بازدید 8125

قیمت مسکن تا پایان تابستان ثابت می‌ماند

کد خبر: ۹۰۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 25 May 2019
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک ثبات نسبی قیمت مسکن تا پایان تابستان گفت: بازار مسکن هم اکنون کشش افزایش قیمت ندارد و هر افزایش قیمتی را از سوی مالکان نمی‌پذیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، حسام عقبایی در خصوص تغییرات قیمت مسکن طی دو ماه ابتدایی سال بیان کرد: طی دو ماه گذشته از سال جاری فضای بازار مسکن تغییر محسوسی نداشته است و ما شاهد کاهش میزان معاملات مسکن نسبت به سال ۹۷ بوده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به رکود تورمی در معاملات مسکن اظهار کرد: پیش بینی می‌شود در بازار خرید و فروش مسکن تا پایان شهریور ماه قیمت‌ها تغییر نداشته باشد.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: در صورتی که بازار اقتصادی کشور همچنان روند آرامی داشته باشد قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد، اما در صورت افزایش قیمت، رکود عمیق‌تری وارد بازار مسکن خواهد شد.

عقبایی عنوان کرد: نبود توازن قیمتی در شهر‌های مختلف کشور باعث شده است که طی چند ماه گذشته میزان خرید و فروش مسکن در نقاط غربی و نقاط مرکزی کشور کمتر و در شهر‌های جدید و حومه شهر‌ها بیشتر شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش قیمتی که در اسفند سال گذشته ایجاد شد بازار مسکن وارد دوران رکود تورمی شده و این وضعیت تا اطلاع ثانوی همچنان بر بازار مسکن حاکم خواهد بود؛ به علاوه بازار مسکن هم اکنون کشش افزایش قیمت ندارد و هر افزایش قیمتی را از سوی مالکان نمی‌پذیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر