بازدید 4822
۱

نقش نماینده تبریز دراستخدام مربی جدید تراکتور چیست؟

کد خبر: ۹۰۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 20 May 2019

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی که پس از ماجرای فروزان پا در کفش فوتبالی ها کرده و از جو بوجود آمده بهره برداری تبلیغی جالبی داشته است، حالا در مورد مسایل جزیی این باشگاه اظهارنظر و اطلاع رسانی می کند و مشخص نیست اولویت های یک نماینده پارلمان در اوضاع وخیم اقتصادی کشور و مسایل به مراتب مهمتر چه می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، این نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گوی عجیبی امروز درباره جلسه شب گذشته در دفتر باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام اطلاعاتی ارایه کرد که اصلا در حیطه وظایف او نیست: جلسه خوبی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشتیم و جواد نکونام هم در این جلسه حضور داشت. مسئولان باشگاه تراکتورسازی جلسات منظمی با مربیان صاحب‌نام برگزار می‌کنند و از این مربیان برنامه می‌گیرند. پیرو همین جلسات نوبت جواد نکونام بود و قرار شد او برنامه‌های خود را جهت تأمین خواسته‌ هواداران پُرشور تراکتورسازی برای رسیدن به قهرمانی، ارائه دهد.

وی افزود: مشابه این جلسه پیش از این هم برگزار شده و بعد از این هم برگزار خواهد شد. تا جایی که من می‌دانم مسئولان باشگاه تراکتورسازی در خارج از کشور هم با گزینه‌های خود مذاکره می‌کنند تا بهترین مربی را پس از مقایسه برنامه‌ها انتخاب کنند و فصل بعد تراکتورسازی شرایط بهتری برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد.

«با توجه به این صحبت‌ها هنوز حضور نکونام در تراکتورسازی قطعی نشده؟» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش گفت: خیر، این جلسه افطاری بود و ما هم در جریان مذاکرات قرار گرفتیم.بیگی در پاسخ به این پرسش که «گفته می‌شود پیش از این جلسه‌ای مشابه با علی دایی نیز برگزار شده؟» عنوان کرد: من در آن جلسه نبودم و از کم و کیف این موضوع خبر ندارم.

وی در خصوص روند مذاکرات باشگاه تراکتورسازی و جواد نکونام یادآور شد: جلسه شب گذشته دوستانه‌ بود. نکونام به عنوان یکی از چهره‌های ورزشی کشور ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد. همانطور که گفتم قرار شد او برنامه و خواسته‌های خود را ارائه دهد و مسئولان تراکتورسازی هم بررسی کنند. فصل گذشته فرصت تراکتورسازی کم بود و نشد از امکانات استفاده لازم شود، اما فصل بعد باشگاه با دقت بیشتری سعی خواهد کرد تا بهترین‌ها را انتخاب کند. نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا اطلاع دارد سرمربی تراکتورسازی چه زمانی انتخاب خواهد شد؟ گفت: خیر، مدیران باشگاه در جریان این جزئیات هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا افراد سیاسی و غیر فوتبالی از هر نوعی تو تراکتور رفت و آمد دارن و اعمال نفوذ مبکنن وضع این باشگاه پرطرفدار بدتر میشه که بهتر نشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان