بازدید 5225

مجازات متفاوت یک متهم رانندگی در تفت

کد خبر: ۹۰۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱ 02 June 2019

رئیس کمیته امداد شهرستان تفت گفت: مجازات فردی که به اتهام رانندگی بدون گواهینامه به تحمل دو ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، به ارائه خدمت به نیازمندان تبدیل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدحسن وراثی با بیان اینکه رسیدگی به امور محرومان و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت بهتر به مددجویان تحت حمایت در دستور کار این نهاد قرار دارد، اظهار کرد: مجازات فردی که به اتهام رانندگی بدون گواهینامه به تحمل دو ماه حبس تعزیری محکوم شده بود به ارائه خدمت به نیازمندان تبدیل شد.

وی تصریح کرد: به موجب دادنامه‌ای که از سوی یکی از شعبه‌های دادگاه کیفری شهرستان تفت به کمیته امداد ارسال شد، مجازات حبس تعزیری فردی که بدون گواهینامه در حال رانندگی بود به انجام ۳۰ ساعت خدمات عمومی رایگان به صورت تدریس دروس فیزیک، شیمی و ریاضی برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد تبدیل شد.

رئیس کمیته امداد تفت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی نقش مؤثری در رشد ایمانی و تقویت و تحکیم باورها و ارزش‌های دینی مددجویان تحت حمایت و مصون‌سازی خانواده‌ها در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دارد، گفت: سال گذشته هزار و ۳۶۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های مختلف فرهنگی کمیته امداد تفت بهره‌مند شدند.

وی افزود: طی این مدت ۲۹۰ مددجوی تحت حمایت از اردوهای آموزشی و زیارتی در قالب طرح شوق زیارت استفاده کردند و عازم کربلای معلی، پیاده‌روی اربعین حسینی، مشهد مقدس و قم شدند، همچنین ۸۳ میلیون تومان نیز در این زمینه هزینه شد.

وراثی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش خانواده با موضوعاتی همچون شناخت آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، اخلاق، قرآن و نماز برای ۹۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت با اختصاص ۲۲ میلیون تومان از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در سال ۹۷ بود.

رئیس کمیته امداد تفت در پایان گفت: در این مدت نیز، ۵۸ میلیون تومان برای هزینه‌های لوازم‌التحریر، پوشاک، شهریه، خوابگاه و ایاب و ذهاب به ۱۷۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد تفت پرداخت شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان