست مطهری از رئیسی درباره دادگاه خاتمی / فعال اصلاح طلب: مردم دیگر به «تَکرار» توجه ندارند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعایی درباره گفت‌وگوی نجفی با برادر میترا استاد/واکنش وندی شرمن به پیشنهاد «مذاکره بدون پیش‌شرط» پمپئو/واکنش پگاه آهنگرانی به پیشنهاد کدخدایی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 02 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توضیح فدراسیون فوتبال درباره "بادیگارد" ویلموتس

صبح امروز رسانه‌ها از تردد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران با بادیگارد شخصی در ایران خبر دادند. vوابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره مطالب منتشره در رسانه‌های بلژیک ارائه کرد. فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای نوشت: به اطلاع می‌رساند آقای جورج به عنوان مشاور اجرایی و برنامه‌ریزی شخصی سرمربی تیم ملی در ایران حضور داشته و هیچ گونه قراردادی میان ایشان و فدراسیون فوتبال به امضا نرسیده است. در حالی فدراسیون فوتبال از "آقای جورج" نام برده که برخی سایت‌های بلژیکی مدعی شدند "سرژ بورلی" که افسر پیشین پلیس بلژیک است، به عنوان بادیگارد شخصی مارک ویلموتس به همراه او به ایران آمده است.

عکس «ندا آقا سلطان» را برای «همسر استراماچونی» فرستادند!

کامران منزوی در یک برنامه تلویزیونی از یک ماجرای عجیب گفت. اینکه چطور گروهی از ایران قصد داشتند همسر استراماچونی، مربی جوان ایتالیایی را بترسانند که به ایران نیاید. او در برنامه صبحگاهی شبکه سه، اما اسمی از تصاویر فرستاده شده نیاورد، ولی از این گفت که سعی این افراد، ایران هراسی و القای ناامنی در ایران بوده است. بعد از این گفته گروه‌های طرفدار انتخاب مربی خارجی به دنبال اسنادی رفتند که نشان دهند چه کسانی در پس پرده ترساندن مربی ایتالیایی بوده اند و در نهایت مشخص شد گروهی از پیج‌های هواداری نامعلوم، تصاویری از لحظه کشته شدن ندا آقا سلطان در سال ۸۸ را منتشر کردند و همسر مربی جوان را تگ کردند و برایش نوشته اند ایران جای ناامنی است. اگرچه با لو رفتن پیج اصلی این مربی و همسرش، ده‌ها پست خوش آمد به این خانواده ارسال شد تا اینکه شب گذشته خبر رسید ترس مربی ایتالیایی و همسرش از کار در ایران ریخته و آن‌ها با شرایط کلی استقلال موافقت کرده اند.

فرماندار بندرعباس: یک کیلو ملخ تحویل دهید، ٨ هزارتومان بگیرید!

عزیز الله کناری عصر شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان بندرعباس گفت: حسب دستور استاندار محترم و برابر هماهنگی انجام شده با مدیر کل جهاد کشاورزی استان، از امروز شنبه مورخ ۱۱ خرداد ۹۸ هر فرد روستایی می‌تواند به ازای تحویل هر کیلو گرم ملخ زنده مبلغ ٨ هزار تومان از دهیار روستای مربوطه دریافت کند و دهیاران نیز ملخ‌های خریداری شده را پس از جمع آوری در پایان هر روز به بخشداران تحویل نمایند و به ازای هر کیلو گرم ٩ هزار تومان دریافت کنند. فرماندار بندرعباس اظهار داشت: بخشداران مسئول مبارزه با ملخ در بخش مربوطه هستند. دهیاران باید در این زمینه اطلاع رسانی گسترده‌ای در سطح منطقه خود انجام دهند.

واکنش شورای شهر تهران به شوخی محسن هاشمی درمورد پرونده دکتر نجفی

روابط عمومی شورای شهر تهران درباره یک مصاحبه ساختگی که امروز در برخی رسانه‌ها منتشر شد اعلام کرد: صبح امروز و هنگام عبور رئیس شورای شهر تهران از کنار خبرنگار برای حضور در جلسه علنی شورا، یکی از خبرنگاران برای شنیدن موضع رئیس شورای شهر درباره پرونده دکتر نجفی اصرار کرد، مهندس هاشمی با توجه به عدم تمایل خود برای اظهار نظر در این موضوع، خارج از مصاحبه، با شوخی به این خبرنگار علت عدم پاسخگویی را حضور خبرنگاران زن عنوان کرد و البته از خبرنگاران خواست که این جمله را بعنوان مصاحبه منتشر نکنند، که متاسفانه شاهد بودیم که برخی رسانه ها، با تغییر ادبیات این شوخی به یک مصاحبه رسمی، آن را بعنوان یک اظهار نظر جدی منتشر کردند که موجب سوء تفاهم در بخشی از افکار عمومی شده است.

کیانوش‌راد: اقلیتی قوی بهتر از اکثریتی بی‌خاصیت در مجلس است

محمد کیانوش‌راد، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت یکی از کسانی که هرچند از انتخاب افراد فعلی در لیست مجلس دهم برای لیست امید دفاع می‌کند، این انتخاب را محصول زمان خود می‌داند و با کنایه‌هایی به افراد فعلی خواستار عدم تکرار نگارش چنین لیستی شده است. او ادامه می‌دهد: «تصمیم شورای سیاست‌گذاری در حمایت از لیست امید مجلس فعلی، برای ممانعت از حاکمیت طیف مقابل در مجلس بود. از این لیست هم بیش از این نبایستی انتظاری می‌داشتیم. اما برای مجلس آینده، ادامه این سیاست درست نیست. اگر قرار است اصلاح طلبان در انتخابات آینده، آنهم با فرض رد صلاحیت‌های افراد موثر شرکت کنند، لااقل از افراد سست عنصر نباید حمایت کنند.»

کیانوش‌راد با بیان اینکه تشکیل فراکسیونِ اقلیت قدرتمند در مجلس، بهتر از فراکسیون اکثریت بی‌خاصیت است، می‌گوید: «این در حالی است که به نظر می‌آید امکان رقابت اصلاح طلبان در انتخابات آینده، در تعداد کمی از حوزه‌های انتخابیه خواهد بود. اگر اصلاح طلبان تصمیم به شرکت در انتخابات داشته باشند، باید به فکر تشکیل اقلیتی قوی به جای اکثریتی بی خاصیت باشند.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این که آیا ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالیون آن طور که در دو انتخابات گذشته جواب داده این بار هم می‌تواند راهگشا باشد، می‌گوید: «پاسخ به این سوال، به شرایط آتی کشور، شرایط انتخابات، آرایش سیاسی جناح‌ها و نگاهِ و نظر مردم در ماه‌های آینده بستگی دارد. اکنون هر جناحی باید کار خود را دنبال کند.» کیانوش راد در حالی این سخنان را مطرح کرده که محمدرضا عارف گفته است در انتخابات ۹۸ با اعتدالیون ائتلاف نخواهیم کرد.

فعال اصلاح طلب: مردم دیگر به «تَکرار» توجه ندارند

ابراهیم اصغرزاده چهره سیاسی اصلاح طلب به روزنامه شرق گفت: در مقطع فعلی مردم از سیاست دلزده شده‌اند و به احتمال زیاد حتی اگر آقای خاتمی هم از مردم درخواست کند که بازهم در انتخابات شرکت کنید و به این یا آن گروه رأی بدهید، با استقبال چندانی مواجه نشود. وی افزود: مردم در مقطع فعلی از سیاست‌ورزی‌های بی‌نتیجه و اینکه مورد سوءاستفاده قدرت‌طلبان قرار بگیرند، خسته‌اند. آن‌ها از بی‌تصمیمی و پیگیر نبودن اصلاح‌طلبان کلافه‌اند؛ به‌عبارتی مردم از اصلاح‌طلبی عبور نکرده‌اند بلکه از اصلاح‌طلبان بوروکرات و رفیق گرمابه و گلستان قدرت رانتی عبور کرده‌اند.

اگر اصلاح‌طلبی را به ‌عنوان یک راهبرد برای تغییر وضع موجود تفسیر کنیم، هنوز هم مردم به آن باور دارند و سخنگوی واقعی این جریان یعنی آقای خاتمی هنوز هم در بین مردم اثربخش است؛ اما به نظر می‌رسد تأکید بر سیاستی که پیش‌تر امتحان شد، چندان پاسخ‌گوی مطالبات مردم نخواهد بود. با وجود این‌ها جریان اصلاحات دارای سرمایه سنگین اجتماعی است که همچنان استعداد آن را دارد که مسیر کشور را اصلاح و باعث تحقق توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شود و از ایجاد تمامیت‌خواهی جلوگیری کند. نفوذ تفکر اصلاح‌طلبی در جامعه ایران آن‌قدر زیاد است که مانعی مهم برای پیشبرد پروژه بنیادگرایان داخلی، براندازان متوسل به نیرو‌های بیگانه و هواداران تحریم و مداخله نظامی است.

درخواست مطهری از رئیسی درباره دادگاه خاتمی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهادی مبنی بر حضور موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد به عنوان مطلع در دادگاه محمدرضا خاتمی، از رئیس قوه قضاییه خواست خط قرمز مصنوعی درباره انتخابات ۸۸ و محصورین را بشکند. علی مطهری در یادداشتی با عنوان «دادگاه پر برکت» که در اختیار ایسنا قرار داد، نوشت: «محاکمه آقای محمدرضا خاتمی به خاطر ادعای ۸ میلیون رأی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ فرصت مغتنمی است که یک بار برای همیشه پرونده حوادث سال ۸۸ که موجب تفرقه میان بخشی از ملت و کاهش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی شده است رسیدگی و بسته شود. پیشنهاد می‌کنم در این دادگاه از آقایان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد به عنوان مطلع دعوت شود تا حقیقت ماجرا روشن شود. کاری که باید در ماه‌های اول این حوادث انجام می‌شد یعنی محاکمه علنی متهمان این حوادث، خوب است لااقل در قالب حضور این متهمان در این دادگاه به عنوان مطلع، صورت پذیرد.

نباید گفته شود اگر فرضا ادعای آقای خاتمی ثابت شود نظام آسیب می‌بیند، بلکه نظام از پنهان‌کاری، عدم شفافیت و بحث درباره فتنه ۸۸ را خط قرمز تلقی کردن، آسیب می‌بیند. نظام هیچ‌گاه از صداقت و حقیقت‌جویی آسیب نمی‌بیند بلکه سرمایه اجتماعی آن افزایش می‌یابد. با این اقدام یعنی حضور آن سه تن در دادگاه آقای محمدرضا خاتمی به عنوان مطلع، تکلیف محصوران نیز روشن می‌شود. از جناب آقای رئیسی، رئیس محترم قوه قضائیه می‌خواهم که این خط قرمز مصنوعی را بشکنند و کاری را که قوه قضائیه باید ده سال پیش انجام می‌داد، امروز انجام دهند.»

به گزارش ایسنا، دومین جلسه دادگاه «محمدرضا خاتمی» دبیرکل پیشین حزب مشارکت، به اتهام ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸، دیروز (شنبه) در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت برگزار شد.

ابتکار جالب یک امام جمعه در خطبه‌ها

امام جمعه شهر پیشوا تقریبا یک ســال و نیم است بخشــی از خطبه‌های نماز جمعه را به معرفی کتاب و معرفی نویسنده کتاب اختصاص می‌دهد.

واکنش پگاه آهنگرانی به پیشنهاد کدخدایی

پس از اینکه سخنگوی شورای نگهبان از پگاه آهنگرانی دعوت کرد به عنوان ناظر بر فرایند انتخابات اسفند ۹۸ نظارت کند، بازیگر سینما به پیشنهاد سخنگوی شورای نگهبان پاسخ داد. پگاه آهنگرانی نوشت: من حدود یک سالی است که درگیر ساخت مستندی هستم که بخشی از آن به وقایع سال ۸۸ می پردازد و در همین ارتباط مثل همه مستند‌ها ممکن است با ده‌ها چهره سیاسی یا فرهنگی مرتبط با این موضوع گفتگو داشته باشم که سخنگوی محترم شورای نگهبان هم یکی از آنان است و جناب آقای کدخدایی لطف کردند و در این فیلم جلوی دوربین ما قرار گرفتند که از ایشان بابت این همکاری تشکر میکنم، اما مسئله نظارت بر انتخابات آینده توسط من که از طرف ایشان مطرح شد به گمانم صرفا جهت ابراز حسن نیت بود و من آن را چندان جدی نگرفتم، چون حرفه من سینماست و علاوه براین که شخصا علاقه‌ای به ایفای نقش ناظر در چنین معرکه‌ای ندارم آن را چندان عملی هم نمی‌بینم، چون کاری را که احزاب و سازمان‌ها با تشکیلات و سازماندهی وسیع نتوانستد انجام دهند و هزاران حرف و حدیث در آن به وجود آمد، چگونه ممکن است امثال من به شکل فردی بتوانند، پس منطقی است که نباید این پیشنهاد بزرگوارانه را جدی تلقی کنیم و بهتر است هر کدام به کاری که بیشتر بلدیم بپردازیم. گفتنی است؛ سخنگوی شورای نگهبان در پیامش نوشته بود: خانم آهنگرانی سوالاتی پیرامون انتخابات سال ۸۸ داشتند که تلاش کردم به آن‌ها پاسخ دهم. در پایان از ایشان دعوت کردم به عنوان یکی از ناظران مردمی شورای نگهبان بر فرایند انتخابات پیش روی نظارت کنند تا از نزدیک با نحوه عملکرد ناظران ما آشنا شوند.

ادعایی درخصوص وکیل نجفی

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فرهیختگان گفت که محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران متهم پرونده قتل میترا استاد، علیزاده طباطبایی وکیل پرونده خودش را عزل کرد. به نظر می‌آید بیان اظهارات غلط که باعث ضربه به نجفی شده، علت این تصمیم بوده است. طی روز‌های اخیر انتقاد از اظهارات علیزاده شدت گرفته بود. این در حالی است که محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با انصاف نیوز درباره‌ی خبر عزلش از وکالت نجفی گفت: من اطلاع ندارم؛ به من خبری نداده اند.

واکنش وندی شرمن به پیشنهاد "مذاکره بدون پیش‌شرط" پمپئو

نماینده ارشد دولت اوباما در مذاکرات هسته‌ای به تازه‌ترین اظهار وزیر امور خارجه آمریکا درباره مذاکره با ایران واکنش نشان داد. وندی شرمن در مذاکرات هسته‌ای در زمان ریاست جمهوری اوباما در صفحه توئیتر خود در این باره نوشت: عکس گرفتن با رهبر کره شمالی، دونالد ترامپ را به نتیجه دلخواهش نرساند. حالا وی به دنبال امتحان کردن شانس خود با ایران است. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا امروز در دیدار با همتای سوئیسی خود اظهار کرد که آمریکا آماده است تا بدون پیش‌شرط با ایران وارد مذاکره شود.

واکنش فلاحت‌پیشه به اظهار نظر اخیر پمپئو

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در شرایط کنونی مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا صورت نمی‌گیرد گفت: با توجه به اینکه دو طرف به زورآزمایی و چالش نهایی رسیده‌اند امکان رسیدن به یک توافق جدی وجود دارد منتهی باید آمریکایی‌ها برای توافق آمادگی داشته باشند. حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اظهار نظر اخیر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران است، گفت: واقعیت آن است که ترامپ درباره ایران دچار اشتباه محاسباتی شده بود. به همین دلیل فکر می‌کرد می‌تواند ایران را پای میز مذاکره بکشاند، اما ایران و کشور‌هایی که با ایران کار می‌کنند به گونه‌ای خود را سازگار با شرایط جدید کرده و تلاش نمودند تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنند. وی با تأکید بر اینکه مذاکره با ایران برای آمریکا برند و مزیت سیاسی محسوب می‌شود، گفت: ترامپ می‌خواست امضای خودش پای توافق باشد و اینکه از مزایای اقتصادی توافق با ایران بهره گیرد. فلاحت پیشه توضیح داد: آمریکایی‌ها قبل از برجام به ایران فشار آوردند که در نهایت ایران در برجام به توافق ۷۰ میلیارد دلاری با کشور‌های اروپایی و ۴۰ میلیارد دلاری با کشور‌های دیگر رسید که ترامپ این توافق را سودده برای آمریکا نمی‌دانست، چون باور او این است که هرگونه توافق در دنیا و یا در طرف مقابل توافق‌هایی که به هم زده می‌شود، باید در آن منافع آمریکا دیده شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با این توضیح که صحبت‌های پمپئو در آستانه سفر نخست وزیر ژاپن انجام می‌شود، افزود: آن‌ها به اصطلاح جریان قوی دیپلماتیک در موضوع ایران و آمریکا را شکل داده‌اند و سعی می‌کنند که به توافق برسند. از نشانه‌های این "جریان قوی دیپلماتیک" تکاپو در دنیای مرتجع است که دچار نگرانی شده‌اند.

ترامپ نشان داد در قبال رسیدن به توافق با ایران مجموعه شرایطی را فراهم کرده، چون اکنون دیگر آمریکا مسیر قهقرا را در پیش گرفته است. وی یادآور شد زمانی که آمریکا آخرین معافیت‌های نفتی را لغو کرد گفتم که آمریکا آخرین برگش علیه ایران را خرج کرد، اما ایران برگه‌های زیادی دارد. این همان سیر قهقرای آمریکاست کما اینکه امروز هم برخی تحریم‌ها علیه ایران را تعلیق کردند و صحبت از گفت‌وگوی بدون پیش شرط می‌کنند. فلاحت پیشه در جمع بندی سخنان خود گفت: در شرایط کنونی مذاکره بین ایران و آمریکا صورت نمی‌گیرد مگر آنکه شرایط عادی شود. یعنی تحریم‌های ظالمانه در دوران ترامپ تعدیل شده که با تعدیل آن امکان ورود به تنش زدایی وجود دارد. دو طرف به چالش و زورآزمایی در حد نهایی رسیدند لذا امکان رسیدن به توافق وجود دارد منتها باید آمریکایی‌ها برای توافق آمادگی داشته باشند.

ادعایی درباره گفت‌وگوی نجفی با برادر میترا استاد

یکی از خبرنگاران در توییتی نوشت که برادر میترا استاد گفته است: نجفی یک‌ ساعت با من حرف ‌زد که رضایت بگیرد، اما رضایت نمی‌دهیم. یکی از خبرنگاران در توییتی نوشت که برادر میترا استاد گفته است: نجفی یک ‌ساعت با من حرف‌ زد که رضایت بگیرد، اما رضایت نمی‌دهیم. به گزارش انتخاب، مرجان لقایی در توییتر نوشته است: برادر میترا استاد در اولین گفت وگو پس از قتل خواهرش به خبرنگاران گفته نجفی یک ساعت با من صحبت کرد رضایت بگیرد، اما ما رضایت نمی‌دهیم. قتل سیاسی نیست. پیشتر برادر میترا اعلام کرده بود که بزودی از پشت پرده‌های دسیسه قتل خواهرش سخن خواهد گفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۳۸
مطهری عزیز به سخن حقت گوش نخواهند کرد....
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
مشکل در همین عدم تشخیص حق توسط مطهری ها و پیروانشه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
فوتبالو میتونید درست برگزار کنید؟ نه
قیمت خودرو رو میتونید کنترل کنید؟ نه
قیمت اجاره بها؟ نه
پیاز رو میتونید کنترل کنید؟ نه
فرهنگ رو ارتقا دادید؟ نه
شما چرا مسئولید؟ مسئول مایید یا صاحب ما؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
امسال مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد تومان فقط به بخش فرهنگی و و.. دادند که بمردم ترویج اخلاقی کنند که چه موردی خوب هست یا نیست دروغ بد هست و حرف راست درست هست . غیبت حرام هست و مال مردم و بیتالمال خوردن گناه هست . سوال همین ۸۰۰۰ میلبارد را بین‌مردم مستقیم تقسیم میکردید که این اعمال خلاف هم انجام ندهند بهتر نبود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
دو جام را با کمک دولت بردند ولی اخلاق را باختند
سنگ باران طرفداران داماش؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
حیف مجلس و وقت مجلس که امثال مطهری در آن حضور دارند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ملخ برای تولید غذای مرغ و طیورات بسیار مفید است
Asd
| Seychelles |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ناشناس 23:27 کاملا درست کامل گفتند که شما هیچ چیزی را نمیتوانید کنترل کنید و برای رسیدن به مجلس که جایگاه بقول شماخدمت بهمردم است مخارج سنگین میکنید؟ هیچکس برای خدمت اینگونه تلاش نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جمهوری اسلامی آرمانهای اصلیش چی بوده و به کدام یک از آنها دست پیدا کرده ایم؟
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
فرماندار بندرعباس با ملخهای زنده خریداری شده چه خواهدکرد؟ در کشورهای خارجی هم اینجوری با آفات گیاهی مبارزه میکنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
هیسسس.. مسئولین مشغول جنگ با امریکای جنایتکار استکبار جهانی و تمامی ا دست نشاندهای مزدور ان در تمام نقاط گیتی هستن
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
مطهری عزیز؟؟؟؟
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
مطهری عزیز شش سال هست که در قدرت هستید ..وقدمی در راه بهبود شرایط زندگی مردم برنداشتید دنبال کار مردم باشید الان کسی حوصله ی این حرفارو نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
فقط ادمهای ساده لوح وزودباورفریب لفاظی های ترامپ و دارودسته اش رامیخورند و دچارهیجان شده ودلارهایشان رامفت ازدست میدهندوفقط زمانی متوجه اشتباهشان میشوند (حداکثردوماه دیگه) که بدنبال عدم تصویب لوایح اف ای تی اف واحرای مرحله دوم خروج ازبرجام قیمت دلار بسرعت افزایش خواهدیافت وانموقع دیگرپشیمانی راسودی نیست !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
بهتره مطهری فکر الان مملکت باشه یعنی مهمتر از روش اداره جلسه دادگاه خاتمی نداریم٠
کلا اینها در حاشیه و خاطرات و گذشته‌ها سیر میکنن
درمان ایدز غیر ممکن هست لاکن پیشگیری از ابتلا به آن کار راحتی هست

دوری از آرایشگاه ها، دندانپزشکی، خودداری از ارتباط با افراد فاحشه، خودداری از رابطه جنسی، خودداری از ارتباط دهان به دهان اینها برخی از راههای هستند که ما میتونیم با دوری از اونها خود را در مقابل این بیماری مهلک حفظ کنیم.

البته انتقال خون، دادن شیر به بچه، افرادی که به هر نحوی پیوند بافت انجام دادن هم در خطر هستند

نکته مهم این هست که به نتیج منفی آزمایش های تشخیص ایدز در ایران به هیچ وجه اطمینان نکنید چون بیماری دارای دوره نهفتگی بسیار طولانی و چندین ساله هست و برای تشخیص بیماری در دوره بروز هم آزمایش های خاصی نیاز داره که معدودی از آزمایشگاه ها در ایران امکانات لازم برای انجام آن را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
کم کم لکن جان داری برند میشی چند روز نبودی نگرانت شدم خوش امدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
نمونه عینی و غیرقابل انکار بی کفایتی دولت روحانی را در فینال جام حذفی بعد از اتفاقات اصفهان و تهران دیدیم
متاسفم که یک بار در ۹۲،به روحانی رای دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
تا دو سال دیگه داروی ضد ایدز وارد بازار میشه سه شرکت از نقاط مختلف دنیا ،هر کدام به داروی خاص خود که ضد ایدز هست رسیدن وتا الان چندین نفر کاملا مداوا شدن . این نه مخالفت با شماس ونه دنبال خرافات و خوش خیالی هستم . مجلات علمی میخونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
تابناک چرا باانتشارمطالب بیربط این ادم بیکار اجازه میدهید کامنت های مرتبط باموضوع زیرسوال برود و موردتمسخرقرارگیرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
لکن وقتی سواد و اطلاعات دقیق نداری بیخود نظرنده
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اطلاعات داده شده بسیار غلط و توهمی است .۱) ازمایش اچ ای وی دارای دقت بسیار بالاست و بدن هر فرد بعد از حدودن شش هفته از منتقل شدن ویروس میزان کافی آنتی بادی تولید میکند که با دقت بالای ۹۹.۹ درصد قابل شناسایی توسط آزمایش است و در ایران هم تست مذکور دارای همین دقت است . ۲) به علاوه راههای انتقال ویروس اچ آی وی کاملا معلوم است و آرایشگاه یا دندانپزشکی و یا بوسه دهان و یا نیش حشرات از روش های انتقال نیست. رابطه جنسی بدون کاندوم با فردی که اچ ای وی دارد و استفاده از سرنگ مشترک و یا انتقال از مادر معمول ترین روش ها هستند ۳) اگر در معرض رفتار پرخطر بوده اید با مراجعه به مراکز درمانی آزمایش انجام دهید . دانستن وضعیت اچ ای وی شما به سلامت روان و جسمتان کمک شایانی میکند. در صورت داشتن این ویروس روش های درمانی موجود کیفیت زندگی شما را ارتقا میدهد و از پیشرفت اچ ای وی به بیماری ایدز که اخرین مرحله فغالیت ویروس در بدن است جلوگیری میکند ۴) پیش گیری از اعمال پرخطر بسیار حیاتی است بنابراین استفاده از کاندوم و سرنگ یکبار مصرف توصیه میشود. در این مورد بر همه لازم است تا از مراجع معتبر آگاهی لازم را برای این بیماری و دیگر بیماری های جنسی کسب کنند. تا سلامت خود و دیگران را تضمین کنند ۵) آقا یا خانم گرامی منتشر کننده این مطلب شما با انتقال ترس بیهوده پ اطلاعات غلط سلامت روان مخاطبین را مورد تعرض قرار میدهید . خواهش میکنم مسولان سایت این پستها را منتشر نکنند
اصلاحطلبان اکنون در پایین ترین جایگاه ارزشی قرار دارند
اصولگراها با یک درجه بالاتر یکی مانده به آخر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اصولگراها از اول هم پایگاه نداشتن و اقلیت بودن. ا
مهدیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
بد متوجه شدید دوست عزیز اصولگرایان قبلا ته بودن. به تنهایی حالا با مشترکا با اصلاح طلبان مقام آخر رو دا رن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
امیدوارم یکبار هم شده حرف و پیش بینی درست و صادقانه ای از زبان یک اصلاح طلب زده شده باشد و مردم دیگر به خواسته و نظر خودشان در انتخابات شرکت کرده و بر اساس توانمدی ها و یا مصلحت های عمومی کشور به افراد جهت مجلس و به نامزدهای منتخب ریاست جمهوری ولو انتخاب بین بد و بدتر رای دهند..
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اصول گراها در رتبه منفی تشریف دارند و با خراب کردن ویا خراب بودن اصلاحطلبان به جایی نخواهند رسید بلکه روی محور منفی رشد خواند کرد به
در ایران مرگ بهتر از زندگی هست چون هر روز در ایران مثل یک کابووسه و هر لحظه ممکنه بلایی بر سر انسان نازول شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نمیدونم چرا برخی نظرات آدم رو یاد اکانت های جعلی توييتر و مزدوران اسرائیل و عربستان ميندازه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
29 نفر هم مثبت دادن ! همتون هر چه سریعتر به روانپزشک مراجعه کنید !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ناشناس 2329
این رو بدون ما اکانت جعلی یا مزدور نیستیم چون اکانت جعلی درد نان نداره مزدور هم که باید جیبش پر باشه و خیالش راحت
ولی تو قطعا از اونهایی هستی که سیری
پس باید هم خبری از حال بی سفرگان نداشته باشی و برای بقای خودت و مواهب بی زحمتت توهین بکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
به کوری چشم این ناشناس منم این پیام مثبت دادم
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خانه متری 20 میلیون و اجاره بسیار بالا ؟ احتمالا اکانت شما مال آقا زاده هاست.بسه دیگه جمع کنید...
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
بهترین ها را برایت آرزومندم
وحید
| United States of America |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ناشناس 23:29 عزیز
از سیاسی کردن تمام حرفها دست بردارید. مردم درد دارند و خسته هستند. ما توانایی برنامه ریزی برای آینده رو از دست دادیم و نمی تونیم فردا رو پیش بینی کنیم. در همین حال می بینیم که ثروت در دست دلالها بصورت نامعقولی در حال افزایش هست و قدرت خرید ما کارمندها روز به روز کاهش پیدا می کنه و اقدام در خوری برای مهار این وضع یا صورت نمی گیره و یا کافی نیست. هر چند دوستی که مرگ رو به زندگی ترجیح داده، در گفتار زیاده روی کرده ، اما نسبت دادن اون به مزدور و امثال هم دور از انصاف هست.
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
تابناک هنوز به این نتیجه نرسیده دقیقا نظر من هم همینه 23:29
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
۲۳.۲۹
عزیزم علتش اینه که شما تو شهرک زندکی میکنی
دوباره مذاکره کنید که بعدا دوباره به بهانه تحریم بازار را به هم بریزید؟
شما اگر خواستید مذاکره کنید در همان برجام کافی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
مذاکره در شرایط فعلی ذلت و آبروریزی تاریخی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اگه دوباره بخوان مذاکره کنند جواب 4 برابر شدن کالاها رو کی میده؟
نجفی یکساعت با برادر میترا استاد صحبت کرد و ایشان گفتند که به نجفی رصایت نمیدهند .
پاسخ ها
بوشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جریان اصلاح طلب دست از بی انصافی بردارد...
نجفی قاتل است
قبل از برجام ... هم مذاکره هم مرگ و نفرین میکنیم بعد از برجام و خروج از برجام نه جنگ و نه مذاکره میکنیم . یعنی به سیاست های قبلی ادامه میدهیم تا کجا و چند سال معلوم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تو اگر چشمات باز کنی و روند مذاکرات در گذشته را چه در این مورد و چه در موارد دیگر می دیدی و خودت را بخواب نمی زدی قطعا بهتر فکر می کردی و هر کشور دیگری می بود خشن تر برخورد می کرد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
شما باید چشات را باز کنی و ببینی که همانطور که برجام دارد از بین‌میرود و ممکن هست اروپا هم از ان خارج شود و دستاورد صلح امیز هم به رسمیت شناخته نشود . بنابراین راه چه جنگ چه مداکره اخرش به صلح خواهد رسید . دنیای امروز دنیای جنگ نیست . همین نگرش باعث شد که چنین روزی دچار شدیم .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
لطفا فقط یکی از مسولین ارشد و فقط برای یکبار به مردم بگویند که مردم و کشور ، چند ده سال دیگر رنگ امنیت و توسعه و آرامش و رفاه و زندگی عادی را خواهند دید !؟
و آیا اصلا خواهند دید !؟
هر 40 ثانیه در دنیا یک نفر به دلیل خودکشی جان خود را از دست میدهد.

سعی کنید اگر توانایی مالی دارید و میتونید به کسی کمک کنید نسبت به اطرافیانتان بی تفاوت نباشید
اگر سرعت وسیله نقلیه شما 50 کیلومتر در ساعت باشد و دچار تصادف شوید خطر مرگ 20 درصد هست لاکن اگر سرعت وسیله نقلیه شما 80 کیلومتر در ساعت باشد خطر مرگ به دلیل تصادف 60 درصد خواهد شد

سعی کنید همیشه آرام برانید دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
جناب آقای ولاکن....ولیکن درست است...چقدر زیر همه خبرها کامنت گذاشتی ولاکن ولاکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خوب شد گفتی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
معلومه که دهه شصتی نیستی و گرنه لاکن را می فهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
۲۳.۰۶
گردو بخور هوش را زیاد میکند.در ضمن ولاکن درست هست.شما سخنرانی زیاد گوش نمیکنی
اضغر زاده فعال اصلاح طلب.... مردم دیگر به تکرار توجه نمیکنند ...داداش اصغر وقتی قدرت احزاب نباشه مشکلات ایران در با رشد جمعیت بالای صد میلیون مشکل دار خواهد شد . یعنی احزاب یکی از محاسن آن همین هست که نگرش های سیاسی و طیف های سیاسی جامعه را کنترل و سامان دهی میکند دوم اینکه این قدرت حزبی پیروز انتخابات مجلس و دولت تشکیل میدهد . به دستاورد دمکراسی احترام بگذاریم این مشکلات حل میشود
هر 2 دقیقه در جهان یک کودک مبتلا به سرطان تشخیص داده میشود و در بیشتر موارد این کودک در خانواده ای قرار داره که فاقد توان مالی برای فراهم کردن درمان مناسب و مراقبت های لازم هست.

بیایید اگر اهل چوسان قدیم هستید یا اجاره نشین و بیکار، دست از زاد و ولد بکشید که خیر دنیایتان در این است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اگه فلسطینیا ایرانی بودن دیگه فردی از نژادشون توی کره زمین نبود. برگ برنده اونا زاد و ولدشونه اونم توی اون شرایط
اقلیت قوی بهتر از اکثریت بی خاصیت در مجلس هست... پرسش این هست چگونه هست که فقط در ایران‌مجلس بی خاصیت شده است . بروید دلایل بی خاصیت شدن مجلس را دوباره بررسی کنید . چرا در ممالک دیگر مجلس قوی هست . دلیلش این هست که مجلس از قدرت حزبی مردم وارد مجلس میشود دوم اینکه قدرت بالاتر از مجلس وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اقلیتی که قویتر از اکثریت است یکی از اصول مهم دموکراسی است
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
وقتی فله ای و لیستی نماینده انتخاب می کنی
فرماندار بندرعباس: یک کیلو ملخ تحویل دهید، ٨ هزارتومان بگیرید!

عزیز الله کناری عصر شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان بندرعباس گفت: حسب دستور استاندار محترم و برابر هماهنگی انجام شده با مدیر کل جهاد کشاورزی استان، از امروز شنبه مورخ ۱۱ خرداد ۹۸ هر فرد روستایی می‌تواند به ازای تحویل هر کیلو گرم ملخ زنده مبلغ ٨ هزار تومان از دهیار روستای مربوطه دریافت کند و دهیاران نیز ملخ‌های خریداری شده را پس از جمع آوری در پایان هر روز به بخشداران تحویل نمایند و به ازای هر کیلو گرم ٩ هزار تومان دریافت کنند. فرماندار بندرعباس اظهار داشت: بخشداران مسئول مبارزه با ملخ در بخش مربوطه هستند. دهیاران باید در این زمینه اطلاع رسانی گسترده‌ای در سطح منطقه خود انجام دهند.
"همه راه حل هامون باید موجب مسخره و خنده در داخل و خارج از کشور باشه این دفعه اول نیست که ملخ حمله میکنه دفعه آخر هم نخواهد بود ولی این راه حل از بین بردن ملخها دیگه آخر تفکر عمیقه وای خدا ما کجا بودیم که خودمونو نمیدیدیم!!!!!!"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
این راه حل مسخره بیشتر هدفش تامین غذای ابزیان پرورشی ارزان قیمت در این شرایط است . چرا که نمیگفت زنده بدلیل عدم استفاده از سموم
چه کسانی در ایران از کشت محصولات تراریخته (دستکاری ژنتیکی شده یا همان اصلاح شده) سود میبرند؟

بسیاری از کشورهای دنیا تولید و واردات محصولات تراریخته را ممنوع کرده اند و یا توزیع کنندگان این محصولات را مجبور کرده اند که بر روی محصولات خود ذکر کنند که دست کاری ژنتیکی شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
هیچ اصلاحاتی کارامد نیست
انتخابات آینده مثل قبل باز هم تقابل دستبند رنگی و ساندیس خواهد بود و به نظر من ساندیس با میزان رای بسیار پایینی پیروز خواهد بود

به امید روزی که انتخابات آزاد برگزار شود و ما تقابل عقل و منطق داشته باشیم
پاسخ ها
مهدیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
بهترین کامنت....عالی
براي من اين سؤال پيش آمده كه اينها ملخ زنده را براي چه مي خواهند؟ احتمالا براي مصرف خوراكي ميخرند. سؤال من اين است كه اين ملخ ها از نظر آلودگيهاي مختلف و بخصوص آلودگيهاي بيولوژيك بررسي شده اند كه مردم را بسيج براي گرفتن آنها كرده اند. توجه داشته باشيد كه اين ملخ ها از عربستان به ايران آمده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
برای غذای ماهی عزیز جان ... مقوی و ارزان برا همین گفتند زنده که سمی نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جای گوشت مرغ داخل سوسیس و کالباس خواهند ریخت کیلویی ۵۰ هزار تومان می فروشند
جوهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
این دفعه ملخ فرستادند تا قدرت ما را بسنجند پهبادهای عربستان است کیلویی هشت هزار تومان برای ارسال به تایلند
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
مطلوب براي تغذيه مرغ و طيور مي باشد . بسيار هم مفيدتر و بهتر از سوياي تراريخته است.:/
کاش یک رفتگر در سویس یا اسکاندیناوی بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
چه آرزوی ساده و قشنگی
ولی حقیقت حرف اون دوستمونه
زندگی در ایران مثل کابوسیه که بیداری نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
بابا دیگه چی میخواین هم دنیاتون اباد شد و هم به مقام انسانیت رسیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
کاش ... الان هم بیشتر لیاقتت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
در سویس مردم یادگرفتن که اولا آشغال روی زمین نریزند و دوم اینکه از جیب هم دزدی نکنند وقتی خودرو ساز ماشین را گران میکند عده ای فورا میروند سایت خودرو ساز و از این عمل فقط خودرا راضی میکنند و اینکه این گرانی چه لطمه ای به دیگران میزند برایشتن ارزش ندارد
فرماندار بندرعباس: یک کیلو ملخ تحویل دهید، ٨ هزارتومان بگیرید!

نمیدونم چرا یاد فطریه افتادم!
هر چه هست همین زندگی هست که اکنون دارید. سعی کنید قدر هر دقیقه از زندگیتان را بدانید
تمام بودجه وزارت بهداشت در ایران به جیب پزشکا و پرستارها میره لاکن در کشورهای دیگر بخش اعظم این بودجه صرف پیشگیری از بیماری ها و تشخیص به موقع آنها میشه

پیشگیری از بیماری ها خیلی آسان تر و کم هزینه تر از درمان آنهاست.
اگر آمریکا و اسراییل و فلسطین با هم مذاکره کنند یا صلح کنند و اسمش را معامله قرن بگذارند ما اجازه نخواهیم داد . چون قدس سرزمین مسلمانان و قبله مسلمانان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خخخخختخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
از المان نسخه نپیچ برو مرز اسرائیل بجنگ بعد نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
قبله جایی که امنیت و ارامش توش باشه نه جنگ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
تو چه کاره ای؟!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
هیچ ربطی به ما دیگر ندارد
فقر و بیکاری و نداری و بیماری جسمی و روحی و نگرانی هر روزه و گرسنگی ، دین و ایمان اکثر مردم را بر باد داده است
این فلاحت پیسه کی می خواهد بفهمد که مذاکره با آمریکا سم است؟ مگر مذاگره نکردید؟ آمریکا زیانهای ایران را جبران کرد که دوباره می خواهید مذکره کنید؟خجالت هم خوب چیزی است
پاسخ ها
یال قوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
والا مذاکره سری قبل هم گه برا مردم اب نداشت برا برخی نون داشت
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
راست میگه مذاکره چیه !مگه نمیدونی که اگر مذاکره بشه نون یه عده از روغن درمیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
مذاکره سم نیست
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جنگ جنگ
این هم نژاد آریایی حالا باید ملخ خرید و فروش کنند
آیا میدانید دین اسلام خوردن کباب گوشت قرمز را بسیار توصیه کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
برای کلیمیان وزردشتیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
برای درمان ضعف بنیه وگرنه نهی شده از زیاد گوشت خوردن
هیچ راه فراری نداریم
من از ایرانی بودن خودم بیزارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ولی من از ایرانی بودن خود بازارم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
منم از ایرانی خوندن تو بیزارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
به جای این حرفها مثل آدم انتخاب کن و مثل چغندر بی خاصیت نباش
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
بخدا منهم همینطور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
یک جای کارت مشکل داره، و الا توی بدترین حالت من ترجیح میدهم ایران باشم تا جای دیگه. قبلا انگلیس زندگی کردم.
انگلیس جزیره ای در غرب آفریقاست
آیا میدانستید ابرها دارای رادار تشخیص درخت هستند و اگر جایی درخت نداشته باشه از اونجا رد میشن

سعی کنید در حیات خانه خود حداقل یک درخت مثمر مثل توت یا زیتون بکارید و اگر باغچه ندارید از گلدان های بزرگ استفاده کنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جالب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
چی میزنی؟!
آقای فلاحت پیشه! انسان اندازه خودش باید سخن بگه
نرمش زیاد برای بدن خیلی خوبه لاکن بدن اکر خشک باشد خوب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
پشتک و وارو چطور؟
ساده لوح نباشیدوفریب حرفهای متناقض امریکایی هارانخورید نتیجه مذاکرات پرزرق وبرق امریکاباکره چه شد؟!!! واقعافکذمیکنیدبفرض مذاکره ایران وامریکا نتیجه ای خواهدداشت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
چرا امریکا از برجام‌خارج شد ؟ هیچوقت به کاربران به دلایل و زرنگی بیان نمیکنید. چرا . به اندازه خودت از سیاست میفهمی
واقعاً ابتكار خوبيه . بهتر از موعظه هاي تكراري است . . ديگه مردم از شنيدن حرف وشعار از عالمان بي عمل خسته شده اند .
احتمال سازش با آمریکا بیشتر از پذیرش تقلب در انتخابات 88 است . این از اون مواردیه که ناموسی شده ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
یعنی کسی هنوز هست که ادعای تقلب 8 میلیونی رو باور داشته باشه ...
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
صندوق رای ها را مثل بازشماری دوره هاشمی در تهران نماینده ۳۱ شد و بعد از باز شماری مجدد صندوق ها استتعفا داد بنابراین رای را دوباره سراسر کشور بازشماری میکردید یا دوباره چند روز بعد انتخابات مجدد برگزار میکردین . اینقدر هم سریع پیام تبریک بهم نمیدادند تا تکلیف معلوم شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جریان همیشه خودپیروز دان اصلاً جامعه براش مهم نیست...فقط به قدرت برسه و کلیه پیمانکاری دستش باشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
سازش با چین و روسیه و کره شمالی و ونزویلا و کوبا و وو چطور .
زاد و ولد انسان یک اشتباه و نتیجه خودهواهی انسانه

انسانی که میبینه در این دنیای پر از بی عدالتی چقدر سختی و عذاب باید بکشه تا بزرگ بشه و بعد از 60 تا 80 سال باید اون رو ترک کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
این دهه زمانه خوبی نیست من وقتی در شهر خودم مسایل اجتماعی را خیلی دقت میکنم میبینم اکثر درگیری و اختلافات خانوادگی و فامیلی این هست که متولدین دهه و ۲۰ و ۳۰ وقتی فوت میکنند وارثان انها بخاطر ارث و میراث با هم‌درگیر هستند و همین مسله باعث شده که رفت و امدها کمتر شده است بنابراین برای باقی مانده این وراث وقتی میگویم شما برای چی اینقدر بدو میکنید و حرص میخورید باز میگویند برای فرزندان خودمان .... این افراد مثل پدران و مادران خودشان زندگی میکنند فکر میکنند زندگی فقط این هست که فقط به شهر خرید کنند و ووو در صورتی با فرزند زیاد نمیشود به یک کشور پیشرفته مسافرت کرد . زندگی فقط محدوده شهر خودمان که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
حداقل از مواد مخدر بهتره که نمیشه آن را ترک کرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ازدواج با مهریه ۱۶۰۰ سکه بهار ازادی . منزل چند میلیاردی . ماشین لکسوس .... انهم با ۳۶ سال اختلاف سیاسی .‌ سوال اول اینهنه ثروت از کجا بدست امده دوم چرا همین افراد به جوان مردم‌میگوید بخاطر فشار جنسی بصورت ناخواسته بسمت ازدواج چشم بسته پرتاب میشوند و دست اخر نه پول طلاق دارند نه پول دیه ... فقط بخاطر فشار جنسی و فشار اجتماعی و روانی خودشان را بد بخت میکنند . اهداف زندگی و اخلاق عوض شده همه حتی ازدواج ها هم سیاسی شده است
چقدر زحمت می کشید که به جامعه القا کنید که دیگر تکرار بی اثر است
چند وقت پیش به مردم عزیز تذکر دادم که وارد بازی کثیف سفته بازان نشوند و از خرید ارز به شدت دوری کنید ، و گول سایتهای قیمت ساز رو نخورند ،دولت کاملا بر بازار مسلط شده ، . قیمت دلار رو ۱۰ هزار تومان تثبیت خواهد شد و در صورت عادی شدن منطقه قیمت بیشتر افت خواهد کرد
آمریکا داره سیر قهقرا را میره. واقعا چیزی تا سقوط امریکا نمونده.......
میتوان ملخها از طریق کشوری ثالث و برای مصرف به عربستان صادر کرد.
یا از طریق پهبادهای یمنی برسر کشور عربستان و امارات خالی کرد . با این روشها هزینه های پرداختی به نوعی به کشور باز میگردد.
حالا تا این کتابها چه کتابی باشه کتابهای باستانی بدرد امروز ما نمی خورد نهج البلاغه را معرفی و تفسیر کنید که در کشور ما مظلوم و مغفول واقع شده
اين ملخ ها را بجاي سيب زميني ، پياز به كشورها صادر كنيد هم سودش بيشتر است
ملت داره از شرایط زندگی فلاکت بار کمر ش می شکنه
تو یه خبر 5 خطی سه بار این عبارت تکرار شده :
نجفی یک‌ساعت با من حرف‌زد که رضایت بگیرد، اما رضایت نمی‌دهیم!!
خوردن گوشت اسب و قاطر و الاغ مکروه است و اگر کسی با آنها وطی کند یعنی نزدیکی نماید حرام می شوند و باید آنها را از شهر بیرون ببرند
کار شیطان در برابر انسان اغواگری است،وسوسه،بزک و تحریک کردن است،وعده دروغ دادن است،فریب و از پشت خنجر زدن است،و در نهایت رها کردن انسان در گردابی است که برایش فراهم کرده است.آمریکا نماد همان حکومت شیطان بزرگ در این این دنیای مادی است
مطهری بهتر است سکوت کند و پیرامون فتنه و دادگاه و ..... اظهار نظر نکند
مذاكره با آمريكا سم است مردم اينهمه سختي نكشيدند كه حالا هر كي از راه ميرسه شرط تعيين كنه براي مذاكره با اجنبي ، هر كي كه دم از مذاكره با آمريكا ميزنه بايد يكسال از مقام و منسب خلع بشه يه گاري بهش بدند تا هزينه هاشو از كوچه و خيابون كسب كنه بعد يكسال اگر باز هم سر حرفش بود سخنانش قابل تامله!
سلام. خبرنگاران چشم و گوش مردم و به خصوص مقامات هستند تا شنیده ها و دیدنی های خود را به سمع و نظر عموم برسانند و نمی توان از آنها خواست آنچه را دیده یا شنیده اند نادیده و ناشنیده بگیرند که خلاف رسالت و تعهد آنهاست. بنا بر این، مسئولان محترم هنگام رو به رو شدن با آنها انتظار نداشته باشند که آنان خلاف این تعهد عمل کنند. پس در بیان و رفتار خود دقت نمایند و از گفتن مطلب و یا انجام عملی که اگر منتشر می شود، مشکل ساز می شود پرهیز نمایند و آگاه باشیم که بررسی شده است تکذیب و اصلاح و اعتراض اثر چندانی ندارد و حد اکثر فقط 10% اثر گذار است.
علی محمد بیدارمغز- مؤلف کتب ارتباطات غیر کلامی و رمزگشایی از زبان بدن
"ابراهیم اصغرزاده چهره سیاسی اصلاح طلب به روزنامه شرق گفت: در مقطع فعلی مردم از سیاست دلزده شده‌اند و به احتمال زیاد حتی اگر آقای خاتمی هم از مردم درخواست کند که بازهم در انتخابات شرکت کنید و به این یا آن گروه رأی بدهید، با استقبال چندانی مواجه نشود."


آقای اصغر زاده و سایر سیاسیون!!
توجه داشته باشید که مردم به توصیه هیچ کسی تا بحال برای رای نیامدند. این مردم خودشان خواستند و رای دادند. لطفا کمی درک سیاسی داشته باشید. مشارکت مردم در انتخابات را بنام دیگران مصادره نکنید.
تا بحال هم خدا بدست همین مردم کشور را حفظ کردند.
ایا دوازده شرط امریکا محقق شده چون گفته پیش شرط را نادیده می گیریم این عجله ترامپ برای انتخابات امریکاست خوب میداند که هیچ امتیازی به ایران نمی دهد صبر کنیم این ترامپ بی منطق از ریاست عزل شود دوباره با اوباما قرار داد ببندیم
از ایرانی بودن خودم ناراحتم
کاش از کلیه پیمانکاران و دلالان یه نظرسنجی می کردن که شما طرفدار کدوم جریان سیاسی هستید...
جناب فلاحت پيشه امريكا بعد خلع رضا خان ازقدرت خودرا مالك ايران ميداند وميخواهد حق مالكيت خودرا اعمال نمايد چون تصميم به تفكيك ان دارد لذاموضوع مذاكره تحويل ملك وپس گرفتن ادعاى مالكيت مردم بر اين سر زمين است برخلاف نظرشما امكان توافق جدى اصلا وجود ندارد
آقای کدخدایی بی خیال بابا جان !
بنظر می رسد آقای مطهری هم جرفهای نادرست محمد رضا خاتمی مبنی بر تقلب در انتخابات را صحه گذاشته
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان