بازدید 5789

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

کد خبر: ۹۰۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 26 May 2019

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بدون حضور نمایندگان متقاضی و مسئولان این دانشگاه به هیأت رئیسه مجلس ارائه شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از  فارس، سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: دستور نخست جلسه امروز انتخاب 2 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون جهت عضویت در شورای سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی برای ارائه به صحن علنی بود که به ترتیب سید حمایت میرزاده و سیدمحمدجواد ابطحی برگزیده شدند.

وی افزود: دستور بعدی قرائت گزارش اعمال ماده 234 مدارس خارج از کشور بود که پس از قرائت این گزارش مشخص شد در سه حوزه ارزشیابی مدارک تحصیلی، ترازنامه مالی و فعالیت‌‎های عمرانی که در برخی از کشورها صورت گرفته بود، تخلفاتی صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: گزارش مذکور جهت ارائه به صحن قرائت شد که پس از صحن نیز با نظر نمایندگان مجلس این گزارش به قوه قضاییه جهت رسیدگی ارجاع می‎شود.

وی افزود: دعوت از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخگویی به سوال آقای سیدعلی ادیانی دستور بعدی نشست امروز بود که این سئوال در خصوص هوشمندسازی مدارس به سیستم فناوری‌های نوین با توجه به تأکید برنامه ششم توسعه بود که پس از توضیحات وزیر، مقرر شد طی 3 هفته آینده جلساتی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش و ارتباطات و 2 تن از نمایندگان کمیسیون آموزش بررسی‌ها صورت و نتیجه آن به کمیسیون ارائه شود.

میرزاده خاطرنشان کرد: دستور کار آخر کمیسیون نیز بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با حضور نمایندگان متقاضی و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بود که نمایندگان متقاضی درخواست تعویق یک هفته‌ای بررسی تحقیق و تفحص در کمیسیون را داشتند و مسئولان دانشگاه آزاد نیز به همین دلیل برای پاسخگویی حضور نداشتند.

وی گفت: با توجه به اینکه چنین چیزی در آیین نامه مجلس وجود ندارد، کمیسیون تصمیم گرفت گزارش ماوقع را عیناً به هیأت رئیسه مجلس ابلاغ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار