بازدید 4687

کونته رسما سرمربی اینترمیلان شد

کد خبر: ۹۰۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 31 May 2019

باشگاه اینترمیلان، آنتونیو کونته را رسماً به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرد. کونته به فاصله کمی بعد از جدایی لوچانو اسپالتی از اینتر به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه اینترمیلان رسماً اعلام کرد که آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرده است. این اتفاق پس از آن افتاد که اینتر دیروز پنج‌شنبه اعلام کرد لوچانو اسپالتی سرمربی وقت این تیم که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را برای نراتزوری بدست آورده بود از این تیم اخراج شده است.

خبر منصوب شدن کونته به عنوان سرمربی اینتر البته کمتر کسی را شگفت‌زده کرد چرا که از چند هفته پیش از اخراج اسپالتی، شایعات زیادی درباره انتخاب کونته به عنوان سرمربی اینتر برای فصل بعد مطرح بود و اکثر رسانه‌های معتبر از جانشینی اسپالتی با کونته خبر می‌دادند.

این شایعات زمانی شدت بیشتر پیدا کرد که روز چهارشنبه عکسی از کونته به همراه تیم رسانه‌ای باشگاه اینتر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تا اینکه در نهایت امروز صبح باشگاه اینتر با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، منصوب شدن کونته به عنوان سرمربی این تیم را تایید کند.

کونته بعد از اعلام رسمی این خبر در بیانیه‌ای گفت:" فصل جدیدی در زندگی من در حال شروع شدن است و من از این بابت واقعاً هیجان‌زده‌ام. من سعی خواهم کرد پاسخ اعتمادی که رئیس باشگاه اینتر میلان و هیات مدیره این تیم به من داشته‌اند را بدهم. من اینتر را به خاطر بزرگی این باشگاه انتخاب کردم، به خاطر پروژه درستی که این باشگاه طراحی کرده و جاه‌طلبی همیشگی‌اش. من اینتر را به خاطر تاریخ پرشکوهش انتخاب کرده‌ام".

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر