بازدید 62325
هزار و ششصد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد علم‌الهدی از توهین به همسر پیغمبر/برادر میترا استاد: انتقام خواهم گرفت/اظهارنظر یک کارشناس امنیتی درباره پرونده نجفی/کدخدایی: قوانین انتخاباتی ما، راه فریب مردم را باز گذاشته است!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند رفیق‌دوست: نجفی گرفتار توطئه شده است/ تاجزاده: اگر امروز انتخابات برگزار شود، به لیست امید رأی نمی‌دهم/بازداشت دیپلمات‌های انگلیسی و هلندی در پارتی مختلط شبانه در تهران و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 01 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه سنگین مایلی‌کهن به قلعه‌نویی: شما که دکترا دارید!

مایلی کهن درباره اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد و حتی منجر به نابینا شدن دو هوادار شد، گفت: «اینجا هیاهو پررنگ‌تر از فوتبال است. چون هر بار هم که قرار است با این اتفاقات برخورد شود کانال‌های مختلف قدرت وارد شده و نمی‌گذارند.» او با اشاره به حرف‌های سرمربی سپاهان که گفته بود قهرمانی‌های پرسپولیس مهندسی شده است گفت: «یادم هست وقتی بچه بودیم یک مثالی بین بچه‌ها وجود داشت که می‌گفتند "دروغگو دشمن خداست" و خیلی هم به این موضوع استناد می‌شد. جالب است کسانی از مهندسی مسابقات حرف می‌زنند که خودشان دکترای این کار را دارند.»

سپاه: تکذیب اقدام تروریستی علیه راهپیمایی روز قدس سنندج

سردار محمدحسین رجبی، وجود هرگونه اقدام تروریستی علیه راهپیمایی روز جهانی قدس را شایعه دانست و اخبار منتشر شده در این خصوص را رد کرد. فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان هرگونه اخبار پخش شده در خصوص دستگیری افرادی که قصد تعرض به راهپیمایی روز جهانی قدس سنندج را داشتند، تکذیب کرد. پیشتر فرمانده نیروی انتظامی کردستان عنوان کرده بود، در چند روز گذشته با اشراف نیرو‌های اطلاعاتی نیروی انتظامی ۳ نفر از اعضای یک گروهک تروریستی که قصد داشتند در روز قدس در سنندج عملیات تروریستی انجام دهند با ۳ قبضه اسلحه و ۱۳ خشاب و حدود ۳۰۰ گلوله دستگیر شدند که این خبر از سوی سردار رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان رد شد.

بازداشت دیپلمات‌های انگلیسی و هلندی در پارتی مختلط شبانه در تهران

تسنیم نوشت: دو دیپلمات اروپایی که بامداد روز گذشته (جمعه) در یک پارتی مختلط شبانه در تهران شرکت کرده بودند، بازداشت و پس از احراز هویت آزاد شدند. یک دیپلمات انگلیسی و یک دیپلمات هلندی بامداد جمعه در یک پارتی مختلط و فساد آلود در تهران بازداشت شدند. این دو دیپلمات پس از تحویل به پلیس امنیت احراز هویت و آزاد شدند. این پارتی با حضور تعدادی نسبتا زیاد و به صورت مختلط در منطقه ولنجک تهران برگزار شده بود.

تاجزاده: اگر امروز انتخابات برگزار شود به لیست امید رأی نمی‌دهم

مصطفی تاجزاده گفت: من سال ۹۴ در زندان بودم و رأی دادم. ذره‌ای هم تردید نداشتم. می‌دانید چطور متوجه شدم که پیروز شدیم؟ فردای انتخابات وقتی گوینده اخبار داشت فهرست افرادی که در تهران رأی آوردند را می‌خواند، من اکثر آن‌ها را نمی‌شناختم، فهمیدم لیست ما رأی آورده است، چراکه نامزد‌های اصولگرا را می‌شناختم. من آن روز به لیست امید رأی دادم، اما امروز رأی نمی‌دهم. چرا؟ چون آن زمان فقط می‌خواستیم مجلس را از دست تندرو‌ها خارج کنیم و اداره کشور را بر مدار عقلانی قرار دهیم.

کدخدایی: قوانین انتخاباتی ما، راه فریب مردم را باز گذاشته است!

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به محاکمه بوریس جانسون وزیر امورخارجه انگلستان به دلیل وعده‌های دروغ در تبلیغات انتخاباتی، از قوانین انتخابات در کشورمان گلایه کرده است. در خبر‌ها آمده است، در انگلستان بوریس جانسون وزیر خارجه دولت ساقط شده ترزا می‌به دلیل آنچه دادن وعده‌های دروغین انتخاباتی بوده محاکمه می‌شود و همین خبر سبب شده تا عباس علی کدخدایی در توئیتی از قوانین انتخاباتی کشورمان گلایه کند. او در این توئیت نوشته است: «محاکمه به دلیل دروغگویی در تبلیغات انتخاباتی!بوریس جانسون به دلیل دروغگویی در تبلیغات انتخاباتی به دادگاه فراخوانده شده است. موضوعی که در قوانین انتخاباتی ایران در نظر گرفته نشده و راه فریب مردم را باز گذاشته است.»

اظهارنظر یک کارشناس امنیتی درباره پرونده نجفی

کارشناس مسائل امنیتی گفت: سناریوسازی‌های عجیب اصلاح‌طلبان در ماجرای نجفی به رسوایی بیشتر این جریان خواهد انجامید. یک کارشناس مسائل امنیتی با اشاره به شواهد موجود پرونده محمد علی نجفی به فارس گفت: ادعا‌های عجیب برخی افراد و جریانات که در ظاهر قصد حمایت از نجفی را دارند، به زودی به رسوایی بیشتر این افراد منجر خواهد شد. طرح مسائلی مانند دام گذاشتن برای سیاسیون توسط یک زن با معیار‌های شرعی، حرفه‌ای و اخلاقی دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی مغایر است و چنین سناریو‌هایی توسط ذهن بیمار ضدانقلاب مطرح می‌شود. وی با اشاره با شیوه‌های غیرانسانی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های غربی گفت: متأسفانه در مواردی مشاهده شده که این سرویس‌ها با اجیر کردن زنان، سعی در سوء استفاده و تخلیه اطلاعاتی یا باج گیری از سیاسیون کرده اند. اما این روش‌های ناصواب با مبانی فکری جمهوری اسلامی در تضاد است و به هیچ عنوان دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی از این روش‌ها حتی برای دشمنان خود نیز استفاده نمی‌کند. این کارشناس حوزه امنیتی افزود: اگر مسئولین ذیربط به پاسخ استعلام‌های دستگاه‌های اطلاعاتی توجه می‌کردند، شاید امروز شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم. وی اخذ استعلام دستگاه‌های اجرایی از نهاد‌های قانونی برای واگذاری و به کارگیری مسئولیت‌های مهم را لازم و با هدف صیانت از دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و مسئولین دانست و ابراز امیدواری کرد من بعد کمتر شاهد مقاومت‌های دولتمردان در این زمینه باشیم.

برادر میترا استاد: انتقام خواهم گرفت

مسعود استاد، برادر میترا استاد در مطلبی که در اینستاگرام خود منتشر کرده، نوشته انتقام خون خواهرش را خواهد گرفت. او همچنین با انتشار تصاویری از خواهرش قول داده در روز‌های آینده، ناگفته‌های میترا را به گوش همگان خواهد رساند. مسعود استاد در مطلبی دیگر که سه روز پیش منتشر کرده بود نوشته بود از افراد رذل و پستی گفت که برای قتل میترا دسیسه چیده بودند.

انتقادات علم‌الهدی از توهین به همسر پیغمبر

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر کسی حرمت همسر پیامبر را رعایت نکند و اهانت کند، یعنی حرمت پیغمبر را رعایت نکرده، نمی‌شود به همسر رسول‌الله توهین کرد، این توهین به خود پیغمبر است.

رفیقدوست: نجفی گرفتار توطئه شده است

محسن رفیق‌دوست در پاسخ به این که شما زمانی عضو هیأت دولت دوران جنگ بودید و در آن کابینه وزیر دیگری هم حضور داشت به نام محمدعلی نجفی. اتفاقات اخیر چقدر برای شما تکان دهنده بود و چه حسی داشتید، او گفت: من با ایشان دوست بودم و ایشان را دوست داشتم. وزیر سپاه دولت دوران جنگ اظهار داشت: ایشان فرد بسیار اخلاقی بودند، به نظرم از قبل توطئه‌ای علیه او ترتیب داده شده بود و ایشان گرفتار آن توطئه شد. رفیق‌دوست تأکید کرد: آقای نجفی فردی سلیم‌النفس، خونسرد و شوخ‌طبع بود که به همه روی خوش نشان می‌دادند، لذا این حرکت حداقل از نظر من غیر قابل باور است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۲۴۵
به تیترهایی که زدی دقت کن در همه آنها یک کلمه با بار منفی هست انتقام توطئه فریب بازداشت توهین اقدام تروریستی
پاسخ ها
تکرارچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اصلاح طلب باش
قاتل باش
ما حمایتت میکنیم
مشیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
فکرش را بکنید نجفی حامی رییسی بود
وای وای چه بلوایی بپا میکردند همین اصلاح طلبها که الان بخاطر نجفی از همسرکشی حمایت میکنند.
البته این حمایت کور و غیر اخلاقی اثر عکس میگذراد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اصلاح طلب قاتل حمایتت میکنیم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
نجفی=باهنر=احمدی نژاد=روحانی=خاتمی=شریعتمداری=سلیمی نمین=قالیباف=کرباسچی=ضرغامی=علم الهدی=فراهانی=جهانگیری=طباطبایی=رسایی=عارف=مطهری=پزشکیان=لاریجانی=رحیم پور ازغدی===
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
جناب مشیری همون تتلو واسه اقای رییسی کافیه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
در دهه ۷۰ تا ۸۰ اسم اصولگرایان . به ترتیب گروه فشار بود سپس به گروه محافظه کار و ارتجاعی و سپس به اصولگرا تبدیل شد و دلیل انهم در یک مناطره در شبکه دو بود که شریعتمداری گفت من دوست ندارم گروه مرا محافطه کار بنامند .
پریسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
امیرجان تتلو حداقل قتل نکرد
ضمنا شما که حامی کنسرت بودی!؟
شیرازیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ناشناس آخر
خب حالا خشونت طلبی اصلاح طلبان را چگونه تفسیر کنیم؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
رفیق دوست چه مطلبی گفت که شما میگویید اصلاح طلب هست . شکل و قیافه یا نگرش سیاسی . منزلت و مقام ایشان . منزل ایشان . حقوق ایشان . شعار ایشان . چه موردی از تشابه در ایشان دیدید که گفتید ایشان اصلاح طلب هستند . دوستان اصلاحات سیاسی و اقتصادی در صد مورد باید انجام بگیرد در عیر اینصورت در این حوزه ها به بن بست خواهیم رسید الان سهم مردم از قدرت و ثروت چقدر هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
صدا وسیما بیشتر از قاتل رسواشد
حالا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
مگه خبر خوب هم هست درایران؟؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
چه بحث مسخره ای هست این اصلاح طلب و اصولگرا ا
ناشناس
| Sweden |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
پریسا خانم،
بحث قتل مطرح نبود تو کامنت، بحث حمایت تتلوووووووووووووووووووو بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خیلی زشته که هنوز عده ای سر اصولگرا و اصلاح طلب دعوا دارند ؟

البته شاید هر دو آقازاده های دو طیف هستند .

بهترین نظر 2227 (پرچم آلمان)
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تازه فهمیدم شما اصلاح طلبی را .اشتباه گرفته اید
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
توضیح هیچ مشکلی را حل نمی کند آنقدر خرابی وجود دارد که مردم هر چیزی را می پذیرند
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
از سومین دادگاه خاتمی در تیتر خبری مطلبی ننوشتی . بهرحال کی چی گفت چی گذشت . ثابت شد و نشد
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
رییس قوه قضاییه جدید با پرونده بزرگ و فراگیری مصادف شده است . پرونده قتل وزیر . بعد از این بررسی و حکم معلوم میشود که فقط در کنار زمین بصرف انتقاد از دولت درست نیست .
گيرم گرفتار توطئه شده اما واقعا كسي كه با اين همه سال سابقه مديريت و سواد و دنيا ديدگي وقتي به كرشمه ء دشمن داخلي حزب و خانواده و اخلاق رو زير پا ميگذارد چه تضميني هست براي وسوسه هاي بزرگ تره دشمن خارجي وطن و ملت اش رو نفروشد ايسنا جان منتشر كن لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این حرف درسته. اما چه کسی هست که بتونه ادعا کنه که در برابر همچنین برنامه ریزی و توطیه ای دووم بیاره و خطا نکنه (البته با فرض توطئه). در نظر بگیریم که ما نمیدونیم این مرد تا چه مرحله از این خیانت به همسر رو خودش پیشرفته و از کجا به بعد متوجه خطاش شده. حمایت خانواده و فرزندش رو هم درنظر بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
بشین بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
حمایت جناب رفطق دوست از جنایت نجفی از باب کبوتر با کبوتر باز با باز کند هم جنس ازبا هم جنس پرواز نجفی و رفیقدوست هر دو لکسوس سوارند و هر دو اهل حقوق نجومی و هردو دارای ژن خوب و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
فقط اعدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
ایسنا جاننننن !!! اینجا که تابناک جانننننننن !! ننه جاننننننننننن !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
مواظب باشین
یک گله خر یا گوسفند با یک سطل کوچک علوفه یا جو به هر جایی که مایل باشید کشیده میشن
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
این جمله ات واقعا از ته دل من بود ولی امام عدالت می گوید مردم شایسته کسانی اند که بر انهایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
وای خدا مردم ما چقدر زود بازی میخورن؟ مسئله اصلی مملکت رو ول میکنن میرن ببینن کی چی میگه!!!
با همین ترفندها رای آورد این آقای رئیس جمهور
ما یک دوست داشتیم که آدم خیلی شوخی بود ؛ به حدی که شوخی شوخی یه نفر را کشت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
هرهرهر
راد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
قبح قتل یکدیگر را بخاطر منافع حزبی نشکنید
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
انگار با تو خیلی شوخی میکنن که هرهرهر
میکنی ببم جان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ما هم یه دوست داشتیم از هکه پس گردنی میخورد ولی تو خونه بهش میگفتن خان اینم فک میکرد خانه هر جا میرفت به همین اسم خودش را معرفی میکرد بخاطر همین پس گردنی میخورد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
یه قاری هم بود اما انگار نبود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خیلی خوشمزه هستی!!!!!
اگر امروز هر انتخاباتی انجام شود میزان مشارکت مردم زیر 10 درصد است.میگی نه نگاه کن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
انتخابات و نظر مردم زیاد مهم‌نیست مهم این هست که در روز جمعه در تهران و قم و اصفهان و مشهد سر هر هفته در مورد سیاست گذاریها ی کشور چه نظری دارند . مجری رن باشد یا مرد باشد چه ربطی به امام جمعه یک شهر دارد . امور اقتصادی و سیاسی و بین المللی کشور چه ربطی به امام‌جمعه دارد . اگر بعد از انقلاب مجلس دولت داریم باید از این دو تا قوه پیگیری شود . دوم اینکه سخنان این افراد حتما باید در امور اداره کشور لحاظ شود اگر نشود معترض دولت و مجلس میشوند در صورتی هر طرح و نظری و لایحه ای باید در مجلس به رای گذاشته شود
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اما نتیجه 85 درصد اعلام می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
جالبه از آلمان و آمریکا دارن راجع به انتخاباتای ما صحبت میکنن. من تا حالا به هیشکی امیدی نداشتم که بیاد و مشکلاتو حل کنه بغیر از احمدی نژاد که اونم اومد و گند زد، ولی توی تمامی انتخاباتا شرکت کردم. اصلا همچین که میبینم ضد انقلاب ناراحت میشه از انتخاباتا دلم میخواد حرصشونو دربیارم و یه نیروی درونی وادارم میکنه برم و رای بدم ولو رای سفید باشه. ما مشکلات زیادی توی مملکت داریم ولی ناامیدی رو باهاش مبارزه میکنیم تا پوزه وابستگان به غرب به خاک بمالیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
البته اگر عده ای چابلوسی را کنار بگذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
با یه مهندسی انتخابات رقم میره بالای 63 درصد!
این آقای رفیق دوست بد جور اسیر نام خانوادگی خود شده و واقعا رفیق دوست شده اگه یک آدم معمولی و متشخص دچار این کار شده بود اینطور براش مایه میذاشتی اگر اینطوری بشه گناهان مردم رو تبرئه کرد بالاخره همه ی ما دچار توطئه شیطان رجیم هستیم و شیطان نزد خداوند بر گمراهی انسان قسم خورد و خداوند به او مهلت داد برای امتحان انسان
بجای این حرف های بی ربط از خداوند عاقبت بخیری بخواهیم و ملتمسانه از او بخواهیم آن و لحظه ای وا را به خود وا مگذارد
لااقل انصاف داشته باشید و بجای فضا سازی بگذارید پرونده سیر طبیعی خود را طی کند طرفی که کشته شده هم آدم بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
منظور ایشان این هست که هر کسی که تعریف و جایگاه اقا زادگی ارتقا یافت خود بخود از خیلی از مسایل سیاسی و اقتصادی و قضایی مصونیت پیدا میکند . لکسوس سوار شود در صورتی در اصل شعارها اینچنین نبود . داداگاه علنی باشد ولی نیست . خانه و مسکن با فقیر ترین مردم باشد . محافظ نداشته باشد مثل مردم‌معمولی باشد . ولی اینچنین نیست . مثل کشته شدن شهروندی توسط پسر فلاحیان . آیا شما محاکمه ای شنیدی یا دیدی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
رفیق چی ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
راستی ماجرای 123 میلیارد به کجا رسید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
بالاخره یک فرد شناخته شده مثل رفیق دوست جرات کرده و حقیقت را گفته
نظر آقای رفیق دوست در مورد آقای نجفی صحیح است وای به روز اون کسایی که این بلا رو سره مخالفان خود در می آورند اگر از خدا نمی ترسید حداقل از مردم بترسید
پاسخ ها
کاشانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
اصلاحات که سایه رفیق دوست را به رگبارمیبست
الان چی شده هم فکر شدن جریان؟
البته خیلی وقته یکی شدن خصوصا برای تکرار حسن
ناشناس
| Canada |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نظر آقای رفیقدوست اظهار نظر آن کارشناس امنیتی را رد میکند و با توجه به سوابق و اطلاعات آقای رفیقدوست ایشان راباید منبعی موثق دانست
يك كارشناس مسايل امنيتي ؟ چرا اسمش رو نگفتين .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
چون کارشناس مسائل امنیتیه نه کارشناس آشپزی!
ناشناس
| Spain |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نه عزیز برادر نظر خودشان را همیشه بنام مستعار کارشناس اعلام می کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
البته این کارشناس دچار فراموشی هستند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
بدون نام و بدون مسئولیت در مورد سخنانش !!!
برادر اگر برادر بود اجازه نمي داد خواهرش با كسي كه هم سن پدرش هست ازدواج كنه .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
خواهرهای قدیم بودند که حرف گوش میکردند الان دیگر متاسفانه چنین نیست . این ازدواج در کل اشتباه بوده . یعنی نجفی هم اشتباه کرده . بعد از ازدواج نه شهردار بود نه وزیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
برادر مگه آقا بالا سر خواهره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
گیر خواهر ناتو امیدوارم نیفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
احسنت. برادر بر خواهر ولایت ندارد ولی غیرت دارد یکی نیست بپرسه چرا جلو خواهرتو نمیگرفتی وقتی از شوهرش طلاق گرفت و میرفت میشست رو صندلی نجفی اون روز کجا بودی. من نمونه این داداسا رو دیدم! یک مدیری داشتیم داماد وزیر بود یک زنه عین عین این ماجرا گذاشتن سر راهش خانم برادرش را هم تو اداره ما مثل خودش استخدام کرد وقتی ابجیش با طرف میرفت مسافرت غیرتی یوخدی! اخه طرف پولو چوخدی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
پرستو ها برادر هم دارن ؟
جناب کارشناس امنیتی ،،مثل روز روشنه که میترا خانوم طعمه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
تو هم کارشناس امنیتی هست که با این صراحت نظر میدی 21:00
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
دادگاه و اعترافات نجفی همه چیز را مشخص میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
بعلت نامعلومی نجفی نمیتونه از خودش دفاع کنه و حقیقت را بگه
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
یه مشکلی وجود دارد که شما کاربران متوجه نیستید . یعنی در بحث جناحی باشه صدا و سیما طرف موافق خودش در تمام‌مسایل سیاسی یا رانت بازی یا اختلاس و پارتی بازی اسم افراد خاطی را با ف . م . ن . ی . گ . ب نمایش میده و تیتر میزنه اما وقتی برای جناح مخالفش باشه دقیقا گلوله اسلحه را شمارش میکنه انهم از طریق خبرنگار ها ولی در پوشش جناح خودش بحث مسایل جناحی باشه حتی اجازه درج‌خبر را به خبر نگار نمیده دوزاریت چرا کج هست
این کارشناس مسائل امنیتی اسم نداره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
هزاران مثبت به این کامنت باید داد
ما اصلا حزب مردمی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
دو حزب داریم . بدون تفاوت دیدگاها . تشابهات صدردصد .اختلاف حزبی و اختلاف رویکرد صفر
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
یه وقت ندزدند.ما فقط یک چیز مردمی داریم .دفن اموات
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ما اصلا حزب نداشتیم و نداریم بجز حزبالله!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
اِ ... چه جالب ، تازه فهمیدی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نجفی هم مردمی بود چه بلایی بسرش آوردند
پیامبر اسلام چون جزو معصومین بوده است نباید کارها و تصمیمات او را زیر سوال برد
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
پیامبر اسلام معصوم بودند و همه کارهاشون دلیل و حکمتی داشته.اما به معنی خوب بودن همه اطرافیان ایشان نیست. مثل حضرت لوط و نوح که اونها هم پیامبر بودن و کارهاشون همه بر اساس حکمت و
دلیل بوده اما به معنی خوب بودن همه اطرافیانشون مثل همسرانشون نیست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تا جایی که من میدانم پیغمبر به مقدس سازها گفت من هم انسانی هستم مانند همه انسانها .
ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
دوران بی سوادی مردم سزآمده امروز همه فکر میکنند بررسی میکنند مطالعه و تحقیق میکنند
از نظر آقای هادی حق الناس چون در خفا انجام میشه اشکالی نداره ولی حق خدا اشکال داره!! یعنی تو خونه خودت هم بخوای از زنگ بزنی پیک غذا بیاره تو خونه خودت بخوری ایراد داره!! ولی اینکه پول این مملکت رو میلیارد میلیارد بدزدند و بخورن ایرادی نداره چون در خفا انجام میشه!! حالا اعمالی که شما در خفا انجام میدید باعث میشه نتیجش رو مردم در ظاهر! به شما نشان بدهند یا خیر!!
و من ا... توفیق
کارشناس امنیتی دام گذاشتن برای نجفی را رد میکند ولی رفیق‌دوست معتقد است از قبل توطئه ای در کار بوده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
حالا کی امنیتی تره رفیق دوست یا اون کارشناس کی توی سیستم هست رفیق دوست یا اون کارسناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آقای رفیق دوست اشراف کامل بر مسائل دارد وقتی گفت توطئه بود حتما خبر داره
این کارشناس امنیتی اسم نداره
رزومه نداره
پس من کارشناس هوا و فضا هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
احتمالا یا رائفی بوده یا حسن عباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
هرکی بوده نظرسنجی چشمی میکنه
در تایید نظریات عالم برجسته و برادر دینی، جناب آقای علم الهدی باید بر این نکته تاکید کرد که مطابق اعتقادات مذهبی و دیدگاه های اهل تسنن ایران، هر کس که به ام المومنين (رضی الله عنه ) و صحابه رسول الله (ص) توهین روا دارد، باید به مسلمان بودن او شک کرد زیرا آتش کینه و تفرق را در بین برادران مسلمان روشن می کند که نهایتا یهود و نصارا از آن بهره خواهند برد.
آنچه چندی پیش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و یک مداح ناآگاه و اغفال شده به نام مذهب شیعه انواع توهین ها را به خلفای ثلاثه بیان نمود، لکه سیاه و ننگینی در تاریخ اخوت بین مذاهب مختلف اسلام ایجاد کرد که خوشبختانه با اقدام به موقع و قابل ستایش مدیران ذیربط، مدیر شبکه خاطی از مقام خود عزل گردید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
من مثل شما فکر نمیکنم . وقتی تاریخ ایران و عربستان و اروپا و جنگ های که اتفاق افتاده و خبل عطیمی از بی گناهان کشته شدند را در طی هزار سال پیش مطالعه میکنم به این نتیجه میرسم که اصلا ان دوران به ما ربطی نداره من الان دارم زندگی میکنم چه کنم که ان دوران درس تجربه سیاسی و اجتماعی برای خودم و مردم باشد هر چه بیشتر به ان تاریخ دامن بزنی اختلافات بیشتر میشود بخاطر همین هست که در اروپا و غرب برتری دین و مزاد و مدهب و رنگ پوست و ملاک نییت بلکه انسانیت مهم هست . چون میدانند اگر ملاک ها این‌موارد باشد دوباره کشورها به جان هم میفتند و انسانها کشته خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
خداوند در ایه ای زنان پیامبر را به مثابه مادران مومنین قرار داده است و ازدواج مردان با زنان پیامبر را مثل ازدواج با مادر حرام کرده! پس میتوتوان نتیجه گرفت سب زنان پیامبر جایز نیست چنانچه حضرت علی نیز پس از جنک جمل به عایشه معترض نشد و با احترام او را بازگرداند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
برادر محترم به استحضار حضرتعالی می رساند که یهودیان و مسیحیان هر دو از برادران و خواهران دینی ما هستند . تمام پیامبران که از جانب خدا مبعوث شده برای هدایت انسان و برقراری حکم خدا و ... مبعوث شده‌اند ، لذا تمام پیروان راستین آن برادران و خواهران ماهستند.در ضمن یهودیت با صهیونیست و از دین خارج شدگان مسیحیت با نصارا دو چیز متفاوت هستند
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
یک بار دیگر جنگ های عربستان را بخوان بعد نظر بده . الان تمامی این اطلاعات مجانی روی سایت ها هست
مسئولین تمام برنامه ریزشون و تلاششون برای زندگی پس از مرگ مردم عادی هست. چیزی که کسی تا حالا نه دیده و اصلا شاید وجود نداشته باشه. جالبه که مسئولیت در مورد خودشون و خانوادهاشون تمام تلاششون برای زندگی دنیوی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
چون با توجه به قدمت دنیا میدانند خبری نیست که نیست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو
رمز یک بار مصرف گرفتن از من
عابر بانک سیار شدن از تو
دادگاه علنی با حضور خبرنگار با من
پیچاندن صد قاضی با صد جلد پرونده از تو
دوختن لباس زندانی با من
با کت شلوار خندیدن در دادگاه از تو
حجب وحیا وشرمساری با من
قتل و بگو وبخند در کلانتری از تو
مسکن مهر در بیابان ها با من
خرید خانه در ایالت مریلند ازتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
احسنت
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
به ناشناس 22:28
دفاع کردن از جناح خود با تو
از این گوش شنیدن و در کردن از گوش دگر با من
خوردن نان مفت و گفتن شعر مفت تر با تو
غصه خوردن به حال تو و خودم با من
گرم کردن سر مردم ، آنهم با شعر تکرای با تو
مطالبه از مسئول و گفتن حقیقتش با من
فراموش کردن فارسی افغان تبار با تو
رو کردن و زنده کردن اسم او با من
دادن حکم قتل غیر عمد برای او با تو
گفتن از غایب بودن اولیاء دم وقت صدور رای
با من
چیدن مقدمات سفر اولیاء دم با تو
ماندن در حیرت و تعجبش با من
گفتن اختلاس و رانت این دوره با تو
گفتن اختلاس و رانت دوره قبل با من
رفتن ملاقات یاران زندانی محمود با تو
در خجالت ماندن و شرم حیا با من
ماست مالی کردن گند زنجانی با تو
گفتن از دکلهای گم شده با من
حمایت از خاوری و اختلاسش با تو
تحمل تورم و گرانی اش با من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خخخخخخ آفرین
تا رفیق دوست هم مبگه یک چنین چیزی هست .... بعا این کار شناس امنیتی میکه نه .... ما هم که میدونبم هست ...پس چرا با شعور مردم بازی میکنید ؟
بازم خبر بدرد بخور وامیدوار کننده ای نیست...پس انداز بیست سال حمالی وکارگریم که پول توجیبی یه روز فرزند یکی ازهزاران تصمیم گیرنده مملکت بود باکاهش ارزش پول کشور نابود شد...پس انداز ناچیزی که یه خانواده سه نفره دلمونو بهش خوش کرده بودیم شاید از مستاجری نجات پیدا کنیم....حالا هرطور حساب میکنم میشه یه شاخه تیرآهن باهاش خرید.‌‌..چه کسی جوابگوی ماست؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
بخثا اگه یکی از مسیولین با خوندن این نوشته از غصه بمیره جا داره! ا
الان افراد سیاسی که میگفتند هم مذاکره میکنیم هم شعار مرگ بر امریکا میدهیم برای روند جدید و مشکلاتی که بوجود آمده چه دلیلی دارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
مثل همیشه.فکر می کنی در آلمان زندگی می کنی که خانم مرکل با سبد بعد ظهر می رود سبزیجات می خرد.اینجا همه مسلح هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ناشناس 22:47، منظورت از "اینجا" اونجا توی آمریکاست؟
ناشناس
| Spain |
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
الان می گن نه جنگ نه مذاکره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خطاب به 2247

خانم مرکل میداند که مردمش او را میخواهند و عادلانه انتخاب شده است .

ولی خدا وکیلی کدام مسئول ما بدون محافظ و بدون اسلحه بیرون میاد ؟
اظهار نظر یک مقام امنیتی در مورد نجفی .... آلان بحث سر این هست که چه کسی یک انسان را چه کسی کشته است؟ . دوم اینکه از این ابزار نفوذی که گفتی که هم از خارج و هم از داخل به بهانه ازدواج وارد حیطه سیاسی و اسرار مسولین میشوند را چگونه با سخنان مسولی که گف در غالب و پوشش خبرنگار اطلاعات سری را کشف میکنیم . قابل جمع نیست .
با سلام اقای کد خدایی به مطلب خوبی اشاره کردید ولی دیر وقت ما چرا به این نکته بن بست گرفتار شدیم چون مسولان همیشه دروغ گفتند مردم را سر گرم کردند نمونه بارز ان در مورد اقای خاتمی است که در زمانیکه کاندید ریاست جمهوری بود چنان با اب و تاب صحبت می کرد که مردم فکر می کردند که فرشته نجات امده است ولی اخر سر گفت من تدارکاتچی بودم البته نا گفته نمامد که ان زمان وضع اقتصادی مردم به مراتب خیلی بهتر از حالا و دولت معجزه هزاره سوم بود و الان هم اقای روحانی می گوید من قدرت ندارم و اختیاراتم را زیاد کنید جناب روحانی اگر اختیارات نداشتی چرا در موقع انتخابات به مردم دروغ گفتی متاسفانه در کشور ما دروغ نهادینه شده است و مسولان کشور هم سر در گم مانده اند و کشور به حالا خود رها شده است دولتی که نتواند قیمت پیاز و سیب زمینی را کنترل کند نبودنش بهتر از بودنش می باشد و اما اقای علم الهدی از اهانت به همسر پامبر گرامی ناراحت شدند در صورتیکه خیلی از مداحان و بعضی وعاظ هستند که همیشه به اهل سنت اهانت می کنند و کسی هم نیست که اینهارا سر جایش بنشاند تنها انتقاد چاره ساز نیست باید با افرادی که در کشور تفرقه می اندازند بر خورد شود چون اینگونه افراد مخل کشور و نظام هستند همین افراد باعث شده اند که کشور های مسلمان که اهل سنت هستند بر علیه ما موضع گیری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
عزیزم کدخدایی این حرف را زده تا مردم سرگرم شوند وگرنه خوب می داند انتخابات ایران از اساس ساختار دموکراتیک ندارد که قابل مقایسه با انگلیس باشد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
آقای کدخدایی ) بجای فرافکنی و به جای پاسخ گفتن به رای مردم الان راه چاره این هست بروید در یک اتاق دربسته پیش روحانی بنشبنید و بگویید اقای روحانی مردم برای چی به شما رای دادند شما چی گفته بودی که برنده شدی . ما برویم همان حرف های شما را عملیاتی کنیم . کدخدایی جان در انگلیس مردم رای به جدایی از اتحادیه اروپا دادند و چون دولت موفق نبود کنار رفت . چرا . چون‌میزان رای مردم هست اگر خواستند دوباره رای گیری میکنند گرفتی داداش
مهدی
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ایشان میخواهند انتخابات را اینجوری نجات بدهند که دروغگوئی موجب خرابی آن شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
به راستی که دروغ در کشور نهادینه شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
اقای محبوب از تبریز همه حرف های شما درست در این کشور قطع رجال فیلتر مشکل در یک انتخاب دموکراتیک است . اگر همه روسای جمهور چه راست و چه چپ از تدارکاتچی بودن حرف میزنند و در پایان دوره ریاست جمهعوریشون انتقاد میکنند به ساختار قانون باید توجه کرد
ای مستمندان و فقرای چوسان قدیم

دست از زاد و ولد بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این شهروندان چوسان قدیم در سن ۵۰ تا ۶۰ دنبال ازدواج و تعدد همسر طبق قانون هستند .
شادی مردمو ننخوان فقط دوست دارن مردم یا گریه کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
بخدا باور کن حرف دل منو و خیل زیادی از مردم را زدی . شما از فردا برو کنار حیابان بشین گریه کن . هزاران نفر حتی ارگانهای که متولی این هستند که کسی در کنار خیابان گریه میکند توجه ندارند و بپرسند اثلا چرا گریه میکنی ولی کافی هست چند تا خنده بلند بکنی یا شادی کنی سریع دستگرت میکنند . چندین سال هست من زنان فقیر را در یابان شهرم میبینم اما کسی توجه نمیکند که چرا دست به گدایی زده
آقای نجفی در 70 سالگی زن گرفت زن جوان گرفت زن جوان گرفت بعد انتظار داشت براش بمونه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
چه ربطی داره ؟
جناب جنتی هم پارسال در سن 90 سالگی ازدواج کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خخخ
پاسخ به علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
یکی زن میگیره به یه وضعی تو رستوران و جاهای دیگه عکس میندازه، یکی زن میگیره همدمی باشه براش زن دومش هم نیست قاتل هم نیست. عکساش تو اینستا هم نیست. این فرق ها را باید دید و الا ازدواج جرم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خیلی ساده با مسائل برخورد میکنید
کد خدایی .. قوانین انتخاباتی ما راه فریب مردم را باز گذاشته است . با استناد به وعده وزیر خارجه انگلیس که گفته است........... پرسش این هست آیا در دمکراسی کسی وعده تحولات داد و مردم پسندیدند و رای دادند اگر ان وعده ها را عملی نکرد یا خواست انجام دهد نهادهای موازی جلو گیری کردند یا اصلا وعدهای داده شده در ان سیستم عملیاتی نمیشود ؟ کدام را لاید پیگیری کرد . الان دولت روحانی وعده های سیاسی زیادی داد اما وقتی جلوی شعارها انتخاباتی ایستادگی میکنند چه کسی جواب میدهد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آقای روحانی که ۴۰ ساله سمتهای بالا داره. نمیتونه بگه نمیدونستم. متناسب با اختیاراتش وعده میداده
ای کاش یک روستایی در اروپا، آمریکا یا اسکاندیناوی بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ای کاش یک چوپان در دامنه های آلپ بودم.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
وپانی در سوییس خیلی حال میده شنیدم در سوییس برای اینکه جلگه های کشاورزی و دامداری آسیب نبینند در این روستاها و ابادیها جاده و اب و برق احداث نمیکنند چون‌میخواهند بافت سنتی و بومی ان سرزمین حفظ شود یعنی مردم در ان روستاهای کشاورزی و دامداری برق ندارند . ولی در ایران به روستا تمام امگانات را بردند روستای به شهر امده و شهری به روستا میرود ولی شهری کار روستایی را انجام نمیدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ای کاش من سگ آن چوپان بودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
خدایی سگ چوپانی در دامنه های آلپ بهتره تا با پراید بری مسافرت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ای کاش من هم یک درخت در آنجا بودم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اصلا حتی فکر کردن به اون هم به آدم آرامش میده

تصور اینکه هر صبح که بلند میشی بهترین و پاک ترین هوای دنیا رو تنفس میکنی، و بهترین مواد غذایی رو ی زمین رو استفاده میکنی

از همه مهتر مجبور نیستی بعضی هارو ببینی
هیچ نگرانی بابت تغییرات مداوم قیمت ها نداری

و عملا داری در بهشت زندگی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ای کاش من توله سگ آن سگ آلپی بودم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
من حتی راضیم یک علف در دامنه آلپ در بخش ایتالیایی و نه سویسی باشم

چون دامنه ایتالیایی آلپ آب و هوای بسیار مطبوع و مدیترانه ای دارد اما دامنه سویس آن زمستان های وحشتناکی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
بغض گلویم را گرفت وقتی دیدم هموطنانم آرزوی سگ شدن در یک کشور غربی را دارند ولی در این به اصطلاح وطن نمانند نمیگویم چرا چون به لب رسیده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
همه شما همونی هستید که گفتید ،تا زمانی که عقل شما به چشم شما و تبلیغات دیگران باشد
ساندیس خوب است لاکن با کیک گرم
دستبد رنگی خوب است لاکن با رقص و پایکوبی در خیابان یا اردوی مختلط انتخاباتی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
دوست عزیز وقتی در کشوری زندگی میکنی . شعارهای انتخاباتی برای اینکه مردم را پای صندوق رای کشیده شوند و هدف این باشد که مثل ممالک غربی رای و صندوق باشد ولی شعارها مثل انها نباشد . هزینه انتخابات کاندیدها مثل عربیها از اسپانسرها نباشد وووووو وقتی از ابزار غربی در انتخابات استفاده میکنی یکیش هم رای مردم و رقص و شادی مردم بعد از انتخابات هست و یا اعتراض خیابانی هست . در هر دو صورت شما باید تکلیف خودتان را مشخص کنید . میزان رای مردم هست . نمیشود رای داد بعد گفت مردم کار های نیستند . میدونی این حرف در ممالک دمکرات طرف را محاکمه میکنند اگر بگوید مردم کارهای نیستند یا رای حلال و حرام هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
گیتار برقی همراه با اهنگهای هوی متال خوب است لاکن اگر در ستاد اصولگرایان باشد
مردم ما به حقارت و زندگی فلاکت بار عادت کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
کاملا موافقم وگرنه فلسطین و معامله قرن چه ربطی به ما دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
صد در صد موافقم
ناشناس
| Spain |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آره دیگه در کشورهای دیگه اگر چیزی گران می شود مردم اعتراض و بایکوت مکنند ولی در ایران مردم صف می بندن برای آن جنس چند برابر گران شده فرق اروپا با جهان سومی همین است
هر کسی در فضای حاکم می تونه احساس کنه که محاکمه نجفی به محکومیت متناسب با جرم منتهی نخواهد شد احتمالا برادر میترا استاد هم این موضوع رو فهمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نجفی هیچ جرمی مرتکب نشده همش پاپوشه و توطئه
ایرانی ها بیشتر از آنکه برای انسانیت ارزش قائل باشند برای نژاد و پول ارزش قائل هستند

زمانی که یک اروپایی یا آمریکایی یا حتی یک چینی به ایران میاد اکثر هموطنان وقتی اونها رو از نزدیک میبینن ذوق مرگ میشن و کلی به اونها احترام میزارن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
من این حرف شما را با کار کردن با یک مهندس خارجی در پروژ ه ای در چند سال پیش دیدم . و دو سال با چند مهندس فرلنسوی در نیروگاه کار کردم . وقتی کسی خواست زیر اب بزند ان مهندس میگفت تو خودت کارت را خوب انجام دادی ؟ وقتی بهم‌میرسند ادای اخلاقی را بازی نمیکنند . تعریف زیاد نمیکنند . به نزاد و زبان و دین کاری ندارند فقط چون انسان هستی بهت احترام میگذارند
خواهرتان مهم بود دوست داشتيد مواظبش ميشديد مواظب پسرش بوديد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
اون هم میخواد از این اب گل الود ماهی خودشو بگیره شما هم خیلی ساده هستی که این مطلبو گذاشتی
اقای علم الهدی چه عجب مواضع منطقی علیه تفرقه افکنان گرفتید؟البته که توهین به همسران پیامبر که در قران ام المومنین نامیده شده اند در واقع توهین به پیامبر گرامی اسلام است بخصوص وقتی شیعیان معتقدند پیامبر به علوم غیبی واقف بوده و اینده و پس از رحلتش را هم میدیده لذا محال است همسری اختیار کنند که شیعیان تقلبی و انگلیسی چنان تهمتهای ناروایی به ایشان روا میدارند.مسملین باید
هوشیار باشند و توطئه کثیف انگلیسی را بر ملا کنند و به ریسمان الهی چنگ بزنند و وحدت خود را از دست ندهند.البته در مورد خلفای اول تا سوم هم ما که پیرو علی(ع) هستیم از ایشان نباید پیش بیفتیم و بر مصلحتی که ایشان تشخیص داده برای وحدت مسلمین چشم ببندیم و جلوتر از ایشان شروع به دویدن و حساب کشی کنیم.ایشان "صاحب ذوالفقار و فاتح خیبر"ترس از کسی نداشتند که بخواهند حق بگویند و اگر با خلفای سه گانه بیعت کردند و مصلحت را در ان دیدند ما هم باید تبعیت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آدم بعضی مواقع اشتباه میکنه
هفت درو بستی نمکی / یه درو نبستی نمکی .
کوزه را شکستی نمکی / نخورده مستی نمکی!
انتقام گیری در سریال برادرجان با بودجه ملت توسط صدا و سیما اموزش داده میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
چطور پای فیلمای خشن ماهواره و فیلم فارسیها قبل از انقلاب میشینی و کیف میکنی و احساس بد آموزی بهمون دست نمیده اما سریالهای صدا و سیما اینهمه مشکل زا شدن !
اگر بحث قتل از نوع امنیتی باشدکه به درون خانواده ها هم رخنه می کند باید آنها رسوا کرد
یک کشاورز کشته شد یا یک زن
راستی یک کشاورز کشته شد چی شد ؟ چکار کردند حالا هم
عه عه.دارم خفه می شم.بوی گندیدگی و لجن  همه جا پیچیده بطوریکه دیگر غیر قابل تحمل شده.آیا شما احساس تهوع ندارید؟اگر احساس تهوع نمی کنید حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا که شامه شما حتما مشکل دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
بوی کند سیاست اینقدر بالا رفته که وقتی کلیپ‌مصاحبه جهانگیری را میدیدم گروهی با داد و فریاد اجازه نمیدادند ایشان حرفشان را بزند . حالا دیدید نباید افراد با سواد تعصبی و بی سواد فقیر در سیاست وارد شوند ؟ ابن دو قشر را سیاست دور میزند
و اما انتخابات.... در ایران بی معنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
چرا چون همه تدارکچی هستند .بعد برای همین تدارکچی بودن خودکشی هم می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
شنیدید اون آقا رو تو انگلیس بخاطر وعده دروغین سر انتخابات طبق قانون کشیدن دادگاه
انتخابات با انشا فرق داره رفیق
حالا فرض کنیم ایشان طعمه است اولا همه انسانها در روز با وسوسه هایی مثل پول و رشوه و تجاوز به حریم خصوصی دیگران و وسوسه های شهوانی و تجاوز به عنف و... مواجه میشوند ولی ایا باید در دام وسوسه های شیطانی و انسانی گرفتار شد و انسان دیگری را به قتل رساند؟ واقعا یک عده از روی کینه نسبت به گروهی دیگر، طوری اعمال هم حزبی های خود را ماله کشی میکنند که انسان حیرت زده میشود در عین حال من گناه اقای نجفی را پاک نمیکنم چون تا نتیجه دادگاه چیز دقیقی مشخص نیست
پاسخ ها
سیدمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نفس عمل از اساس قبیح و. محکوم است هم کاری که پریسا استاد کرد و با مردی که سی و چند سال با او اختلاف سن داشت ازدواج کرد و هم نجفی که بازیچه عشوه گری زنی شد!نتیجه نتیجه عشوه گری شیطانی و فریب جز این نمیتواند باشد اصلاح طلب و اصول گرا هم ندارد!
آقای جنتی زن بالای 50 سال گرفت نه زن 35 ساله آخه پیرمرد 70 ساله را چه به زن جوان....لا اله الا الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
پس تفاوت سنی همون میشه
ناشناس
| Italy |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
پنجاه را از نود کم کنید میشود چهل و سی و پنج را از شصت و هشت کم کنید میشود سی و سه پس میبینید که هر دو تقریبآ یکی هست و ازدواج در سن بالا مخصوصآبا این اختلاف سن ها و با داشتن همسر بزرگترین اشتباه است
ناشناس
| Spain |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نه خیر جوانتر است جهت اطلاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
الان اینی که گفتی رو یه تناسب ببندی یکی میشن!
زن 50 یا 60 با مرد 95 تازه اختلاف سنیشون بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تناسب بگیری همون میشه بهرحال تردیدی در توطئه بودن ان نیست
70 سالته ورزش کن تغذیه سالم داشته باش با پول و ثروتی که این سال ها جمع کردی خوش باش کنار بانو 42 سال با او زندگی کردی این چهار صبا هم کنارش به خوبی و خوشی میگذروندی رفتی یه زنی گرفتی .....
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند مخصوصآ اگر قلب کسی را که سالهای جوانیش را با او گذرانده اه مظلوم دامنگیر است
به برادرش بگید، آن روز که خواهر شما به عقد مردی دو برابر سنش تن داد، باید جلوش رو میگرفتی ! حالا لازم نیست زیاد غیرتی بشی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اگه خواهرتو کشته بود تو غیرتی تر میشدی. به من و تو چه ربطی داره. زده کشته. تشت اصلاح طلبا از بوم افتاده. اسمون ریسمون نکنین. سیاسی و امنیتیشم نکنین. راستی این طرفداران زنها چرا خفه خون گرفتن. کجاست ملاوردی و ابتکار و نهناز افشار و سلبریتیها؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نه برادر ما جلو خواهرمونو میگیریم تا وقتی شوهر نکرده و تو خونه پدر و مادرشه باید قوانین و مقررارت خانواده رو رعایت کنه ابروریزی و هر کاری دلم میخواد خودم میدونم اول مستقل میشی بعد هر گ وهی دلت خواست میخوری. اگه نمیدونید بدونید خواهرتون رسما تو کار مردها بوده اگه نمیخواهی واقعیت رو قبول کنی واقعیت تو رو رها نخواهد کرد. بشین فکر کن این البته از تقصیر نجفی نمیکاهه ولی خیلی مهمه کی اول شروع کرده کی رفته سراغ کی؟ کی بعدا به خاطر پول یارو رو اسیر کرده به خاطر پول این کارها رو کرده ولی مردای پشت سرش فقط پول نبوده اهداف سیاسی ضربه زدن ایجاد فساد و فحشا در مردم نخبه و به انحراف کشوندنشون سپاستفاده از خواهر تو در این همه انگیزه گمه اونا برای خواهر تو پشیزی ارزش قایل نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
از این موازد زیاد بوده و دلیلی ندارد هر وقت پیرمردی از زن جوانش سیر شد او را بکشد
سیدمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
وقتی هدفش فروپاشی زندگی نجفی مفلوک بوده یقینا مرگ حق اوست .اولا چرا با مردی که سه برابر سن تو را داره ازدواج کردی 1به چی طمع کرده بودی؟در ثانی اون داداش باغیرت زمانی که میترا خانم میسخواست به کسی که سن پدر بزرگشه ازدواج کنه در قید حیات نبود که جلوشو بگیره و امروز مجبور به تهدید و ارعاب نشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تن داد یا تحمیل کرد؟
براستی اگر کسی ذره ای تاکید میکنم ذره ای به خدا وروز قیامت اعتقاد وباورداشته باشد ووعده عذاب ابدی انهم در انش سوزان را از خدای خود دریافت کرده باشدوانرا جدی بگیرد چگونه ممکن است به این راحتی دست به جنایت بزند وادم بکشد وموجودی را که خداوند به او حیات داده وفرصتی برای زندگی با خودخواهی او را بکشدلحظه ای بیندیشید که عداب دایمی وابدی وماندن در اتشی که پایانی بر ان متصور نیست چگونه عذابی است و چگونه میتوان ان را تحمل کرد بی تردید تنها در یک مورد امکان دارد انسان دست به چنین عملی بزند وان اطمینان صد در صد از دروغ بودن وعده الهی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
علی جان‌این مواردی که گفتی اخلاقی و خصوصی هست . منطورم این هست که هر چند به روز قیامت و خدا و پیامبر ووو اعتقاد داشته باشی ربطی به عصبانیت و گرفتاری و مشکلات خانوادگی ندارد . شما میگویید اگر کسی نماز و روزه میگیرد فرد موفقی هست و دل رحم هست و مهربان هست و عصبانی نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
نجفی میخواست خودکشی کنه اما دید یکی دیگه رو بکشه به رضای خدا نزدیکتره تا خودش رو. اتفاقا اعتقادش درست بود بیچاره، واقعا بیچاره شده بود
جمعیت ایران 10 میلیون بیشتر نیست.می گی نه ؟خوب بگو نه!ولی این واقعیت رو عوض نمی کند.
رفیقدوست میگه توطئه مقام امنیتی میگه نه.اما همه مردم می دونن از این پرستوها در ایران زیادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
انتظار دارید مقام امنیتی بگه توطئه است
نحفی داستان شیخ صنعان را نخوانده بود؟
پاسخ ها
سیدمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
شما که خونده ای میشه تعریف کنی!!
این مظلومنمایی اصلاحطلبها کی می خواهد تمام شود؟ شماها در اول انقلاب با تندرویهای شاید حساب شدهتان کشور ما را دچار بحرانهای بزرگ کردید و حالا یک دفعه رنگ عوض کردید و عاشق سینه چاک غرب شدید. حالا هم بدتان نمی آید با امنیت کشور بازی کنید. لطفا بروید و به تاریخ بپیوندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
با اینهمه ارتباط دادن این ماجرا به اصلاح طلبان دارن لو میدن
خدا پدر قاتل و مقتول را رحمت کند که در این اوضاع و احوال گرانیهای کمرشکن ؛ سر مردم ایران
را گرم کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
جالب است که ما به مسیله ای به این بزرکی با ابعاد مختلف و حفره ها امنیتی اینقدر بدون توجه هستیم. اشکالات بزرگ و اساسی از اول جلوشان گرفته میشد امروز شاهد ابن سا لیل نمیشدیم
ناشناس
| Spain |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
برای همین صدا سیما آنرا در بوق و کرنا کردن تا حتی مردم پرت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
گل گفتی.....
یقینا دست تقدیر الهی در سرنوشت هر انسانی مشهود است اگر که نیک بنگرد ؟ زندگی یک جبر اختیاری است ،که آدمی در آن منحرف میگردد ،و توطعه همیشه در کار است همانگونه که برای آدم ،و ، حوا، در کار بود ،و شیطان آدمی را فریب داد ،و حوا را وسوسه نمود ؟ شیطان اکنون اشکال مختلفی دارد ،و میتواند در هر شکل ،و قالبی در آید و اینکه شیطان با آدمهای دانا ‌و مومن سرکار دارد ،؟ طرح توطعه برای آقای نجفی حتمی است ، برای انتقام ،و یا رقابت ،و یا هرچیز دیگری ،اما بدون شک نتیجهٔ عملکرد خودش میباشد ؟،، باید که این درس عبرتی باشد برای سیاستمداران ،و قدرت طلبان ؟
خوب انگار تا اینجا آقای رییسی و قوه قضاییه به خوبی پرونده نجفی را هدایت کرده اند به سرعت کارهای اولیه پرونده انجام شده و به زودی به دادگاه فرستاده خواهد شد امیدواریم با توجه به اینکه قاتل اعتراف کرده دادگاه هم در نهایت یکی دو جلسه برگزار بشود و بعد از فرجام خواهی حکم به سرعت اجرا بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
هرچه زمان بگذرد واقعیت های بیشری مشخص میشود واین اتفاقی است که نباید بیفتد
هر چه سریعتر حکم قصاص نجفی اجرا بشود بهتر است با توجه به موقعیت اجتماعی قاتل امکان شکل گیری روابط ناسالم در جریان رسیدگی به پرونده و فشار بر خانواده مقتو.ل و استفاده از رسانه ها بیشتر میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آخه قبل از نجفی خیلی ها باید اعدام بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
درسته یکی را کشتند و با رازهایش زیر خاک رفت یکی دیگر هم ازبین برود که خیال برخی کامل راحت شود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
شما قاضی هسی یا نعوذ بالله خدایی که حکم میکنی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آره زودتر اعدام بشه تا اشتباهات بر ملا نشه
من اگر بودم به جای انتقام خواهرم را تربیت میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
ت احتیاج داری اول خودت رو تربیت کنی با این افکارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
افسوس که ان سبو بشکست و ان پیمانه ریخت. اگه ادم باشه میفهمه تقصیر خواهرش بوده
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آره نظر شما این هست که دختران و زنان را از فرق سر تا پا و دست بپوشانند و در هوای گرم حتی نتوانند زیر سایه درختی به صورتشان باد بخورد که خنک شوند که نکند دل مومنی به لرزش در اید و تحریک شود .
این دو جناح نفهمیدن لوس شده ماجرا ان قدر درگیر همدیگن دیگه نمیدونن کسی بهشون آهمیت نمیده .
به قرآن فسم اگر نجفی اعدام بشود یعنی حکم خدا درباره او اجرا بشود همانقدر که شاید الان مردم ناراضی باشند آن وقت به سوی شما برمی گردند همین که ببینند جرثقیل اعدام فقط برای مستضعفین روشن نمیشود قدرتمندان را هم بالا می کشد نور امید در دلهایشان روشن میشود
همون بهتر که مرده وقتی وارد زندگی یه مردمتاهل میشه زن اول حق اش هوو داری نیست جوانی زندگیش واسه همسرش گذاشته انشالله همه هوو واونای که بامتاهلی زن بازی میکنن به دست الهی کشته بشن
جناب کدخدایی قیاس مع الفارق کرده اید
آغا این بابا رو ول کنین و از اون تنگه ای که میخواستین ببندین حرف بزنین. تا اونجائی که من یادم میاد هر کی صبحها زودتر بلند میشد مینوشت که میخواد تنگه رو ببنده! پس چی شد؟!
برادر خانم استاد ، خواهرتان با مانع شدن ارتباط آقای نجفی با خانوادهای که چهل سال وابستگی عاطفی داشته ومنزوی کردن فردی که تا قبل از اشنایی بعنوان یک فرد فرهیخته وآرام در این کشور مطرح بوده است انتقام خود را گرفته است
ما از اول انقلاب به عنوان یک شهروند عادی شاهد چرخش ایدئولوژیک، دوزیستی سیاسی، پوست اندازی های سطحی، و نون به نرخ روز خوری و منفعت طلبی عده ی از هر دو جناح بودیم، انقلابی واقعی مردمند که خط ولایت را دنبال می کنند و با کمترین توقع حافظ راه امام (ره) ، خون شهدا و تبیینات عالمانه ی ولی امر مسلمین هستند و برای تقسیم منافع به هم نمی تازند.
اين ديپلمات هاى اروپايى مهمون يك يا چند نفر از آقا زاده هاى سفرا و ژن برتر در ولنجك بودند؟؟اصلا چرا بايد دعوت بشن به مهمانى غير قانونى مختلط و شلوغ همراه با سرو الكل و مواد مخدر تا چند سال بعد كه برگشتن كشوريون اعلام پشيمانى كنند؟
خوب عزیزم سالهاست مردم مگر چی میگند؟
امام جمعه ای که خودش درخطبه های نمازجمعه، مردم معترض راگوساله وبزغاله مینامد، حق نداردبه سایرین انتقادکند!
عزیزان از دم سرکاریم ...راستی ازمسکن و اجاره بها خبر دارین !!!!از کمیابی شکر و....خدا رو شکر دیشب تو اخبار گفتن کوپن فعلا بی کوپن بزن به افتخارشششش هوراااااااا دمشون گرم ولی چه نوستالژی میشد یاد قدیما کوپن میومد تو خونه هامون چقدددددد این مسوِلئین مهربوننن فکر روح وروانمون هستن میخوان ببرن به یاد گذشته ها سوار برامواج خاطره ها روحانی مچکریمممممم
دیگر هیچ حزبی کوچکترین محبوبیتی در بین مردم نداشته . فقط و فقط در صورتی که افرادی منفرد و نزدیک با نظر فردی شرکت کرده باشد . ممکن است به او رای بدهیم در غیر اینصورت خیر ...
آقای مایلی کهن شما چرا؟؟!! شما که ید در اینگونه موارد دارید که فوق تخصص وتمام استاد اینکارید؟؟!! شما دیگه چرا؟ یک ضرب امثل قدیمی هست که دیگ به دیگ میگوید صورتت سیاه است؟؟!!
حرفی معقول از علم الهدی
آقامسعوداستاد خدمت شماعرض کنم ده دوازده سال دیر غیرتی شدید ! یه خرده آهسته تر ما هم بیاییم
اینهمه شلوغش نکنید. برید ببینید مقتوله کجایی بوده بعد راجع به فرهنگش کمی سرچ کنید. کل ماجرای هودش و آقاداداش غیرتیش معلوم میشه. من هم با قوم میترا وصلت کردم و داشتم بهرسرنوشت نجفی دچار می شدم. خوشبختانه کلت نداشتم.
بالاخره یک موضع‌گیری خوب هم از جناب علم الهدی دیدیم
با عرض سلام ، جناب علم الهدی اگر مداح مورد نظر شما توهین به پیامبر کرده باشد ذیل سب پیامبر شامل محاکمه و حکم می باشد و حکم وی نیز سنگین است. بسم ال..
دلم برا نجفی سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
ماسمالا سیاسی
باسلام. ماجرای نگران کننده آقای نجفی می تواند برای همه ما به ویژه سیاسیون و مسئولین کشوری و لشکری درس بزرگی باشد و عبرت بگیریم که معلوم نیست عاقبت کار و زندگی ما چه خواهد شد و آیا تا آخرین نفس ها آبروی خدادادی ما محفوظ می ماند یا نه !!؟ به هرحال باید مواظب رفتار و کردار و عملکردمان باشیم که مبادا با حرف و عمل خود موجب نارضایتی خدای متعال شده و او هم ما را به خود واگذارد! و آن شود که نباید ! خداوندا از شرّ وسوسه های نفس و شیطان به تو پناه می بریم و از تو کمک می طلبیم . مولاجان کاری کن این آبروی فردی و اجتماعی و سیاسی که تو به ما داده ای را مفت از دست ندهیم و موقع دیدار با تو روسپید باشیم. آمین
همین کامنت هایی که در پاسخ به نظرات کاربران منتشر شده را خوبه به شکل جدی رصد کنیم. به نظرم اکثرشون انگار نوشته های یک یا دو نفره در محکوم کردن دکتر نجفی. کار دکتر نجفی قابل دفاع نیست البته اما یه سوال. چه کسی در ابتدا خودش را تحمیل کرد به دکتر نجفی؟ با چه انگیزه ای ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
چرا نجفی اقدام کرد به خودکشی؟ چرا میترا زیر بار طلاق نرفت؟
خوشم میاد ملت بیکار همه شدن کارآگاه جنایی.
طعمه گذار ی ظلمی بزرگ و موجب عقوبت است
اولآ تابناک چرا از گفتن نام مبارک نخوست وزیر دولت زمان جنگ ابا داری!دوم :دوستی که میگی کبوتر با کبوتر تو نه از رفیق دوست شناخت داری نه از نجفی پس بهتره اظهار فضل نکنی.سوم:دقیقا نجفی اسیر یک دسیسه شده چهارم:داداش محترم پریسا خانم تو اگه برادر بودی نمیگذاشتی ابجیت پرستو بشه!!پس اول خودتو تهدید کن و دنبال انتقام نباش !!!
درود بر علم الهدی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
درود بر خودم و خودت
2
-- اخوی میترا احتمالا حق سکوت میخواهد. غیراز این باشد اگر کسی کاری را بخواهد انجام بدهد کاملا در خفا و بدون شعار بی عیب و نقص و اصطلاحاً تمیز انجام میدهد.
-
با معیار‌های شرعی، حرفه‌ای و اخلاقی دستگاه‌های اطلاعاتی مغایر است؟؟ اینی که گفتی یعنی چه؟
تناقض بین نظر کارشناس امنیتی بدون نام و نشان و رفیقدوست . خیلی بامزه است .
عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند. آقای نجفی! سریال میوه ممنوعه رو برای امثال شما و مقتوله تون ساختند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
میوه ممنوعه نه .... فیلم زندگی خصوصی و اختلافات سیاسی و جناحی را ببین از شروع تا خاتمه در شبکه های مجازی سرچ کن هست یه تلنگری به کسانی هست که دو روش اتخاذ میکنند یک شکل و شمایل و رفتار در زمانی خاص . و ادامه ماجرا
از شرشیطان وجودمان بخدا پناه ببریم و دعا کنیم همه عاقبت بخیر بشن.اتفاقی بسیار تلخی ست چه برای خانواده مقتول وچه قاتل
شما که میگویید همه یکی هستند و قالیباف و جهانگیری و ...باهم برابر هستند چرا در انتخابات به آقای روحانی رای دادید وچرا به رئیسی رای ندادید شما که میگویید همه برابر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
همه یکی نیستند اگر یکی بودند چرا شش نفر تایید صلاحیت شدند دوما سوابق سیاسی خیلی تاثیر گذار هست مثلا کسی فرد سیاسی بوده قبلا خطاهای سیاسی و راهبردی داشته اما الان توبه سیاسی کرده به گفتمان زبان و تجربه برگشته فرقی نیست ؟ شما بستگی دارد تفاوت ها را چگونه ببینی . الان اگر فرد سیاسی در میدان ازادی به مجرمی در حال سیلی زدن هست در ۱۴۰۰ به او رای میدهی یا نه . محبوبیت سیاسی شرط اول هست
باز هم اقاي مايلي كهن باز هم تداخل در امور ديگران
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
مایلی کهن چون در کار ها خیلی دخالت میکند باید با روش اتش باختیار عمل کرد .
مایلی کهن؛ تو خیلی وقته کهنه شدی، تمام شدی، حنات رنگ نداره
حرف نزنی سنگینتری
اون موقع که خواهرت با یک مرد زن دار دوست بود و وارد زندگی یک زن دیگه شده بود و خودت استخدام شهرداری شدی رگ غیرتت گل نکرد الان غیریتی شدی نترس بهت پول میدن راضی میشی مگه به خاطر پول ساکت نشدی و الان هم ساکت میشی این بازیها رو نگه دارین مردم رو بچه فرض نکنید.
نجفی رو ول کنید.....تورم ، فقر، بیکاری ، گرسنگی، کاهش ارزش پول ملی، افزایش بی رویه و سر سام آور اجاره ، افزایش مواد غذایی هر لحظه و هر ساغت، عدم مسولیت پذیری و کفایت مدیران و مسولان مملکتی، عدم انصاف مردم در مقابل هم، فروپاشی اجتماعی و اخلاقی انسانی و هزاران مورد از وعده های پوچ انتخاباتی رو بچسبید....نجفی رو یا اعدامش میکنن یا یه تبصره ای پیدا میکنند و آزادش میکنند و مردم میمونند و با انبوهی از مشکلات و بد بختی
به به پروفسور مایلی کهن !!!!!
مردم به خاطر رای به روحانی و دارو دسته اش در مجلس سیلی خیلی سختی خوردند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان