بازدید 8933
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

افزایش قیمت سکه در اولین روز هفته/ نوسان سکه هم زمان با تغییر قیمت دلار

بازار طلا و سکه تهران امروز را با افزایش قیمت نسبت به پایان هفته گذشته آغاز کرد. این رشد قیمت در حالی رقم خورده است که بازار همچنان با کاهش داد و ستد‌ها و افت تقاضا دست و پنجه نرم می‌کند و به رغم نوسان نرخ جهانی طلا، تحت تاثیر مستقیم نرخ ارز به ویژه دلار در بازار تهران قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 25 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران امروز را با افزایش قیمت نسبت به پایان هفته گذشته آغاز کرد. این رشد قیمت در حالی رقم خورده است که بازار همچنان با کاهش داد و ستد‌ها و افت تقاضا دست و پنجه نرم می‌کند و به رغم نوسان نرخ جهانی طلا، تحت تاثیر مستقیم نرخ ارز به ویژه دلار در بازار تهران قرار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه چهارم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز پنج شنبه بودیم. به گونه‌ای که هر قطعه سکه امامی در لحظه تنظیم این گزارش به کانال ۴ میلیون و ۸۰۰ تومان بازگشته است.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از جدیدترین قیمت‌های بازار طلا و سکه در اولین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
قیمت سکه

کشتی آرای با بیان اینکه هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، با رشد ۱۴ دلاری نسبت به شنبه گذشته به رقم ۱۲۸۵ دلار رسیده است، اظهار داشت: بازار بیشترین واکنش را به نوسان نرخ ارز به ویژه دلار، نشان داده و در حال حاضر شاهد افزایش قیمت نسبت به روز پنج شنبه هستیم. به گونه‌ای که دلار در حال حاضر به نرخ ۱۴۳۵۰ تومان و یورو به رقم ۱۶۱۵۰ تومان رسیده است.

بر این اساس، تا ساعت ۱۷، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان می‌باشد که نسبت به نرخ پایانی پنج شنبه گذشته، ۶۳ هزار تومان گران‌تر می‌باشد.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به رقم ۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به پایان هفته قبل، ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی در اولین روز هفته، ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۱۵ هزار تومان می‌باشد. بر این اساس، نیم سکه و ربع سکه با افزایش ۲۰ هزار تومان همراه شده اند.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۳۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز پنج شنبه ۱۵ هزار تومان افزایش دارد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۳ هزار تومان ارزشگذاری شده است. این در حالی است که پایان هفته گذشته، این رقم ۴۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۷۷ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز  پنج شنبه ۱۹ هزار تومان افزایش داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پس چی شد اون که می گفتید مدام در حال کاهش است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر