بازدید 6704

جا دارد نهادهای امنیتی بر روی عقبه جریان استیضاح ها تمرکز داشته باشند

استیضاح کننده‌های زنگنه بیایند یک‌بار برای همیشه روشن کنند و بگویند پیشنهادشان برای دور زدن تحریم‌ها چه بوده است و چه کسانی را می‌خواهند بیاورند تا این تحریم‌ها را دور بزنند و بیایند توضیح دهند وزیر نفت چه کوتاهی در این مدت داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 21 May 2019

جلال میرزایی درخصوص این موضوع اظهار داشت: استیضاح کننده‌های زنگنه بیایند یک‌بار برای همیشه روشن کنند و بگویند پیشنهادشان برای دور زدن تحریم‌ها چه بوده است و چه کسانی را می‌خواهند بیاورند تا این تحریم‌ها را دور بزنند و بیایند توضیح دهند وزیر نفت چه کوتاهی در این مدت داشته است.

این نماینده مجلس گفت: آقایان باید توضیح دهند و بگویند زنگنه چه کوتاهی در حفظ منافع کشور داشته است و ما را قانع نماینده نمی‌شود با کلی‌گویی و با زدن خنجر از پشت درحالی‌که وزارت نفت در نوک پیکان دشمن است کسانی از داخل باعث تضعیف وزارت خانه شوند.

وی گفت به نظر این میزان از هجمه به وزیر نفت مشکوک است و جا دارد برخی از نهادهای امنیتی بر ری عقبه این جریان تمرکز داشته باشند. تخریب زنگنه در این شرایط به نفع چه کسی است؟ اگر کسی خریدار واقعی نفت سراغ دارد بیاورد به ما هم معرفی کند، کسی بدش نمی‌آید خریدار واقعی پیدا کند که در این شرایط به کشور کمک کند.

این نماینده گفت: زنگنه در این مدت تولید بنزین را در کشور به بیش از خودکفایی رسانده و بعد از برجام نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مدیریت درستی که بر روی مجموعه‌های مختلف داشتند توانستند تولید نفت و صادرات آن را به زمان پیش از تحریم برسانند به نظر من باید تشکر هم بشود.

وی افزود: زنگنه در ارتباط با ترکمنستان، و انتقال گاز به پاکستان و فروش گاز تدابیری در راستای منافع ملی ایجاد کرده است به نظر من باید تشویق شود نه اینکه با فضا سازی‌های کاذب به دنبال بهانه برای زدن وی باشیم و با برجسته کردن برخی مسائل وزیر استفاده کنیم.

وی گفت: اینکه با کلی گویی و چیدن برخی مسائل در کنار هم نتیجه‌گیری غلط و اشتباهی بگیری این کمکی به کشور نمی‌کند و جا دارد دوستانی که این مسائل را مطرح می‌کنند تجدیدنظری در رفتار خود داشته باشند و صادقانه با مسئولان پیشنهادهای خود را در میان بگذارند و به تقویت مواضع ما در شرایط جنگ اقتصادی کمک نمایند.

وی در پایان افزود: نباید اقداماتی را انجام دهند که عامدانه و یا غیر عامدانه در راستای تضعیف داخلی کشور و پمپاژ ناامیدی در جامعه باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار